Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Kitty » 20 Huhti 2012, 18:58

Ite oon aina unelmoinu siitä että oisin jotain 160cm pitkä (pätkä) mutta tuntuu ettei pituuden tulolle tule loppua.
Pitkiä miehiä löytyy kyllä jos jaksaa etsiä, mutta empä etsi tarpeeksi.

Ja sitte inhottaa ku kaikki kaverit on mua lyhyempiä ja kiskoo korkkarit jalassa menemään ja ku ite laittaa korkkarit jalkaan niin kavereitten naamat jää niin alas että tuntuu siltä ku pitäis kyykkyyn mennä että kuulee mitä muut sanoo. Ja vähän lyhyempänä on aina helpompi soluttautua joukkoon. imo.
Kitty

ViestiKirjoittaja Agna » 20 Huhti 2012, 19:15

Kitty kirjoitti: lyhyempänä on aina helpompi soluttautua joukkoon

Feel like a ninja... (☯.☯)
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Pappis » 20 Huhti 2012, 19:19

Respect mah 166 cm, shorties!

Mun pitäs lukee Seitsemän veljestä ennen Vappua. Haluan pelata The Witcheriä. Kumpaa teen? Pelaan oo äf cee.
Pappis

ViestiKirjoittaja Lotus » 20 Huhti 2012, 20:45

Meikäkin on juuri tasan 160cm ja taidan jopa jäädä juuri sen mittaiseksi, eli en kasva enää... Pätkyydessä on hyvät ja huonot puolensa, että mikäs siinä sitten. Ei valitettavaa. (Ei kyllä ole kivaa olla pätkä ja paksu, eli taidan mennä laihikselle oitis.)
Lotus

ViestiKirjoittaja Ylva » 21 Huhti 2012, 00:24

Jos oikeasti muuten haluaa laihduttaa sanotaan nyt 5-10kg niin kannattaa olla muutaman kuukauden atkinsonin deatillä eli karpata, missä jätetään proteiinit pois eli as in syödään pelkästään lihaa ja kananmunaa (se on se kaikkein tiukin aste). Itse laihdutin sillä n. 4kk 10kg. Mutta muistakaa nyt lapset rakkaat ettei laihdutella jos on jo valmiiksi laiha. (Ottakaa painoonne huomioon pituus) No niin se siitä XD No sen vois sanoa myös, että tuota "diettiä" ei saa yhtäjaksoisesti pitää noin tiukalla kun sen muutaman kuukauden maksimissaan. Rahaa se toisaalta vie enemmän, kun ei voi ostaa ns. pientäpurtavaa kuten leipää.

Sitten itse asiaan; the Witcher <3 Löysin sen pelilevyn vihdoin ja nyt olen ihan myyty XD (ja ensimmäisenä kun alotin sitä pelaamaan tuli mieleen, että hei Dru on periaatteessa Witcheri ammatiltaan as in "ammatti mosteritappaja". No ei se yks yhteen ole oikeasti onhan siinä paljon muutakin, mutta periaatteessa. Miksi sitä kutsuu ammattia jossa metsästetään ökömököjä jotka haittaavat ihmisiä ja ottaa maksun siitä? "ammatti tappaja" antaa väärän kuvan, "ammatti monsterintappaja" kuulostaa hyvin tyhmältä (ainakin minusta). Kaipa se olisi sitten suomeksi yleisestiottaen joku tyyliin Metsästäjä...? Ihme asioita sitä miettii keskellä yötä. )

PS Huomenna pitäisi tulla vieraita iltaa istumaan niin en varmaan ole ku maanantaina täällä vasta käymässä seuraavan kerran. Nauttikaa ;)
Ylva

ViestiKirjoittaja Pappis » 21 Huhti 2012, 00:37

The Witcher on suomeksi Noituri. Kerrassaan mainio, osuva ja karismaattinen käännös, jos saan sanoa. Eräässä arvostelussa oli käännetty noituja, mikä olikin vähän valju.

Ylva, if you don't know, Noiturin kaks ekaa kirjaa on suomeksi käännetty. Kolmas tulee kesällä.
Pappis

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Huhti 2012, 00:56

Jos oikeesti haluaa laihtua ni perse ylös penkistä ja liikkumaan. Syö sen verran, että kuluttaa enemmän mitä tulee otettua. EASY!

Naapurissa huudetaan. Mun salkkaritmulkkaritkotikatukauniitrohkeatpäivienviemää jatkuu taas. Ois kiva tietää mistä ne riitelee, ihan vaan koska oon utelias kakka.

Ah, House. Pappis sinä teaser
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Pappis » 21 Huhti 2012, 00:58

Softly trolled, milady.

Lasi seinään kiinni ja kuuntelmaan, aksuseni!
Pappis

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Huhti 2012, 00:59

Ain't trollin'. Dat be teasin'.

Emmä jaksa. Meen kysyyn niiltä. "Mistä te tappelette?"
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Templer » 21 Huhti 2012, 11:31

Huomeniaah! Nukuin ihan kivasti, mutta silti tuntuu, että voisin taas nukahtaa |: ja ja ja pitää lukea Kultaista Kompassia 8D en haluaisi olla erossa kirjasta hetkeäkään. haluan tietää mitä seuraavaksi tapahtuu .. >:3
Ai niin ja huomasin erehtyneeni.. ei batman ole Marvelin tekemä elokuva. Däämn. Olen uskotellut kaikille että on..
ja kolmas ilmoituksen arvoinen asia on se, että: Se joka löytää kadonneen Dragonlogia kirjani saa palkkion! Alan tympääntyä siihen, etten löydä sitä mistään ja tosiasia alkaa tulla pikkuhiljaa ilmi: ehkä se on viety pois! D8
njyh njyh njyh.
enkä jaksaisi odottaa edes sunnuntaihin, että näkisin Indiana Jonesin ;) JA mitä pelleilyä se tämä on: Taru Sormusten Herrasta näkyy taas kerraan viikonlopun leffa putkessa |: Vastahan se näkyi.. no jaa.. eipä se nyt suuremmin maailmaani järisyttänyt.. mutta silti.. älkääkä kysykö ajatuksiani tästä asiasta sen syvemmin, koska minulla on omat mielipiteeni ja ne esitin juuri tässä ja äsken.

Nyt olen asiani kertonut ja voin iloisesti sanoa, että menenpäs roolimaan. (:
Templer

ViestiKirjoittaja Nya » 21 Huhti 2012, 12:18

Lotus.. Mitä tarkoitit laihiksella? =.=

No siis olen lootusta vaan sellaiset kaksi senttiä lyhyempi tai jotain niin se sanoo pätkäks, mut jos joku muu ku mun tuttu sanois mua pätkäksi, niin hällä väliä.
Nya

ViestiKirjoittaja Lotdow » 21 Huhti 2012, 13:28

Väliä hällä, onko pätkä vai pitkä. Mun kaveri valittaa pituuttaan ja mä olen onnellinen pätkänä :)
Lotdow

ViestiKirjoittaja Templer » 21 Huhti 2012, 13:53

mä en edes tiedä mitkä on kriteerit pätkänä ja pitkänä olemiseen. Minä olen mitä olen ja olen ihan ok sen kanssa.
Templer

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Huhti 2012, 14:01

mä en edes tiedä mitkä on kriteerit pätkänä ja pitkänä olemiseen.

Pituus on suhteellinen käsitys.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 21 Huhti 2012, 15:59

I agree with Aksu. Mutta silti tunnen itteni pitkäksi. Kun taas pojat nimittävät pätkäksi. So unfair.

Ahhhh... Ihanaa olla himassa, justiinsa tulin siivoamasta ja jokapaikkaan sattuu ja kauhee nälkä. Ruokaa oonkin tekemässä. Ei sillä että kaikkia kiinnostaisi =D
Kitty

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut