Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 24 Huhti 2012, 15:53

niin minäkin haluan RIISIÄ!!!

OMONOM Riisi on hyvää. Vois keittää tänään.

AAAAAAAHHIHIHIHI <3 Lotuksen lähettämät kuvat tuli perille~ Nyt pääsen ripustamaan niitä seinälleni muiden joukkoon~
Aksu kiittää Lotusta!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 24 Huhti 2012, 16:13

Awesome =D Millasia kuvia ?
Nyt tekee sitten taas mieli piirtäää. Mutta kovasti on se "ei onnistu" kausi puskemassa taas päälle :(
Kitty

ViestiKirjoittaja Lotus » 24 Huhti 2012, 17:19

Ja Lotus kiittää Aksua, tada. :D.
Kitty, näet kuvat galleriassani (Albine ja Erudessa.)

Ja nom, riisi on kyllä hyvää. Söin sitä juuri, om nom nom.
~Kuittaan l3
Lotus

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Huhti 2012, 11:57

Ayee, noita kuvia mitä Lotus on julkassu niin lähetti paperiversiona mulle postitse. Kauniisti lisäsin ne seinälle~

Hei oikeesti, toi lähetä nappi nyt röllää muo ihan kunnolla. Jos sitä napauttaa nopeesti ja avaa esim uuden välilehden sillä välin kun se lähettäis, niin se heittää esikatselun eikä lähetäkään. Onko kukaan muu huomannu tällästä ongelmaa vai onko se vaan mun koneella/netissä/selaimessa/napissa?

Huhuhhu, ei oikein hotittanu tänään mennä pajalle kuuntelemaan saarnaa netti/peliriippuvuudesta tädiltä, joka tuskin tietää mitä ne "riippuvaiset" siellä netissä/peleissä oikeastaan tekee. Se vaan on niin kamalan paha kun peleistä tulee väkivaltaseks ja silleen.
Mitä jos kerrottais niille, et väkivaltaa oli ennen pelejäkin? En usko et ne ritarit keskiajalla kovin paljoa pleikkaria pelas.
Joten nyt kahvia nassuun ja anarkistisesti tekemään sitä, mistä tänään olisi ollut valistusta.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 25 Huhti 2012, 12:33

Kyllä se lähetä napukka on mullekki kettuillu. Ah ihana auringonpaiste <3 pitäisköhä alkaa korjaan tätä autoo ?
Kitty

ViestiKirjoittaja harlekiini » 25 Huhti 2012, 14:57

Hoo, termos vaan Tukholmasta ja laivalta. Onpas mukava datailla taas kaikessa rauhassa ilman, että täytyy juosta ympäriinsä. Nähtiin Skansen eläimineen, pikkuparaati kuninkaanlinnassa sekä gamla stan, mistä ostaa päräytin ittelleni aidon viikinkiveitsen kokoelmaani kerryttämään. Suklaatakin on, kohokuvioitu karkkirasiani on hieno. Vuodenajat personifikoitu neljäksi naiseksi (miul on tämäntapainen julistekin). Upeat yksityiskohdat.

IRL Mäyrä on aika grau.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Nya » 25 Huhti 2012, 15:37

Meillä on tänään kuudelta koululla tansiaiset. Teemana on coctail ja en tiedä mitä laittaisin. Ainoat vaihtoehdot mun asusteista näyttävät äidin mielestä huoralta ja tarjoilialta. Hän haukkuu minkä ehtii mun tyylejäni, nauraa hiuksensa pinkiksi värjänneille ja puhuu paskaa siitä että meijän koululaiset on sairaista, kun ne käyttää talvella kesäkenkiä ja laittaa juhliin tissi ja perseen paljastavia mekkoja. Kiva sitten hävetä sitä. reilua vai mitä?

Tälläistä minä tulin tänne purkamaan :P
Nya

ViestiKirjoittaja Kitty » 25 Huhti 2012, 16:45

Semmosta se vaan on Nya, semmosta se vaan on. Minuaki on äiti haukkunu venäläiseksi huoraksi, ja isä pilkannu pinkkejä hiuksia.
Kyllä se siitä, veikkaan että niitä vaan pelottaa kun omat lapset ei näytäkkään siltä mitä toivottiin. Kaikki ei ole poolopaitaisia prinsessoja, muistakaa se kun saatte lapsia.
Kitty

ViestiKirjoittaja Lotus » 25 Huhti 2012, 17:25

Isänhän ei tulisi millään tavalla puuttua tyttärensä ulkonäköön... Äidistä en sitten tiedä, mutta huorittelu... >__>. Aww, pinkit hiukset olisivat söpöt! Ajattelin värjätä hiukset sini-mustiksi, mutta en vain saa siihen lupaa :D
Lotus

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Huhti 2012, 17:44

Uskon että loppu peleissä kyse on siitä, että yritetään saada lapset pukeutumaan "säädyllisemmin". Mikä ei ole ihme kun saa lukea taas jtn raiskaus uutisia ties mistä, vähemmästäkin sitä vanhemmat pelästyy ja toivoo lastensa pukeutuvan vähemmän houkuttelevammin. Ja tietenkään sitä ei voi ilmaista kauniisti pyytämällä - lol kuka teistä muka uskois, jos äitee pyytäis nätisti että peittäisitkö vähän itseäsi ettei tule iso paha setä ja vie? En minä ainakaan olisi - koska lapset seuraa nykymuotia ja nykymuoti on melko paljastavaa. Tosin vanhemmat sais kohdella ipanoitaan ku ihmisiä, eikä mitään lapsia jotka ei olis tietoisia jo maailman menosta.

Lapset.. pitäis kai puhua termillä nuoret. Oh well.
Minä pukeudun haaremi housuihin ja huppariin. Isot sedät saa turpaan jos lähelle tulevat.
Yks kyllä jo stalkkaili viime viikolla kun ilta kävelyllä olin. Herää kysymys, millanen idiootti stalkkaa naista, jolla on karhukoira kainalossa?

Pinkit hiukset on super söpöjä, jos ne on oikeilla henkilöillä. Jos ne on näillä biaaaatch tytöillä ni sillon ne vaan etoo.

HARLEKIINI MEIN LIL BUTLER! Olet palannut!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotus » 25 Huhti 2012, 18:38

Agreed that. Ei kannata kävellä rinnus paljaana, jos ei halua tulla raiskatuksi...

Kaverillani on vaaleanpunaiset hiukset (ei siis pinkit), ja ne sopivat sille täydellisesti. Hän ei myöskään ole mikään bitch, vaan enemmän emo-tyyliin kallistuva persoona.. Kateus >__>'
Lotus

ViestiKirjoittaja Pappis » 25 Huhti 2012, 21:03

Aksu häippäsi.

Juuri, kun olin saanut inspiraationi takaisin.
Pappis

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Huhti 2012, 05:27

Aamustalkkaus. En vielä kadonnu! Nyt katoan. Tien päälle vaan, adios!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Templer » 26 Huhti 2012, 16:12

ja netti antoi minulle vihdoin saumaa astua sisään TNF:ään. :3
Templer

ViestiKirjoittaja Crimson » 26 Huhti 2012, 16:42

Ja niin osoitin ahkeruuteni ja vastasin kaikkiin peleihini. Kuulitte oikein. Ihan joka v*tun ikiseen! \o/ Olenko ylpeä itsestäni? No totta ihmeessä olen! Joten olkaa iloisia, kiitos.

Nyt voin loppu päiväksi syventyä pelaamaan assassins creediä, ja ryhtyä keräämään loputkin trophyt itselleni ahneuttani kyseisestä pelistä. Nam <3
Crimson

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut