Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Ylva » 26 Huhti 2012, 18:07

Crim: Onnittelut saavutuksestasi XD Ja pelaatko ykköstä? Mulla oli se kesken ja kaikki tallennukset omalla koneella... mies jaksaa muistuttaa et pitäis pelata ne pari muutakin mitä meillä on XD Se on ihan in lööv siihen peliin ja onhan se hyvä. Olen nyt vain jumiutunut the Witcheriin ja haaveilen jo saavani sen kakkososan itselleni. Kukaan haluaisi lahjoittaa 30e? ;)

"It's time to go home. Hic. Your ideas get worse by the minute."

"One for the road!"

(jotain sinnepäin. Ymmärtäköön kukin miten haluaa)
Ylva

ViestiKirjoittaja Nya » 26 Huhti 2012, 19:15

Isä kutitti mua niin että nyt on pää hieman töttöröö ja oksettaa.... Koska se roikotti mua pää alaspäin rappusissa, ku se piteli mua sylissään, ja sit mä potkasin sitä pari kertaa. Ainakin yritin, sillä on aika tukalaa nauraa ja itkeä samaan aikaan. Sitten ku tulee ruuat ulos...

Tälläinen ihana hetki isän kanssa :P
Nya

ViestiKirjoittaja Pappis » 26 Huhti 2012, 19:51

AHAHAHAHAHAHAHHAAAAHAHAHHAHAHAHHAAHAHAA

Olin seota onnesta, kun kävin tänään isäni kanssa Helsingin Akateemisessa kirjakaupassa ja löysin kuusi hyllyä englanninkielistä fantasia/tieteiskirjallisuutta. Kappalehinta vaihteli 9 eurosta 13. Vaan nää kaks tarttu mukaan, mutta auta armias, ku seuraavan kerran saan fyrkkaa yli 50 euroo. -->KIRJAKAUPPAAN MUHAHAHAHHAHAA
Yli 100 euroo nii-> GAMESTOPPPP IHAHAHAHHAHHAHHAA

Tahdon Thw Witcher 2 ja PCn, jolla sitä voisi pelata. Onneksi isä on luvannut ostaa iMacini tilalle uuden koneen. Saan valita Mac Book Pron ja tehokkaan pelitietokoneen välillä. Arvaatka vaan kumpi lähtee mukaan.

"ONE FOR THE ROAD"

Witcherin hienoimpia ominaisuuksia on juuri perskännien mahdollisuus. Joku on kuulemma vetäny koko pelin läpi pikkasessa maistissa. Pomovastukset oli varmaan hiton hauskoja, kun ei nähny oliko niitä yks vai kaksi vai koko perkeleen legioona :''D
Pappis

ViestiKirjoittaja Ylva » 26 Huhti 2012, 20:59

Witcherin hienoimpia ominaisuuksia on juuri perskännien mahdollisuus. Joku on kuulemma vetäny koko pelin läpi pikkasessa maistissa. Pomovastukset oli varmaan hiton hauskoja, kun ei nähny oliko niitä yks vai kaksi vai koko perkeleen legioona :''D

Heh niin on. En oo perskännissä kokeillu tapella ku niitä ekoja kasveja vastaan kun se tehtävän antaja juotti mut humalaan et sain sen tehtävän ja sit tää herra menee keskellä yötä hakkaamaan ylisuuria lihansyöjäkasveja kun hädin tuskin pääsee eteenpäin XD Eteneminen oli hyvin hidasta ainakin, itse taistelussa se on tosin vähän nopeampi sentäs. Hah, on tää hyvä peli. Syön kuukauden makaroonia niin enköhän sen kakkosen saa ostettua. Toooosin Diaplo 3 tulee kohtaaaaaa. (ja sitten boxille Dragon Dogma mut siihen tarvisin sitä boxia jonka mun mies on nyt ominu itteleen. Ruojake. XD))
Ylva

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Huhti 2012, 21:05

Musta alkaa tuntua et mun pitäis kokeilla tätä Witcheriä.
Ah, diablo kolme. Blizz sitä kovasti yrittää kaupata sähköpostilla.

Mut hoh, semmonen oli tän päivän porin reissu ZGn kanssa. Kuudelta lähdettiin ja viiden paikkeilla takasin. Ja huomenna sama uusiks. Pitänee siis mennä ajoissa nukkumaan.
Kahvi oli jälleen päivän kova sana.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 26 Huhti 2012, 21:07

Avaan tämän sivun kommenttiraitani toteamalla että kahvi on pahaa. Liian hurjan makuista mun mieleen, eikä sen hajukaan oikein miellytä :c Yritän muutenkin pärjätä tulevaisuudessakin sitten teellä niin pitkään kuin pystyn koska en halua tulla kofeiiniriippuvaiseksi :D

Yritin vastata kaikkiin neljään vastausta vaille olevaan peliini mutta sain tehtyä vain yhteen vastauksen. Ääsh. Respektiä Crimille joka vastasi kaikkiin peleihinsä kerralla.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 26 Huhti 2012, 22:06

Respectiä täältäkin, sain kaikki vastaukset puoleen väliin.

Meillä oli kässän tunnilla sijaisensijaisensijaisensijainen opettamassa ja se ilmoitti että kaksi kertaa aikaa tehdä housut valmiiksi, minä jolla ei ole edes kaavoja, kun sitä Morso-nukkea väkersin. Eikä se osannut edes auttaa mua alkuun >:/
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 27 Huhti 2012, 05:40

Hyvää huomenta, herra Perkelee~
MATKAAN, VELI HOPEA!

Tää äiteen koneen näppäimistö on kyllä yks "kirjoita kuin pissis" - hökötin. Yritä raiskata capsia niin se heittää väliin pikku kirjaimia ja si teksti näyttää TÄlTä. ja sitten ottaa päähän. Ei mulla muuta, jatkakaa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 29 Huhti 2012, 12:29

Aksutar kirjoitti:teksti näyttää TÄlTä

Teksti näyttää täitä.

Vedän muroja ja äiti kertoo että kohta on ruoka. HIDE THE CEREALS!!!
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 29 Huhti 2012, 15:18

Teksti näyttää täitä.

Rakentava ero ison I:n ja pikku l:än välillä, dear Watson.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 29 Huhti 2012, 15:47

On se elämä ihanaa kun kuvioihin tulee ihailija joka ei pysty jättämään viideksikään minuutksi rauhaan tekstiviestiaallolta -.-
Lotdow

ViestiKirjoittaja Mohnake » 29 Huhti 2012, 21:38

Olenpas ollut taas vähän passiivinen täällä... Ehkä odotan liikaa Game of Thrones the gamea ja murheisiini sitten pyrin pelaamaan muita pelejä ja lukemaan kirjaa.

Huomenna tänne tulee taas kerran yksi hoitolainen. Tällä kertaa poikakoira ja hänen tulostaan varoitettiin vasta eilen. Ei mitään paineita siis :D
Mohnake

ViestiKirjoittaja Kitty » 29 Huhti 2012, 21:43

ihailija joka ei pysty jättämään viideksikään minuutksi rauhaan tekstiviestiaallolta -.-

Tiedän tunteen =_____= Not so molto bene

Huhaa, ja Mohnikselle onkin annettu sitten reippaasti varotusaikaa =D
"Tuon teille koiran"
"Millo ?"
"Nyt."
*Le gasp !*

Tuli vallan mieleen ku yks jätkä laitto viestiä että missä oon, vastasin että kotona. Siihen viestiin tuliki kiva vastaus "Tuu sit avaan ovi."
Äkkiä sulloin kaiken lattialta sängynalle ja sprinttasin mun huoneesta kaikki likaset astiat keittiöön, sit ovelle. "Joo tuu sisälle sielt."
Pikkase kohos pulssi. Sekunti aikaa siivota, shit.
Kitty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 29 Huhti 2012, 21:59

Tuli vallan mieleen ku yks jätkä laitto viestiä että missä oon, vastasin että kotona. Siihen viestiin tuliki kiva vastaus "Tuu sit avaan ovi."
Äkkiä sulloin kaiken lattialta sängynalle ja sprinttasin mun huoneesta kaikki likaset astiat keittiöön, sit ovelle. "Joo tuu sisälle sielt."
Pikkase kohos pulssi. Sekunti aikaa siivota, shit.

Turhaan sitä vieraskoree on! Minä en koskaan siivonnu ku vieraita tuli.
No oke, joskus.
Toisinaan.
Sillontällön.
Ehkä.
Voi sitä kaaosta.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mohnake » 30 Huhti 2012, 12:57

Ei se koiran tuleminen ny kovin kamalaa ole, mutta hieman oli hämmentynyt olo, että jopa niinkin pian.

Vähän aikaa sitten marketin kassalla kysyttiin henkkareita, kun olin ostamassa simaa :D . Eihän sitä toki tiedä vaikka mulla olisi ollut tekosänki naamassa näin vapun alla.
Mohnake

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut