Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Kitty » 30 Huhti 2012, 14:50

=D Hahah, just. Oisit antanu kiskasta, on se aito.
Phahah, mua huvittaa suuresti se et siman ostamiseen tarvii henkkarit. Vaikka kaiketi ihan syystä. Mut silti.
Kitty

ViestiKirjoittaja Lotdow » 30 Huhti 2012, 17:38

Mie en perusta simasta, oli sitten alkoholitonta tai ei, kuten en mistään muustakaan hiilihappo juomasta.

Heh, tuli kyllä mieleen tosta simasta, kun meillä tehtiin alkoholitonta boolia (koska opettaja ei jaksanut/halunnut tehä meijän kanssa simaa) koulussa köksän tunnilla. Ohjetta ei ollu kirjassa niin ope kirjotti taululle alekkain: 2dl appelsiinimehua ja 5dl spritea. Sitten kun ope meni muualle yksi mun rinnakkaisluokkalainen, joka on samassa ryhmässä, meni kirjottamaan sinne taululle niiden alle: Lisää ripaus alkoholia. Se luki taululla koko loppupäivän, eikä ope huomannu mitään :D Ei kuiteskaan kukaan laittanut juomaansa alkoholia.
Mitäköhän siivoojat on miettinyt?
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 30 Huhti 2012, 18:40

Ohjetta ei ollu kirjassa niin ope kirjotti taululle alekkain: 2dl appelsiinimehua ja 5dl spritea. Sitten kun ope meni muualle yksi mun rinnakkaisluokkalainen, joka on samassa ryhmässä, meni kirjottamaan sinne taululle niiden alle: Lisää ripaus alkoholia. Se luki taululla koko loppupäivän, eikä ope huomannu mitään :D Ei kuiteskaan kukaan laittanut juomaansa alkoholia.

:------------------D "Lisää viinaa. Lisää rusinoita. Jos maku on liian hedelmäinen, ota rusinat pois".

No mutta, hyvää vappua jo kaikille. Pitäkää hauskaa ja jos hauskuus sisältää alkoholia, niin juokaa kohtuudella.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 30 Huhti 2012, 19:19

Klara vappen, mina kompisar!
Mä opin tänään ajamaan skootterilla (varmaan noin sen 400 metriä) ja olin aivan maailmanmestariluokkaa. Osasin jopa kääntyä vähän hietikon ja juurakon kautta ja lähdöt oli sellaista nykäisyluokkaa että motocrossisankarit olisivat kateudesta vihreitä. Respektiä.

Lotta, olisitte lisänny sitä alkomahoolia : D Vaikkei koko koulusta varmaan löydy alkoholia. Ei, ei kyllä varmaan kemianvarastosta löytyisi jotain etanolia? Metanolia? Jotain olia. Sitä vaan siman sekaan.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Pappis » 30 Huhti 2012, 21:09

Kuva
GLARA VAPPEN vaan teillekin. Ottakaa vastaan Mäyrän, Aranin, Alfin ja Trollin nöyrä vapputervehdys.

Tulkaa joku viihdyttämään mua.
Pappis

ViestiKirjoittaja Lotdow » 30 Huhti 2012, 21:59

Too epic to be true! :D Aivan awesome, Pappis.

Hyvää vappua kaiken karvaisille!
Lotdow

ViestiKirjoittaja Ivy » 30 Huhti 2012, 22:48

Ei Pappis eeei AAAAAAAA!! Ehkä paras vappu tervehdys, en kehtaa itse toivotella enää ku kalpenee tollase rinnalla.
Ivy
kuninkaan neuvonantaja

ViestiKirjoittaja Pappis » 30 Huhti 2012, 22:58

Johtuuko se vaan mun ruudusta vai onko Aranilla oikeasti tossa vilkkuva nänni?
Pappis

ViestiKirjoittaja Aksutar » 30 Huhti 2012, 23:03

GLARA VAPPEN vaan teillekin. Ottakaa vastaan Mäyrän, Aranin, Alfin ja Trollin nöyrä vapputervehdys.

*Sands
Sehän siellä tanssahtelee.
Ja totta kai Aranilla on vilkkuva nänni. Glitter n stuff!

No nyt on Harlekiini tavattu irl. Kivaa oli.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 01 Touko 2012, 10:42

Nauran Pappiksen kuvalle :D EHANAA. On se hyvä että poijat harrastaa vähän tanssia.

Noh oliko harlekiini niin kaunispoika kuin hän itseään mainostaa? Ja olihan se Aragornin näköinen niinkuin mun unessa?
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 01 Touko 2012, 11:37

Harlekiini näytti Harlekiinilta. Mr Awesomesauce.

voi ei. AMG! Hämeenpuistossa joku soittaa banjoa. Oli ihan pakko pysähtyä kuunteleen vaik koira olis halunnu mennä vaan.
Koirani löysi myös palautuspullon. Valitettavasti se oli jo rikki. No, onneks ei sentään lasinsiruja tassuihin jääny. Jättäisivät ne pullonsa ehjiks kadun kulmiin, tuol liikkuu kymmenkunta niitä pullonkerääjiä, jotka varmasti poimii jokaisen talteen... mutta kuka siivoais ne lasinsirut?!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Templer » 01 Touko 2012, 11:46

I agree... ja sitten se, että kun niihin pullonsiruihin on paaljon helpompi jalkansa työntää, kuin johonkin kokonaiseen pulloon. Ihan hirvittää viedä oma koira lenkille näin vapun jälkeen.. |:

Ja hauskaa vappua minunkin puolestani!! (:
Templer

ViestiKirjoittaja harlekiini » 01 Touko 2012, 15:11

Pappiksen vapputervehdys on parhautta. Repesin.
Tuli käytyä vapputorilla ihmettelemässä ja nauramassa teekkarikasteille. Raahailin koiraa mukana, mutta onnistuttiin välttämään lasinsirut. Pitkänenäinen collieherra keräili vielä ihmisiltä ihailua, kehuja ja sympatiaa. Mitään ei tarttunut mukaan, säästelen varmaan keskiaikamarkkinoille rahaa. Tartten juomasarvelle telineen.

Nyt kun olen tavannut Aksun ja tiedän hänen nimensä voin hallita häntä ikuisesti! Ja tämä ei tietenkään päde toistepäin. Hyst.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Agna » 01 Touko 2012, 17:05

Hyvää syntymäpäivää Lotdow 14v :) *sambalele sambalele* Lahja tulee vähän myöhässä koska kuljetuksissa kestää melkoisesti.

Vapputori tsekattu, raotin herkkulakkoani sen verran että ostin pallon mansikka-valkosuklaajäätelöä. NIIN HYVÄÄ. Kesällä pitää vielä testata toinen uutuus, marjainen murokeksi tai sinnepäin.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Pappis » 01 Touko 2012, 20:47

Johan oli hiljanen vappu. Ilmeisesti muilla oli parempaa tekemistä kuin istua koneella koko päivää, NII.

Joo ois tän päivän voinu paremminkin käytää...
Mitäs jengi teki vappuna? Veti perseet olalle ja bailabaila?
Pappis

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut