Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Forte » 04 Heinä 2012, 23:30

Tiiättekö, kun ihmisillä on kaikkia urhoollisuusmitalleja, rautaristiä sun muuta, jotka saa, ku on tehny jotain todella rohkaa, epäitsekästä ja uhmannu kuolemaa ja näyttäny sille keskaria? Kaikkein eniten kunnioitusta saa t-paidalla, jossa lukee "Katsoin kaikki Twilight leffat putkeen."
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Heinä 2012, 12:08

Ois kyl aika eeppinen paita. Hankkisin.

Aaah, on se ihanaa kun koiran kautta mun sosiaalinen verkostoni laajenee.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja harlekiini » 05 Heinä 2012, 19:32

Forte kirjoitti:Tiiättekö, kun ihmisillä on kaikkia urhoollisuusmitalleja, rautaristiä sun muuta, jotka saa, ku on tehny jotain todella rohkaa, epäitsekästä ja uhmannu kuolemaa ja näyttäny sille keskaria? Kaikkein eniten kunnioitusta saa t-paidalla, jossa lukee "Katsoin kaikki Twilight leffat putkeen."

Aksutar kirjoitti:Ois kyl aika eeppinen paita. Hankkisin.

Minä en. En kehtaisi tunnustaa.

Tulipas tänään juoksenneltua koko päivä pitkin Pirkanmaata, vasta nyt pääsin koneelle ihmettelemään ja pelailemaan. Ei ihan turha reissu ollut, löysin henkkamaukalta ihan passelit housut (ja odotan jännityksellä koska ne hajoavat käsiin) nuoremman enon häihin lauantaille ja sain tilattua lisää piilareita. Kun puolen vuoden satsista maksaa satasen alkaa se laserleikkausvaihtoehto vähän kutkuttaa.
Tukkaa lähti taas majavan verran että näyttäisin ihmiseltä enkä mopilta. Lantiomittaisessa renopiiskassa tuntuu olevan sitä tiettyä charmia kun parturi jäi erikseen hipeltämään sitä vielä saatuaan leikkelyn valmiiksi kun se oli "niin kiva". Hohhoh.
Kakkosvaiheen ajokorttia en saa vieläkään koska Tampereen poliisiasemalle pitäisi mennä kahdeksalta aamulla ja kotikunnan asema ei hoida anomuksia heinäkuussa (kiitti vaan). Koomistahan tässä on se, että koko rumba on autokoulun töppäyksen syytä kun pistivät mun kortin menemään väärillä tiedoilla ja joudun nyt hankkimaan erikseen uuden, eivätkä tietenkään korvaa mulle mitään. Että sellaista, kiitos.
Tällaista Pirkanmaalle.
harlekiini

ViestiKirjoittaja tynnyri » 06 Heinä 2012, 11:49

Haa!!! Pari tuntia vielä töitä ja alkaa LOMA!!!!!! En ookkaan odottanut tätä päivää muuta kuin pari kuukautta <3 Vielä ihanampaa ko pääsee ylihuomenna Pariisiin viikoksi harhailemaa. Jees, tynnyri kuittaa.
tynnyri

ViestiKirjoittaja syaniidikissa » 06 Heinä 2012, 22:23

Elo tännekkin, meitsi elossa Kankaanpään reissun jälkeen o/

Ja hurdur, uus hahmo tulossa, maybe!
syaniidikissa

ViestiKirjoittaja Forte » 06 Heinä 2012, 22:35

Muilla alkaa loma, kun minulla loppuu..En halua takaisin töihin, ei kiinnosta yhtään. Ah, Paris, city of love. And other useless things..
Forte

ViestiKirjoittaja Nipustin » 08 Heinä 2012, 08:40

harlekiini kirjoitti:Ei ihan turha reissu ollut, löysin henkkamaukalta ihan passelit housut (ja odotan jännityksellä koska ne hajoavat käsiin)

Haha! Hajoavat käsiin indeed.
Tilasin ite H&M:stä mekon serkun häihin jotka on kahden viikon päästä. Mekon pitäisi saapua kajaaniin ensi kesviikkona niin pääsen sitten tutkimaan millaista huippu kamaa tuli tilattua.
En yleensä tilaa netistä, en yleensä osta mitään hooämmältä, en yleensä pidä mekkoja, en todellakaan pidä yleensä pinkkejä mekkoja, mutta nyt kävi näin kun se oli alle kympin niin en mä tässä oikeestaan rahallisesti kamalaa tappiota kokenut.

Oli mulla kyllä suunnnitelmissa että jos pidän sitä sen yhden päivän niin sitten poltan sen>:-D
Nipustin

ViestiKirjoittaja Lotdow » 08 Heinä 2012, 12:40

Ja täällä puhutaan vaatteista. Itse ostin H&M:ltä kauluspaidan jossa oli napit ja samointein ne napit alkoi lähteä irti XP Ihan hupaisaa sinänsä, sama paita on mulla edelleen ja paria nappia kiinnitetty vähän paremmin.

Täällä on niin kuuma D: Paahdun hengiltä.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Heinä 2012, 15:10

Kun minä olin nuori mentiin metsään kaatamaan karhu ja pukeuduttiin sen taljaan.

On se koodaaminen kivaa. Nyt en koske kotisivujen koodiin taas puoleen vuoteen. Paitsi jos löytyy koodaus virhe.
Nälkä.

Minä en. En kehtaisi tunnustaa.

Mutta siitä sais hienon tiskirätin. Kukaan ei puhunut että sitä päällä pidettäis.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja harlekiini » 08 Heinä 2012, 18:12

HomoÄmmältä ei kannata ostaa vaatteita sillä ajatuksella, että ne kestaisivät. Etenkään housuja, jotka alkavat purkautua lahkeesta sinä silmänräpäyksenä kun kuitin on saanut käteensä. Paidat on ihan jees, tosin viimeisin t-paita on sekin kutistunut pesussa ja täynnä pieniä reikiä. Niin kuin suurin osa muistakin paidoistani, jos ihan tarkkoja ollaan.
Mutta puntit hajoaa.

Eilen oli nuoremman enon häät, meni sielläkin koko päivä. Yllättävän hauskaa oli, ja sukuakin tuli nähtyä ehkä ensimmäisen kerran koko pienen ikäni aikana. Vanhemmat sukulaiset vitsailivatkin, että koska viimeisimmästä tapaamisesta todella on se 40 vuotta, pitäisikö seuraava merkitä vuoden 2052 kalenteriin. Seuraava keskustelu (jollaisia käytiin lähes yksinomaa) kuvaa meidän sukuamme hyvin:
"Moro! Mää on noiden serkku, tiesitkös sää sitä?"
"No moro! mää oon sun setäs! Tiesiksää sitä?"
"..."
Lisäksi äitini ei ollut tunnistaa pikkuveljeään eikä toinenkaan mies veljenpoikaansa, eikä toinen tiennyt montako lasta hänen veljellään loppuviimein on. Suku teki bravuurinsa myös kun kaikkia yritettiin paimentaa ryhmäkuvaan: kaikki saatiin kyllä paikalle, mutta heti kun paimentaja käänsi selkänsä löytääkseen kuvaajan, kaikki olivat jo liuenneet kukin taholleen ja kesti hetki ennen kuin kuvan ottaminen onnistui. Oli kyllä kiva tavata enoja, ollaan ajatusmaailmaltamme aika samnlaisia vaikkei paljon nähdäkään.
Juhlat itsessään olivat ihan siedettävät ja ruoka hyvää. Sammuin kuin kynttilä kun pääsin kotiin, mut nakitettiin kuskiksi niin en pelkällä vedellä pysynyt hereillä (nyppi, muttei onneksi niin paljon koska ainoat alkoholit tuntuivat olevan karhuolut ja pinkki booli).

Sain Ascreed kakkosenkin pelattua loppuun, ja nyt alkaa armoton Brotherhoodin ja Revelationsin metsästys. Koneparkani posahtaa kohta lopullisesti, mutta onneksi alkaa vähän näyttää siltä, että saatan saada loppukesäksi töitä taimistolta! Syyskuuhun asti tässä onkin aikaa ennen kuin opinnot yliopistossa alkavat. Vähän rahaa kasaan elämistä ja mahdollisesti uutta konetta varten, hehe.
Sitä odotellessa on pakko pelailla vähän Ascreed ykköstä, koska Altaïr. Sitten voisi harkita josko pelailisi kakkosta sen verran, että keräilisi niitä sulkia, mutta en tiedä jaksanko.

Pariisiin menijät, ottakaa mut mukan! Louvre! Italiaankin olisi pakko päästä uudestaan, koska Castel Sant'Angelo ja Venetsia.

Ja uudet kotisivut aika jees!
harlekiini

ViestiKirjoittaja Agna » 08 Heinä 2012, 19:51

Uudet kotisivut on hienot! Paitsi kun luit aluksi että The Hight dancasy. Ja tää foorumin vasemman yläreunan muutos on myös erittäin kiva, me gusta mucho. Mui mui mucho casolino finito olénto silénto silencio.

Palasin vihdoin kodin rauhaan ja postista tilatut (kun näistä nyt puhuttiin) Conversen kengät kotiutuivat. Hii ♥ Keltaiset! Eikä mitkään tipukeltaiset vaan kunnon tummankeltaiset. Tai mikä nyt sitten on tumma ja mikä kirkas keltainen, ihan sama juttu melkein. H&M:n vaatteet kyllä kärsivät nopeasti ja osa näyttää käytetyiltä ja nuhjuisilta jo ostaessa. Mutta joo, made in Bangladesh.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Nya » 08 Heinä 2012, 20:41

Hienot muokkaukset! Todella sopivat :DDDD
Nya

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Heinä 2012, 20:57

AAAAAAAAHAHAHAHA you may thank me. Nyt on sitten kotisivut uusittu ja mahdollisia typoja bongailtu sieltä, MUTTA jotain kivaa fooruminkin puolelle:

Kaikkien foorumien tekstit uusittu. Virallisesti uusia alueita ei ole tullut, mutta teksteihin on lisätty nyt sitten joitakin teidän ehdotuksia. Kuten esim suurteitä, kylistä mainitoja ja kuumatlähteet. MENKÄÄ ETTIMÄÄN NIITÄ.

Nyt pitäis olla typo vapaat foorumit... mut jos joku bongaa ylläri p*niksen jostain tekstistä ni heittäkää yksärillä, mie käyn korjailemassa.

Nyt voin si rentoutua loppu päivän. Perseeni on puutunut, jos kiinnostaa.
Ivylle suuri kiitos foorumin logosta ja uudesta ulkasta kotisivujen puolella. Sekä muutamasta uudesta bannerista.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 09 Heinä 2012, 10:53

Upeaa jälkeä täällä foorumilla ja kotisivuilla. Me gusta.

Ja Frentizille tervetuloa, jos vaikka sattuisi tätä pulinaa tulla lukemaan :)
Lotdow

ViestiKirjoittaja Forte » 09 Heinä 2012, 12:18

Kuumat lähteet..Minulle tulee niistä vain mieleen se Muumien eeppinen jakso, jossa joukko hyypiöitä tulee etsimään kuumia lähteitä.

Foorumi näyttää hyvältä, kunnon kuvaukset joka kohdassa.

Tässä työskentelyssäni ei ole mitään logiikkaa. Yleensä olen laiska kuin nahkiainen ja voin möllöttää koko päivän paikallani tekemättä yhtään mitään, mutta kun olen töissä, haluan piru vie tekemistä. Minulla on tylsää! Mulla ei ole mitään, mitään työtehtäviä koko viikolle ja kaikki itseäni viisaammat ovat lomalla. Olen yksin isossa, pimeässä rakennuksessa, toimettomana. Vähemmästäkin tulee Supernatural tai Ghost Busters olo.
Forte

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut