Mitä peliä pelasit viimeksi?

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Lotdow » 29 Touko 2012, 13:49

Team Fortress 2

Kyllä onlinessa kelpaa mekastaa. Olen kehittynyt scouttina huomattavasti :P
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 02 Heinä 2012, 21:55

Dynasty warriors 7

Ja niin valloitin kiinan.
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 03 Heinä 2012, 21:06

Minecraft

Tappaa tylsyyden ja katsojan.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Forte » 04 Heinä 2012, 22:53

Mount&Blade Warband

Minulla on ainoastaan kaksi peliä, jotka toimivat uudella koneellani, enkä ole ehtinyt ostaa uusia. Mutta ei se mitään, nautin suunnattomasti pelistä, jossa saa kesken laukan huitaista pään poikki vastustajalta.
Forte

ViestiKirjoittaja Nipustin » 08 Heinä 2012, 08:26

Mass Effect 3 --- Nyt se on ohi.

En voi käsittää että se on ohi ja loppukammoisena en oikein tiedä mitä sanoa siitä lopusta en oo vieläkää toipunut täysin... _u_
Kommentoin joskus myöhemmin jotain järkevämpää itse kolmosesta mutta yhä olen sitä mieltä että koko ME -sarja on niin loistokas että antaisin sille arvosteluksi keskiarvona täyden 10 (ME -> 10, ME2 -> 10, ME3 -> 9).
Pelatkaa ihmeessä jos vain mahdollista! Aivan upea elämys ja peli! Lisää tälläisiä pelejä kiitos!
Nipustin

ViestiKirjoittaja tynnyri » 01 Elo 2012, 14:40

Aion. Ah mikä nettipeli, enpäs oo taas pitkään aikaan koukuttunut johonkin peliin näin paljon!
tynnyri

ViestiKirjoittaja Fentiz » 05 Elo 2012, 20:10

Street Fighter IV: Arcade edition

Kädet hikoaa ja combot paukkuu (Toi nimi on yksinään jo sellanen sanahirviö että huhhu)
Fentiz

ViestiKirjoittaja Forte » 06 Elo 2012, 08:34

Heroes of might and magic VI

Olen pelannut kyseistä pelisarjaa kaukaiselta 90- luvulta asti. Ja ottaa niin maantulenperhanasti päähän, etten pääse läpi sitä. Vaikeaa! Haluan tietää, saako enkeliin rakastunu tyyppi sen enkelin!
Forte

ViestiKirjoittaja Pip » 14 Elo 2012, 18:05

Final Fantasy XIII-2

Jes saakelin soikoon, sain vihdoin pelattua läpi.
Pip

ViestiKirjoittaja Fentiz » 06 Syys 2012, 17:03

Dark souls: prepare to die edition

Oh I have died, I have died so bloody much...
Fentiz

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut