Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Nya » 09 Heinä 2012, 12:38

Voi Forte parkaa :) *Tuo ison pinon papereita* Siinä, siinä on sullöe tekemistä :PPP
Nya

ViestiKirjoittaja Fentiz » 09 Heinä 2012, 21:52

Lotdow kirjoitti:Ja Frentizille tervetuloa, jos vaikka sattuisi tätä pulinaa tulla lukemaan :)

Tattis, kyllähän minä tännekkin eksyin =)

Aaah... vihaan hellettä, liian monta päivää menny taas tyyliin:
"Tänään saan jotain aikaan"
"Ei pysty, liian kuuma"
*Sulan sohvalle*
Fentiz

ViestiKirjoittaja Agna » 09 Heinä 2012, 22:31

Fentiz kirjoitti:"Tänään saan jotain aikaan"
"Ei pysty, liian kuuma"
*Sulan sohvalle*

Sama juttu. Tai sit että muuten vaan on niin järkyttävä väsy että voi sillä syyllä sulaa sohvalle. Toissayönäkin tuli valvottua viiteen ja nukuttua 3h jonka jälkeen piti herätä juontamaan körttiradiota aamuksi. Ääähg.
Mut ei sillä, auringonpaiste on kiva :) Ja helle on ihan ok, mut liian painostava ilma on pylleristä.

Piirtelin. Jipii. + Paras kuva ikinä. Tosin en nyt kyllä ymmärrä miksi se tuossa linkissä kääntyy väärinpäin o__o
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Forte » 10 Heinä 2012, 10:23

Auringonpaiste on kivaa, jos sattuu olemaan rannalla. Mutta muuten, pidän enemmän viileistä päivistä, jolloin joka askeleella ei jää sellaista limavanaa kaikesta hiestä. No, nyt kun on tukka poissa, ehkä vähän helpottaa.

Aw, ompa soma kuva : ) Piirtelin itsekkin viimeisenä lomapäivänä, ehkä tuikkaan kuvan tänne, kunhan jaksan tai viitsin.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Heinä 2012, 11:39

True datis palaa auringossa. Vaikka ois sisällä. Ja ulkona pilvistä.
Siksi en pidä auringosta. Poskipääparkani.
Noidat saa näppyjä, peikot muuttuu kiveks auringossa >:o Ja vampyyrit palaa. On se ilkeä taivaankappale.

Aberec ownaa koko kuvan, kuten jo joskus kommentoin Agnan piirrustusta. Awesomesauce.
Vois ittekin piirtää taas jotain, muuta ko hahmotella sarjakuvasivuja. Niitä saa koskaan kumminkaan valmiiks.

Kuumat lähteet..Minulle tulee niistä vain mieleen se Muumien eeppinen jakso, jossa joukko hyypiöitä tulee etsimään kuumia lähteitä.

Muistan sen. Nyt tekee mieli kattoo muumeja.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja harlekiini » 10 Heinä 2012, 12:08

Aksutar kirjoitti:True datis palaa auringossa. Vaikka ois sisällä. Ja ulkona pilvistä.

Lame. Oikeet nörtit palaa kun avaa verhot. Sateella.

Täällä puhuttiin mahtavasoosista. Agnalla hieno chibikokoelma.

Mmmmmmmmmmmmmuumeja. Ja nyt mulla soi se duu-duu-duu-duu-du-duu-duu-duu-la-laa-laal-laaa-la-laaa-la-laaa-laa-laa-laaa-laaaaaaa hyminä päässä, kiitosta vaan.

Juu, tämä on kaikki mitä tähän aikaan päivästä irtoaa.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Heinä 2012, 12:29

Oikeet nörtit palaa kun avaa verhot. Sateella.

Meeeh, nörtit ei pala.
Datikset ei avaa verhoja ja palavat silti. Satoi tai paistoi. Yölläkin.
Mene nukkumaan, aivosi ovat selvästi jumissa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 10 Heinä 2012, 13:05

harlekiini kirjoitti:mulla soi se duu-duu-duu-duu-du-duu-duu-duu-la-laa-laal-laaa-la-laaa-la-laaa-laa-laa-laaa-laaaaaaa hyminä päässä

Aaaah, ai se.

Ja Aberec ownaa koko kuvan siksi että se on paras. Jerrell on vähän hukassa, kuin tällähetkellä metsässä konsanaan. Mun kaveri nauroi ainakin 5min sille miten epäloogista oli piirtää noi nuotit sen ympärille kun se on kuuro.

Mitäs tänään? Ravintolaan syömään ja jatkan piirtelyä. Harmi ettei yksikään piirroksista koske TNF:ää :F Vaikka Crimsonin tradeen mulla ois aivan mahtimuikeet ideat jo. Niiden toteutus vaan jää sitten kumminkin ruohonjuuritasolle :D
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Nya » 10 Heinä 2012, 15:56

Mäkin piirtelin eilen vähän kaikenlasita, mutta en sitten osannu piirtää liekkejä... Mutta se ei liity TNF:ään

Tässä se kuitenkin olis :P Hornan liekit
Nya

ViestiKirjoittaja Forte » 12 Heinä 2012, 13:32

Piirtäminen on hauska juttu. Kulutin kahdeksan tunnin työpäivästäni viisi tuntia piirtämiseen. Ihan miellyttävä päivä, että sikäli.
Forte

ViestiKirjoittaja Fentiz » 14 Heinä 2012, 18:33

Ööök... Sairastuminen on aina niin kivaa, varsinkin kesälomalla.
Tällanen mieltänostattava päivitys tälläkertaa
Fentiz

ViestiKirjoittaja Aksutar » 15 Heinä 2012, 12:21

Sairastuminen kesällä ei kivaa ei.

Muah, uusia pelaajia lappaa taas vaihteeks. Teretulemasta kaikille täälläkin vielä. Ilmeisesti sivuston ulkan uusiminen vetää puoleensa. Kyllä, sen täytyy olla se syy.

Aaahaha. Oma pelaamattomuus jatkuu vielä kerta Crim on yhä vierailulla o3o Hauskaa on ollu. Kaikki miehekkäät hahmot raiskattu homppelipuheilla. Tehtävä suoritettu.
Nyt vois tirvasta aamukahvit naamaan ja poketella tuon paholaisen hereille. Sen aikaa kun se nukkuu ni voinkin chillata täällä. Foorumiraidaus käyntiin.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Pappis » 15 Heinä 2012, 19:18

Aksutar kirjoitti:Kaikki miehekkäät hahmot raiskattu homppelipuheilla. Tehtävä suoritettu.

Ja näitä juttuja saa luvan kanssa jakaa, koska täällä on takuulla uteliaita 8D
Pappis

ViestiKirjoittaja harlekiini » 15 Heinä 2012, 20:25

Aksutar kirjoitti:Kaikki miehekkäät hahmot raiskattu homppelipuheilla. Tehtävä suoritettu.

Kaikki miehekkäät hahmot on homppeleita. No rape happened. Yet. YET.

Mun kone ei jaksa pyörittää youtubevideoita, paskaa. Eikä ole flashistä kiinni. Ja jos ei youtubevideot(kaan) toimi, niin millä minä katson täältä musavideoita, luvatta leffoja ja Muumeja?
Metsässäkään ei ole kiva kävellä, elämää suurempi määrä paarmoja. Tultiin kopukan kanssa reipasta hölkkää koko viisikilometrinen reissu niitä perskutan pörriäisiä karkuun. Sai harlekiininkin vähän liikuntaa.

Kumma mitä kaikkea turhaa ihminen tarvitsee muuttaessaan. Tai ei niinkään turhaa, vaan itsestäänselvää pikkusälää. Mausteita. Tiskiharjan. Turhia rahareikiä, mokomat. Ja verhot, kuka niitä edes kaipaa? Haluan pimennysverhon/sälekaihtimet koska olen paranoidinen luolaani sulkeutuja. Mutta Lost in Ikea episodi on suoritettu ja mulle on tulossa uus hjaano pöytä koska vanha ei kestä siirtämistä ja vuodesohva. Nyt pitää vain arpoa olenko pihi ja ostan satasen hirvityksen (joka oli pelkkä patja+jalat) vai kolmensadan hienon. Sitäkään en ole vielä päättänyt, että otanko veitsikokoelman mukaan ja ajan kämppikset hulluuteen istumalla huoneeni nurkassa niitä teroittelemassa, mulkoilemassa kämppiksiä ja mumisemassa "jonakin päivänä...". Ajatus on houkutteleva.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Juudas » 15 Heinä 2012, 22:12

Aksutar kirjoitti:Kaikki miehekkäät hahmot raiskattu homppelipuheilla.

Mikäpä ois homostelua miehekkäämpää...
Juudas

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut