Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Elo 2012, 17:51

Mörmeleitä syntyy, kun Mörrit ja Murmelit pariutuvat.
Irti mun pekoneista.

Agna koittaa nyt nopeasti tehdä sen Pullan loppuun. TNF kaipaa eeppistä sankaria.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 06 Elo 2012, 19:46

Aksutar kirjoitti:Agna koittaa nyt nopeasti tehdä sen Pullan loppuun. TNF kaipaa eeppistä sankaria.

Olen pahoillani Aksu. Koitin saada mukaan edes vähän hirviötä, mutta epäonnistuin.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 06 Elo 2012, 19:58

Aksutar kirjoitti:Agna koittaa nyt nopeasti tehdä sen Pullan loppuun. TNF kaipaa eeppistä sankaria.

Kaikki ajallaan, en halua hätiköidä sen kanssa tai mulla on yksi raskaan sarjan esittely jälleen uusittavana kahen kuukauden päästä D8<

Lotdow, epäonnistuit. Rumasti.

Nykyään tunnen täällä foorumilla oloni välillä x*.

*Selitys tuntematon
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 06 Elo 2012, 21:11

Nykyään tunnen täällä foorumilla oloni välillä x*.

Samat. Välillä.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 06 Elo 2012, 21:25

Lotdow kirjoitti:Samat. Välillä.

Et voi olla samat koska et tiedä, mitä x on >8l Minun! MINUN! Anna tänne se.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Crimson » 06 Elo 2012, 21:33

PAM!

Ketkä lähtee mun kanssa asumaan ruotsiin!!??
Ei oikeesti, mä haluun tonne! Sinne menen, sinne jään - ja ohessa kutistun hobitin kokoiseksi mörriäiseksi ja kasvatan kunnon karvat jalkoihini, että olisin varmasti vakuuttava puolituinen.
Crimson

ViestiKirjoittaja Agna » 06 Elo 2012, 22:01

MINÄ! Minäminäminäminäminäminä MINÄ! JA MINÄ! Tulen mukaasi, oi Crimson. Asutaan naapureissa ja viljellään kurpitsaa. Ja kammataan jalkakarvoja.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Crimson » 06 Elo 2012, 22:20

Oi Agna, mennään yhdessä \o/

Kurpitsaviljelmät pystyyn ja kammataan kilpaa toistemme jalkakarvoja. Illat vietämme pubissa, juomme sokeroitua mehua litrakaupalla ja sen jälkeen olemme sokerihumalassa. Sitten varastetaan Gandalfin raketit ja tulitetaan niillä Nazguleita. Kyllä. Niin siinä kävisi.
Crimson

ViestiKirjoittaja Agna » 06 Elo 2012, 22:42

Se tehdään! Ja pidetään hulvattoman isoja synttärijuhlia joiden huipennus olisi juurikin ilotulitteita täynnä oleva taivas. Ja sitten yöksi nukahtaisimme pehmoistakin pehmoisempien lakanoiden syleilyyn pikkuisiin hobittisänkyihimme. *huokaus* <3 Kelpaa minulle!

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Forte » 07 Elo 2012, 12:44

Mieluummin haltiasänkyihin, hobitit on nii pieniä, et niis pitäis nukkua kaksin kerroin ja sit aamulla paikat on kipeet.
Forte

ViestiKirjoittaja Agna » 07 Elo 2012, 13:15

Mulle ei kaksinkerroin nukkuminen olis edes ongelma, koska jonkun merkillisen tavan takia oon nukkunu aika ajoin niin melkein kersasta asti. Ja aina jos oon jossain pienessä tilassa, kuten sohvatuolilla tai normaalilla tuolilla odottamassa jotain, niin kaksinkerroin risti-istunnassa mahtuu mukavasti tuhisemaan.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Crimson » 07 Elo 2012, 13:23

Forte kirjoitti:Mieluummin haltiasänkyihin, hobitit on nii pieniä, et niis pitäis nukkua kaksin kerroin ja sit aamulla paikat on kipeet.

Tehdään kompromissi ja nukutaan riippumatoissa!

Agna kirjoitti:Mulle ei kaksinkerroin nukkuminen olis edes ongelma, koska jonkun merkillisen tavan takia oon nukkunu aika ajoin niin melkein kersasta asti. Ja aina jos oon jossain pienessä tilassa, kuten sohvatuolilla tai normaalilla tuolilla odottamassa jotain, niin kaksinkerroin risti-istunnassa mahtuu mukavasti tuhisemaan.

MÄ EN SIIS OLE AINOA! \o/ Voin yhä kuulla ne sanat kun Aksulla vierailuni ajan istuin eräs ilta sen nojatuolilla ihan kasassa kun leffaa katotaan, ja tää vakuuttaa ohessa vierestä että voidaan me paikkojakin vaihtaa mutten si suostunu, koska kaksinkerroin kasassa istuminen vaan on niin hienoa.
Meidän pitää selvästi si joskus jos ja kun miitti järjestetään, niin pelata tällä kaksinkerroin väellä twisteriä! Katkoisin selkäni lopullisesti <3
Crimson

ViestiKirjoittaja Nya » 07 Elo 2012, 13:28

Rakastan istua kaksin kerroin <3 Se on jotenkin turvallisen tuntuista :DDD
Nya

ViestiKirjoittaja Templer » 07 Elo 2012, 13:32

WoooOOooo.. tere!
Ehkä saisin vihdoin aktivoitua itseni.. :3
Templer

ViestiKirjoittaja Juudas » 07 Elo 2012, 13:32

En ikinä muuttais Ruotsiin, koska kieli. : x Enkä kyllä ikinä muuttais hobittikylään, oli se sit missä tahansa. Oon ehkä vähän lyhyt jätkäks, mut en NIIN lyhyt. : D

Mä en tajua tota kaksinkerroin istumista. Taidelukiossa oli yks kaveri, joka istu niin kokoajan, se istu niin jopa PIIRTÄESSÄÄN. En tajua.
Juudas

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut