Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Agna » 11 Elo 2012, 14:35

Tervetuloa vaan nuoremmankin kastin puolesta Pip :) hahmoasi tossa katselin ja voi miten tykkäsin piirtojäljestä ja hahmostasi muutenkin =3=

Meidän koirien kynsien leikkaus on hullua puuhaa. Älkää vain yrittäkö tehdä sitä.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Juudas » 11 Elo 2012, 14:51

Moro Pip! Agnaa komppaan, hienon esittelykuvan olet raapustanut. Me likes.

Harlekiini; tiedän tunteen. Ite muutin nyt tosin vaan matkalaukun ja kannettavan kanssa kaverille punkkaamaan, kun ei oo omaa kämppää herunu, hemmetti. Mäki voisin tehdä Pentti Linkolat.
Juudas

ViestiKirjoittaja Lotdow » 11 Elo 2012, 15:20

Tervetuloa Pip.

Jaa minkä kuvan Agna nyt on piirtänyt?
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 11 Elo 2012, 15:48

Lotdow kirjoitti:Jaa minkä kuvan Agna nyt on piirtänyt?

En minä vaan Pip, torvi :D
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Pip » 11 Elo 2012, 16:26

Lopettakaa nyt ennenkö saan jonkun kohtauksen liiallisista kehuista ja kusi nousee päähän. Yhy. Ei mutta oikeesti, Pip kiittää ja kumartaa. c:
Pip

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Elo 2012, 16:35

Pip kirjoitti:Lopettakaa nyt ennenkö saan jonkun kohtauksen liiallisista kehuista ja kusi nousee päähän. Yhy. Ei mutta oikeesti, Pip kiittää ja kumartaa. c:

Vähän saakin leijua pilvissä kun niin hienosti piirtää.

Agna kirjoitti:En minä vaan Pip, torvi :D

sisarrakkautta kauneimmillaan.

Harlekiini koita nyt mahduttaa se massiivinen omaisuutes vaan laatikoihin. On se muuttaminen ihanaa. Jos haluut, saat muuttaa tonne mun kellarihäkkiin. Viileetä siellä ainakin ois.
Sit voisin kehua et mullapa on oma häkki Harlekiini.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 11 Elo 2012, 16:47

mmupulla on tänään synttärit enkä aluksi ees muistanut sitä. Kauheella kiireellä suunnittelin ehkä maailman mahtavimman kortin mutta lahjasta en vielä tiedä. Saattaa olla että haen sille Citymarketista jonkun hervottoman kokoisen pehmolelun B) tai KYNÄMUKIN niinkun ennenvanhaan! Kaikki turhuuden turhuudet. Ystäväkirja ja joku ruma penaali ja kaks kynää.
mmupu on siis TNF:n ex-pelaajia, jos joku ihmettelee kun välillä tulee otettua puheeksi.

Mäkin haluun häkkiharlekiinin tai jonkun muun eliömuodon. Häkkikarvacrimsonkin sopii.

Mun viikonloppu on yksinäisyyttä pahimmillaan. Poikakaveri lähti kaveriporukkansa - johon en yllättäen kuulu - kanssa erään tytön mökille, kaikki muutkin ystäväni ovat omilla mökeillään ja riparitapaamisillaan ja kaikenlisäksi tää olis ollut viimeinen "vapaa" viikonloppu ennenkun mitkään harrastukset ja rankat opiskelut alkaa. MUTTA EI SITTEN. Menkää vaan mökeillenne ja jättäkää mut yksin, nilkit.
Heitelkää mua pelipyynnöillä sen kunniaksi :(

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Crimson » 11 Elo 2012, 19:03

Agna kirjoitti:Häkkikarvacrimsonkin sopii.

Agna sä et tiiäkään kuinka mä hajosin täällä näytön takaa tolle. Olen otettu <3

Mmupulle onnittelut puolestani, vaikken häntä tunnekaan o3o Mullaki on kohta synttärit |D Ikäkriisi iskee~

JA tervetuloa vaan meikäläisenkin puolesta Pip! Toivottavasti viihdyt! o/
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Elo 2012, 19:08

mmupulla on tänään synttärit enkä aluksi ees muistanut sitä.

Mulla oli tänään nimpparit enkä tienny ennen ko joku kehtas tekstata kahdeksalta aamulla toivottaen onnea.
Mutta Mmpulle onnittelut täältäkin!

Häkkikarvacrimson. Kyllä. Haluaisin.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 11 Elo 2012, 20:35

Häkkikarvacrimsonkin sopii.

Tämähän oli minun ideani.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Nya » 11 Elo 2012, 20:47

joo tervetuloa vaa tänne Pip! =3 toivottavadt pysyt aiheissamme mukana :D
Nya

ViestiKirjoittaja Pip » 11 Elo 2012, 21:26

Kiitoksia vielä Crimsonille ja Nyalle!

Vaivaako muuten ketään muuta loppukesän nuha? Täällä oli taiteiden yönä kyllä aika viileetä pelkässä villapaidassa, joten saattaapa tämä mun niiskuttelu johtua siitäkin. Eniveis. Kauheen stuffed olo koko ajan.
Pip

ViestiKirjoittaja Agna » 11 Elo 2012, 22:15

Lotdow kirjoitti:Tämähän oli minun ideani.

Ei ollut.

THORKILDSEN! <3 Nai minut! Leukoinesi, rintalihaksinesi ja hauiksinesi. Olet ihan komeakin. Ja olisi kiva kiillottaa kultamitalejasi.
Kukaan muu ei seuraa Olympialaisia vai? D:

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 11 Elo 2012, 22:37

Mä ehdotin että antaisit mmupulle lahjaksi karvaisen Crimsonin häkkiin, koska se on lähinnä hobittia >:E Kehtaatkin.

No kannustus on ainakin kova siellä olkkarin puolella.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 11 Elo 2012, 22:39

Ainiin :D Mä en muistanu. Se vaan tuli mieleen nerouteni sopukoista.

Kannustus oli kova kera ruissipsien (rakastan, maistakaa, ja laittakaa niihin ruohosipulivoita). Pronssia tuli Suomeen, jihii! Hyvä Ruuskanen! Tosin olis kiva kattoa telkkarista vaihteeksi jotain muutakin kuin Olympialaisia. Mut hei, ei se mitään, Suomessa on jo kolme mitalia. Lisää kiitos, missä kultamitali?

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna