Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Miwra » 12 Heinä 2008, 20:42

Hah, mie oon niin unikeko etten jaksa valvoo niin pitkään 8DD

Hienoo, varaudu Miwra-hyökkäykseen, käyn nappaan meseossas ^^,
Miwra

ViestiKirjoittaja Miwra » 13 Heinä 2008, 14:02

En saanu toisen koneen nettii toimiin ku se simahti ja täl hitaammal koneel tilttaa kaikki jos aukasee mesen! Oo

Alotan siis hyökkäykseni tänään jos saan toisella koneella netin toimimaan ^^,
Miwra

ViestiKirjoittaja Aksutar » 13 Heinä 2008, 14:21

selevä! YyYy TT^TT mun yö dataus seurani lähtee tänään Norjaan... voi olla että ittekkin lähtee jonnekkin muualle tästä koneen äärestä.. tai si en, sen näkee sitten :'D
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Anonymous » 13 Heinä 2008, 19:57

Hahaa.. Ja minä aloin taas tekemään paluuta, kun tämä kone suostuu ainakin toistaiseksi, vaikka toimimaankin. No tämä on kylläkin vieläkin ihan paskana, joten pieniä katkoksia saattaa olla tulossa niin kauan, kunnes saan kannettavaan netin toimimaan.
Anonymous

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Heinä 2008, 14:10

yays \o/ porukka alkaa elää \o/

hmm... voishan sitä siivota huoneensakkin tässä joku päivä... sitten ku jaksaa. Tääl meinaan on kiva kaaos :'D

Onko kukaan muu miettiny sitä ettei ihmisillä/haltijoilla oo vaakunaa.. meinaan on tässä Ivyn kanssa mietitty että pitäiskö suunnitella jonkinlaiset vaakunat molemmille?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Darayka » 16 Heinä 2008, 22:34

Huoneen siivoaminen voisi täälläkin olla ihan tarpeen... näyttää siltä, että täällä olisi räjähtänyt pommi x)

Vaakunat ois kyllä kivat. Meinasitteko miten laittaa niitä sitten esille?
Darayka

ViestiKirjoittaja Aksutar » 16 Heinä 2008, 23:01

Täällä on räjähtäny pommi jos toinenkin :'D

hee, en tiiä miten niitä esille laittais, ehkä logoon tai jtn vastaavaa.. alunperin oli suunnitelmissa että pidettäis jonkinlainen vaakunan suunnittelu kisa tai vastaava, mutta sekin on nyt vähän jäänyt >_> itte oon koittanu väsätä niitä, mutta jostain syystä pyörii vaan suomileijona päässä kun niitä tekee :'D

Hihii, enää vähän päälle viikko niin on animecon \o/ onneks sain seuraa sinne ettei yksin tarvii mennä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Darayka » 16 Heinä 2008, 23:35

Vaakunoiden suunnittelu on vaikeeta, minä en onnistu ikinä tekemään kun jotain epämääräisiä luihuisen tupavaakunan jäljitelmiä... : D

Oooo, animecon-con-con x3 Mulle on tullut joku pakkomielle, haluan ostaa mansikoita ja syödä niitä jossain siinä ulkona ja stalkkailla hienoja pukuja :'DD cossaatko sinä muuten ketään? Minulla on ekana päivänä eeeerittäin verinen Nyuu-cossi ja toisena päivänä olen Naruto-ryhmäcossissa Tayuyana.
Tulis vaan se pirun peruukki...
Darayka

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Heinä 2008, 00:11

jep, vaakunat on vaikeita >_> ja sit oon suunnitellu myös viiriä, mut nekin tuntuu olevan vaikeita

En mä tiiä meinaako cossata ketään tiettyä, mut kai sinne jonkinlainen puku pitää hankkia :D itseasiassa oon jo vähän kaivellukkin vaatekaappeja.
Ja tuosta siun Nyuu asustas tiesinkin jo, oon kyylänny suo irc-galleriassa >8] Tosin hetken aikaa meni tajuta et kuka hemmetin nyuu, mut sitten välähti :D
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Darayka » 18 Heinä 2008, 12:42

Oh noes, galleria-kyyläystä x'DD
Sain vihdoin peruukinkin (paitsi että varmaan tiesit senkin o__Ö) ja nyt vaan mietin, miten paljon uskallan laittaa tekoverta iholle, ettei se tartu kaikkialle x) se sit ois toooosi kiva, jos kaikki vierestä kulkevatkin tulis ihan verisiksi
Täytyy vaan ehkä laittaa jotain sen valkosen paidan alle koska se on... hmm... hieman paljastava, jos se vähänkään luisuu paikaltaan : D
Darayka

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Heinä 2008, 13:27

kyllä, galleria kyllä.. tunnustan, olen syyllinen! mutta älkää mestakko muo!
Pistä semmonen jumalaton määrä sitä tekoverta ja si roiskit sitä viel ympäriinsä siel tapahtumassa niin et kaikki viiden metrin säteellä on veressä sen jälkeen >8D no ei ehkä, vois tulla korvaus vaatimuksia.
Pistä joku valkonen toppi sinne alle? ei ainakaan värin kannalta näkyis pahemmin.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Darayka » 18 Heinä 2008, 14:32

Niin varmaan laitankin, ainut vaan että se sit näkyy niistä hiha-aukoista (jotka on ihan sairaan suuret) eikä sillä siinä sarjassa ole mitään alla. Täytyy tehdä kompromissi : )
Darayka

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Heinä 2008, 18:05

nii, kompromissit kehiin :3 Mie oon kyllä nähny sen elfen lied animen ni tiedän kyllä ettei sillä siinä mitään alla ollu :) se oli muuten hyvä sarja... mut hei, pistä joku ihon sävynen toppi sinne alle? ei erotu niin pahasti mitä valkonen :D

hmm.. meillä on kaverin kanssa suunnitelmissa että pistetään jtn randomia päälle ja sitten selkään laput missä on netti nickki.. eli toisin sanottuna, mut voi löytää sieltä kiertelemästä "AkumaTD" lappu selässä kera Hiccup:in :'D
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Darayka » 18 Heinä 2008, 19:02

Ihonvärinen toppi ois hyvä idea. En vaan taida omistaa sellaista...
Ja Elfen Lied on kyl hyvä sarja : )

Hahaa, nyt minä tunnistan sinut! Älä säikähdä jos yksi pieni verinen Nyuu tulee moikkaamaan x] (tai halaamaan, hali-lappu taas mukaan^^)
Darayka

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut