Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Sae » 13 Marras 2012, 18:50

Aksutar kirjoitti:Vähemmästäkin hatuttais! Tirvase niitä.
Vastaukseni kaikkeen on väkivalta. Olen paha ihminen >:

Se ei ehkä olisi viisain temppu, vaikka kuinka mieli tekisikin ^^' Mutta ennen reklamaation kirjoittamista joutui kyllä rauhoittelemaan itseään, ettei tulisi kiroilun täyttämää reklamaatiota väsättyä.
Sae

ViestiKirjoittaja Aksutar » 13 Marras 2012, 19:04

Sae kirjoitti:Se ei ehkä olisi viisain temppu, vaikka kuinka mieli tekisikin ^^' Mutta ennen reklamaation kirjoittamista joutui kyllä rauhoittelemaan itseään, ettei tulisi kiroilun täyttämää reklamaatiota väsättyä.

Njoo, ei ehkä fiksuin veto (-D Sekä tirvasemisen skippaaminen että rauhottuminen, vihasena sitä vaan läpsii lapulle mitä mieleen juolahtaa.. ja se ei aina ole kaunista tekstiä >:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Sae » 13 Marras 2012, 19:13

Aksutar kirjoitti:Njoo, ei ehkä fiksuin veto (-D Sekä tirvasemisen skippaaminen että rauhottuminen, vihasena sitä vaan läpsii lapulle mitä mieleen juolahtaa.. ja se ei aina ole kaunista tekstiä >:

Se ei todellakaan olisi ollut kaunista tekstiä jos mie olisin vääntänyt siihen kunnon sensuroimattoman täyslaidallisen.
Sae

ViestiKirjoittaja Lörri » 13 Marras 2012, 19:28

No jo on markkinat Sae. Toivottavasti reklamointi autta nyt sitten eivätkä selitä jotain lokinpaskaa syyksi tälle!!!!
Ei tuo oo laitaa!
Kerro sit kuis kävi?
Lörri

ViestiKirjoittaja Sae » 13 Marras 2012, 19:53

Toivottavasti selviäisi tuolla reklamoinnilla ilman suurempaa tappelua, tiedä häntä kuinka kauan tuon käsittely sitten kestää... Mutta oli miten vaan, tälläinen on silti aivan älytöntä touhua.

edit: Ei jumalauta, kuulemma kesäkuusta alkaen olisi pitänyt muka olla autossa näkyvillä oleva 'pysäköintilupa'. Olisi kuulemma pitänyt postin mukana tulla, hauskaa asiassa on ,että minä en muista nähneeni koko lappusta, valvonnan olemassa olosta kyllä olen tiennyt mutta tuosta lapusta en ollut kertaakaan kuullut. Joko jossain suunnassa ollut hämminkiä tai sitten onnistunut hukkumaan mainosroskan mukana pois. No nyt joutuu odottamaan tuota lappusta niin pystyy jatkamaan asian selvittely kunnolla. Kyse on vain 40 mutta prkl.... Anna mun kaikki kestää...
Sae

ViestiKirjoittaja Templer » 14 Marras 2012, 20:14

gash.. kuulostaa inhottavalta.. |: en halua kyl muuttaa enää omaan asuntoon.. noei. :D Heti muutan, kuhan pääsen. ;))
Auton kanssa on sitte eri juttu. :D Ku enpä mä vielä sillon ees ajokorttie oo saanut, nii mitäs minä autollakaan? : D
Templer

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Marras 2012, 20:32

Sae kirjoitti: Ei jumalauta, kuulemma kesäkuusta alkaen olisi pitänyt muka olla autossa näkyvillä oleva 'pysäköintilupa'. Olisi kuulemma pitänyt postin mukana tulla, hauskaa asiassa on ,että minä en muista nähneeni koko lappusta, valvonnan olemassa olosta kyllä olen tiennyt mutta tuosta lapusta en ollut kertaakaan kuullut. Joko jossain suunnassa ollut hämminkiä tai sitten onnistunut hukkumaan mainosroskan mukana pois. No nyt joutuu odottamaan tuota lappusta niin pystyy jatkamaan asian selvittely kunnolla. Kyse on vain 40 mutta prkl.... Anna mun kaikki kestää...

.... No voi kihveli sentään. On se ny kumma jos perille ei oo tullu, mut huono homma jos oot sen itte hukannu >: Itte kyl tulee aina tarkistettua kaikki mainosroskat läpi ennen kun ne heittää hattuhyllylle venaamaan roskiin menemistä. Kai se on vaan ajan kysymys kun unohdan tarkistaa ja si siellä onkin joku tärkee lippulappunen x.x
No, toivottavasti saat sen lappusen nopeeta ja saat asian selvitettyä. 40 euroa ei ole kuitenkaan iiiihan pieni hinta. SILLÄ SAA JO VAIKKA MITÄ!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Sae » 14 Marras 2012, 21:18

On kyllä tullut sen verran hullunkurisiin juttuihin kyllä törmättyä, ettei yhtään yllättäisi jos ei olisi tullut ollenkaan. Esim. kerrankin oli ongelmia vastikkeen suoraveloituksen kanssa sen takia ,että pankki oli onnistunut ryssimään asian kanssa *erityisesti maksun saajan puoleinen pankki* Yksi käypä vaihtoehto on ,että se on tullut sellaisessa välissä jolloin mie olen ollut pohjoisessa käymässä, roskapostia on ollut kertyneenä x ajalta, tarkistelusta huolimatta on jäänyt jonnekin väliin ja hukkunut niiden mukana. Oli miten oli, onpahan nyt kuitenkin tiedossa missä vika joten voi hoitaa asian kuntoon kunnolla.
Sae

ViestiKirjoittaja Lörri » 14 Marras 2012, 22:48

No voi gräääägh!
Mutta totta, vika selvänä ja sian voi korjata, mutta ottaa silti päähän ihan sun puolesta!
Lörri

ViestiKirjoittaja Templer » 15 Marras 2012, 17:28

Ah ja minun ei tarvitsekaan mennä huomenna kouluun miettimään ruottin koetta, vaan lähetään äipän ja siskon kanssa heti aamusta tohon naapurikuntaan (naapuri ja naapuri, onhan tossa pari muutaki välissä :D) ostelemaan kaikkea kivaa joululahjaa yms yms. :33 tai no, minä ostan joululahjoja (koska kohta on joulu!) ja äiti vaan ostelee sitä mitä ikinä ostaa, eli just jotain kodin tarvikkeita. :D Se ei oo vielä ihan niin innoissaan tästä joulusta, toki kerkee sen myöhemminkin, mutta miksi myöhemmin, kun voi jo nyt? :DD
Templer

ViestiKirjoittaja tynnyri » 16 Marras 2012, 09:06

Jes tänään Turkuun Maata näkyvissa- fstareille!! Eikun vain junaan istumaan noin seittemän tuntia junassa istumista, niin on perillä, mutta toivottavasti se on istumisen arvoista:))
tynnyri

ViestiKirjoittaja Agna » 16 Marras 2012, 13:30

tynnyri kirjoitti:Jes tänään Turkuun Maata näkyvissa- fstareille!! Eikun vain junaan istumaan noin seittemän tuntia junassa istumista, niin on perillä, mutta toivottavasti se on istumisen arvoista:))

Oho meinasin melkein tulla sinne kans :) monet kaverit menee kyllä. HAVE FUN \o
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lörri » 17 Marras 2012, 13:34

http://www.youtube.com/watch?v=M660rjNCH0A&feature=related

Voi luoja näitä kaikkia parodioita :D
Lörri

ViestiKirjoittaja Mohnake » 17 Marras 2012, 14:59

Huoh........

Tuli puhuttua poikaystävän kanssa eilen illalla ja ollaan nyt sitten sinkkuja....
Kyllä tää tästä...
Mohnake

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut