Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Heinä 2008, 20:15

noo, meet jostain halppis kaupasta ostamaan sellatteen nopeeta, ei niiden kauheesti pitäis maksaa :3

Hah :'D en pelästy en, kunhan et tee yllätshyökkäystä >)

hmm.. kohta pitäis varmaan pakata. Ollaan tänään lähdössä yhdentoista aikaan illalla isälle.. mut ei vielä jaksa nousta pakkaamaan :'D toivottavasti ollaan siellä vaan viikonloppu, en millään jaksais olla siellä pidempään kun siellä on niin antiikkinen kone >_>
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Darayka » 23 Heinä 2008, 19:47

Jess, sain sellaisen ihonväriset/osittain läpinäkyvät liivit sinne alle. AH, pelastus. Ei tarvitse pelätä vahinkovilautuksia x3
En tee yllätyshyökkäystä, en.
Kai : D

Sitten lähdenkin aconista suoraan larppaamaan. Olen tyytyväinen ^.^
Darayka

ViestiKirjoittaja Aksutar » 24 Heinä 2008, 12:33

yays \o/ vahinkovilautukset torjuttu.

Viikonlopuks on luvattu kauheita helteitä.. mut pitää kyllä kattoo jtn kevyempää päälle, mitä alunperin suunnittelin, muuten saan lämpöhalvauksen x.x
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Darayka » 24 Heinä 2008, 18:03

Uuugh, toivottavasti ensi viikolla ei ole kovin kuumia kelejä, koska keskiaikaisen aatelisneidon vaatteet eivät ole hirveän vilpoisia... (pitkä musta hame+pitkähihainen+toppi)
Nyt lauantaina saa kyllä olla lämmin ilma. Sunnuntaina myös, mutta ei ehkä ihan niin lämmin.

Oisko vähän kivaa jos vois tilata sopivan sään.
Darayka

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Heinä 2008, 13:26

mun puolesta sais olla vaikka vilpostakin koko viikonlopun, mä en oo niin kauheesti paahtavan auringon perään.
heh, saas nähä paistukko sä tossa aatelisneidon asussa. En kyllä tiiä ens viikon säästä, mutta kai se helle jatkuu ku kerran alkaakin? Toivottavasti, toivottavasti ei.

Mutta sään tilaaminen ois kätevää, jos ois sellanen ikioma sääkone : D
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lazu » 25 Heinä 2008, 15:03

Eikun lämmintä säätä. Ainakin tänne. Oikein nätti ja kiva sään, niin että jaksaa raahautua uloski : D

Plää, vähäsen kyllä harmittaa kun kaikki muut tuntuu sinne animeconiin menevän, enkä itse pääse lähtemään mihkään : <

sellainen oma sääkone olis aika kiva : D mistäköhän vois tilata sellasen?
Lazu

ViestiKirjoittaja Darayka » 25 Heinä 2008, 15:08

Lets make the sääkone!
Sitten voidaan tilata Lazulle hellesää, akumalle vilpoisaa ja minulle sellainen sää, että siinä puvussa ei paistu elävältä. Eikä lainkaan sadetta, ei ollenkaan!
Ughhh, pitäisi pakata.
Darayka

ViestiKirjoittaja Aksutar » 28 Heinä 2008, 16:51

sääkone vois olla kyllä jees :D

huhhu, se animecon oli lievästi sanottuna pettymys.. liian ahtaat käytävät! en tajua miks ne myyntipöydät piti tunkee sinne käytäville molemmille puolille.. ihan hyvin ne ois voinu tunkee niitä johonkin saliin tai vaikka pihalle, kun oli niin kaunis ilma! Ei hän siinä muuten, mutta kun mä kärsin lievää ahtaan- ja sulketunpaikan kammoa, sekä ihmiskammoa...
Oltiin animeconissa vaan kymmenen minuuttia ja sitten lähettiin vetään :D päätettiin 'extempore' mennä leffaan, käytiin kattomassa yön ritari.. oli ihan hyvä, vaikka batmanista en perusta :D
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja kuutamo » 29 Heinä 2008, 10:08

riku macgyver tulee tekemään sääkoneen mynthon purkista ja patterilaturista! ZUUUUMMM...

no teidän on hyvä sanoo mitää ku ees pääsitte sinne coniin. ku mun piti mennä kattoremonttiin ja siestä 48 h mustien peltien peittämällä katolla semmosess helteessä että huhhuh.Ja sit viel tietenki tyttöystävä jättää ku sil on syyllinen olo ku yks sen kaveri suudels sittä. no se saa mennä sinne mistä tuliki. mut juu. elämä jatkuu.SADETTA KIITOS.

P.S emmää muuten sitä yön ritarii menis kattoo muutaku et siin on jokeri! se on just paras.
kuutamo

ViestiKirjoittaja Aksutar » 29 Heinä 2008, 11:16

jokerin takiahan se mentiinkin kattoon. Sil Batmanilla oli joku äänenmurros vaihe, aina ku se pisti batman puvun päälle niin sen ääni muuttu kauheen mörkeeks.

voih, elämä potkii kuutamo parkaa D: Sadetta ois kyl kiva saada, kunhan ei ukkostais >_>
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Miwra » 29 Heinä 2008, 15:39

Miepä en oo sitä leffaa kattonu :PP Tosiaan, sadetta vois tulla vaikka samantien ku joudun muuten leikkaan nurtsin tänään .____." Auringossa yli kolmekymmentä astetta, voi *kupskups*

Teinpä muuten taas uuden otuksen tänneki :DDD Oli tylsää ^^"
Miwra

ViestiKirjoittaja kuutamo » 29 Heinä 2008, 20:52

Joo ajattelin et katon sen batmanin vast sit ku se tulee dvd nii saan ihailla jokeria ;D
kuutamo

ViestiKirjoittaja Miwra » 29 Heinä 2008, 21:04

Miul on suunnitelmis vuokrata Sweeney Todd(miten lie sit kirjotetaankaan) ^^ Tosin EI JOHNNY DEPPIN TAKIA *kupskups* vaan Alan Rickmanin takii<3 :DD
Miwra

ViestiKirjoittaja Aksutar » 30 Heinä 2008, 12:21

munkin pitäis vuokrata se.. tosin ei myöskään Johnny Deppin takia, vaan sen takia ku kaikki fanittaa sitä kympillä ja ylistää, niin pitää mun nyt päästä se kritisoimaan :---)
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Anonymous » 30 Heinä 2008, 19:10

Waah, miepä katon hyvää elokuvaa nyt <3 Underworld Evolution <3
Vasta katoi Underworldin ykkös osan ja sitten ehin kattoa Doom:inki <3
Anonymous

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut