Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Huhti 2013, 15:38

No mitäs muutakaan minä katsoisin koko leffan ajan? Sitä, kuinka alas Pitchin kaula-aukko oikeasti meneekään?

Mitä, etkö osaa kokata itse? JOS ON NÄLKÄ, SILLOIN SYÖDÄÄN. omonomon. Siitä mieleen, voisi syödä jotain. Kerrankin ruokaa kaapissa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 04 Huhti 2013, 15:58

Aksutar kirjoitti:
Pandanna kirjoitti:Puhumattakaan siitä että se sotki päiväjärjestykseni (Facebook - TNF - Facebook - Facebook - TNF - TNF - TNF - OTR - Facebook - Facebook - TNF...)

Lisätään tohon vielä riemurasia ja poistetaan OTR (mikä ikinä onkaan)

Aksu! OAO set poista mun OTRää (ja son roolipeli) ⊙A⊙
Noitarinki

ViestiKirjoittaja harlekiini » 04 Huhti 2013, 20:35

Webissä edestakaisin selailun saa kuriin sillä, että avaa kaikki 20 yleisimmin käytettä svustoa taustavälilehtiin samanaikaisesti! Tumblr - naamakirja - Icanhascheezeburger - TNF - youtube - 10 työhön/koulunkäyntiin liittyvää sivustoa/pari fanficciä ihan vaan koska.

Pitäisi ostaa vaikka mitä Dreamworksin ja Disneyn leffoja mutta asdf kun pitäisi ostaa Housen seitsemäs tuotantokausikin. Täytyy odottaa että cdon.com tyrkyttää taas viiden erkin etuseteleitään niin ei köyhdy köyhä aivan niin paljon.

Tänään meni rahaa kolmisenkymppiä kun ostin housut ja kauluspaidan huomista työhaastattelua varten (senkin järjestin hämmentävästi käytännössä sanomalla että olen opiskelija, antakaa rahaa). En koskaan tuhlaa aikaa kokeilemalla vaatteita kaupassa, mutta pitäisi ilmeisesti perehtyä niihin kokojärjestelmiin vähän tarkemmin kun nytkin paita on väljä ja housut menevät krpl nuollen. Saa kai tästä lisämotivaatiota pitää persaus kunnossa sillä ei ole yhtään turpoamisvaraa. Sarjassamme harlekiini ja kauppareissut, asdf. Mutta nyt on keisarilla uudet vaatteet.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Nya » 04 Huhti 2013, 20:39

Jack Frost! AAAAW! Niin sööttiä! Jooh... tässä tätä päivää on vietetty, piti lukee mantsaa, mut se vihko oli jääny kouluunnn. Se vihkooooooooooooo!!!!!
Nya

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Huhti 2013, 21:05

harlekiini kirjoitti:Täytyy odottaa että cdon.com tyrkyttää taas viiden erkin etuseteleitään niin ei köyhdy köyhä aivan niin paljon.

Eiks sillä just oo taas tarjoukset menos? FBssä ainakin oli se 5 tarjouskoodi, jos cdon.comia siellä seuraa.. vai käytitkö kyseisen alen jo? Seittemän tuntia sitten ilmottivat siitä.

Jack Frost mm. Liian nuorehko minulle.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ros » 04 Huhti 2013, 21:39

Aksutar kirjoitti:Jack Frost mm. Liian nuorehko minulle.

Niin, parikymppisen olisi ehkä säälittävää kuolata 14 vuotiasta :'D ei ole ihan minunkaan juttuni.
Ros

ViestiKirjoittaja Agna » 04 Huhti 2013, 21:49

Ros kirjoitti:Niin, parikymppisen olisi ehkä säälittävää kuolata 14 vuotiasta :'D ei ole ihan minunkaan juttuni.

Se on 17v >8l
Eikä hän ole söötti. Komea on. Eniten mua huvittaa se että Jackissa on paljon yhtäläisyyksiä varhaiseen Abereciin ja kummallakin on yhtä keljut kulmakarvat.

Harlekiini on ollut haukkana ja käyttänyt alennuskupongin heti kun koodaajat painoivat julkaisunappulaa.
Itse hyödynsin Steamin mega-alennuksia... ASSASSIN'S CREED, HERE I FINALLY COME.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 06 Huhti 2013, 23:16

Jaa-a, kukakohan niitä alennuksia hyödynsikään?

Haluaisin oikein ison jäätelötötterön juuri nyt.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 06 Huhti 2013, 23:55

Lotdow kirjoitti:Jaa-a, kukakohan niitä alennuksia hyödynsikään?

Close enough.

Mulla oli eilen niin hyvä olo kun olin saanu vastattua ihan kaikkiin peleihini. Ja sitä seurasi vaan tyhjentävä ärsytys kun niihin ei ilmestynyt vastauksia ja tyytymätön inspiraationi oli tyytymätön D:< Tämä ei ollut piilohoputus. Oon sen verran hidas vastaamaan itsekin.

Javier Bardem on niin pelottava näyttelijä. Tuli vaan mieleen kun telkasta tuli taas Menetetty maa ja se esitti siinä sitä psykopaattia. Jo valmiiksi pelottavan näköinen mies + pottatukka = juoksisin pakoon kuin hullu.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Forte » 07 Huhti 2013, 14:44

Tiedän tunteen. Alan yleensä itsekkin pelätä siinä vaiheessa, kun näen Jeff Goldblumin valkokankaalla. Pyramiidipää tai Freddy Krueger ei ole mitään, alan kiljua aina Jurrasic Parkissa, kun näen Jeffin.
Forte

ViestiKirjoittaja Lotdow » 07 Huhti 2013, 15:45

Freddy on paras, eeppinen suorastaan.
Ei mulla muuta.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Huhti 2013, 22:32

Mmmm, pyramid head. Just katottiin ZGn kanssa Silent Hill. Vois ehkä joskus pelatakin niitä.
nope.

Agna kirjoitti:Se on 17v >8l

Ros kirjoitti:Niin, parikymppisen olisi ehkä säälittävää kuolata 14 vuotiasta :'D ei ole ihan minunkaan juttuni.

Niin ulkonäöltään. Joku huutaa äkkiä kuin vanha se oikeesti on.
Yli 300
oke.
Ja ootte näemmä molemmat kai oikeessa:
"William Joyce has stated that Jack Frost is stuck at age of 14 but on the Rise of the Guardians App, it states: "Jack Frost has been around for over 300 years, but he is forever trapped at the age of 17." "
Ketä nyt uskoa.

Ei mulla muuta.
Josko sitten jatkais tilaustöitä.

Paitsi että <sdkjflksajfwalk kevät <3
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 11 Huhti 2013, 10:14

Minulle tuli jostain syystä mieleen Veren vangit. Se oli harvinaisen tylsä elokuva, mutta muistan sen pikkulikan, joka muutettiin vampyyriksi ja näin ollen lopetti ikääntymisen. Mikä siinä on, että aika useassa leffassa tyypit jää johonkin muksun tasolle fyysisesti? Se on pelottavaa, jopa Batmanissa oli vihollisena Baby doll, joka oli kärsinyt samasta kohtalosta.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Huhti 2013, 11:34

Forte kirjoitti:Minulle tuli jostain syystä mieleen Veren vangit. Se oli harvinaisen tylsä elokuva, mutta muistan sen pikkulikan, joka muutettiin vampyyriksi ja näin ollen lopetti ikääntymisen. Mikä siinä on, että aika useassa leffassa tyypit jää johonkin muksun tasolle fyysisesti? Se on pelottavaa, jopa Batmanissa oli vihollisena Baby doll, joka oli kärsinyt samasta kohtalosta.

Hetken aikaa mietin, et miks toi juoni kuulostaa tutulta, mut sit tajusin et Veren vangit = Interview with the Vampire. Joo, Ois kyl aika kamalaa jumahtaa lapsen tasolle.
Mut hei, entäs Chucky? Se ois vielä kamalampaa >: Vielä kun se on niin pirun ruma nukke.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 11 Huhti 2013, 15:44

Chuckya tuli katottua turhan nuorena (5 v) ekan kerran oAo se aiheutti mulle aivan järkyttävät traumat, että vaikka se nykyään lähinnä naurattaa mua, niin vielä välillä näkee ihan kauheita painajaisia x3x lapsuuden traumat tosiaan... vaikkaois se kyllä yhtä järkyttävää jummata semmoseksi. Ja meidän äiti tahtois semmosen...
Noitarinki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut