Kysy hahmoilta

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 15 Helmi 2013, 13:37

Henry: Minä en oikeastaan saanut valita.... Jos asemani ja tilanteeni ei olisi tämä, olisin kyllä mielelläni puolueeton osapuoli!
Aran: Eikö se ole turhankin selvää?
Darius: Petturuus ei tulisi kysymykseenkään, joten tietenkin valitsin oman kansani.
Alf: Haltioihin ei voi luottaa. Tappavat omiaankin...
Kali, Samhaina, Pumpkin: En ole kotoisin Cryptistä, joten en ota puolta sodassa, joka ei vielä minua ole koskenut. Mutta jos tarve tulee, puoleni valitsen sitten.
Hecate: Hecatella on varpaat <:
Edna: Tuntuu, että ainoa tapa saada oikeutta tässä maailmassa, on kulkea omaa tietään ja vaatia sitä itse.
Lily: Minulle on seurannut vain pahaa taruolennoista ja haltioista. En voisi kuvitellakaan pettäväni edesmennyttä isääni, siksi seison hänen periaatteidensa takana.
Black: Syyni ovat omani. Mene pois kyselemästä.
Erudessa: Tarvitseeko tuohon edes vastata? Vaadimme oikeutta.
Perian: Haltiat ovat nätimpiä, haluan palvella heitä. Paremmin apajille pääsee, kun seisoo heidän riveissään, kyllä.
Raella: Meillä on liitto ihmisten kanssa, joten ei kai minulla ole varaa valita? En edes ole koskaan nähnyt haltiaa, miltä he näyttävät? Ovatko he yhtä rumia, mitä kuvailtu?
Arathet: ..... En oikeastaan teidä enää. Tahdoin pois tästä tilanteesta Q_Q
Lounatuuli: Haltioiden saatikka ihmisten tavoitteet eivät sovi omiini... en siis seiso kummankaan puolella. Säälittäviä kaksijalkaisia molemmat...
Marduk: Haluan pitää tämän mielenkiintoisena.
Shiloh: En halua seistä kenenkään riveissä luomassa yhtään enempää kuolemaa. Sota saisi loppua jo, sivulliset tästä eniten kärsivät.
Constantine: Saastaiset friikit. Terän alle jokainen!
Nimue: Syyni saapua Cryptiin olivat henkilökohtaiset. Kun olen tehtäväni suorittanut, poistun, enkä ajatellut edes vilkaistakaan tämän valtakunnan sotaa.
Sethos: Kai se on ihan sama kenen nimissä minä kuolen....

Saat kolme toivomusta. Mitä toivot?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Nipustin » 15 Helmi 2013, 14:53

Jenna: Tahtoisin merille. Sitten toivoisin löytäväni jonkun kadonneen kirotun kulta-aarteen ja viimeiseksi toivoisin että kirous yltäni poistettaisiin vietyäni kullat...
Andrew: Mmm, leipää kaikille Cryptin orvoille! Ja leivän päälle hyvää lihaa! Juomaksi toivoisin raikasta vettä eikä mitään tallottua rapakko vettä! *ikionnellinen*
William: Tahtoisin olla prinssi, sitten voisin haaveilla maailman ihanimmasta vihersilmästä, nimittäin itse prinsessa Lilystä~ Sitten toivoisin prinsessan nykyiselle miehelle pahoja asioita ettei tämä voisi kantaa kaunaa ja viisasta olisi myös toivoa ettei ihanainen Lily muistaisi koskaan tavanneensa koko tyyppiä ettei tällä jää sydänsuruja. Voi en tahtoisi kukkaiseni kärsivän...
Sha'lannae: Kolme tappoloitsua riittäisi. Miksi pitäisi muka toivoa mitään! Ettekö muka nää että olen kuule ihan ikionnellinen jo muutenkin!
Yurel: Tahtoisin vierailemaan kaikkiin kadonneisiin kirjastoihin ja oppia lukemaan kaikilla jopa jo kuolleilla kielillä että voisin varmasti imeä niistä kokoemuksista jokaisen tiedon hiukkasenkin itseeni! Ai vielä kolmas? Noh, oma teeyrttipuutarha.
Lyron: Toivoisin perheeni turvaan, niin ettei näille koskaan voisi sattua mitään. Sitten toivoisin vanhempieni olevan elossa ja Azumalle eläinhahmon.
Oami: Voih, tämän kamalan sodan loppumista tietysti! Tuhlaisin siihen varmasti jokaisen toiveeni jos se vain olisi mahdollista! Toivoisin Yurelin muuttavan mielensä ja palaavan kotiin meidän luoksemme. Sitten toivoisin kaikille onnea ja kukoistusta (sanoo siis hän joka kärsii mystisestä sairaudesta jolle ainoa parannusmahdollisuus saattoi mennä tässä)
Phoenix: Jaa'a, että kolme toivomusta. Lisää kauniita naisia/komeita miehiä. Kaikista rumista naisista kauniita naisia/miehistä komeita miehiä. Ilmaista juotavaa kaikille - kaikilla tarkoitan siis kauniita naisia/komeita miehiä ja itseäni.

Jos saisit vaihtaa elämää jonkun kanssa, kenen kanssa sitä vaihtaisit?
Nipustin

ViestiKirjoittaja tynnyri » 15 Helmi 2013, 15:13

Olf: Hmmm.. Olf miettii, ehkä Olf voisi olla vain Olf. Kyllä.
Arent: Tjaa, voisin kyllä vaihtaa paikkaa jonkun rikkaan kihon kanssa, niin voisin ottaa vain rennosti ja vaikka ruveta pelkäksi naisten naurattajaksi.
Mae: Hmm... Voisin vaihtaa paikkoja urheamman shawán kanssa, jolla ei ole mitään ylihuolehtivia vanhempia.

Mikä olisi mieluisin taito, jonka haluaisit osata?
tynnyri

ViestiKirjoittaja Nya » 15 Helmi 2013, 17:19

Rave: Jokin, jolla voisi suojella tuota ylienergitsä poikaa *Naur*
Izu: En halua erityistä voimaa, haluan vain sen toisen puolen pois! *Masentuu*
Azure: Haluan osata muuttua kokonaan sudeksi! Jotta lapseni ja mieheni voisivat olla onnellisesti yhdessä mieheni lauman kanssa!
Misute: Haluaisin osata parantaa kirouksia. [size=9]En vain tiedä miksi..../size]
Kettu: En tarvitse uutta voimaa! Hah, tuli ja viuhkani riittävät, nämä muodotkin riittävät minulle. Hhahahahahahahahaha!!!!

Mikä on unelmasi? Jos sellaisia nyt on...
Nya

ViestiKirjoittaja Lörri » 02 Maalis 2013, 12:03

Nau: Oi, niitä on paljon, mutta eniten tahdon kokea elämää. Paljon seikkailuja ja kokemuksia!

Jeremiah: Olen lakannut unelmoimaasta kauan sitten.

Albinus: Koko manner ihmisten ja kristinuskon haltuun! Se se olisi Jumalan työtä, Taivaisen Isän siunauksella saatamme siihen jopa päätyäkin.

Jos saisit vaihtaa ulkonäkösi sellaiseksi, joka vastaa täysin omia toiveitasi, millainen se olisi?
Lörri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Maalis 2013, 11:26

Henry: Taidan olla ihan tyytyväinen ulkonäkööni... tai no... Jalkani haluaisin takaisin, kiitos.
Aran: Olen jo täydellinen!
Darius: .... Se silmä....
Alf: Pfffft, tämä pakkaus on jo täydellinen. Katso nyt näitä lihaksia!
Kali: Ämmien hommaa itkeä ulkonäöstään
Samhaina, Pumpkin: Olen ihan tyytyväinen nykyiseen ulkonäkööni.
Hecate: Hecate haluaa lisää massaa >:O
Edna: No... ehkä vaaleampi iho... Ihan vain koska... niin...
Lily: Haluan olla rumempi. Pitäisikö alkaa syödä yli äyräiden ja lihota?
Black: ..... Jos hiukseni saisin leikata niin olisin tyytyväinen.
Erudessa: ... Ehkä vähän pituutta... ja lihaksia. Ehkä sitten minut otettaisiin tosissaan taistelussa.
Perian: Minähän olen täydellinen! Katso nyt! Enkö olekin kaunis?
Raella: Pituutta, kiitos! En malta myöskään odottaa, että parta kasvaisi!
Arathet: Eh... Kyllä tämä on hyvä.
Lounatuuli: Pitäisikö minun tietää, miltä haluaisin näyttää?
Marduk: Mutta minähän voin.
Shiloh: En muuttaisi mitään, sillä en kaipaa mitään muuta ulkonäkööni.
Constantine: Ämmien hommaa.
Nimue: Ämmien hommaa.
Sethos: .......

Mikä eläin kuvaa sinua parhaiten?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Papiljooni » 21 Maalis 2013, 15:40

Arwen: Korppi, totta kai! Oletko vallan tyhmä, kun moista kysyt?

Lempivärisi?
Papiljooni

ViestiKirjoittaja Agna » 21 Maalis 2013, 21:08

Loryen: Sanoisin, että valkoinen.
Aberec: Metsänvihreä. Sellainen syvä vihreä, joka saapuu keskikesäisin.
Fred: Sininen, se muistuttaa taivaanrannasta.
Eugene: Ei minulla ole mitään lempivärejä, moisten tarkkailu tietää ajantuhlausta.
Jerrell: Lämpimänpunainen.
Hiroi: Sininen.
Aphaderuiondur: Sininen tietysti, ja turkoosi ei sitten ole sininen!
Pulla: Kaikki maailman värit ovat kauniita, mutta kenties keltainen sopii parhaiten hipiälleni.

Hartain unelmasi?
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Nya » 03 Huhti 2013, 13:50

Rave: En oikein tiedä. Kai se, ettei perheelleni tapahtuisi mitään kamalaa.
Izu: Etten kuolisi nopeasti... Kun on alkanut tuntumaan, ettei kehoni kestä kahta luonnetta...
Azure: Se että minulla olisi kyky muuttaa muotoani ja että voisin olla yhdessä rakkaimpani kanssa.
Misute: Ettei Soul joutuisi kärsimään niin paljon.
Kettu: En omista unelmia
Rin: Unelmani on tappaa ne kirotut maakravut ja ryövätä niiden laivat... No en oikeastaan tiedä...

Mitä teet vapaa-ajallasi?
Nya

ViestiKirjoittaja Ay » 05 Huhti 2013, 22:59

Aynur: Juomassa ihmisiltä verta
Emir: Mikä on tai tarkoittaa vapaa-aika. Setä ei ole vielä opettanut sen sanan merkitystä
Safilye: Minne jalat vievät
Suan: Ostoksissa, yrttejä tekemässä, mutta aina jotain tekemässä
Erico: Jos ehtii vapaa aikaa niin vaeltamassa
Eugenia: Harjoittelemassa taitoa tai mitä kiinostaa tehdä silloin

Pidätkö linnuista?
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Huhti 2013, 11:56

Henry: Kyllähän linnut ihan mukavia ovat.
Aran: En oikeastaan välitä. Kunhan eivät hypi silmille.
Darius: Petolinnut ovat mieleeni.
Alf: Vain lautasellani.
Kali: Kunhan eivät kakkaa päälle.
Samhaina: Linnut ovat mukavaa matka seuraa.
Pumpkin: Pitäisin, jos ne eivät pakoilisi minua >:
Hecate: Hecate syö lintuja <:
Edna: Kyllä. Haluaisin osata muuttua linnuksi, jotta voisin lentää!
Lily: Ovathan linnut ihan mukavia. Niiden laulua on mukava kuunnella.
Black: En varsinaisesti...
Erudessa: En ole oikeastaan miettinyt tuota aikaisemmin. Kai minä pidän, kerta en vihaakaan?
Perian: Vain niiden laulusta...
Raella: Vuoren sisällä sitä harvoin lintuja näkee... Haluaisin toki nähdä enemmän.
Arathet: Voisin sanoa, että kyllä.
Lounatuuli: En oikeastaan välitä.
Marduk: Ainoat linnut joista en varsinaisesti pidä, ovat Nergalin linnut. Niitä on toki mukava napsia poskeensa, jos liian lähelle eksyvät.
Shiloh: Pidän linnuista siinä, missä muistakin eläimistä.
Constantine: Petolinnuista, kyllä! Katso nyt Bastiania, eikö olekin kaunis olento!
Nimue: En välitä. Linnuksi muuttuminen on kuitenkin kätevä taito.
Sethos: Vihaan lintujen laulua. Varsinkin keväisin.

Olisiko sinusta kuninkaaksi/kuningattareksi?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja harlekiini » 11 Huhti 2013, 17:20

Fareos: En koskaan vajoaisi niin alas.
Tsytan: Eihän toki! Vallanpitäjät ovat eläviä tikarimaalitauluja, toimin mieluimmin kulisseissa.
Lamenderlyn: Ei. Pidän tuollaista ajattelua ajanhukkana sekä nykyisten vallankäyttäjien lievänä uhmaamisena.
Khaleem: Varkaiden kunikaaksi, melko varmasti. Joka kersan unelmana on tulla kuninkaaksi aikuiseksi vartuttuaan, ja minähän olen syntyjäni aikuinen, haha.

Onko sinulla neurooseja?
harlekiini

ViestiKirjoittaja Crimson » 28 Huhti 2013, 22:18

Iriador: Vaikka minulla olisikin, en kertoisi siitä sinulle. (Kärsii hassuna vesifobiasta :>)
Delathos: *grin*
Dagnir: Kertoisitko minulle lisää tästä neuroosista? Onko se ehkä jotain sukua lohikäärmeille?
Jackalope: Ehkä minulla on jonkinsortin pakonomaisia tapoja toimia.. aina välillä.. oikeastaan melko usein..
Arethdriel: Neurooseja? Minullako? Ehkä olen hieman pikkumainen, perfektionisti, hysteerinen, sosiaalisesti rajoittunut, aina stressaantunut, muuten pakkomielteinen, unihäiriöinen ja turhantarkka, mutta ei se tee minusta yhtään sen huonompaa tai parempaa kuin olisin ilman moisia piirteitä. Olen kaikesta huolimatta täydellinen jo valmiiksi.
Atrevaux: Omat pakkomielteiseksikin laskettavat häiriöni eivät kuulu kuin itselleni, mutta voin luetella niitä ensimmäiselle halukkaalle hänestä kymmenittäin vain vaikuttaakseni lääketieteellisesti turhankin pätevöityneeltä persoonalta.
Shyvana: Lasketaanko kaikkien harrastuksenomainen kyttääminen neuroosiksi? :3

Mikä on se yksi ja tärkein asia, jonka ehdottomasti haluaisit tehdä ennen kuolemaasi?
Crimson

ViestiKirjoittaja Sutittaja » 28 Huhti 2013, 22:33

Fucsia: oppia uudelleensyntymisen jalo taito, vaikka tiedän ettei se ole mahdollista. Nyyh

Saisit kyvyn muuttua hyönteiseksi. Mikä olisit?
Sutittaja

ViestiKirjoittaja Nya » 29 Huhti 2013, 17:39

Rave: Jaa-a... Ehkä haluaisin olla öööh... Ompa tämä vaikea kysymys... *Jumittaa ajatuksissaan*
Azure: Haluan olla iso ja pelottavan näköinen... No eeeei. Ehkä joku perhonen?
Izu: En tiedä... Ei minulla ole aikaa miettiä sellaista. Aikani ei vain valitettavasti riitä
Misute: Haluan olla iso ja pörröinen mehiläinen! *Kääntää katseen muualle*
Kettu: Minäkö hyönteinen? Oletko ihan hullu? Miksi haluaisin muuttaa itseni hyönteiseksi, kun omaan jo kolmen muodonmuutoksen? *Naur*
Rin: Hyönteiset on sinun housuissas! Älä pidä minua typeränä! En minä miksikään hyönteiseksi halua muuttua, joku vielä liiskaa sinut ja... *Liuta kirosanoja ja tulva solvausta*

Jos sinulla olisi tilaisuus käydä meidän maailmassamme, missä paikassa kävisit katsomassa mitäkin nähtävyyttä/huvipaikaa/ruokapaikkaa yms?
Nya

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut