Kirjoittaja Aksutar » 15 Helmi 2013, 13:37
Henry: Minä en oikeastaan saanut valita.... Jos asemani ja tilanteeni ei olisi tämä, olisin kyllä mielelläni puolueeton osapuoli!
Aran: Eikö se ole turhankin selvää?
Darius: Petturuus ei tulisi kysymykseenkään, joten tietenkin valitsin oman kansani.
Alf: Haltioihin ei voi luottaa. Tappavat omiaankin...
Kali, Samhaina, Pumpkin: En ole kotoisin Cryptistä, joten en ota puolta sodassa, joka ei vielä minua ole koskenut. Mutta jos tarve tulee, puoleni valitsen sitten.
Hecate: Hecatella on varpaat <:
Edna: Tuntuu, että ainoa tapa saada oikeutta tässä maailmassa, on kulkea omaa tietään ja vaatia sitä itse.
Lily: Minulle on seurannut vain pahaa taruolennoista ja haltioista. En voisi kuvitellakaan pettäväni edesmennyttä isääni, siksi seison hänen periaatteidensa takana.
Black: Syyni ovat omani. Mene pois kyselemästä.
Erudessa: Tarvitseeko tuohon edes vastata? Vaadimme oikeutta.
Perian: Haltiat ovat nätimpiä, haluan palvella heitä. Paremmin apajille pääsee, kun seisoo heidän riveissään, kyllä.
Raella: Meillä on liitto ihmisten kanssa, joten ei kai minulla ole varaa valita? En edes ole koskaan nähnyt haltiaa, miltä he näyttävät? Ovatko he yhtä rumia, mitä kuvailtu?
Arathet: ..... En oikeastaan teidä enää. Tahdoin pois tästä tilanteesta Q_Q
Lounatuuli: Haltioiden saatikka ihmisten tavoitteet eivät sovi omiini... en siis seiso kummankaan puolella. Säälittäviä kaksijalkaisia molemmat...
Marduk: Haluan pitää tämän mielenkiintoisena.
Shiloh: En halua seistä kenenkään riveissä luomassa yhtään enempää kuolemaa. Sota saisi loppua jo, sivulliset tästä eniten kärsivät.
Constantine: Saastaiset friikit. Terän alle jokainen!
Nimue: Syyni saapua Cryptiin olivat henkilökohtaiset. Kun olen tehtäväni suorittanut, poistun, enkä ajatellut edes vilkaistakaan tämän valtakunnan sotaa.
Sethos: Kai se on ihan sama kenen nimissä minä kuolen....
Saat kolme toivomusta. Mitä toivot?