Kirjoittaja Agna » 18 Touko 2013, 21:13
Looong, loooong time ago :D Olin kolmasluokkalainen muistaakseni, eli 9-vuotias pallero, kun paras kaverini joka täälläkin aikanaan roolasi, tutustutti minut näihin saloihin. Ensin meillä oli kova virtuaalitallivillitys, ja sitten muistan kun tää kyseinen kaveri, mmupu, liittyi merirosvoroolipeliin nimeltään Villa Enigme. En tiennyt ensin että mitenkä se toimii, mutta kaveri selitti jutun perusteet ja olin ihan innosta soikeana. En tiennyt esim. että toisen hahmoa ei saa autohitata ja että peleihin ei saa hypätä suoriltaan mukaan, mutta sehän nyt ei vauhtia haitannut. Laitoin hakemuksen Villa Enigmeen kun vihdoin jonkun puolen vuoden päästä sain hahmolleni tehtyä sivut (niillä piti olla enkä itse osannut, tarvitsin hirrrveästi apua) mutta siinä vaiheessa se oli ehtinyt jo kuolla pystyyn. Sitten laitoin hakemuksia vähän sinne sun tänne ja puolivakavissani ja sitten itse aina olin se epäaktiivinen joka ei enää palannut peliin johon oli liittynyt. Yksi ahkerimmista peleistä oli Donna Vega, mutta sitten sekin kuoli. Yhtenä kesänä kun tein tätä "vois liittyä sinne ja tonne" kierrostani niin päätin, että haluankin osallistua keskiaikaiseen fantasiaropeen, ja löysin jonkun linkinvaihtopaikan, varmaan rope.netin kautta TNF:än. Woohoo!
Millainen on ärsyttävä ropehahmo?