Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Templer » 15 Touko 2013, 18:27

ooho! Kävin eilen katsomassa Iron Man 3, pakkohan se oli kun Marvelin elokuva :33 nyt vain voin myhäillä täällä tyytyväisyyttäni asian suhteen ja tietenkin myös sen, että piitkän odotusajan jälkeen joku sai koneeni toimimaan! haa! love it!
Olihan nuo kaverit ilmotelleet, että olin kuulemma Skypessä näkynyt muka kirjautuneena, mutta mitä lie outoiluja senkin tahon kannalta.. Damn you skype ja kumppanit. Uhhuh, että oli ikävä. Ja nyt roolimaaaan -->
Templer

ViestiKirjoittaja Aksutar » 15 Touko 2013, 18:31

Templer kirjoitti:ooho! Kävin eilen katsomassa Iron Man 3, pakkohan se oli kun Marvelin elokuva :33 nyt vain voin myhäillä täällä tyytyväisyyttäni asian suhteen ja tietenkin myös sen, että piitkän odotusajan jälkeen joku sai koneeni toimimaan! haa! love it!
Olihan nuo kaverit ilmotelleet, että olin kuulemma Skypessä näkynyt muka kirjautuneena, mutta mitä lie outoiluja senkin tahon kannalta.. Damn you skype ja kumppanit. Uhhuh, että oli ikävä. Ja nyt roolimaaaan -->

Oon kans huomannu et joskus skype jättää henkilöt onlineen, vaikka ne on poistunu. Mut heti jos sanoo jotain tälle "vale onlinessa" olevalle, niin sitten skype menee ja korjaa, että lol tää onkin offline.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Templer » 15 Touko 2013, 19:12

tai.. tai.. jos ne on NINJOJA! :O Se selittäisi kaiken.. hmmm..
mutta nyt minä en voi myöntää, että itse olisin ollut ninja, koska sittenhän paljastaisin suuren salaisuu- eip, ei ninjoja ole olemassakaan, kiellän kaiken.

jos muuten joku on jäänyt ropensa kanssa vähemmälle huomiolle, ilmoittakoot hän, sillä minä koetin ja koetin etsiä pelejäni, mutta mielestäni niitä ei ole tämän enempää.. ellei joku ole jäänyt vähemmälle huomiolle jo aikaisemmin, joka olisi suuri daammns. joten, kiitos jo ilmoittelette, piste. :3
Templer

ViestiKirjoittaja Aksutar » 16 Touko 2013, 10:39

Temp hyst, älä paljasta meitä! Meidän pitää btw pelata joskus Dariuksella ja Dhurnilla jotain.

Taas kauheen lämmin päivä. Tuulis edes, niin ei ois ihan kamalan kuumaa ja nihkeetä tehdä töitä auringonpaisteessa. Mutta josko se häkki tänään valmiiks saatais, niin ei sitäkään tarvis sitten enää väkertää.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Templer » 17 Touko 2013, 15:23

ei jumankauta. Mun piti ihan mennä tarkistamaan, että onko mulla sellanenkin hahmo ku Dhur. hitto että oon hyvä muistinen.. ja hitto, etten osaa keksiä hyviä nimiä. :'D
Mutta kyllä, se on selvä must, että heidän kesken pitää kehitellä peli. :33

Ihanan lämmin päivä tänään <3 mums mums. Temp tykkää.
Templer

ViestiKirjoittaja Nya » 17 Touko 2013, 15:40

Ihaaaaaanaaaaaa! Nyt mä myhäilen vuorostani Temp. Sain mun viimesen koeeni tehtyä Peruskoulu suoritettu! :DDDD

Tuo mulle lämpöö! Jei! Lämmintä, hillun farkuissa ja topissa with liivi! :DDD

Nyt tuli kauhee hinku kokeilee cosplay meikkejä, kuinka moni tulee Desuconiin? Minä olen tulossa kaverini kanssa! :3333

Uaahahahahahahahah! Euroviisut tulee lauantaina ja katsotaan ne sitte ja sitte tulee jääkiekkoo, josta en kyl ooo kamalan innostune, ellei Suomi taas voita! :DDDD

Liiian hehkustus meininki päällä, jes! Sain mun perjantai fiiliksen takasin!
Nya

ViestiKirjoittaja Templer » 17 Touko 2013, 16:57

Mulla viimenen koe suoritettu ja aaika päiviä sitten! Onneksi! Mutta vielähän tässä pitää koettaa hyvää naamaa näyttää opettajille, jotta sitten eivät piruuttaankaan menis niitä numeroita laskemaan, jotta tästä jonnekin vois jatkaa. (:

Mitäs se Nya on aikonyt tehdä tulevaisuudessaan vai tohtiiko moinen Nya-ninja edes kertoa? >8)
Templer

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 17 Touko 2013, 17:49

No siinä tapauksessa mekin oon peruskouluni suorittanut! Melkein. Yks äikän koe vielä .D

Ja Bizaran kanssa oltas Desuun menossa, kyllä .w.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Touko 2013, 15:44

Temp, ei saa unohtaa hahmojaan (-D Häpeä. Ja Nyalle onnittelut!

Hei, kesä on kiva, mut arvatkaa mikä ei oo kivaa? Ampiaiset. Sit ku koira vielä yrittää napata niitä. Nyt tässä tän viikon aikana jo kaks ampiaista tullu kämppään sisälle >:< Eihän tässä uskalla enää pitää ikkunoita auki!

Desucon.. Millonkas se olis ja missä? En varmana jaksa selvittää itte, kerta täällä on ihmisiä jotka tietää >:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Michyy » 18 Touko 2013, 16:41

desukonista en tiedä mutta mitenkäs tuo animecon onko ihmisiä sinne tulossa. Ja se animekonsertti on jotain niin hienoa (ainakin viimevuona) siitä voin sen verran spoilia että joko opening theme tai dragonslayer theme fairytailista on tulossa. Ja sulcaliburia pelinurkassa/jatkoilla jossa natsu jolla porkkanat. Hienoa olla Kamyssä tietää asioita
Michyy
Porvari

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 18 Touko 2013, 16:56

Desu on Lahden Sibeliustalolla 14.-16. kesäkuuta .w. mutta son myyty loppuun jo aikoja sitten, ikävä kyllä.

Ja eip, en ole Animeconiin tulossa.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Crimson » 19 Touko 2013, 01:29

Kukaan ei ole vielä ottanut euroviisuja puheenaiheeksi, joten mä voin tehä sen taas perinteisesti tässä pistelaskua seuratessa samalla :>
Euroviisut oli vähän köyhät imo tänä vuonna, sieltä puuttui ne räjäyttävät esiintyjät taas - jos lukuun ei oteta Romaniaa. Skrillex-dracula, oisitte nyt äänestäny Cezaria kehveli >:

Tanska voitti kuten oli povattukin. Esityksessä mukana ollut wnb pillipiipari Iri vei mun sydämen, joten kelpuutan biisin voittajaksi sen vuoksi.Tätä popitetaan radioissa sitten seuraavaan kevääseen ja synkkään kyllästymiseen saakka 8|

Seurasko kukaan muu viisuja ruudun ääressä? Suosikki biisejä? Inhokkeja?
Crimson

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 19 Touko 2013, 01:42

Me seurasin vaikka me inhoan sitä ohjelmaa. Me ite tykkäsin Maltasta ja siitä mikä soli jossa linnut tippu katoilta. Ja ei. EI Cezaria XD me sain traumat. Ja tietenkin - millä maalla (Irlanti?) oli niitä nahkahousuissa hyppiviä miehiä, omnom ,>

Oli se Tanskakin ihan kiva.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Templer » 19 Touko 2013, 09:51

Seurattiin serkun kanssa euroviisuja tiukasti, kyllä. Lempparia en osaa kyllä silleen sanoa, kun siellä oli mun mielestä aika monta hyvää, mutta kyllä se Cezar oli melko mahtava siellä. :3

Suomen edustuspiisistä en nyt silleen kuitenkaan tykännyt. Kiva kun meni taas pohjoiseen tuo voitto :P Minulla jotain iloa, kun ei sillä oikeestaan ole mitään merkitystä. :D

Aksu, minä ja mun kaveri ollaan ihan kauheita - oikeastaan mun kaveri kauhea, minä en niin - ampiais pelkääjiä. HEti kun tulee yksi niin hypätään suorastaan katoon. Se mun kaveri lähtee yhtäkkiä aina juoksemaan jonnekin ja hyvä jos ei itke, joten ei, ampiaiset eivät ole hyvästä. >:
Templer

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Touko 2013, 10:40

Mä pelasin Mass effectin MPtä, enkä kattonu viisuja. Paitsi sit kun olin nukkumaan menossa ni vilasin ja siellä hyppeli... olikohan se kreikka? jätkät ja laulo ilmasesta viinasta. Sit siel oli joku yli kaks metrinen henneri heilumassa lavalla ja aloin miettiin et perhana kun kaksmetriset on pitkiä.

Sitten nukahdin <:

Ja ampiaiset on pyllystä >:< Toivottavasti niitä ei tänään pörrää kauheesti pihalla, kun mennään taas koira aitausta rakentamaan.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut