Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Dogster » 19 Kesä 2013, 22:42

Holy elf täällä on porukkaa joka tietää Higurashista ja Mirai Nikistä 8D No okei onhan nekin alkaneet suosiota keräämään viimeaikoina, joten ihmekkös tuo.

Miittailusta sen verran, et mieluummin tapaan pienellä porukalla jossain sovitussa kohteessa, ettei tarvitse mennä tungokseen ja tosiaan kuunnella kimittäjiä - kuten Aksu sanoi on siellä vanhempiakin, mutta ikävä kyllä ne nuoremmat kimittää, ja se kuuluu kaiken yli :I Tai sitten omistan yliherkät korvat, sekin on mahdollista. Mutta joo. Pienemmällä porukalla sovitut paikat on yleensä kivempiakin, koska sitten voi vähän hallittakkin et missä ollaan, mitä syödään, ja voi ottaa huomioon just nää mahdolliset ahdistukset jne.

To Aksu: Toivottavasti Timi paranee pian, ampiaiset ovat oikea riesa joskus - sanoo hän jota ei ole pistetty sitten kesän -98
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Kesä 2013, 22:50

Itte suosin miittailuja 2-4 henkee kerrallaan ens alkuun, sitten kun itte tuntee jokaisen joka paikalle ois tulossa, niin voi isompiakin porukoita harkita. Kunhan kukaan ei tunge liian lähelle tai refleksinä tinttaan turpaan. No oke, kyl halia saa luvan kans. Ai mikä TNF miitti? Piti järjestää tänä kesänä, siitä on ollu puhetta pikkasen foorumilla, enemmän modejen/ylläpitäjien - aka järjestäjien - kanssa, mutta tämä kesä meni nyt vähän ohi järjestelyjen suhteen. Pahoittelut siitä. Ehkä ens kesänä onnistaa vihdoista viimein. Ai mitenniin on muitakin vuodenaikoja, kuin kesä? Ai mitenniin kaiken ei pitäis olla tip top täydellistä miittiä varten? Ai miten niin vaadin liikoja itseltäni ja haluan tarjota vain parasta ihmisille, joiden ansiosta TNF on pystyssä pysyny?

Jeppe, eiköhän tuo tuosta. Koko ajan se syliin yrittää tunkea, valitettavasti se on liian iso koira moiseen >: En ees muista millon muo ois amppari pistäny.. varmaan just penskana, kolme kertaa oon saanu piikistä niiltä. Ei ole kivaa ei.

En voi piirtää koneella, koska photoshop ei tykkää musta taas. Pitäis käynnistää kone uudestaan, mutta en jaksa >:|
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lörri » 20 Kesä 2013, 06:50

Hei hipsehei!

Minä jo kävin vastaamassakin yhteen mun ja Aksun peliin, mutta kävi niin että netti sekos ja koko hela vastaus katos bittiavaruuteen...mut siis se enteilee sitä, että kävin vastaamassa, että palannen pian!
JA pahoittelen tätä kyvyttömyyttäni tällähetkellä!
Lörri

ViestiKirjoittaja Forte » 20 Kesä 2013, 11:29

Miitit ovat jotenkin surkuhupaisia, jollain tavalla. Pidän miiteistä, ja yleensä ne ovat todella hauskoja, kun tapaa saman genren ihmisiä, mutta jos ihmisillä on ennakkoluuloja, miitistä voi tulla vähän kiusallinen. Näinkin on käynyt, ja se opetti, etten luo yhtään mielikuvaa ennen tapaamista. Tosin, miitistä ovat kieltämättä parhaimpia pienellä porukalla.
Forte

ViestiKirjoittaja Agna » 20 Kesä 2013, 13:30

Herrrpa derrrpa. Rippileiri oli ihan loistava ja sain paljon uusia ystäviä, että sellaisia terveisiä sen tiimoilta :) Suosittelen Aholansaarta lämpimästi kaikille tuleville rippikoululaisille jos sellaisia täällä sattuu elämään, koska sinne tulee ympäri Suomea ukkeleita eikä siellä yritetä käännyttää ketään väkisin uskoon, mikä on mun mielestä se paras juttu koko leirissä.

Juhannus - haistan sen ilmassa. Tai sitten ne on kastemadot, sillä ulkona sataa ja siellä haisee sellaiselle jännälle mudansekaiselle kastematopurkille. Meidän perhe lähtee viettämään juhannusta mökille varmaankin hyvien leffojen ja hyvän ruuan parissa, ja ihan hyvää säätäkin on luvattu huomisesta eteenpäin. Jee! Anteeksi muuten epäaktiivisuuteni vaikka mulla onkin tällä hetkellä vain yksi peli vastaamatta, (Aksutar köh sori) oon viettänyt mielummin aikaa pihalla ja kavereilla ja siksi lagaillut.
E: Eikun oli niitä enemmänkin mutten ollut huomannut kun tää foorumi oli ilmeisesti itekseen päivittäny punaset pallerot pois D:

MUUTES! Tässä riparilla yksi isoskaverini tutustutti mut sellaiseen jännittävään duoon kuin Shpongle o3o Kuunteleeko kukaan? Mitä mieltä ootte? Psykedeelistä ja huumehouruista pehmoteknoa (voiko niin sanoa, en tiedä, kuulostaa kamalalta termiltä mutten keksinyt parempaakaan) joka upposi muhun kuin veitsi sulaan voihin vaikka oon aina inhonnut kaikenlaista tietokonemusaa dubstepistä teknopoppirenkutuksiin. Tämä on kiva! Tämä on erittäin kiva! Divine moments of truth! Olen puhunut!
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Nya » 22 Kesä 2013, 15:06

Ahahah, juhannus! Kaikille hyvää juhannusta.

Nyt kun tuli otettua animet esille, nii ite just katoi kuroko no basukea, mut mua potuttaa ku se jäi kesken, ku ei oo enempää episodeja. Tekis mieli pelata korista.... Outua... Mut joo, mul ei nyt itellänikään mitkään Narutot oo pinnalla, mut potuttaa et Bleach manga loppu, se oli surullinen loppu T^T... Yhyy! Miksi?

Ripari? Mun isosena olo odottaa vielä tuonne heinäkuulle! Kesä menee liian nopeasti! Liian nopeast!!! Työtkin alkavat maanataina, kaksiviikkoa siellä ja kaunista jälkeä tulee...
Nya

ViestiKirjoittaja Sutittaja » 22 Kesä 2013, 21:12

Hei hei ihmiset, lähden luoltanne viikoksi hengellistymään. Suomeksi siis rippikouluun pitää (valitettavasti) mennä ja sinne kun ei koneilla ole asiaa. Huooh, onneks saa lopussa sentään kakkua. Ja paljon.
Säämies vittuilee mulle! Katottiin säätä js mies sanoo. "viikosta on tulossa oikein kuuma. Plas plaa. Keskiviikko.on tätä nykyään kuumin päivä ja tuonne Joensuun suuhun tulee kaikkein kuuminta. Että terve vaan Pohjois-Karjala." Tuli vaan mieleen että terve vaan. Murr
Sutittaja

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Kesä 2013, 13:35

Aah, Juhannus oli ja meni. Eihän kukaan hukkunut?
Nyt vois taas palata tekemäänkin jotain fiksua, josko tänään sais vihdoin aikasekskin jotain. Ehkä. Toivottavasti. Vois piirrellä, kerta eilen huomasin, että taidot ruosteessa kun tyyli taas kokenu imo takapakkia >:| Tahdon wnb realistisen takaisin.
Hyi kuumia kelejä. Onneks omistan tuulettimen.

Shpongle. Tuttu. Harvemmin kyl kuunnellu. Me lyeki lyek. Menee yleensä kyl taustamusana kun muuta puuhaa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mohnake » 24 Kesä 2013, 21:56

Forte kirjoitti:Ehkä minusta on tullut liian vanha näihin tapahtumiin. En nauti mistään niin paljon, kuin hyvin tehdystä cossipuvusta ja keskustelusta Miyazakin leffojen syvällisestä merkityksestä, mutta aina kun olen jossain conissa, keskustelunaiheet tuntuvat olevan, että onko NarutoSasuke parempi paritus kuin NarutoSakura.

Paras paritus on ehdottomasti Lee x Sakura.

Miiteistä puheenollen: vielä olisi minua mahdollisuus nähdä Tampereen seudulla heinäkuun puoleen väliin saakka, koska minulla on edessä muutto kohti Kauhajoen männikköjä. Tuli kyllä melkein itku, kun sieltä ei meinannut millään löytää vuokrakämppiä ja olisi kuitenkin kova kiire muuttaa ennen koulujen alkuja, koska poikkis pääsi hakemalleen linjaukselle opiskelemaan eläintenhoitajuutta. Nyt on kuitenkin kerta laakista kämppä sieltä löytynyt ja muutto näin ollen tiedossa.

Että heissan teillekin taas!
Mohnake

ViestiKirjoittaja Dogster » 25 Kesä 2013, 07:41

Mohnake, onneks olkoon kämpän löytymisestä! Joskus ne löytyy yhdellä kerralla - sanoo hän joka hiljaisen ja ujon käyttäytymisen takia on saanut maineen "Hiljaisena = Turvallisena asukkaana", mikä yleensä takaa nopean asunnon -3-

Ärh, tulkaa joku kirjottamaan noi mun hahmoesittelyt uusiksi *raapus raapus* Hävettää edes avata noita vanhoja...
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Kesä 2013, 00:19

Yees, gz mohnis kämpästä. Kämpästä puheen ollen, myökin löysin kivan kämpän mikä ei vielä ees ollu vuokrattavana, mutta sain sen kiltisti tädille juttelemalla jo varattua <: tapetti remontti sinne tulee ens kuus mut vasta ens kuun lopulla muutankin.
Mohnis jos en ois nössö niin ehdottaisin miittausta tampereella. Itte hillun hämeenpuistossa asuessa vielä ens kuun siellä, sitten lähden maailmalle. Onko kohtuutonta alkaa pakkaamaan jo nyt?

Joku viimein löysi videon, kuvaamassa minua hiipimis/sneakkaus tehtävissä. JonTron<3
Sopii myös teemaan "Aksu pyytää jotakuta ropettamaan kanssaan".

Tiedättekö sen tunteen, kun telkkarista/radiosta tulee biisi, joka kuulostaa pirun hienolta ja tutulta, mutta ette kuolemaksennekaan muista sen nimeä/esittäjää? Tämä on yhtä tuskaaaaaaaaaaa.

Dogi voin kirjotta jos sä piirrät mun kaikille hahmoille esittelykuvat. Deal?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mohnake » 26 Kesä 2013, 00:29

Saas kyllä nähdä ylipäätään miten tulen Treelle edes ensikuussa, kun rahaa pitää säästää(kiitos kalliiden sähköyhtiöiden ja muiden kakkafirmojen). Eikä tosiaankaan ole kohtuutonta aloittaa pakkaamista. Meidänkin olisi täytynyt oikeastaan jo pakata vaikka ja mitä(talvivaatteet, tarpeettomat krääsät yms.). Saas muuten nähdä miten onnistuu tuon makkarin maalaus tällaisilla helteillä. Ei ole varaa menettää takuuvuokraa...

Tiedän myös tuon tuskastuttavan tunteen. Pätee etenkin artisteihin joita on kuullut vuonna kivi ja linko.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Dogster » 26 Kesä 2013, 08:40

Aksutar kirjoitti:Dogi voin kirjotta jos sä piirrät mun kaikille hahmoille esittelykuvat. Deal?

AAAHAHAHAHA EN LANKEA TOHON! Sulla enemmän hahmoja kuin minulla perkele >8C Sitä paitti mun taiteet on semmosia kökköjä ettei kukaan niit esittely-kuviks taho XD

Itellä ei ollut takuuvuokraa kun tähän muutin, hups. Toisaalta asunnon kunto oli välttävä, tuplahups (koska ranskalaisen parvekkeen oven lasi on hiukan säröillä, jos onnistun niin korjautan >8C)

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Kesä 2013, 10:38

No voihan pehmeät pakarat sun kanssas Dogi. Oisit nyt suostunu. Eläkä yhtään siellä ruikuta etteikö arttis kelpais tai tuun tirvaseen suo naamatauluun. Mikä parempaa, pistän Aranin tirvasemaan Sipeä. Pyllyyn. Kämmenellä. Ja taas se alkaa.

Kai mäkin voisin sit alkaa pakkailemaan jo tarpeettomia. Kuten just talvivaatteet sun muut. Pitäis myös korjata eteisen väliovi kun koira on syöny siitä ikkunan kehyksen 8| Näin käy, kun jättää mun piskin yksin kotiin. Tulee kalliiks toi koira. Tai tullu jo. Ties mitä se on jo järsiny ja rikkonu. Ja kaikki ne lääkärireissut. Tekevälle sattuu.

Isällä on ihanaa herätä ku täällä on heti kahvia valmiina <3 On se kiva ku isä on aamuvirkku. Mut josko sitä jatkais pyykkäystä niin vois sitten myöhemmin majottua koneen ääreen taas nakuttelemaan.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 26 Kesä 2013, 11:28

Sorge, mut mulla on "vain" 5 hahmoa, joista yhdellä on kohta uusi esittely valmiina, joten se tekis 4. Sulla on ootas... ..... No en jaksa alkaa laskea. JA ARAN EI KOSKE SPLINTTERIIN PERKELE! Tai muuten meil on angstinen emopentu karkuretkellä vuoristossa.

Mistä tuli mieleen, meikälläkin pari lääkärinmaksua... whops... Pitäis äkkiä hommata jostain rahaa stna >8C

Kahvia <3 Eikun. Siis juu en juo kahvia mutta se tuoksu <3 Kai sekin lasketaan?

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut