Agna kirjoitti:Pommittakaa mua pelipyynnöillä, lupaan olla ahkera vaikka oonkin poissa loppukesästä ainakin kymmenen päivää, hnnngäh.
Aksu mä kaipaan juttutuokioita sun kanssa mesessä, miksi se lakkautettiin? En osaa yhdistää sitä skypeen. En osaa. Missä me nyt juttelemme :< On niin asiaa ja kaikkea hauskaa ja ihan kökköä. Joko sä teet sitä Cryptin kalenteria? Haluan mukaan. On ikävä sinun hyviä juttujasi ja "LOL!" ja (-D ja Haraldin kohtalon tasoa hipovia keskustelunaiheita ja sontamyrskyjä
Voin heittää heti tässä peli-idean/muistutuksen Henry & Hiroi tai Henry & Veljekset aka kolminpeli Lotdownin ja sun kanssa. Tai joku muu niistä peli-ideoista mihin heittelin sun seuranhaussa vastauksia. Jos suo/teitä kiinnostaa alotella ni yksäriä vaan. Oon itte liian laiska pistämään yksäriä joten lol, tässä sitten.
Ja kyllä, meidän pitää keskustella. Mut sähän pompit Skypessä - ainakin mulla - onlinessa vähän väliä... en sit tiedä etkö sä vaan nää muo vai mitä, mutta ilmeisesti pitäis rääkästä sulle siellä. Skypeen on helppo kirjautua vanhalla mese osotteella, senkun lataa skypen ja sitten siinä alotus ruudussa on se "Kirjaudu sisään microsoft-tililläsi" ni painaa sitä ja siitä aukeaa uus kirjautumisruutu (ellei sitä oo jo käyttäny ni se tulee ekana automaattisesti, ainakin mun koneella) ja siihen sitten vaan mesen ossa ja salasana ja voila, olet sisällä. Jos taas luot ihan uuden skype tilin niin mut voi aina lisätä. ParonitarAksu löytyy varmasti jos ettii ja lisää.
Ja ainahan meillä on facebook <:
Mitä tulee kalenteriin niin se on vähän kesken ja haudattuna takapihan marjapuskan alle. Lörrin kanssa sitä tossa jo vähän kasailtiin aikanaan, mutta ei me päästy oikein suurempaan kokonaisuuteen. Tosin voishan sitäkin nyt taas alkaa kasaamaan.
Sen sijaan oon niitä kyliä värkkäilly. Ois vaan lisäämistä vaille valmis toteutus, mutta jostain syystä en oo vieläkään törkänny niitä foorumin puolelle syystä X tai Y koska emt uskon ettei porukkaa kai kiinnosta. Ehkä joskus kohta heti huomenna maybe. Sit pitäis alkaa metsästään kyläpäälliköitä woop.
ASD, Vierailu Crimin luona hipoo loppuaan. Harmi, täällä on ollu pirun kivaa. Kaiken maailman TNF juonia kehitelty ja naurettu pyllymme irti asd nauruissa. Pieksin sen wormsissa <: Pitää pakata Crimin kissa mukaan, pöllin sen Timille kaveriks. Crim vetää vielä sikeitä, ofc vallotan sen koneen ja teen invaasion foorumille. Just try to stop me!
Tässä, ottakaa tekstiä. Ja Lotdow, täällä ois pizzaa. Väännettiin pellillinen eilen ja sitä jäi yli, tänne vaan bilettään meidän kanssa.