Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Crimson » 18 Heinä 2013, 02:33

Haa! Täällä puhutaan steamista! Meitsin saa toki lisätä frendeihin ja ottaa mukaan pelailuun - löydyn Ryoyichi nicillä sieltä <:

Itsekin pitäis johonki väliin kokeilla L4D:tä. Ainakin se pitäis hankkia nyt kun se on steamissa alennuksessa. Yeeeees~

Shhhhhhh. Olisit vaan juonu sitä viiniä siinä samalla ni oisin piessy sut kyl heti <: Syytän sun lohikäärmeitä, ne olivat liian kauniita syötäviksi.

Shhhhhh. Oisin piessy sut silti! Minä ja minun Areth strategi aivot. Shakki on paras :3 WHO WANNA CHALLENGE ME?!
Crimson

ViestiKirjoittaja Agna » 18 Heinä 2013, 19:04

Toivottavasti pyllynpyyhkijällä oli hyvä palkka.

Lisätkää Steamissa toki myös minut! Olen Unski, se Unski jolla on avatarina meidän koiran kuva. Ei se, jolla on joulupukki, ellette halua matchailla Counter Strikessa poikakaverini kanssa.
Tehdään TF2 TNF-joukkovalloitus joku ilta.

Morning edition: Tänään kutsuu Saksa. Hei hei \o Palailen peleihin myöhemmin. Tuon tuliaisia.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Heinä 2013, 11:13

Heti kun saan uuden koneen - koska tää vanha on jo täynnä - niin voin ilmoittautua TF2 juoksuihin.

Tuo Agna mulle jotain kivaa tuliaiseks <: Tuo mulle teknoviikinki kiitos!

Alkaa jo vähän kyrsiä naapurin rouva. Aina jos se sattuu odottamaan hissiä alhaalla ja me tullaan sieltä pois ni tää alkaa panikoida ja hyppii kauimmaiseen nurkkaan... Ffs ei se koira pure.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 19 Heinä 2013, 11:30

Hohoo! Löysimme Annan kanssa aarteen Törnävän Kesäteatterin kirpputorilta 8D Paras paikka, mennäänkö uudestaan?

Jonkun pitää tehdä meille Steamiin TNF-ryhmä.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 19 Heinä 2013, 16:55

Hyvää matkaa Agnalle! Toivottavasti tulee ja ennenkaikkea on loistava reissu o3o

Jonkun pitää tehdä meille Steamiin TNF-ryhmä.

Siinäpä vasta oiskin ideaa

Heräsin tänään neljän jälkeen, onko tämä paha? Luulen että steamin kesäalessa ollut borderlands 2 on saanut unirytmini kääntymään ympäri, kun sitä lähes pakkomielteisesti pitää vaan jatkaa eteenpäin jos sen illalla alottaa o___o Zer0 on paras.
Jos sitä tänään kuitenkin koittas taas työskennellä foorumin puolella <:
Crimson

ViestiKirjoittaja Sutittaja » 20 Heinä 2013, 13:52

Minä olen ihan pihalla aina noista pelihöpötyksistä, kun en itse mitään left 4 deatheja tai steameja pelaa. Muutenkin kauhupelit ei ole minun juttuni, sillä siinä menee yöunet multa ja sitte ei kellään hyvä olla. (oon äkänen jos jää unet vähäseksi)
Sutittaja

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Heinä 2013, 12:36

En tiedä onko se TNF ryhmä sen kannattavampi Steamissa mitä aikanaan mietittiin sitä myös Facebookiin.....

Crimson kirjoitti:Heräsin tänään neljän jälkeen, onko tämä paha?

Ei.

Sutittaja kirjoitti: Muutenkin kauhupelit ei ole minun juttuni, sillä siinä menee yöunet multa ja sitte ei kellään hyvä olla. (oon äkänen jos jää unet vähäseksi)

Multa ei mee yöunet, mutta auta armias sitä kiljumista ja panikointia ja ahdistusta. VAIKKA SE ON VAAN PELI. ZG pistäny mut pari kertaa pelaan Slendermania, en oo vieläkään menny sitä loppuun... Ja kerran en löytäny yhtäkään paperia ku alko ahdistaan ja lopetin ja sit vaan odoteltiin et Slendy tulis ja söis.

Ah, tänään kotiin. Ihanaa, en ois kestäny tätä äiteen konetta enää. Hidas netti ja läppärin näppäimistö hajoamispisteessä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 21 Heinä 2013, 23:22

Olen katsonut koko päivän Hellsing OVAa. Säälittävää.

Hah! Kauhupelit ovat parhaita, kun pelaa ystävän kanssa. Molemmat ovat aivan kauhuissaan, ja sitten kaverin kissa hyppää jostain. Kahdesta ihmisestä lähtee yllättävän kova huuto.
Forte

ViestiKirjoittaja Templer » 22 Heinä 2013, 10:49

Ah, Slenderman. Kaverin kanssa kun pelattiin niin ei päästy kun ehkä kahteen paperiin, kun minä aina liikutin meidät slendermanin luo, kun en osannut liikkua sillä (toinen käytti hiirtä ja toinen näppäimiä) :D ja kiljuminen kyllä.
Templer

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Heinä 2013, 11:29

Forte kirjoitti:Olen katsonut koko päivän Hellsing OVAa. Säälittävää

Pistän paremmaks. Koko päivä Family Guyta vaikka vihaan kyseistä sarjaa. Syytän Crimiä, siellä jäin koukkuun.

Slendermon on kiva peli, vaikka niin ahdistava, etten itte pysty pitkälle pelaan 8| Tosin ekan kerran kun pelasin ni taisin löytää viis paperia ilman et ees näin Slendyä, ZG vaan kiros kun en päässy säikähtelemään sitä. Mut auta armias kun se sit pomppas nurkan takaa.

Ahahaha, Nukkuminen on heikoille, Seittemältä nukkumaan ja kymmeneltä ylös. Ja tänään pitäis alkaa pakkailemaan muuttokamoja. Saas nähä mitä tästäkin päivästä tulee.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Templer » 22 Heinä 2013, 11:37

ah.. muuttopakkaaminen.. minä en varmaan aloita sitä koskaan, kun siltähän tämä nyt näyttää. nojaa, helpottas varmaan sitten, kun sais sellasen kuin: asunnon! heh. nojaa, tyhjänpäällä on kiva lillua, erittäin kiva.
Templer

ViestiKirjoittaja Forte » 22 Heinä 2013, 14:57

Yritän löytää uutta vuokrakämppää, vähän lähempänä koulua, mutta ei se ihan helppoa ole. Kyse ei ole rahasta, asunnot ovat halpoja, mutta kun yksinkertaisesti vuokrakämppiä ei vain ole. Tyypit kyllä myyvät, mutteivät vuokraa. Duh!
Forte

ViestiKirjoittaja Niehku » 23 Heinä 2013, 23:53

Aksutar kirjoitti:Kingdom heartsslkdfje, omistan kaks peliä enkä oo kumpaakaan pelannu läpi koska syitä. Ykkösessä kamera oli kamala >:

Kingdom Hearts <3 mutta kyllä, ykkösen kamera oli aivan syvältä, josta syystä en itekään pelannu sitä koskaan läpi.. Mut kakkosen pelasin. Kahesti.

Steam? Hmm.. Kuulostaa tutulta. *googlaa* oho, kyllä olin oikeassa. Se sama sivu, johon meinasin liittyä, mutten liittynytkään. Mitä pelejä siellä yleensä pelaatte?

Agnalle hienoa reissua Saksaan o/ uuuu, pääsispä joskus itekin siellä käymään :3

No hyi joku Slenderman :< tsemppiä muuttopakkailuun, Aksu!

Vielä vuosi pitäs porukoiden nurkissa luuhata, koska koulu. Sen jälkeen menen vaikka savea valamaanmitä, jotta saisin vihdoin rahaa, omaan, ihanaan, KÄMPPÄÄNI.
Niehku

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 24 Heinä 2013, 01:31

Molen pelannu Kingdom heartsit molemmat läpi xwx ja vielä Birth by Sleepin ja melkein 358/2 daysin. Me vaan rakastan sitä pelisarjaa.

Muuttopakkaamista täälläkin päin tehdään, on tehty jo muutama päivä. Enpäs ole mihinkään muuttamassa vasta kun 7. päivä, ja sillonkin vaan kolmentoista kilometrin päähän, ja viikonlopuiksi ja lomiksi kotii. Koulun asuntolat +10.

Mutta nyt täytyy pyytää anteeksi kaikilta joille en ole ehtinyt/jaksanut vastata, aamulla lähtö sinne riparille, aka venyy ens viikkoon. Anteeks vielä. Ja pelastakaa mut jeesustelijoilta. (En yritä loukata ketään tuolla sanalla, älkää alkako mesuamaan. En vaan ite hirveemmin usko, muttakun me tarvin rahaa ja isostelu...)
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 24 Heinä 2013, 16:19

Noni, joku Kingdom hearts konkari tulee ja pelaa mulle ne molemmat läpi. Lupaan majotuksen ja ruuan, kunhan saan kattella vierestä kun pelaatte. Deal?

Steamissa? L4D2. Worms ultimate mayhem. Ketuttaa suuresti, kun oon ostanu Primal Carnagen steamissa, mut mun kone ei jaksa pyörittää sitä ja isän koneen näytönohjain kuolee jos sitä yrittää pelata >: Poop. I wanna go rawr, imma dino. Tarviin uuden koneen. Nyt. Heck, jos ois parempi kone ni oisin jo tuhlannu kaikki rahani steamissa T_T

On se raskasta heittää tavaroita laatikoihin. No, viihdytin itteeni pakkaamisen ohella ja rakensin muuttolaatikoista itselleni linnoituksen >:3 I'M THE KING OF EFFIN EVERYTHING!
Josko kuitenkin tältä päivältä lopettais, Voin palata piirtämään ex tempore impro k-18 sarjakuvaa Crimsonille. Koska Crimson on ihana ja koodaa meille uusia, mahtavia kotisivuja <3 Palkkioksi homostelua. Fair deal. Pitäis vielä jaksaa lähtee kaupungille riehumaan kaverin kanssa, joka välttämättä haluaa tarjota kierroksen baarissa ennen kuin katoan tampereelta.

Seuraavan asukkaan postia tulee jo mulle... Onko mulla mitään järkeä lähettää sen kirjeitä takasin postiin, kun täs nyt on enää viikko aikaa, kunnes se asuu täällä/muuttaa tänne? Ilmeisesti sen sähkösopimus saapu.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut