Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Nya » 12 Elo 2013, 11:41

Mun kouluni alkaa huomenna! Loma ois saani kestää kauemmin, enkä todellakaan tiedä miten paljon toi lukio sit vie multa voimi/aikaa. Joten mietin, et mäkin saatan alkaa tehä pienia lagitus vaiheita, joskus., Sit kun mulla on se työkin. Hmmm... Hm... Noh, kyllä tietokoneelle aina löytyy aikaa :DDD

Hahaha, jeps. Koulun koneet on tarkotettu roolipeleille :DDD Tein sitä yleensä. Nyt mä joudun eksymään siellä uudessä lukiossa, kun se on niin himputin sokkeloinen.
Nya

ViestiKirjoittaja harlekiini » 12 Elo 2013, 12:33

Uskaltaisinkohan minäkin vihdoin julistautua heränneeksi täällä päässä. On/off tyylistä hyppäämistä tässä on tultu harrasteltuakin, mutta josko nyt ihan tosissaan.

On ollut aika vilkkaat puolitoista kuukautta. Jouduin jäämään kesätöistä pois tältä erää kun reistaileva mielenterveys alkoi heittää häränpyllyä ja sain niin voimakkaita ahdistus- ja paniikkikohtauksia ettei uskoisikaan ja viimeisenä päivänä vollotin pomon edessä ihan täyttä itkua kun ei kyennyt enempää. Kolmen viikon sairasloma + töiden lopetus ja puolen vuoden lääkitys ja nyt alkaa olla ihan hyvä fiilis.
Koirakin kuoli. 14 vuotta se kaverina oli, siitä asti kun täytin seitsemän, mutta nyt oli dementia edennyt niin pitkälle ettei se meikäläistä enää tunnistanut kun kerran käymään tulin, ja oli muutenkin pää pehmennyt ja hampaat vaivanneet sen verran että päätettiin lopettaa ennen kuin kivut pääsisivät pahemaan. Haudattiin eilen pihan nurkkaan vuotta nuoremman kissani viereen, siitäkin aika jätti kesän aikana.
Joten on tähän poissaoloon ihan ollut syitäkin.

Mutta josko nyt taas pystyisi! Olo on jotakuinkin normaali (normaali + harlekiini = anteeksi?), tai ainakin kykynen taas ajattelemaan selkeästi, ja sitä voisi alkaa tehdä muutakin kun pitää foorumia auki välilehdessä silkasta tottumuksesta samalla kun postaa yhden tai kaksi viestiä epäsäännöllisin väliajoin ennen kuin koomaa taas.
Lähestulkoon kaikki pelini olen unohtanut, enkä tiedä olenko muistanut merkitä kaikkia ylöskään, joten kiinnostuneet pelikaverit por favor ja ottakaa yhteyttä.

Meikäläisellä jatkuu lomakin vielä kuukauden verran ja tiedossa on pari reissua, lokakuussa Lontooseen ja ehkä elokuun alussa muualle Eurooppaan ex tempore kokonaan omassa seurassani ellen saa ketään äkkirikastunutta houkutelluksi mukaan. Nyt kun vielä saisi päätettyä että minne sitä suuntaisi.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Aksutar » 13 Elo 2013, 09:12

harlekiini kirjoitti:Meikäläisellä jatkuu lomakin vielä kuukauden verran ja tiedossa on pari reissua, lokakuussa Lontooseen ja ehkä elokuun alussa muualle Eurooppaan ex tempore kokonaan omassa seurassani ellen saa ketään äkkirikastunutta houkutelluksi mukaan. Nyt kun vielä saisi päätettyä että minne sitä suuntaisi.

Ex tempore Aksu mukaan. Maksa mut. Tiedät että haluat.

Suunnittelin eilen pelikortteja ja sain tänään selville, että olin ainoa, joka jotakin oli suunnitellu. No, nyt voin varmaan slaggailla ekat tunnit ja vedota siihen, että tein eilen vapaa-ajalla jotain. Pitäis vielä logokin suunnitella, onneks on jo idea siihen mut ei oikein jaksais piirtää taas vaihteeks muuta kun kauniita kuvia Harlekiinille niin.

Uuden koneenkin pitäis tulla tällä viikolla. Toivottavasti tulee, sit voin dataa kahdella koneella. Varmana täytän vanhan koneeni simsseillä ja rakennan kauheen Cryptin taas sinne.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 13 Elo 2013, 11:03

Forten innovaatiot: Tajusin viimein, että miehillä on lantio. Kesti vain 23 vuotta.

Täällä ukkostaa vähän. Taivas jyrisee ja pärisee sellaista tahtia, että nyt on jokainen Ukko ja Thor selvästi kiukkuinen jostain. Jossain vaiheessa olin varma, että ikkunalasit saattaisivat tulla alas. Eivät tulleet.
Forte

ViestiKirjoittaja Nya » 13 Elo 2013, 18:04

Piirsin tylsyyttäni jotakin opasmaista ihmisen anatomiaa mun deviantart galleriaani...

Eka päivä lukiossa ja pää pursuaa informaatiota... Äähh! PItäs valita kolme kurssia, niin sais kolmekymmentä kurssia tälle vuodelle...
Nya

ViestiKirjoittaja Michyy » 13 Elo 2013, 18:53

Voi että niitä aikoja kun lukio alkoi ja jännitti ja kaikkea... Elä hätäile kohta pääsi on täynnä ja voit nukkua rauhallisesti kemiantunneilla, tämä myös työrutiinina tunnetaan. Ja mitä kursseihin tulee niin kyllä lukujärjestyksen tekeminen on tuskaa. Yhden kurssin laittaminen vaatii sen että toistakymmentä ottaa johonkin toiseen aikaan yms. Pakollisia silti suosittelen käymään alta pois, ihan näin vink vink
Michyy
Porvari

ViestiKirjoittaja Agna » 13 Elo 2013, 19:45

Mä oon yllättävän sujuvasti selvinnyt lukiosta vielä tähän asti ja lukkaritkin oon saanut aina ihmeellisesti setvittyä jopa osittain kivojen opettajien mukaan... Mistä johtuen ussan kakkonen ja psykologia sekä yhteiskuntaopin kakkonen saa jäädä kolmannelle vuodelle <l3 Minen kakkaopeja ota. Vaikuttaa opiskeluun sen verran paljon. Ja olen nirso. :c
Ainoa mikä vähän tihkasee on läksymäärä+harrastukset -kombinaatio. Kauheen rankkaa. Mutta kyllä sen eron vaan huomaa jos on koeviikon alkaessa lukenu lukuläksyt tai jos ei ole. \o/
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 15 Elo 2013, 07:04

Ja täällä me vaan dataillaan ja leikitään photoshopilla. Kiva jos saan atto-aineita luettua niin ens jakso tulee oleen pirun tyhjä, kun lähes kaikki atto on siihen tungettu... Ja meidän luokalta löytyy tasan yks alaikänen, jonka on pakko mennä niihin kaikkiin. Mahtaa tulla yksinäistä jos ne ei yhdistele luokkia attoja varten. Ei se mitään, ehkä sillon vois keskittyä omiin projekteihin.

Forte kirjoitti:Forten innovaatiot: Tajusin viimein, että miehillä on lantio. Kesti vain 23 vuotta.

DEM HIÖÖÖPS!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 15 Elo 2013, 17:35

Ja täällä me vaan dataillaan ja leikitään photoshopilla. Kiva jos saan atto-aineita luettua niin ens jakso tulee oleen pirun tyhjä, kun lähes kaikki atto on siihen tungettu... Ja meidän luokalta löytyy tasan yks alaikänen, jonka on pakko mennä niihin kaikkiin. Mahtaa tulla yksinäistä jos ne ei yhdistele luokkia attoja varten. Ei se mitään, ehkä sillon vois keskittyä omiin projekteihin.

Nyt on pakko kysyä, että mikä on atto?

Minä haluan katsoa kauhuleffoja >:/ Mutta Makuuni ei omista Halloweenin jatko-osia, ja Puppet Mastereita ei löydy Suomesta ja Amazon.co.uk on vajaa. Bah. Ja katson Friday 13th vasta kyseisenä päivänä. Tuplabah.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 15 Elo 2013, 18:36

ATTO-aineet = ammattitaitoa täydentävät tutkinnon osat. Eli esim just jotain äidinkieltä, matematiikkaa, kemiafysiikka jne.

Nyt pitää kyl sanoa että minä en kauhuleffoja halua katsoa kun yksin oon täällä. Muutenkin semmonen fiilis et täällä kummittelee. Heräsin yks yö paniikkikohtaukseen ja oli ihan pirun kuuma sängys, mut sit kun ponkasin ylös niin sängyn vieressä oli yks kylmä kohta ja ASKDJDSFKJASFAATFd.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Nya » 15 Elo 2013, 18:37

Aaah... On niin ihana omistaa häiriöitä itsessään... Minulla on... Kapea-alainen muistihäiriö, kiintymyshäiriön oireita, mutta sitä ei ole todettu... Sitten vielä äiti arvelee lukihäiriötä. Noh, keskiviikkona on lukiseula.

Poltin käsivarteni! Sattuuh! >< Onneksi se ei ollut paha, joten voin vain irvistellä aina välillä kun sattuu :)
Nya

ViestiKirjoittaja Lotdow » 15 Elo 2013, 20:18

ATTO-aineet = ammattitaitoa täydentävät tutkinnon osat. Eli esim just jotain äidinkieltä, matematiikkaa, kemiafysiikka jne.

Asia pihvi o7
Lotdow

ViestiKirjoittaja Forte » 15 Elo 2013, 20:46

Suomen posti ei osaa hommaansa. Ihan vain halusin valittaa. Kiitos, nyt voin jatkaa elämääni ja hakata lisää Metal Gear Risingiä.

Aksutar, voi hyvinkin olla, että tuolla kuvauksella jokin henki siellä chillailee. Itselläni on huonekaluja siirtelevä kummitus, harmiton, mutta öisin äänekäs. Aivan kuin se roudaisi sohvaa ympäri ullakkoa.
Forte

ViestiKirjoittaja suskari » 15 Elo 2013, 21:51

Forte kirjoitti:Aksutar, voi hyvinkin olla, että tuolla kuvauksella jokin henki siellä chillailee. Itselläni on huonekaluja siirtelevä kummitus, harmiton, mutta öisin äänekäs. Aivan kuin se roudaisi sohvaa ympäri ullakkoa.

No sehän olisi hyvä kaveri muutto hommissa kerta tykkää tavaroita siirrellä :D
suskari

ViestiKirjoittaja Forte » 15 Elo 2013, 22:19

Jos se suostuis siirtää niitä tavaroita mitä haluan ja päivällä, mut ei, se vaa joraa yöllä joskus kolmen aikaan, aina kolmen aikaan. Ärsyttävä sotilas. Luulen, että se on sotilas, koska kellarissa oli ruumishuone sodan aikana. Hilpeä paikka.
Forte

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut