Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Lotdow » 16 Elo 2013, 22:31

Kuva

Nyt lähtee viikonloppu B)
Ilahdutan teitä jälleen iloisilla kuvilla.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 17 Elo 2013, 01:00

Auttakaa joku. Oikeasti. Me tarvin apua paniikin purkamiseen.
Mun pitäisi keskiviikkona lähteä juttelemaan kirurgin kanssa siitä, että pitääkö miun jalka leikata vai ei. Ja son aika varmaa että pitää, mutta men yksinkertasesti halua kuulla sitä tai edes lähteä koko laitokselle. Enkä kyllä mitään leikkaustakaan, että ei siinä óAò ja men saa edes äitiä mukaan, nyyhkis. Son paras ikinä. Joten joo, nyt molen täällä keskellä yötä sängyssä makaamassa itku kurkussa paniikkisena enkä me osaa tehä sille yhtään mitään. Me saan varmasti jonkun paniikkikohtauksen.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Niehku » 17 Elo 2013, 21:18

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄW.

Mun piti saada unirytmini kohilleen koulun alkaessa ja kuis kävi; yksikään aamu ei ala kasilta, ei ysiltä, no kympiltä pari ja loput 12. Upsis. Meijän molemmat matkailun opet lähti lätkimään eli uudet tulokkaat on yhtä pihalla niikun mekin oppilaat. Vaikka ainaki miun ja ainaki meijän amis, on alkanu aina ihan hirveellä hulabaloolla, on tää vuos kaikkein pahin... Oikeesti tätä jatkuvaa wtf- tunnetta jaksa kohta.

Pandanna, ymmärrän ton paniikkis, kukapa nyt haluiskaan leikattavaks :< Miksei äitis muka saa tulla mukaan? o.o
Niehku

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 18 Elo 2013, 14:55

Dakum, onnea, meillei sentään oo ollut noin hankalaa, pitänyt vaan sotkea kaksoistutkinnon ja korvausten kanssa o3o

kyllä se SAIS tulla mutta sei pääse kun sen pitää mennä töihin .< ja mun pitää lähtee isäpuolen kanssa sinne ja mie en tykkää.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Niehku » 18 Elo 2013, 15:37

Niinno, sehän tästä vielä puuttuskin et mulla ois korvattavia :D noh, kyllä tämä tästä, niin kuin joka vuosi.

No hmh, luulisi työpaikan ymmärtävän yhden työntekijän poissaolon .__. mutta, ainakin sulla on nyt joku, joka sinne menee, ettet oo ihan yksin.
Niehku

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Elo 2013, 16:01

Forte kirjoitti:Luulen, että se on sotilas, koska kellarissa oli ruumishuone sodan aikana. Hilpeä paikka.

Ei sentään intiaanien hautuumaa.
Ratkasin mun kummitus ongelman. Ei se ollutkaan kummitus. Kai. We'll see.

Pandanna kirjoitti:Auttakaa joku. Oikeasti. Me tarvin apua paniikin purkamiseen.
Mun pitäisi keskiviikkona lähteä juttelemaan kirurgin kanssa siitä, että pitääkö miun jalka leikata vai ei. Ja son aika varmaa että pitää, mutta men yksinkertasesti halua kuulla sitä tai edes lähteä koko laitokselle. Enkä kyllä mitään leikkaustakaan, että ei siinä óAò ja men saa edes äitiä mukaan, nyyhkis. Son paras ikinä. Joten joo, nyt molen täällä keskellä yötä sängyssä makaamassa itku kurkussa paniikkisena enkä me osaa tehä sille yhtään mitään. Me saan varmasti jonkun paniikkikohtauksen.

Vaikkei haluais, niin silti jos leikkaus on pakollinen sun terveyden kannalta, kannattaa siihen valmistautua. Hyvin se menee, jos siihen nyt päädytään .3. DW BUDDY! Miks se pitäis sitten leikata?

Unirytmi, mikä se on? Perjantainakin tuli valvottua aamu kuuteen koska lol, dem games. Ens viikkokin on niin perseilyä, meillä on vaan maanantaina oppiaineita ja mennään vasta kymmeneen. Tiistaina on retkipäivä ja keskiviikkona on retkipäivä, sitten loppu viikko on vapaata, koska opettaja lähtee jonnekin huiteleen.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Nya » 19 Elo 2013, 17:00

Paniikki kohtauksen jakaa kanssanne Nya. Miks mulla pitää olla ruotsin sana koe keskiviikkona...?

Maanantait. En koskaan enää halua nähdä sellaista. Kyllä minä nyt vaan joudun näkemään...

Nyt pitää ahkerasti tehdä töitä kolme jaksoa ja kaksi vikaa on kuin siivillä. Nelosjakso on sellai, et tuun puol kymmeneks ja pääsen viittä yli yksi neljänä päivänä. Yksi on sit kolmelta, like I care! :3

Me leikitään huomenna luokan kanssa rasteilla. Voi, tulkaa joku hakee mut pois. Olisin mielummin jäänyt kotiin nukkumaan. >< En halua!

Tänään on jotenkin tyhjän tuntuinen päivä... Miksikö? No en minä vaan tiedä!
Nya

ViestiKirjoittaja Niehku » 19 Elo 2013, 18:02

Yeeeeah right. 3 PERJANTAITA vapaita lukkarista! \o/ uuu mutta se tuleekin vastaan kun teemme ykkösille pelleilypäivän eli ryhmäytymispäivän eli leikitään eli kivasti menee aamusta myöhään. Njää.

Ja joo! Mikä tää maanantai kirous oikein on? Iha tajutonta perseilyä aamusta lähtiin, heti ku heräsinkin! Huhhuh. Ehkä parempi etten tällä fiiliksellä vastaile tänään, saattaa tulla mielenkiintoista tarinan jatkoa. Sori.

Ja mun pitäis ens keväällä lähtee Itävaltaan n. kuukaudeks toppimaan JEE JEE! Mutta, on niin monta rautaa tulessa tämänki asian kanssa että tiiä itkeäkö vai nauraa. Vaikka oon ollu kunnollinen, mulla ei oo mitään rästejä! 1 mokoma äikänkurssi, joka on normaalia et se puuttuu multa, jota en oo saanu suorittaa aikasemmin ja nyt sitä onkin yhtäkkiä suuri vaikeus tunkea johonkin jaksoon. Kamoon, haluaisin VIHDOIN valmistuakin ensi keväänä...
Niehku

ViestiKirjoittaja Nya » 19 Elo 2013, 18:29

EEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIII!!!!! >:D Miksi minä? Miksi maanantait??? Miksi hemmetin maanatai kirous!!! ???

T^T Menen nurkkaan tekemään itse sääliä siitä, etten saa vastata mielenkiintoiseen peliimme.... Tulen kyllä kun tarpeeksi houtulellaan ruualla pois...

ON NÄLKÄÄÄHH! Antakaa mulle joku ruokaa! ><
Nya

ViestiKirjoittaja Agna » 19 Elo 2013, 20:17

Olenko ainoa, joka on selvillä vesillä eikä saa paniikkikohtauksia? Viikonloppu on ohi mutta näytän edelleen Lotdowin kuvalta. Tänään oli enkun sanakoe ja mukiin meni ja ylihuomenna Euroopan valtioiden tunnistuskoe. Sitä pitää vähän treenata koska bosniahertsikoviinamakedoniamoldovaunkariukrainaserbiakakka-alue on vähän epäselvä koska PIENIÄ MAITA KAIKKIALLA.

Siis eikö mökkikaudenpäättäjäiset muka oo tänäviikonloppuna? Seivästän jonkun. Menemme mökille katsomaan Spirit - Villin ja vapaan ja ammumme raketteja ja biletämme shakeli shoikon! Jätin nuokkarin väliin sen takia ja näen ystäviäni ehkä vasta marraskuussa seuraavan kerran. Kuolkaa tieltäni. Sulkeudun Lotan huoneeseen katsomaan Harry Potter ja Viisasten kivi PC-pelin suomenkielistä läpipeluuvideosarjaa. Ja seivästäkää, silputkaa ja uittakaa öljyssä meidän pienin pikkusisko koska en siedä sitä silmissäni.

Ja niitä pelejä tänne pernales.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Forte » 19 Elo 2013, 22:33

Tunnen itseni jotenkin ihan ulkopuoliseksi, kun kaikilla muilla on koulua. Itse lähden ulos, jotteivät naapurit luulisi, ettei minulla ole elämää. Asiasta tekee aika säälittävää se, että se on ihan totta eikä minulla olekkaan.

Katsokaa samalla siellä mökillä Neverendin Story. Mikään ei saa niin hyvälle tuulelle, kuin se eeppinen loppulaulu. Minulta meni pari vuotta tajuta, että laulaja on mies.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Elo 2013, 11:36

Ei oikeesti voi kännykkä flipata ja olla herättämättä aamusta, kun ois retkipäivä kyseessä. Helvete. Nyt sitten missasin sen. Rankaisen itseäni ja käytän tämän päivän sitten siivoamiseen. Kohta.... "Kohta".
MUTTA UUS KONE TULEE KESKIVIIKKONA \o/ FINALLY!

Forte kirjoitti:Katsokaa samalla siellä mökillä Neverendin Story.

Kyllä, mutta vain se ykkönen. Älkää kajotko jatko-osiin. Ever. Emme puhu niistä.

Agna kirjoitti:Olenko ainoa, joka on selvillä vesillä eikä saa paniikkikohtauksia?

Ei ihminen sille mitään voi, jos paniikkihäiriö tulee.
Koska aloitat projektin hähähähäh? Project X. Ei kuitenkaan puhuta mun kyläprojektista sitten yhtään. Se on oikolukemista vaille valmis toteutettavaks mut en jaksa lukea ja korjata virheitäni. As seen in my txt all the time.

Dakum kirjoitti:Ehkä parempi etten tällä fiiliksellä vastaile tänään, saattaa tulla mielenkiintoista tarinan jatkoa.

And then they took off the clothes and kissed? HUEHUE

NNNNGH NE TEKEE. Ah ah ah. En kyllä pidä toivoa korkealla koska kun kunnes mutta niin. Sen näkee sitten. Pokettomonstaaaah.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Niehku » 21 Elo 2013, 17:50

Forte kirjoitti:Minulta meni pari vuotta tajuta, että laulaja on mies.

Anteeks mutta, MITÄ ON?! MIES? Omg. Tätä en sulata. En. Ja se kyseinen kappale on hyvinkin eeppinen ainaki minulle, sillä siihen liittyy tarina;

Mun piti ladata joku Rihannan kappale kauan kauan sitten ja latasinkin sit just ton. Älkää kysykö miten se on mahdollista, koska en todellakaan tiedä itsekään holy cow it was creepy. Sit ku kuuntelin sen soittimelta ekaa kertaa nii veikkaan että päällä oli nii wtf- ilme ku olla ja voi. Mitä ihmettä oikeesti :D Huhhuh, nauran ääneen vieläki sille jutulle.

Aksutar kirjoitti:And then they took off the clothes and kissed? HUEHUE

Yeah, something like that. Maybe. *u*

Höhö, pidettiin tänää ryhmäytymispäivämme testipäivä testiryhmälle, jotka on kakkosia, joille ei ilkeä opettaja kertonut koko asiasta :D Oi voi, että olivat lapset kypsää kauraa...
Niehku

ViestiKirjoittaja Agna » 21 Elo 2013, 22:09

Aksutar kirjoitti:Ei ihminen sille mitään voi, jos paniikkihäiriö tulee.

Siis en tarkottanut sillä ihmisiä joilla on oikeasti paniikkihäiriö vaan edellisen sivun paniikkikohtauskuoroon liittyviä ihmisiä koska heillä oli niin paljon stressattavaa.

Aksutar kirjoitti:Koska aloitat projektin hähähähäh? Project X. Ei kuitenkaan puhuta mun kyläprojektista sitten yhtään.

Heti kun löydän sille aikaa kun oon niin tiiviisti koulun kimpussa nyt etten voi ajatella ylimääräisyyksiä! (Ja koska vastaat peliin hähähähäh >:D) Ja ei puhuta, ei. Olemme aivan hissuksiin. Täysin. Mutta se on awesome suunnitelma.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Elo 2013, 09:56

Agna kirjoitti:Heti kun löydän sille aikaa kun oon niin tiiviisti koulun kimpussa nyt etten voi ajatella ylimääräisyyksiä! (Ja koska vastaat peliin hähähähäh >:D) Ja ei puhuta, ei. Olemme aivan hissuksiin. Täysin. Mutta se on awesome suunnitelma.

Nokun siinä on se ongelma et aina kun yritän vastata ni mulle tulee nälkä :----D Oon mä jo kyl puolet kirjottanu vastauksesta, mut en keksi mitään järkevää millä viedä sitä tilannetta eteenpäin. Ei viitti jättää vaan siihen omalta osalta.
Meidän pitää mennä sinne heseen syömään niin ehkä sitten saan vastattua.

Dakum kirjoitti:Höhö, pidettiin tänää ryhmäytymispäivämme testipäivä testiryhmälle, jotka on kakkosia, joille ei ilkeä opettaja kertonut koko asiasta :D Oi voi, että olivat lapset kypsää kauraa...

Ryhmäytymispäivät on imo tyhmiä. Varsinkin jos niissä on jotain piirileikkejä. Varsinkin jos niitä piirileikkejä tarjotaan ryhmälle, jossa kaikki on jo täysikäsiä ja osaavat kyllä ittekin tutustua toisiinsa / Tai kaipaisivat jotain vähän erillaista, kuin "Silmät kiinni ja koita arvata kuka pitää kädestäsi kiinni" leikkejä. Olin lusmu ja luistin meidän koulun ryhmäytymispäivästä koska asd press the panic button.

Fun facts: Nakkilassa joku ajaa AINA ruohoa. Siis kunnan koneilla, ai että kun täällä on tasaset nurmet. Mikä sinänsä on aika naurettavaa, eikö täällä muita töitä ole kun varmistaa, ettei ruoho kasva kahta senttiä pidemmälle?

Sorruin pelaamaan Minecraftia. Aloin rakentamaan ihmisten kaupunkia sinne. Wish me luck, linnan eka kerros jo valmis. Seuraavaksi kellari ja kidutuskammiot.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut