Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Lazu » 31 Heinä 2008, 21:36

Plääh, netti taas risa : < sain nyt johkin nettiin yhteyden, tosin en tiedä kauan tämä kestää. Tulin nyt vain pikaisesti ilmoittamaan asiasta, ettei katoamista ihmetellä sen suuremmin

jaah, on se kyllä kiva, kun eivät siellä sonerallakaan tienneet että missä vika.
Lazu

ViestiKirjoittaja Aksutar » 31 Heinä 2008, 22:03

hee, arvatkaas kuka alkaa kattomaan Sweeney Toddia \o/ heti kun saan vastattua ropeihin >_>'

Lazu, meilläkin oli soneran verkossa ihan sikana ongelmia, sen takia vaihdettiinkin :--D johan toimii.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Anonymous » 02 Elo 2008, 21:38

Tietokoneella olo on vaarallista ;D
Mulle tapahtu ihan hirveitä... APUVAAAA!
Ihan hirveetä..
..minun kynsi katkes... X'D (avanko välittäsin kynsistä XD)
Anonymous

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Elo 2008, 23:04

omg :o kynsi parka T^T
Jos tietokoneella olo on vaarallista, niin mä elän extremeen elämää \o/.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Anonymous » 07 Elo 2008, 21:43

Nyt mulla ei ole yhdessäkään sormessa kunnon kynsiä..
Niin tämä nörttääminen on aika extremeeä X'D
Anonymous

ViestiKirjoittaja Mirie » 09 Elo 2008, 18:56

DUN DUN DUUUUN.
Mirie on saapunut keskuuteenne. o/

Eli moi vaan, uusi pelaaja täällähei.
Mirie

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Elo 2008, 19:02

Tervetuloa! \o/
Täällähän alkaa olla jo kivasti porukkaa 8D

ja kyllä, nlrttääminen on extreme elämää :'DD

Pitäiskö mun huolestua, kun näin unta englanniks? O_o'
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mirie » 09 Elo 2008, 19:25

Ihmettelisin kovasti jos ei olisi, tää vaikuttaa oikein mukavalta pelipaikalta. ;D

Mine näen häiritsevän usein englanninkielisiä unia. ;o Saattaa tosin johtua siitä, että suuri osa sukuani ja perhettäni on englanninkielisiä ja joudun siksi puhumaan sitä ihan päivittäin, muttamutta silti. :<
Mirie

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Elo 2008, 19:29

mulla ei oo ees sukua englannista päin (ainoastaan ranskassa) mutta silti näin unta englanniks O_o tosin mäkin käytän päivittäin englantia, yleensä sitä tarvii etissä viipottaessa ja sitten JOS joskus meseropetan, niin yleensä ropetan englanniks.. tosin ropetan mesessä vaan parodia ropeja ^^'
mut muutenkin sitä käyttää jostain syystä englantia... aina joskus kavereidenkin kans puhuessa saattaa alkaa englantia vääntämään ._.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mirie » 09 Elo 2008, 20:04

Ei mullakaan sukua Englannista ole, vaan pääasiassa Jenkeistä ja Canadasta. :D Ja onhan sitä sukua Ruotsissakin, niidenkin kanssa tulee puhuttua englantia koska ruotsi ei multa ihan taitu.
Velipuolen kanssa myös joudun puhumaan englantia, koska se ei puhu suomea niin hyvin että voitais keskustella suomeks sit. :>
Mirie

ViestiKirjoittaja Lazu » 09 Elo 2008, 23:16

et todellakaan! Ruotsi oli aika pitkää sellanen kuutonen, mutta onnistuin kohottamaan sen seiskaan. Ois vaan kiva tietää miten, kun ruotsiksi en osaa sanoa muuta kuin, että en puhu ruotsia, ainoastaan suomea ja englanttia :''D
Lazu

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Elo 2008, 23:58

mä en osaa sanoa ruotsiks muuta ku... no... melko härskin lauseen, minkä kaveri opetti :'D Muutenkaan en oo kauhee kielinero, joten panostan nyt enemmän tohon englantiin mitä ruotsiin.. jos joku ruotsalainen mulle haluaa puhua, niin saa luvan enkkua vääntää >_>
äh, hemmetti kun näppäimistö kiukuttelee. Tässä on nyt joku tekninen vika ku ei millään meinaa saada kirjaimia tulemaan... ja kyllä, olen vaihtanut patterit (langaton näppäimistö), joten siitä ei voi kiikastaa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mirie » 10 Elo 2008, 12:59

Mun ruotsinnumero oli ensin ysi, laski sit kasiin, ja sen jälkeen tippu seiskaan. :D
Päättäriin sain sentään kasin.
Mirie

ViestiKirjoittaja Agna » 10 Elo 2008, 14:14

Toikkarissa ysit kielistä ^^ muah. Itellä sukua meibi jossain venäjällä O_o sen ny sanoo karmea sukunimikin, aargh...

Joh, tääl on mukavasti väkeä.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna