Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja tynnyri » 28 Elo 2013, 18:05

Öyhettä oli tänään inhottavaa käydä ajamassa pimeän ajo autokoulussa :P Simulaattori on kuin jokin tivolilaite, jossa näyttö pyörii kuin hyrrä ja öyh... Pyörtyä olin ekaa kertaa elämässäni, mutta onneksi ajoin aitaan pahki ja sain karata siitä tilanteesta :D MIelluummin ajaisin oikeesti pimeässä kuin jossain hemmetin komerossa :(

Osaan nyt tehdä pomppivan poniyksisarvisen, joka metsästää porkkanoita

Mmm.. Poneja pomppimassa sarvet päässä :33
tynnyri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 29 Elo 2013, 07:14

Hyi autokoulu. Pitäis itte käydä toka vaihe tässä asap mutta pfft, meinaanko? Jos joku kustantaa niin ehkä sitten. Mut en oo koskenu rattiin muutamaan vuoteen, miten kukaan luulee, et musta ois ajamaan nyt?

NNNNNNGH kamala hinku vastailla peleihin. Syytän nyt koulua, kun tulee luovuuteni tielle. Tai no, voisinhan mä sieltäkin kirjotella välitunneilla.
Näyttötyönä pitää kuulemma tehä joku peli sit keväällä. Varmana teen jonkun TNF pelin. Jos se on ryhmä työ niin ryhmäläiset on hiljaa ja toteuttaa käskyni.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Nya » 29 Elo 2013, 10:43

Nukuin kolme tai vähemmän tuntia. Ai että väsyttää... Heräsin puoli kolmelta aamuyöllä, enkä ole siitä asti saanut unta. Nyt lagailen lukion koneella vailla tekemistä.

*Yaaaanw!!*

=.= Somebody get my a planket!
Nya

ViestiKirjoittaja Forte » 29 Elo 2013, 11:15

Itse ajan autoa silleen "Oho, oliko se postilaatikko? Oho, oliko se naapurin koira? Oho, oliko se naapuri?" perille päästään, jos päästään.

Hyvin alkaa taas tää syyslukukausi. Väänsin neljä esseetä kesällä, ja nyt sain ne takaisin ison keskisormen kanssa ja tekstin "täydennettävä". Haluan kiroilla, mutta koska se on foorumilla kai kielletty, huudan vain todella lujaa. Ja tämä täydennettävä on kaunis ilmaisu lauseesta "tee uudelleen, laiska tampio".
Forte

ViestiKirjoittaja Crimson » 29 Elo 2013, 12:23

Varmana teen jonkun TNF pelin. Jos se on ryhmä työ niin ryhmäläiset on hiljaa ja toteuttaa käskyni.

Mä tuun jostain syystä ideoimaan ja toteuttamaan sitä sun kanssa! Crimson the master coder - noooot.

AAAAA TÄNÄÄN TULEE STEAMIIN GUARDIANS OF MIDDLE-EARTH!!! Olen odottanut tätä hetkeä sitten viimeiset puolvuotta varmaan kun ostin sen pelin pleikkarille ja itkin kun sitä ei juuri porukka hirveästi pelannut. Ei se kyllä toiminutkaan pleikkari versiolla niin hyvin, etten oikeastaan edes ihmettele miksei se kerännyt suosiota. Nyt saan siitä ilmaisen version myös koneelleni, ja olen niin äärettömän tyytyväinen elämääni. Voin viimein unohtaa LoLin ja mennä hyppimään op Agandaurilla ja Witch Kingillä kentille <3 Tarvitsen neljä vapaa ehtoista, tehdään party ja mennään ownaamaan koko peli!
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 29 Elo 2013, 12:44

Forte kirjoitti: Haluan kiroilla, mutta koska se on foorumilla kai kielletty, huudan vain todella lujaa.

Ei ole totaalisesti kiellettyä, mutta ei suositeltavaakaan. Varsinkin jos joka toinen sana on V-sana. Paitsi, jos kyseessä on tilanne - kuten nyt - joka vaatii voimasanaa.

Crimson kirjoitti:Tarvitsen neljä vapaa ehtoista, tehdään party ja mennään ownaamaan koko peli!

Count me in. JA TULET KOODAAMAAN MINULLE! ALA SCRIPTAAN NYT HETI NÄNÄNÄNÄNÄ.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Cheikki » 29 Elo 2013, 23:22

Heeippa kaikille, Cheikki ilmoittautuu! :')
Itselläni on btw myös autokoulu menossa, osaan kyllä jo ajaa, ei siinä mitään, mutta se teoria... En millään jaksaisi varata aikaa sinne teoriakokeeseen, saati lukea sitä kirjaa! -.-'
Cheikki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 30 Elo 2013, 06:48

Tere tulemasta Cheikki! Teoriatunnit yh. Sitä melkein jaksaa kuunnella siellä jotain. Sit mä vielä ihmettelen miks oon surkee ajamaan. Tai no, emmä nyt surkee ole, en vaan uskalla syystä X tai Y.

Se on sitten perjantai. Tänään biletetään. Pitäis varmaan koittaa saada vastailtua, niin etenis pelitkin. Katotaan, mitä tapahtuu kun koulusta pääsen. 3D animaatiot here we come.
Piti kyl jo eilen vastailla mutta hups, Shingeki no Kyojin. En ees muista millon viimeks oisin animea kattonu ja vaikka valitan koko ajan Ivylle, silti jatkan kattomista.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja tynnyri » 30 Elo 2013, 08:36

Hei kivaa uusia pelaajia! Tervetuloa siis :DD
tynnyri

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 30 Elo 2013, 08:48

Tervetuloa .w.

AKSU. SHINGEKI NO KYOJIN. Set tiedä miten paljon me asuntolasolussa huudetaan "JAEGER!!!1!"iä kun kaikki meistä fanityttöilee sitä sarjaa. Ja Free!tä, mutta.... Niin. Aksuhan lähtee kymmenenneksi meidän ryhmäcossiin, eiks jeh? ,D
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Forte » 30 Elo 2013, 08:51

Aksutar kirjoitti:Se on sitten perjantai. Tänään biletetään.

Minusta on tullut vanha. Ei jaksa bilettää enää. Sitä paitsi, pitää pakata, kun huomenna muutan. Tanssikaa mun kanssa riemusta! Anybody?
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 30 Elo 2013, 09:36

Pandanna kirjoitti: Aksuhan lähtee kymmenenneksi meidän ryhmäcossiin, eiks jeh? ,D

Jos saan olla joku erittäin iloisen näköinen titaani ni sitten voin tulla. Bean. Btw ei saa spoilata oon vasta jaksossa 15. Ja ei pylly, Free!... Katoin yhden jakson sitä ja en syttyny, ehkä en vaan kattonu tarpeeks pitkälle? Näitäkin päädyin kattomaan vaan, koska tumblr dashboard (sitä hömöpörnön määrää Free!n osalta) oli täynnä postauksia kyseisistä animeista. Sit pitäis vielä vilkasta hunter x hunter mut en vielä oo ehättäny katsastaa.

Forte kirjoitti:Minusta on tullut vanha. Ei jaksa bilettää enää. Sitä paitsi, pitää pakata, kun huomenna muutan. Tanssikaa mun kanssa riemusta! Anybody?

Bilettäminen = Istu pitkälle yöhön koneella tai vapaavalintaisen konsolin edessä, pelaten tai selaten internettiä ja nauti vapaavalintaista juotavaa. Siinä on mun bilettämiset, ei ees vaadi paljoa <: . Jaksaa hyvin.
Mutta voin tanssia kanssasi riemusta!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 30 Elo 2013, 09:52

Aksu voi olla titaani .w. Okei. Kaikki hyvin. Tuut ens vuoden Traconiin titaaniks ni kaikki hyvin.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 30 Elo 2013, 10:23

Tuun va? Tarkoittaako tämä sitä, että saan hyppiä alasti pitkin Traconia?

nngh, kauheesti luppo aikaa kun pitää odottaa ohjeistusta. Päivitän siis foorumia ja toivon, että joku postais jotain jotta voin viihdyttää itseäni. Tumppuluurikin ihan hiljanen. Ja FB.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 30 Elo 2013, 11:20

Jep, pääset .w. Koulusson kiva trollata netissä btw.

Ja niinpä. Tehkää JOKU edes JOTAKIN ni ei tarvis tylsistyä kuoliaaksi.

Vielä ruokatunti ja tunti ompelua...
Noitarinki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut