Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Nipustin » 06 Syys 2013, 10:48

Aksutar kirjoitti:Sit kun päässä soi joku tämmönen niin paras päivä on taattu. Tarviin tollatteen derp ketun. Nyt. Nurkkaani.

Voi ei!;D Minäkin aloitin päiväni/aamuni nyt tolla ja ahahahaaa miten loistava.
Hyi, eilen ymmärsin kaupungilla kun ostettiin muikkuja että niillä on päät vielä tallella ku ne syödään... Silmät pomppii pois kolostaan ja tuijottaa sua ku syöt niitä. Meinasin oksentaa monesti, muttei ollut oikein vaihtoehtoina muuta kun syödä nätisti.
Tykkään kyllä muikkujen pyrstöistä, ne on hyviä. Hyi ne päät...
Nipustin

ViestiKirjoittaja Cheikki » 06 Syys 2013, 15:03

Toi
Biisi
On
LOISTAVA! x'D Rakkautta ensi kuulemalla <3
Cheikki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Syys 2013, 15:29

Tunteella ja taidolla. gering-ding-ding-ding-dingeringeding! TNF TARVII JORAAVAN KETUN! Nya, muokkaa kettuasi vähän.

Nipustin kirjoitti:Hyi, eilen ymmärsin kaupungilla kun ostettiin muikkuja että niillä on päät vielä tallella ku ne syödään... Silmät pomppii pois kolostaan ja tuijottaa sua ku syöt niitä. Meinasin oksentaa monesti, muttei ollut oikein vaihtoehtoina muuta kun syödä nätisti.
Tykkään kyllä muikkujen pyrstöistä, ne on hyviä. Hyi ne päät...

NAHKIAISIA SUOTANA. Pitäisköhän sitä viimein syödä taas kymmenen vuoden jälkeen, kerta Nakkilassa asuukin. Paikallisella nahkiaispaistamolla on jopa omat kotisivut. Ei kyl jaksais hakea, liian pitkä matka.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 06 Syys 2013, 16:19

Legolaksen kädestä oli tänään hyötyä. Ei minulla muuta asiaa ollut.
Forte

ViestiKirjoittaja Cheikki » 07 Syys 2013, 13:33

Forte hyyyyi >DD

WHAAT DOES THE FOX SAY
Cheikki

ViestiKirjoittaja Forte » 07 Syys 2013, 13:36

No mitä, itse käännät sen "hyi"- ajatukseksi, ei minun vikani : D
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 07 Syys 2013, 14:12

Kaksimielisyys on kuulijan korvassa. Tai no. Tässä kai lukijan. Ajatuksissa.
Itse en myönnä ajatelleeni mitään härksiä. Joskin noin suppea info antaa kyllä varaa mielikuvitukselle. Forte juoksi Legolaksen käsi käsissään pitkin peltoja, kyllä.

Piti herätä ajoissa mutta hups, kello on kaksi. No, nyt on lauantai ja mä valvoin viiteen. Piru Nipustin ehti herään ja tuleen skypeenkin, ennen kun mä sieltä katosin. Mutta kun peli sessiot >:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Niehku » 07 Syys 2013, 18:30

Äööää voi helvata ku iski taas semonen haluun älypuhelin nyt- fiilis. Aiemmin olin kaikenlaisia kosketusnäytöllisiä netillä varustettuja puhelimia vastaan ylä-asteella mut se hiipu sitten nopeaan. Nyt ongelmana on vaan se, ettei mulla oo varaa vaikka minkälaiset kytkyt ottaisin. Tai siis olishan mulla periaatteessa, mut haluun säästää omaa kämppää varten ja päästä ulkomaille. Niitä haluun kuitenkin enemmän ku yhen puhelimen, joten kärvistelen kai yhä. Ellen satu voittamaan lotossa.

Pengottiin äitin kanssa siskon jotai laatikkoa, jossa on sen nuoruusvuosilta kaikkee sälää ja se oli säästäny vanhoja Finlandia vodka pikku LASIpulloja söpöllä etiketillä. Ja oli siellä pari pientä salmariiki, miettikää nyt, ennen jopa limppapullotki oli tehty vain lasista! Ja sitte pölläsin kanssa semmoset punaset mukit, joissa on valkosia pikkusia sydämiä, ihanan nostalgista.

Legolas on uhh <3

Miekin söin muikkuja, mutta perasin niiltä kyllä päät pois :D
Niehku

ViestiKirjoittaja Lotdow » 07 Syys 2013, 21:30

Piti jaksaa tänään pakata Lapin reissua varten, mutta hupsista, se taisi unohtua. Ja se on tuskallista kun on lauantai ja saisi ostaa karkkia, mutta karkkilakko sanoo että saat syödä vasta kun istut autossa matkalla Leville ;_; Julmaa.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Nipustin » 09 Syys 2013, 08:37

Aksutar kirjoitti:Piti herätä ajoissa mutta hups, kello on kaksi. No, nyt on lauantai ja mä valvoin viiteen. Piru Nipustin ehti herään ja tuleen skypeenkin, ennen kun mä sieltä katosin. Mutta kun peli sessiot >:

Kuulostanpa aamuvirkulle;o False info people, false info!

...niin tosiaan heräsin tässä klo 8 vaikka herätys ei ollu ku vasta ysin jälkeen, koska koulu alkaa 10. Why does this keep happening to mii;o

Dakum kirjoitti:Legolas on uhh <3

Legolas on uhh <3 mutta Orland Bloom onkin UHH UHH<3

Mä en ees halunnu kosketusnäyttöö aikanaa ja sitten kun sain sen en koskaa halunnu enää parempaa mallia. Ja nyt on samsung galaxy ja en oikeestaan vielä oo iha lämmenny sille mutta kyllä sen kanssa elää. Möh.

Karkkilakko on julma. Mä yritin kans josku pienempänä olla aina karkkilakossa, lähinnä jostain porukoiden painostuksesta. Ei toiminu.
Nipustin

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Syys 2013, 08:50

Lotdow kirjoitti:Piti jaksaa tänään pakata Lapin reissua varten, mutta hupsista, se taisi unohtua.

Unohtu Skyrimiä pelaillessa? :D

Nipustin kirjoitti:Karkkilakko on julma. Mä yritin kans josku pienempänä olla aina karkkilakossa, lähinnä jostain porukoiden painostuksesta. Ei toiminu.

Onneks en oo koskaan tarvinnu mitään karkkilakkoja, kun en pahemmin ees syö karkkia. Hyi. Piparminttu karkit on kyl nomnom mut siihen se jää ja niitäkin vaan sillon tällön jos jaksaa ostaa. Jos.

Ngh, neljään asti koulua. En haluaisi. Mentiin tyhmyyttämme kattoon kaverin kans eilen illalla kauhuleffa ja yö olikin sitten vähän mielenkiintosempi kokemus.
Nyt sitä sit väsyneenä vaan nauraa kaikelle. Tästä tulee taas yksi loistokas päivä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lörri » 09 Syys 2013, 08:53

Aaahhahhaa, kauhleffan jälkeinen yö...ne on joskus parempaa viihdettä ku se leffa itte :D Sitä saa pieni ihminen kiihdytettyä ittensä semmosiin mielikuvitusmaailmoihin, että voi hui :D Mä oon oikein mestari siinä :lol:
Lörri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Syys 2013, 09:00

Lörri kirjoitti:Aaahhahhaa, kauhleffan jälkeinen yö...ne on joskus parempaa viihdettä ku se leffa itte :D Sitä saa pieni ihminen kiihdytettyä ittensä semmosiin mielikuvitusmaailmoihin, että voi hui :D Mä oon oikein mestari siinä :lol:

No älä! :D Vaikkakin kauhuleffat ei yleensä mitään reaktiota mussa aiheuta, mut pelko on leviävä tunne ja jos toinen vieressä pillittää niin vähemmästäkin sitä alkaa vilkuileen selkänsä taakse, josko siellä joku karu kaunaring pikkutyttö seisoiskin virnuilemassa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lörri » 09 Syys 2013, 09:28

Joo, itekseen vielä pärjää, mutta appajee jos siinä on joku toinen, joka kauhuilee ja sävähtelee, niin kyllä tarttuu :D
Lörri

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 09 Syys 2013, 14:31

Kauhuleffat, meillois tarkotus kattoo Bizaran kans tässä hetikohta Grudge kun se aikoo apparently tehä siitä cossin Traconiin ens viikonloppuna .'> Ei ne leffat ittekseen tosiaan pelota, mutta kuten mainittu, auta armias jos siinä on mukana joku vähänkään säikympi.

AAHHAAAHAHAAAA MULLONKIN ETÄPÄIVÄ TÄNÄÄN RAAAHHHAAAHHAAAAHAA!
Noitarinki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut