Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Nipustin » 11 Syys 2013, 14:39

Haravointi on iha pyllystä;O
Joka syksy ja joka kevät se aika koittaa ku pitää mennä sitä nurmikkoo haravalla kupsuttaa ja ei ole koskaan kivaa ja aina se tulee liian aikasin...

Muuten syksy on jees kiva:) Ainakin ruska ja viileä, muttei vielä kylmä sää
Nipustin

ViestiKirjoittaja Cheikki » 11 Syys 2013, 20:10

Syksyllä on kivaa, kun voi käyttää taas farkkuja!!Silloin kun ne nyt jaksaa päälleen ahdata...
Ja Tracon tulee!

Ps. Pääsin tänään läpi teoriakokeesta!!! o3o
Cheikki

ViestiKirjoittaja Forte » 11 Syys 2013, 23:19

Pakastin posahti rikki ja käärmeenruoka mätäni. Nice.

Miksi pitäisi farkkuja käyttää syksyllä? Itse kuljen kesät talvet hameessa tai mekossa. Kulkisin ilman mitään, jos saisin, mutta varmaan yksi tai kaksi poliisisetää tulisi sitten antamaan sakkoja. Syksy on kyllä kivaa aikaa, paitsi että on hirveä koulustressi päällä.
Forte

ViestiKirjoittaja tynnyri » 12 Syys 2013, 19:38

Maailman paras iltapäiväharrastus kyllä on se, että juokset ainahin 600 kiloa painavia lehmiä karkuun sienisankon ja koiran kanssa. Onneksi paimenpoika oli kivan lähellä, että taidokkaalla alta liukumisella pääs karkuun :3
tynnyri

ViestiKirjoittaja Nipustin » 12 Syys 2013, 20:34

Huomenaamulla kello 06:00 startataan komeasti kohti Keuruuta ja sielä lopulta suuntima kohti Tamperetta!
Road trip baby! \o/
Nipustin

ViestiKirjoittaja tynnyri » 12 Syys 2013, 20:57

Nipustin kirjoitti:Huomenaamulla kello 06:00 startataan komeasti kohti Keuruuta ja sielä lopulta suuntima kohti Tamperetta!
Road trip baby! \o/

Pitäkää hauskaa!!
tynnyri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Syys 2013, 21:30

tynnyri kirjoitti:Maailman paras iltapäiväharrastus kyllä on se, että juokset ainahin 600 kiloa painavia lehmiä karkuun sienisankon ja koiran kanssa. Onneksi paimenpoika oli kivan lähellä, että taidokkaalla alta liukumisella pääs karkuun :3

Kuulostaa... Extremeltä.

Forte kirjoitti:Kulkisin ilman mitään, jos saisin, mutta varmaan yksi tai kaksi poliisisetää tulisi sitten antamaan sakkoja.

Otetaanko kisa kumpi juoksee kauemmin karkuun poliisisetää?

Cheikki kirjoitti:Ps. Pääsin tänään läpi teoriakokeesta!!! o3o

WOOP! GZ MATE!

Ittekin näemmä päädyn Tampereen päähän viikonlopuks. Nicee, onneks nään koiraani. En kestäis enää ilman sitä <3 Edes sims versio siitä ei lohduta nyt yhtään.
JA SE OIS SITTEN PERJANTAI 13.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lörri » 13 Syys 2013, 07:49

Ja mä nukuin!
Tarvittiin siihen hiukan Valeriaanaa, mut jes! Ihan pöppöpää olo kyllä vieläkin, mut ehkä se siitä ku saa univelat kuitattua?

Hyvää reissuviikonloppua kaikkille jokka reissaa <3
Lörri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 13 Syys 2013, 08:44

Minä en nukkunu. Se oli mielenkiintoinen yö. Oishan sen voinu fiksustikin käyttää mut oh well.

ehdin jo innostua, että joku oli kaivannu muo, kun yksäri oli tullu. Mut sit se olikin mun lähettämä kooste alotetuista rope vastauksista. Ihan unohdin, että lähetin itse itselleni yksärin >: No Sands jossain välis pistää kumminkin yksäriä ja sitten voin tuntea itseni tärkeäksi.

Kaikki jotka menee Traconiin jakaa sitten viikonlopun jälkeen kuulumiset, piste. Kuviakin saa jakaa joo <:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Cheikki » 13 Syys 2013, 14:47

Mä oon itseasiassa vähän miettinyt, että voisin mahdollisesti alkaa pitämään videoblogia ja mikäs olisikaan mainiompi aloitusjakso kuin TRACON? >8 D ...teen siitä videon anyway, alanpa tehdä blogia tai en.

Niin ja lupasin kuvia mun vauvoista! Joten..
Hades Ja Mort

Mort<3

Luciferista on tosi vaikeeta saada kuvaa, mutta tässä se on vauvana Hadeksen kanssa
Cheikki

ViestiKirjoittaja Niehku » 13 Syys 2013, 16:45

Niinpä, kaikki onnelliset jotka sinne Traconiin nyt menevätkään, niin tunnelman palautteet tänne ja kuvat ois plussaa! o/

Ompa Cheikin vauvelit söpöjä :3

Tuntuupa oudolta. Nyt on perjantai? Ku ei ollu koulua tänään ja herättiinpä kaverin kaa kahen maissa... Sen jälkee tehty mitää järkevää, toi toinen meni taas nukkuu ja minä dataan.
Niehku

ViestiKirjoittaja Templer » 13 Syys 2013, 17:18

Moro ihmiset!
Kyllä, aktiivisuuteni on taas tosi korkealla, kiitos kauhean stressin ft. koulu. Oon löytänyt kyllä ihan mahtavia ihmisiä, mutta tuotaah.. elämä ei aina suju kuten suunnittelisi, joten. Ihmiset varmaan tietävät kyllä, että elämä osaa potkia persuuksiin halutessaan. >:

Mutta tulinpahan kysymään, että mitä ihmisille kuuluu?

Ja kaiken kukkuraksi olen aktivoimassa itseäni ja niin edespäin, jotta saisin pelattua edes ensimmäisen pelin uudella hahmollani! ;D (ja mietinnässä parin todella vähäpelisen hahmon potkimista tuolta listalta, jotta eivät vain pyöri turhina kivinä kengässä.)
Templer

ViestiKirjoittaja Lörri » 13 Syys 2013, 20:31

Jee, itsensä uudelleen aktivointia :) Mä tein sitä kanssa aikani, ja sitten hupsis*
tulin takaisin :D Anna mennä, kovin kannustavaisia ajatuksia lähetän :D
Lörri

ViestiKirjoittaja Templer » 13 Syys 2013, 21:02

Kiitos Lörrille kannustavista ajatuksista (:
Ensimmäiset askeleet aktivisoimiseen on nyt otettu ja alan ottamaan uusia pelejä niillä hahmoilla, joihin minulla on inspiraatiota, mutta jotka ovat jääneet liian vähille pelien kanssa. Esimerkiksi uusin Dhur, joka on vieläkin nollassa.
Ihan vain jos joku tuntee inspispuuskaa, niin otan mielelläni pelejä vastaan! (pitää toki vielä päivittää peliseuraa osio, mutta teen tämän vasta kun pari muuttujaa on poissa kuvioista.)

Olen takaisin elävien kirjoissa! Sitäpaitsi täällä on kyllä niin hyvä porukka ja ilmapiiri, heti tuli paljon parempi olo ja lievitys sterssistä, kun tänne sai pitkästä aikaa tulla. Kunhan se koulu nyt rupeaa sujumaan niin sujuu kaikki! Ja tietty lopullinen muuttokin edessä, muttaa.. kyllä se siitä. (;
Templer

ViestiKirjoittaja Lörri » 13 Syys 2013, 21:10

Stressin lievitykseen mäkin tätä käytän :D

Mulla on inspispuuskaa, ja Jeremiahille kaipaisin kovin seuraa. Vinksistä*
Lörri

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut