Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Cheikki » 16 Syys 2013, 16:12

"Yes I would :3"
"I'm so sorry My Lady, but I can't help you with that, I'm just a navigator~"
"Fuck you :<"
"I shall not, My Lady"

Mä näin unta, että olin saanu jonkun pöpön minkä takia mun käsiin tuli valkosia patteja joista putoili valkosia toukkia :< unen lopussa mulla ei ollu enää käsiä ollenkaan ja se tauti oli levinny käsivarsiin! Mieluummin olisin minäkin nähnyt unia miitistä.
Cheikki

ViestiKirjoittaja Forte » 16 Syys 2013, 20:11

Näin unta, että saatoin muuttaa asioita metalliksi kosketuksellani, jos halusin. Sitten minulla oli kaksi kaveria, ja teimme joko jotain laitonta, tai sitten jotain X-men juttuja, että pelastimme maailmaa. Sitten joku halusi olla poikaystäväni. Sitten heräsin. Sitten nukahdin uudelleen ja näin unta, jossa oli Batman Dark Knight- trilogiasta Bane ja Blake ja Bane sanoi "I rather be your prisoner lover." Sitten heräsin ja lähdin kouluun.
Forte

ViestiKirjoittaja Nipustin » 16 Syys 2013, 20:41

Mä en nähny mitää unta:( Mut väsyyyyytti aamulla >->

Sovitaanko kaikki että mullon tänää tampere krapula, ni ei tarvi tuntee oloosa mursuks ku ei saa mitään aikaan? Kiitos~
Nipustin

ViestiKirjoittaja Aksutar » 16 Syys 2013, 22:20

Mulla tuppaa oleen outoja unia. Aina. Sit ku mulla on se kummitusdemonihenki kaverikin, joka herättelee keskellä yötä.

Nipustin kirjoitti:Aksulla parhaat unet:D Eikä oltais voitu syyä se heppa?:< Kuollu se ois ollu kumminki!

Hyi, usko, et ois halunnu ees kattoa sitä hevosta.

Cheikki kirjoitti:"Yes I would :3"
"I'm so sorry My Lady, but I can't help you with that, I'm just a navigator~"
"Fuck you :<"
"I shall not, My Lady"

Tarviin tollasen nyt. NYT.

Nipustin kirjoitti:Sovitaanko kaikki että mullon tänää tampere krapula, ni ei tarvi tuntee oloosa mursuks ku ei saa mitään aikaan? Kiitos~

Ei ole Tampere krapula, se on se maanantai.

Ah, onneks huomenna päästään jo kahdeltatoista koulusta. Josko sitä sais jotain järkevää aikaan sitten.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mohnake » 17 Syys 2013, 08:35

Ohoy maties!!! Näitä ilon kyyneliä, kun oma kone toimii taas kuten pitää. Akku tosiaan oli sökönä ja uusi piti tilata ulkomailta ja sen tänne toimitukseen meni lähes kuukausi.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Nya » 17 Syys 2013, 08:51

Upeaa, upeaa... Minä kirjoitin tänne kerran, mutta mun kaunis viestini ei tullu! :( Foorumi vihaa mua, ku se teki errorit >:X

Traconin humu on jäänyt mun päähän. Haluan Yukiconin tänne ja heti!! Haluan halloweenin kans, jotta voin leikkiä pukuleikkejä kaverinen kans.

Tapsin traconissa tosiaan vantun ja nipustimen ilmi elävänä. Oli se kyllä aika mairea kohtaaminen :D Nyt tiedän miltä te näyttätte. Sit alko potuttaa, et oon tosi pätkä teijän rinnalla. Why?

Aksun uni oli tooooosi hauska :D Tietäisittepä mitä mä näen unta O___O

Nipustin! Jos tosiaan teet jonkinmoisen hovimestari hahmon, tahon varata sen mun my ladylle! :DDDDDDD
Nya

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Syys 2013, 09:46

MOHNAKE ÄLÄ ENÄÄ IKINÄ JÄTÄ MUO TOLLA TAVALLA MÄ JO PELÄSTYIN YYYYYyyy! Welcome back matey!

hovimestareita kaikkialla. Henry ei tarvitse hovimestaria, Henryllä on Roswell, se ajaa saman asian. Aran vois haluta hovimestarin. Minä voisin haluta hovimestarin. Ja sisäkön. Joku nyt siivoomaan mun kämppä, heti.

asd, Unityllä leikkimistä, tehdään jtn wnb slender peliä, missä pitää keräillä objekteja ja juosta pakoon hirviötä X. Voisin soveltaa tätä skritpiä ja tehdä TNF pelin tästä. Jos jaksan.
Huolen kuumottava kun tommonen tuubi vaan seuraa mettässä suo. Miten omatekemä peli ilman mitään awesome grafiikkaa voi olla niin värisyttävä. Se on kai vaan se vaisto, et jos jokin tulee kohti hirveetä vauhtia, niin tekee mieli vaan juosta pakoon >:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lörri » 17 Syys 2013, 09:50

Mä kanssa haluaisin ja tarvitsisin hovimestarin! En viitti Jeremiahia kuitenkaan palkata, siinä on liikaa vinoutta siinä miehessä :/
Lörri

ViestiKirjoittaja Nipustin » 17 Syys 2013, 11:03

Nya kirjoitti: Tapsin traconissa tosiaan vantun ja nipustimen ilmi elävänä. Oli se kyllä aika mairea kohtaaminen :D Nyt tiedän miltä te näyttätte. Sit alko potuttaa, et oon tosi pätkä teijän rinnalla. Why?

Ähähähäää antaisin paljon ollakeni vaan 160cm, mut jostain syystä olen kuullut ettei se toimi niin. Äläkä yliarvioi vanttua pituusjuttuihin, pätkä se on:D:D

Ja en määä butleria oo tänne tekemässä kun puhuttiin navigaattoreista;D

Pitäis lukee enkunsanakokeeseen joka ois oikeesti pitänyt tehdä jo eilen... Mutta kun tulee tehtyä vaan ihan kaikkee muuta. Lukio on iha kökköö... :( Pitäis vaa pitää välivuosi ja möhistellä kunnolla<3
...tai palkata britti hovimestari tekee mun läksyt ja laittaa ruokaa ja siivoo ja miksei sitte vaikka käymää lukiooki, möh möh möh
Nipustin

ViestiKirjoittaja Mohnake » 17 Syys 2013, 11:40

Aksutar kirjoitti:MOHNAKE ÄLÄ ENÄÄ IKINÄ JÄTÄ MUO TOLLA TAVALLA MÄ JO PELÄSTYIN YYYYYyyy! Welcome back matey!

En tiennytkään, että jollain oli näin kova ikävä. Noh, noh jos minua ei näy täällä joskus tulevaisuudessa viikkoon tai pariin niin ainakin pleikalla voi ottaa yhteyttä(siis jos koneelle käy jotain).
Mohnake

ViestiKirjoittaja Niehku » 17 Syys 2013, 11:59

Joooooo mikä ihme on pistäny tän foorumin pelaajakaartin unet iha ihmeellisiks?

Minä taas näin viime yönä semmosta unta, että pelasinkin wowia ja sit jostain syystä hahmoni piirritettiin vihollisilla ja mitä sit tapahtu? PIM! Olin ITSE se hahmo. Ooooh shit, ei auttanu ku juosta .__. selvisin hengissä ku ne kyllästy jahtaamiseen. Eikä siinä vielä kaikki, tää koko maapallo oli muuttunu wowiks, jopa miun koti! Sniikattiin pusikossa jonku muun kanssa örkkejä...

Uni vaihtu tähän foorumiin, kone latas hitaasti sivuu ja mietinpä että mikähän taas mättää. Syykin selvis, foorumii oli päivitetty sillee et löyty kivoja keskiaikaisia fantasia kuvia noitten alueitten perästä ja hirvee haloohan siitä aiheesta oli täällä pulinassa.

Huhhuh...
Niehku

ViestiKirjoittaja Lörri » 17 Syys 2013, 12:08

Mä oon varmaan si ainoo, jonka unissa ei oo mitään vikaa ja omituista, ku mä en kerta nuku 8-)
Lörri

ViestiKirjoittaja Templer » 17 Syys 2013, 17:09

Ihmiset on kirjottaneet paljon sitten viimenäkemästä. otti muuten tämä tuleva koeviikko selvästikin elämäni, kun en päässyt eilen ollenkaan koneella ja ennen kuin huomasinkaan kokeeseen lukemisen (just joo, niinhän sä teit, ettet vaan ois ottanut aikaa puhelimella, kuinka pitkään pystyt olemaan hengittämättä [Phiiii! 1 minuutti ja 2 sekuntia]) ja kelan lappujen täyttämisen lomasta, oli kello jo mennyt puoli yhdeksään. Ei hauskaa tämmöiset ylityöt koululla. ):
Templer

ViestiKirjoittaja Cheikki » 17 Syys 2013, 19:13

Ahh, niin kivaa että tällä foorumilla on aktiivisia keskustelijoita! :3 muhun iski conikärpänen ja käytiin just kaverin kanssa ostamassa lakanoita seuraavia pukuja varten >'P se niistä rahoista...

Varasin tänään ajan inssiin, pelottaa! >__<
Cheikki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Syys 2013, 19:21

Mohnake kirjoitti:En tiennytkään, että jollain oli näin kova ikävä. Noh, noh jos minua ei näy täällä joskus tulevaisuudessa viikkoon tai pariin niin ainakin pleikalla voi ottaa yhteyttä(siis jos koneelle käy jotain).

Why ofc! Ai nii, melkein unohdin et sä oot pleikankin puolella. Ku ei tuu pelattua yhes... melkein oon myös ollu aktiivisesti siellä pelaamassa.

Cheikki kirjoitti:Varasin tänään ajan inssiin, pelottaa! >__<

btw kannattaa ihan vaan reippaasti siinä tilanteessa mainita paniikkihäiriöistä, kyl ne yleensä ymmärtää. Itte ainakin heti huomautin et joo huuda ajoissa jos pitää kääntyä tai muuten ollaan ojassa.

Dakum kirjoitti:Joooooo mikä ihme on pistäny tän foorumin pelaajakaartin unet iha ihmeellisiks?

You have no idea....
Wow unet on parhaita.
Ja ne unet, missä ei oo päätä eikä häntää.

Melkein sain tänään vastattua ropeihin. Kyl mä jo muutamaan kirjotin puolet vastauksesta, kunnes päätin että hei, nyt on aika siivota. Siinä se päivä sitten menikin. hups.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut