Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Syys 2013, 08:07

Nipustin kirjoitti:Ooo! Oletteko te muutkin muute lapsena kahtoneet Olipa kerran elämä - nimistä sarjaa?:D Siihen minä edelleenkin perustan suunnilleen kaiken minun ihmistietämyksen.

Kukapa ei olis? Vai onko tääkin jo nykyään se "Jonnet ei muista/tiedä" - kategoriaan kuuluva sarja >:

Dogster kirjoitti:JA RAKASTAN PHOTOSHOPIN IMAGEREADERIA! 8D Ihania animaatioita saa aikaan sillä! <3

I agree. Kiitos. Vielä kerran. En edes pyytänyt mitään. Sain eeppisyyden. Jos en ois sopinu et Ivyn kans käytän yhteensopivia avatareja foorumilla ni voisin käyttääkin sitä täällä mutta >:

OMGAWJFSD Neloselta tulee my little ponyja. Ois nyt ees ollu niitä vanhoja, nää uudet on... hassuja.
Muumeista tuli yllättäen jostain syystä... eeppisemmät. Wonder why.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja tynnyri » 23 Syys 2013, 10:42

Aksutar kirjoitti:
Nipustin kirjoitti:Ooo! Oletteko te muutkin muute lapsena kahtoneet Olipa kerran elämä - nimistä sarjaa?:D Siihen minä edelleenkin perustan suunnilleen kaiken minun ihmistietämyksen.

Kukapa ei olis? Vai onko tääkin jo nykyään se "Jonnet ei muista/tiedä" - kategoriaan kuuluva sarja >:

Nyyyh mulla ei ollut koskaan tilaisuutta nähä niitä, kuulin Olipa kerran elämästä, vasta yläasteella :(
tynnyri

ViestiKirjoittaja Dogster » 23 Syys 2013, 13:53

Aksu, teen sulle ja Ivylle animoidut iconit joku päivä :I

Ja eeppiset muumit <3

Olipa kerran elämä = Sarja jota seurasin ihan hemmetisti ennen. En muista paljoakaan siitä enää tosin...
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Syys 2013, 13:58

Dogster kirjoitti:Aksu, teen sulle ja Ivylle animoidut iconit joku päivä :I

Sovitaan et se voi olla mun synttärilahja niin et turhaa vaivaa nää joooo <:

Onko joku menny lisäämään TNFän foorumipelit.fi sivustolle kertomatta mulle/meille? Meinaan.. wtf dudes mitä tämä tarkoittaa. Vieraskirjaankin tuli viesti että

"Hei!

Pelinne on lisätty Foorumiroolipelit.fi:n nettiroolipelilistaukseen! Olisi ystävällistä, jos linkittäisitte meidät takaisin. Käyttäjät antavat listatuille peleille tähtiarvosanoja, joten kutsuttehan jäsenenne antamaan äänensä. Jos pelinne tiedot tai osoite muuttuvat, muutoksista ja päivityksistä voi ilmoittaa sivustolta löytyvällä palautelomakkeella. Foorumiroolipelit.fi:llä on myös oma keskustelufoorumi, jolla nettiroolipelaajat jakavat kokemuksiaan ja tietojaan. Tervetuloa keskustelemaan ja osallistumaan!

Terveisin, Reitziluz"

....

Ihan aikuisten oikeesti nyt, onko joku listannu ton tonne vai onko ne ottanu oman vapauden ja listannu sen sinne itte?
Ja lol, Aksutarin...
Btw en siis tässä nyt mainosta ketään menemään tonne ja äänestään meitä, lähinnä haluan tietää että tietääkö JOKU tästä nyt jotain....
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 23 Syys 2013, 14:17

ÄKKIÄ SIIS TEKEMÄÄN 8D Ota Ivyyn yhteys ja pyydä reffi hahmosta meitille joooooko? Ü

Joo en kyl tiedä tosta listauksesta... Jos tietäisin niin oisin kyl kirjottanut nimen oikein :I Aksutarin.... Aksu Ritarin?
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Nipustin » 23 Syys 2013, 14:24

Aika tyly tommonen lisääminen ja varsinkin noin hienolla esittelytekstillä.
Tulipa semmonen tyhjentävä mitä hittoo elämys.

Ja toi muumit oli niiin hyvä!:D Jos muumeista maku ois menossa ni tolleenhan siihen sais huomattavasti lisäkiinnostusta aikaan!
Vaikka muumithan on iha paras iha mis muodos vaa>:3
Nipustin

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Syys 2013, 14:26

Oon mä kyl aika ritari. Jokaisen neidon ja karjun päiväuni. Kiiltävässä haarniskassani.
Lueskelin sivua ja tonne voi kuka tahansa lisätä roolipelin... Joten alanko nyt epäilemään teitä kaikkia tästä? Kuka myöntää? Ivy kielsi jo olleensa syyllinen, myös dogi. En usko että se oli Harlekiini tai Sands koska nehän ei tee kirjotusvirheitä. Ja mitä nyt selasin muidenkin lisättyjen roolipelien vieraskirjoja, niin moni on kans tänään saanu ton viestin foorumiropet.fi sivulta vieraskirjaansa... Onhan toi ihan lyhyt ja ytimekäs tiivistelmä TNFstä mut asd, Aksutarin.... Pystyy häiritteen näin paljon.
KERTOKAA MULLE MITEN MUN PITÄIS SUHTAUTUA TOHON SIVUSTOON?!

Määä häiritten Ivyä ton reffin suhteen sitten kun sitä koneella nään aka kun kotio pääsen.
Viimeksi muokannut Aksutar päivämäärä 23 Syys 2013, 14:30, muokattu yhteensä 1 kerran
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Nipustin » 23 Syys 2013, 14:29

Nyt muuten ärsyttää kun kävin tutkii sitä sivua vielä uudestaan niin TNFää ei oltu ees listattu sitte aloittelijaystävälliseksi! Mitäää miksi! Täällä minä alotin ja kovasti ystävällistä oli:D
Kaikki syyllisiä kunnes toisin todistetaan. Onpa ahdistava aate.
Kovasti kuitenkin syytön uskoisin olevani:o
Nipustin

ViestiKirjoittaja Nya » 23 Syys 2013, 15:18

Mua ei sitten katota pahasti, vaikka olenkin mokannut täällä aikalailla, mutta olen oppinut läksyni!!!! *jyrkkä suora!*

Minusta toi arvostelu oli jotenkin... Väritön... Kukakohan sen on sinne voinut laittaa? Eikä sitä muka ole laitettu alottelijaystävälliseksi? Ei mitään ideaa... Tää rope on kiva paikka, koska täällä on parhaat pelaajat. Ainakin omasta mieleistäni. ><

Olen omasta mielestäni sytön, ellen sitten osaa tulla lukkojen takaa nukkuen koneelle kirjoittamaan.... *Mahdoton ajatus*
Nya

ViestiKirjoittaja Dogster » 23 Syys 2013, 15:19

Joku varmaan koettanut ilahduttaa - tai jotain vastaavaa? Mutta oon samaa mieltä - toi Aksuritari-typo häiritsee :I

Jeeee. Voit nakata mun skypellä jos se tahtoo antaa sen reffin suoraan.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Syys 2013, 15:26

Ilahduttaminen ois toiminu paremmin, jos ko. henkilö ois kertonu mulle ensin henk.kohtasesti, vaikka foorumilla, eikä odottanu et joku random tulee ilmottaan tollain vieraskirjaan koska minähän saan siitä slaagin >: On se ylläpitäminen rankkaa hommaa.
Mul on kyl yks foorumin ulkopuolinen epäilys.... mut en kehtaa kysyä, oliko kyseessä hän.

Ja emt, ilmeisesti ei olla alottelijaystävällisiä, kun ei pääse enää niin helposti sisään? 20 virkettä ja nipotusta..

Kyseistä esittelyä voi muokata kuulemma kaikki, mutta sen pitää olla neutraali ja ylläpitäjät ei saa sitä kirjottaa. Joten älkää nyt TNF super fanit - pffffft sellatteitako muka on... - menkö sinne hypettään meitä.
Kai sitä itte vois käydä korjauttaan sen virheen jahka sopiva väli tulee..
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Cheikki » 23 Syys 2013, 16:49

Ilmoittaudun syyttömäksi! O__O''

...Mutten myöskään ole ihan varma, että miksi tuo olisi niin paha asia? Tai siis eihän "aloittelijaystävällinen" esimerkiksi tarkoita välttämättä sitä, että porukka on ystävällistä myös aloittelijoille vaan, no, ei TNF mustakaan oo ehkä ihan paras paikka alottaa pelaamista. Täällä on niin hyvätasoista porukkaa ja selkeät sävelet... Tai siis 20 virkettä esim menneisyys-osioon olisi ainakin mulle tuottanut ensimmäisen hahmoni kohdalla ongelmia silloin kauan sitten kun aloitin ropettamisen 12-vuotiaana ^^'' +oikeinkirjoitus.

Sitäpaitsi, ton kauttahan me voidaan saada uusia pelaajia ~ *Piristysyritys*
Cheikki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 23 Syys 2013, 16:52

Kaikkea sitä näkeekin :/ Voit luottaa siihen ideaan, että minä se en ollut, ja tuskin oli Agnakaan.

20 virkettä ja nipotusta..

Ovat takaamassa esittelyn laatua, jos multa kysytään :3
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Syys 2013, 18:15

Imo se 20 virkettä ei oo liikaa vaadittu, edes alottelijoilta. Koska se rajahan on hienosti veteen piirretty viiva sanalla NOIN/~ 20 virkettä. Eli itte ainakin katon, et jos siihen esittelyyn oikeesti on yritetty panostaa, niin kyllä se menee läpi vaikka pari virkettä puuttuis. Se tietenkin on taas henkilökohtanen kysymys, minkä laskee panostamiseks ja minkä ei. Alottelijaystävällisyydeks vois kuitenkin tulkita sen, että pelaajat ittessään ovat suopeita alottelijoita kohtaan, eikä heti olla kauheella elitisti muurilla vastassa "Hyi en pelaa kun et osaa kirjottaa romaaneja". Ja tietääkseni TNFstä ei tuollaisia pelaajia löydy, vai myöntääkö joku?

Joten joo, siinä mielessä se on kakspiippunen kysymys, minkä laskee alottelijaystävälliseks. Itte henkilökohtaisesti en laskis sitä epäaloittelijaystävälliseks, jos vähän vaaditaan sitä yrittelijäisyyttä hahmon luonnissa. Ja lisäks, mitä ny kattellu, ni TNF on yks niistä ropeista joissa se suositus ikäraja on alempana, mitä +15.

Yhyy pitäis väsätä kurssin lopuks joku 3D peli jolla on tarkotus. Mitähän sitä tekis? Pitäiskö olla suuruudenhullu ja koittaa jtn TNF peliä? Joku simple FPS keräilypeli mettässä. "Juokse pakoon isoa pahaa Arania ja keräile kolikoita" - kuulostaa hyvältä konseptilta. SSSSLENDERMANSTYLEEEEEEEE.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Sutittaja » 23 Syys 2013, 18:42

Minäkin eksyin tänne taas, sori kun ei ole kuulunut, on ollu kaikenlaista hälinää ja toimintaa ja vaikeuksia IRL elämässä, ettei täällä ole hirveästi käyty

Musta kaksyt virkettä on ihan hyvä määrä, eikä se oo nipotusta, se on vaan rakentavaa kritiikkiä :) Mut jos raja on joku kymmenen tai vähemmän virkettä, tänne alkaa tulla sellasia lyhykäisiä hahmohakemuksia ja sitten nipotus vain lisääntyis.
Itse tykkään sellasista ropeista, joissa annetaan hyvä ensivaikutelma. Esim toivotetaan tervetulleeksi, huomioidaan viestit ja seuranhakupyynnöt yms. En myöskään pidä siitä, että siellä on jotkut "omat porukat" joiden sisälle ie pääse kunnolla.
Andriaanaan liityin parisen viikkoa sitten ja siitä tykkään ihan sikana, mukavaa porukkaa ja silleen.
Pelkään aina liittyä isokokoiseen roolipeliin, sillä en halua samaa kokemusta kuin Colordogsissa, jossa mut ingoorattiin täysin, sekä valitettiin ties mistä. Lähin sieltä sit vähin äänin pois, enkä kyllä ole sitä paikkaa kaivannutkaan.
Sutittaja

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut