Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Sutittaja » 08 Loka 2013, 16:46

Olen hyvin sosiaalinen by myself.

Ollaan sosiaalisia yhdessä :)

Mä en tykkää ryhmätöistä yhtään, olen huono kommunikoimaan muiden kaa ja sit kun en mitään tee, ne äksyy ja ragee mulle. En muutenkaan ole kovin hyvä muissa kuin yksintöissä, sillä niissä saa käyttää omia jatuksiaan, eikä tarttee muiden ajatuksista ja mielipiteistä välittää.
Sutittaja

ViestiKirjoittaja Nya » 08 Loka 2013, 16:55

Yay! My soulmate! :D

Aivan, yksin olossa on hyvät puolet ja huonot puolet. Onneksi kävin isoskoulutuksen ja sain näkättää niille pikkusille, niin osaan vähän rohkeammin puhua ryhmässä. Vaikkakin edelleen oon ihan voih apua! XD

Arvatkaa kuinka ärtyisä olen aamuisin? Miten mua voi potutaa kaikki asiat aamulla? Se, että mun pikku sisko syö paahdettua ruisleipää ilman mitään lisäkettä ja sit se mussuttaa sitä niin äänekkäästi. Samalla se lukee akkaria ja yrittää juoda kuumaa maitoa. Sit se lähes oksentaa sen kuuman maidon sen ruisleivän päälle ja mä katon sivusta mulkoillen. Kyllä sisarukset.
Sitten ku se on sellanen äidin lelikki, jonka ei tarvii tehdä mitään. Nii sil menee about puoltuntii tehä jotain muuta aamulla. Sit se syö sen viis minuuttii kauheella kiirellä ja tunkee puolet aamiaisesta jääkaappiin ja syöksyy kouluun. Mua niin alkaa pännimään sen vaatteidenvaihto... O__O

Tulkaa joku pelastaa mut, ennen kuin muutun hulluksi. Vielä kolme vuotta... Vielä kolme vuotta ja sit lennän niin nopeesti pois ku pystyy täältä kodista. ><
Nya

ViestiKirjoittaja Dogster » 08 Loka 2013, 18:43

Kuka täällä valittaa moposta? Täällä on koko lokakuun kestävä remontti mun alakerrassa - herättivät aamulla seittemältä, ja minä nuhasena koetan nukkua. Kaivoin jostain korvatulpat ja kuulosuojaimet (älkää kysykö mistä moiset olen jostain saanut) ja takas petiin. Sitten ne lopetti, otin molemmat pois. eikä mennyt kun 20 min ja ne alotti taas. Vessakaakelin poraamista just 2 metrin päässä mun päästä ai ihanuutta <3

No ehkä pääsee kaverin mökille taas piiloon... ehkä. En uskois...
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Forte » 08 Loka 2013, 18:58

Mopot ja remontit..pffft, se, että maitotonkan kokoiset ipanat pelaa 8-9 aikaan aamulla pesäpelloa ikkunan alla. Se jos jokin on kamalaa. Jotkut nukkuu vielä.

Huomenna palaan vanhempien luokse viettämään itsenäisen työn viikkoa. Oi auvoa, Helsingissä on hiljaista. Hurr hurr. Saatatte bongata minut myös Helsinki International Horse Showsta.
Forte

ViestiKirjoittaja Lörri » 08 Loka 2013, 20:11

Voi mähnä, enhän mä pysy kärryillä tässä höpötyksessä millään :D Kaamee tahti, mut joo, Aksu lopettaa sitten sen ajelun ei enää ikuna, jookos? Ja remontit ja pesäpallot ja ruohonleikkurit ja ja ja ja niin ja HIHS <3
Ja sumusadepäivä, mut ihan omituisen lämmin :shock:
Lörri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Loka 2013, 09:57

Forte kirjoitti:Mopot ja remontit..pffft, se, että maitotonkan kokoiset ipanat pelaa 8-9 aikaan aamulla pesäpelloa ikkunan alla. Se jos jokin on kamalaa. Jotkut nukkuu vielä.

Remontit, mopot, ipanat, ei oo mitään verrattuna siihen, että naapurin rouva alkaa hyräilemään aamusta niin, että se kuuluu seinän läpi makkariin. Heräät siihen että joku hyräilee nuotin vierestä tuttua biisiä joKA SITTEN ALKAA SOIMAAN PÄÄSSÄ JA SOI KOKO HEMMETIN VIIKON ja se ei ees - toivottavasti - tarkota "metelöidä", mut jumalauta kun nää seinät ei oo yhtään äänieristettyjä ja mikään ei oo mulle traumojen takia kamalampaa, kun kuulla naisääni hyräilemässä epävireisesti.
Tai sitten just katupora aamusta ja samaan aikaan lapset leikkii sisäpihalla koripalloa ja heittelee sitä palloaan vasten kerrostalon seinää, missä ääni oikein kulkee. Oli se ihanaa asua Tampereen keskustassa </3

Crimson kirjoitti:3D olis niin pirun haastava toteuttaa lyhyessä ajassa meidän maikan mielestä

Teidän maikka on noob. Me tehtiin 3D harjotuspeli ohjeistettuna parissa tunnissa :-----D FPS tosin mut silti.

Lörri kirjoitti:Aksu lopettaa sitten sen ajelun ei enää ikuna, jookos?

YRITÄPPÄS ESTÄÄ! LÄHDEN AJELEMAAN RUOHONLEIKKURILLA BASSOTTAEN TEINIPOPPIA JA OTAN PERÄÄNI LEIKKIVIÄ LAPSIA.

Ei perse kun iski kauhee ropeinspis keskellä yötä. En ees voinu konelle hyppiä, koska isä oli olkkarissa nukkumas enkä kehdannu tulla tänne naputteleen konetta mutta asd toivottavasti tää fiilis pysyy tampereelle asti, nyt ei ehdi kun pitäis lähtee ajeleen kohta ja ISÄ MEINAA PISTÄÄ MUT AJAMAAN EN AJA EN KOSKE RATTIIN EN NO! TAPAN VIELÄ JONKUN. ITTENI.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja harlekiini » 09 Loka 2013, 16:14

Minä vahingossa melkein tulipalon keittiööni, onko tämä paha? Nyt on se palokuntakin nähty ovella. Voin ruksia tämän kohdan elämäni to do -listalta.
Ei mulla muuta.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Nya » 09 Loka 2013, 17:35

Toivottavasti ei sentää sattunut kuitenkaan mitään radikaalista, että keittiö olisi mennyt uusiksi.

Sain tänään matikan kokeen.... Lukio. I HATE YOU!!!!!!!!! >< En uskalla kertoo äidille, koska se murhaa mut. Sain matinkan kokeesta kauniit kulmikkaat 4+
Ihailkaa mahtavuuttani ja pro-tasoani. Uusintakuulusteluihin siis. Totesin juuri äsken, ettei matikka sittenkään ole vahvuuksiani. Jotenkin nuo potenssit ja muut neliöjuuret eivät tahdo porautua ymmärrykseen. T^T Itken sitten ja yritän edes kuulustelun läpi pääsyn :O

Kahdeksan tunnin koulu päivä ottaa koville, kun ei enää tiedä missä ollaan. Ei hetkinen, minähän istun sohvalla... Aivoni ovat kuoleet. Liian nopea tahti ja liikaa kirjoja. -.-''
Nya

ViestiKirjoittaja Lörri » 09 Loka 2013, 18:11

Nelkku plussa ja palanut keittiö...hyvä päivä siis useammallakin <3
Lörri

ViestiKirjoittaja Cheikki » 09 Loka 2013, 19:28

Mäkin haluan valituskerhoon
- Täällä on riidelty KOKO päivä, ahdistavaa
- Mun lääkereseptiä ei oo uusittu kahteen päivään ja nukuin viimeyönä 4 tuntia, koska ei ollut iltalääkettä, mitä ottaa <3 nähtävästi ensi yö on samanlainen...
- Isältä tuli pikkusiskolle lapsilisiä upeat 60 euroa sen 200 sijaan, mitä sopimus sanoo
- Pikkusisko on ihan sietämättömällä tuulella ja lauantaina pitäis lähtee sen kanssa Turkkiin (mukana myös ihana äitipuoli)
-Sattuu päähän
-En saa mitään aikaiseksi.

+ Sain piirtopöydän
+ ja virallisen ajokortin postista.
Cheikki

ViestiKirjoittaja Dogster » 09 Loka 2013, 20:10

Aaaa anteeksi että nyt avaudun mutta kaipaan mielipidettä.

Eli siis. Eräs ystäväni jonka tukena olen aina yrittänyt olla (Mieli maassa? Koetan rohkaista. Tarttee kissavahtia että pääsisi Helsinkiin tai baariin juhlimaan? Aina valmiina auttamaan. Tahtoo rantata jostain? Jep, olen siinä kuuntelemassa) uhkasi katkasta ystävyssuhteemme jos nyt feilaan ton koulun - minkä loppupeleissä katkasin itse syistä joita en ala luettelemaan.

Nyt tämä kaveri on pitänyt meikälle 3 viikon "Hän ei ole olemassa" mykkäkoulun tämän jälkeen. Ei ole tekstannut, soittanut, ottanut yhteyttä facessa saatika lisännyt uusiks skypeen - lisäksi antanut meidän yhteiselle kaverille kiellon olla puhumatta minusta hänen aikanaan. En ole häneen ottanut yhteyttä muutoin kun jättämällä lapun pöydälle et ottaa yhteyttä sit kun tahtoo.

Pistin sitten viestiä tänään, että hää voi sitten palauttaa sen mun avaimen jos vielä tota touhua jatkaa. Tuli ilmotus että jos kunnioitan häntä lainkaan niin tapaan face-to-face.

Nyt... Olen yleensä hyvin pitkämielinen, mutta kaiken tuon jälkeen, onko mun muka pakko kunnioittaa kyseistä henkilöä? Joka on paitsi nuo ylläolevat asiat, myös kiusannut mua mun huonosta itsetunnosta + parista henk-koht asiasta. Pinnani ollut monta kertaa kireänä, mutta tänään oikeasti alkaa kärsivällisyys loppua - ei kunnioitusta saada kiristämällä toisia! Ärh.

Tähän päätän palopuheeni, joku mielen suuri asiantuntija, kertokaa mikä tossa touhussa on oikein takana!? Tältä hajoaa pää!

Ilosemmalta asialta taas että saatan kohta taas tehä fanitaide-doodleja randomeista hahmoista täältä. Koska doodlaaminen on hauskaa. Jos joku nimenomaan EI taho heidän hahmojaan piirrettävän ilmottakoot \o
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Lörri » 09 Loka 2013, 20:21

No emmä tiedä mistä tossa on kyse, mutta sen tiedän, että pysy kaukana tuommosesta "ystävästä!" :( Ite varmaan tapaisin vielä kasvoikkain, ihan uteliaisuudesta...ja muuteski, on se ny kivempi reilusti naamatusten katkasta ystävyydetkin. Mut joo, kunnioitusta tuommonen ei voi sulta vaatia, enkä uso että millään voisit tuommosta tyyppiä edes kunnoittaa :/
Lörri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Loka 2013, 20:42

Dogster kirjoitti:onko mun muka pakko kunnioittaa kyseistä henkilöä?

Ei.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 09 Loka 2013, 20:46

Kiitos, se ei siis ollut vain minä joka tätä mieltä on. Saisivat kattoa ensin peiliin kaikki jotka tommosia vaativat, urgh... Jotenkin taitaa vaan olla äärimmäisen vaikea konsepti käsittää et jos ite ignooraa niin siin tapaukses voi palauttaa sen avaimen.

Mutta ilmeisesti vain minä olen väärässä koska lopetin koulun ja olen ihan laiska paska ja olen kamala ihminen ja mitä kaikkea muuta. Thanks a lot, kiva tietää että kaveria tuetaan... nyt loppu minun osalta.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut