Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Cheikki » 09 Loka 2013, 21:36

Cheikki voi tukea Dogsteria jos Dogster lisää Cheikin Skypeen >__<

But yeah, that sucks.
(yhyy oonko outo jossen malttais lähteä turkkiin kun haluaisin tehdä vaan uutta hahmoa tänne? xD)
Cheikki

ViestiKirjoittaja Dogster » 09 Loka 2013, 21:49

Kyl tää raivonpuuska alkaa olla jo ohi, mutta jos tämmönen epäaktiivinen persoona skype-kaveriks kelpaa niin ettii vaan nimel Dogi Crimson - sieltä pitäisi löytä mielenkiintoisen virnuilevan robo avan kanssa löytyä >w>

Ja näin jälkikäteen anteeksi tuosta purkauksesta, tosiaan viiden vuoden ajalta vaan kerännyt kaiken ja toi oli ollut sitten se viimenen pisara >.>'
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Loka 2013, 21:59

Dogster kirjoitti:Kyl tää raivonpuuska alkaa olla jo ohi

I HOPE I HELPED BECAUSE THAT WAS ME CARING STUFF.
Olen niin piristävä persoona ja silleen.

Ihanaa nähdä koiraa pitkästä aikaa. Oli hienoo käydä sen kans lenkillä <3 Ei voi oikeesti kaivata jotain derppiä karvakasaa näin paljon. Nyt se nukkuu jaloissa ja murisee jos liikautan varpaita kohden sen puruluuta.
Ja Harlekiini valehteli mulle. Sano tulevansa skypeen vielä mutta ei näy >: Kenelle mä nyt raportoin kun katon Sherlockia. Alotin viimein sen kattelun, onneks on näin vähän jaksoja niin ennätän mukaan. Sit pitäis muka alottaa Supernatural mut kattoo nyt jaksaako. Pitäis. Mutta kun.
JA HANNIBAL TULEE SUOMEEN ASDKASJD <3
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 09 Loka 2013, 22:10

Kaikki joiden mielestä Aksu on aivan mahtava juttukaveri upeine kielikuvineen ja maalaisjärkineen sekä estottomine luonteineen, käsi pystyyn. o/

Sherlockia.... pitäis joskus vilkasta mutta kun blaagh. Koskaan ollut aikaa. Tosin nyt on pari päivää rokulia koska käsi vammaa joten ehkä muutaman ehtisi...
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Cheikki » 09 Loka 2013, 22:17

o/ musta on kivaa, että se tajuaa mun "huumoriani" joka on välistä ehkä vähän randomia :'D

Ja mäkin tykkäisin seurata Holmesia mutta kun oon tosi huono kattoon jostain netistä sellasia jaksoja, mitä oon missannu, kun niitä pitää latailla tällä mun romukoneella aina etukäteen, ennenku kattoo -__-''

Ja minä lisäilen epäaktiivisen robotin kultieni joukkoon < 3
Cheikki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Loka 2013, 12:23

Nyt ne tassut alas sit.

Näin unta, että tulostelin Slender manin lappusia ja kävin teippaamassa niitä pitkin Nakkilaa. Nyt harkitsen tämän unen toteuttamista. Pitäiskö jostain vielä tempasta joku pitkä henneri ja pukee se Slendyks ja pistää seisoskeleen jonneki muuten vaan?
Koska mahdollisten slaagien aiheuttaminen on hauskaa, eikö?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 10 Loka 2013, 12:42

EN PISTÄ! >8D *kaksi tassua ja jalka ylös*

Kannatan ideaa. Jos siis ihmiset tajuais referensin, en usko et kauhean moni suomalainen (siis näistä tavallisista tylsistä joiden mielestä tietokoneet on vaan ajanhukkaa) tietää Slenderman peliä :/

Ja hyviä uutisia: Kaveri tajusi et on käyttäytynyt törkeästi ja saatiin homma aikuisten tavalla viimein hoidettua. Pistin viime yönä viestiä et jos tahtoo pysyä kaverina niin pitää avaimen, mut aikoo jatkaa tota käytöstään niin palauttaa. Tänään sitten otti heti yhteyden ja päästiin puhumaan asiasta ilman murjotusta. Didn't know that sometimes acting like adult is an good idea.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Loka 2013, 12:46

Nakkila on täynnä nuoria ja peli/animaatio alan opiskelijoita. Veikkaan, et aika moni täällä hoksaa reffin. Halloweenina mennä viljeleen niitä papereita kaikkialle ja kattoo kun porukka panikoi tai innoissaan lähtee ettimään niitä. Olen nero. Tai sitten en.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Cheikki » 10 Loka 2013, 20:16

Aksu keksit just ohjelmanumeron meijän halloween bileisiin! >: DDD
Cheikki

ViestiKirjoittaja Templer » 11 Loka 2013, 13:22

*Nostaa kätensä heiveröisesti ylös.* Minä olla samaa mieltä Aksusta, Aksu olla mahtava tyyppi. :3

Ja niin se vain osoittautui, että kun semmoseen nettiin menee luottamaan, niin se myös kusee käsille. Eli poissaoloni syy on suoraan vain se, että se puhelimen netti päättikin, ettei yhdisty enää tietokoneeseeni ja olen nyt sitten vrvöitellyt ilman nettiä, mutta nyt lomalla kotiin, niin rais- siis kulutan sen kotinetin täysin~
Anokoot armoa sitten kun olen lähtenyt.

Mutta mitäs immeiset? :3
Templer

ViestiKirjoittaja Cheikki » 11 Loka 2013, 20:17

Huomenna olisi lähtö Turkkiin ja pakokauhu on pikkuhiljaa muuttumassa terveeksi jännitykseksi :') harmitta vaan kun tässä isän kivikautisessa appletietokoneessa ei ole skypeä enkä saa sitä ladattua tähän kun "arkkitehtuuri" ei kuulemma tue mokomaa :<
Haluisin vielä jutella vähän kaveruksille! (tässä kohtaa nipustin, Aksutar ja Doggie henkäisevät helpotuksesta :'D)
Cheikki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Loka 2013, 20:27

Cheikki kirjoitti:Haluisin vielä jutella vähän kaveruksille! (tässä kohtaa nipustin, Aksutar ja Doggie henkäisevät helpotuksesta :'D)

Mä jo kerran sanoin sulle, että muo on erittäin vaikea häiritä tai ärsyttää puhumalla skypessä. Varsinkin jos oon online tilassa. Njähähähä.
Ja se ei yhäkään ole haasta kokeilla, missä mun raja menee.

Temp sinä höpsö laske kätesi ja onneksi olet palannut.

Ah, isällä. Kaikki on tänään puhunu muumien Möröstä. Tänään on nyt sitten virallinen mörkö päivä. Kertokaa traumoistanne kyseisen hahmon kohdalla, nyt.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 11 Loka 2013, 20:37

Ystäväni sanoo aina, että kaikkien kauhuleffojen jälkeen, Muumien Mörkö on pelottavin asia, mitä hän on valkokankaalla nähnyt. Allekirjoitan. Pyramidipää ei ole mitään Mörköön verrattuna.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Loka 2013, 21:49

Kai ny kun pyramiidimiäs on niin hot, mut Mörkö on vaan tommonen kamala möhkäle josta haluaa mahdollisimman kauas. Ei sillä ettenkö ehkä sittenkin juoksisi toiseen suuntaan, jos herra pyramiidipää tulis kohti.... EHKÄ. Mutta silti.

Muistan et kerran kattoin tyhmänä yksin, illalla muumien sitä ekaa mörkö jaksoa ja ketään ei ollu kotona. Sitten kun se mörkö & Nipsu kohtaus tuli niin juoksin itkemään omaan huoneeseen ja näin painajaisia. >:
Ei mikään kauhuleffa oo aiheuttanu moisia painajaisia. No oke, kerran näin unta, et Kaunan Kayako oli jostain syystä mun yölamppuni ja mörisi yöpöydällä ja mun piti uhrata sille sieluja, mut se oli vaan niin koomista, etten sitä painajaiseks laske (D
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Cheikki » 11 Loka 2013, 22:42

kerran näin unta, et Kaunan Kayako oli jostain syystä mun yölamppuni ja mörisi yöpöydällä

Kaikki unet, siis kaikki, mihin liittyy kaunan Kayako, menee samantien pelottavimpien joukkoon, vaikka ne olis kuinka koomisia! Koska ne kasvot van palaa aina mieleen ja jos niitä jää ajattelemaan liikaa niin... >___<
En kuulosta ihan tytöltä joka on nähnyt kymmeniä, ei vaan varmaan satoja kauhuelokuvia :'D

Ja Mörkö on hyi.
Cheikki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut