Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Nya » 12 Loka 2013, 18:04

HALLOWEEEN!!!!

Olen odottanut jo traconista lähtien. Milloin se piru aikoo tulla. Lokakuun loppuun on vaan liian kauan! >>

Kauna... Hmmm... Hm... *Vilkaisee peiliin* Löytyi. *Heilutaa*

Mörkö oli aina kauhea asia, kun muumeja katsoi. Se mörisi niin pelottavasti! :'3
Nya

ViestiKirjoittaja Nipustin » 12 Loka 2013, 23:47

Cheikki kirjoitti:Haluisin vielä jutella vähän kaveruksille! (tässä kohtaa nipustin, Aksutar ja Doggie henkäisevät helpotuksesta :'D)

Hei hei hei, miks mä oon ainut joka kirjoitetaan pienellä:D
Hauskaa Turkin reissua, siellä on tosi hienot maisemat! Toivottavasti viihdyt!(:

Väsyttää kun nukkui liikaa ja koko viikon olikin väsyttäny ku nukkuu liian vähän, on kyllä kummaa.

Mörkö oli siis kyllä oikeesti pelottavin mörkö ikinä. Nykyäänkin kaikki hienot ja realistiset mörrit mitkä hyppii puskista häviää sille iha totaalisesti. Murska tappio.
Nipustin

ViestiKirjoittaja Lörri » 13 Loka 2013, 08:18

Kyllä, Muumien Mörkö...se mörinä! Semmone pelottava möykky vaan joka tulee dramaattisen musiikin ekra ja on niinku NIIN kylymä! Kyl mä aika paljon pelkäsin hattivattejakin, mut joo, Mörkö :shock: Ei niinku oo Mörön voittanutta.
Lörri

ViestiKirjoittaja tynnyri » 13 Loka 2013, 15:55

Minä olen nyt vastarannan kiiski ja sanon että muumien mörkö on vähiten pelottava mörkö! Se ainut kiva mörkö jonka tiiän:3 kaikki muut on pelottavia tai toosi rumia yh.
tynnyri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 13 Loka 2013, 16:36

Tosin se riippuu kyllä MIKÄ versio muumien möröstä. Esim tässä versiossa mörkö on kovin... säälittävä. Mutta jumalauta, Niisku tossa versiossa. Kivat kutrit.

Luulen kyl et Mörkö on pelottava sen takia, että siitä ei oikeestaan tiedä. Ainakaan minä en siitä ottanu selvää koskaan ja kerta se on kykeneväinen tappamaan (tarkoituksella tai vahingossa), niin syytäkin pelätä. Tyyppi vaan tuli ja istu kokon päälle, KUKA TEKEE SELLASTA?! Jos joku tulis mun bileisiin ja istuis silmiään räpäyttämättä nuotion sammuksiin niin kyl mä aika lujaa juoksisin toiseen suuntaan. Lisäks muo epäilyttää sen anatomia. Miten se toimii? Onks sillä kaapu vai onko se itte se kaapu? Mitä kaavun alla on? Sil on jalat kerta se jalanjälkiä jättää MUT HYI NYT HEI NE KUMMITUKSEN JALAT SIELLÄ MAJAKASSA MUUMIT MITÄ KETTUA TEKÖ OOTTE LASTENOHJELMA en nuku tänään.

Oke noni nyt loppu.

Tänään on kovin laiska sunnuntai. Ehkä sitä pitäis koittaa tehä jotain, mutta kun >:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Nya » 14 Loka 2013, 14:14

EEEEEIIIIIIIII!!!!!!! Miksi? Ei nuuskamuikkunen tuolta näytä!! Miksi toi mörkä on tollanen??? Ihan sika outo! Eihän toi oo yhtään pelottava ja se puhuu sellasella oudolla äänellä!! O___O Järkytyin! Miksi ne näyttää tolta??? T^T I can't believe this!

Muistan vieläkin, että olin ihastunut nuuskamuikkuseen. Tossa versiossa sillä ei oo ees hiuksia!! \(>=<\) Mene pois kuvatus!! Mörkö on violetti ja pelottava! Ei tollanen valkonen, säälittävän kuulonen lumimöykky!!!

O_____________O
Nya

ViestiKirjoittaja Niehku » 14 Loka 2013, 15:59

No hyi joku Muumien mörkö. Kilpailee tosi kovaa Kaunan kanssa ainakin miun suhteessa.

Mut toi Aksun linkki. Miks Mörkö ei vois olla tollanen säälittävä, ihana viaton postinjakaja myös Suomen tuotannossa? Monien lasten traumat olisi säästetty. No niin ja sitten mietitään, että kamoon, pitäähän lastenohjelmissakin olla joku 'pahis'? Eiks se Haisuli riitä? Mut toi Pikku Myyn kommentti Nipsulle kun se raukka näki Mörön "Älä huuda kuin olisit joutunut helvettiin kun sinulle sanotaan näkemiin." Mmitä :D Niiskulla on aika ihanat kutrit kieltämättä, mut Nuuskamuikkunen on tollanen ihme ruipelo :o kaiken tämän kruunasi japanilaiset mainokset lopussa 8)

Syysloma. Ai nytkö pitäs olla jouten? Pah.
Niehku

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Loka 2013, 16:56

Dakum kirjoitti:Eiks se Haisuli riitä?

Eikä unohdeta sitä... muurahaisleijonaa? noitakin oli tavallaan pahis. Ja mamelukkikala. TAI SITÄ JÄÄROUVAA. SEHÄN SE PAHIS PITÄIS OLLA HYI SE KIRJAIMELLISESTI METSÄSTI MYYN KÄSIINSÄ JA JÄÄDYTTI SEN KIITOS.
Jäärouvan hevonen oli kyl pettymys imo. Tosin odotin siltä jäärouvaltakin vähän enemmän jo lapsenakin. Sitä en kyl löytäny pelottavana pahemmin.
Mut kaikkein pahin pahis on kyl se reippailija-Hemuli vai mikä matkajussi olikaan. Tuli ja söi kaikki hillot perkele.

Nya kirjoitti:Muistan vieläkin, että olin ihastunut nuuskamuikkuseen.

Mitenniinolit? ETKÖ MUKA ENÄÄ? NUUSKISHAN ON HOT.
Vai olenko se vaan minä. Ehkä olen nähnyt liikaa kuvia internetissä.

Ah, lapsuudenkodissa. Tämä netti </3 Kestää kauan ladata ees minuutin mittanen youtube video. No toisaalta, voishan täällä tehdä JOTAIN MUUTAKIN kun istua koneella. Paitsi että pfft, toin oman koneeni tänne. Varmana dataan.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Templer » 14 Loka 2013, 20:18

Minä pelkäsin pienenä niin muumien mörköä, mutta myös aavelaivaa. Eniten sitä silmää siinä laivan lopussa. Hmmmm.. |: Mutta muumeissa on kyllä ihan sikana asioita, joista pienenä otti pienet traumat.. pelkäsin niitä kaikkia kaloja, jotka oli semmosia jumalattoman kokosia aina siihen merenneitopastaaseen saakka, joka löyty yhtäkkiä vaan rannalta. :D
Templer

ViestiKirjoittaja Niehku » 15 Loka 2013, 11:20

Ai niin! Kylläpäs unohdin monet muut laskuista. Joo se muurahaisleijona oli kyllä sellanen puun takaa tuleva wtf hahmo. Jäärouvaa en koskaan oo pitäny pelottavana, oikeestaa lapsena se jotenki kiehto o.o odotin kyllä et se ois ollu nätimpi... Legendaariset kolme tähtijalkaa <3 Se oli kyl toisaalta kiva ku se lumiheppa muuttuikin sen ratsuksi!

Reippailija-Hemuli rakasti torveaan ja Mamman hilloa.

Kieltämättä se aavelaiva MUSIIKILLAAN nostatti karvat pystyyn, mut ei edelleenkään vedä vertoja Mörölle. Tykkäsin siitä majakka jaksosta kyllä. Eikös siinä ollu se ystävällinen kummitus? Vai sekotanko sen siihen Papan muistelmiin, jossa se yks neulo? Voi se on söpö :3
Niehku

ViestiKirjoittaja Nya » 15 Loka 2013, 17:04

Aivan, aivan. Se aavelaiva oli karmiva. Pelkäsin jopa pienenä sitä taikuria, kun sillä oli sellaset oudot silmät! O__O

Mut, tässä nyt olis sitä vasta herännyttä minua :DDD Linklink

Mä itekkin aloin jo pelkämään tota kuvaa :(
Nya

ViestiKirjoittaja Niehku » 15 Loka 2013, 17:45

Taikuri oli sellanen jumala :D ratsasti tiikerillä ja oli hattu päässä ja muutenki se vaatetus ja KAMOON se on TAIKURI! No joo.

NYA! Senkin kamala! Hyi. But gotta love that eye thought... Noh, itekki meinasin yhtiin Halloween bileisiin pukeutua zombiks, niin kliseinen kuin onkin. Mut aion siihen todellakin panostaa! Hankin jostain valkeen mekon, tekoverta ja jos saisin lähes valkeet piilarit hommattua jostain. Oon aina halunnu tehä zombi meikin :3
Niehku

ViestiKirjoittaja Aksutar » 15 Loka 2013, 19:03

Nyan pitäis selvästi cossata Kayakoa. Kannatan tätä ideaa.
Nyt kaikki postaa sit ittestään halloween kuvan, kiitos. Päästään tunnelmaan täälläkin.

Dakum kirjoitti:Noh, itekki meinasin yhtiin Halloween bileisiin pukeutua zombiks, niin kliseinen kuin onkin.

Olenko se vain minä, vai mistä lähtien zombi on ollu klisee halloweenina? D: Yleensähän sitä on noitia, piruja ja mitä kaikkea sisäkköjä seksikkäissä asuissa. MINÄ TAHDON ZOMBEJA ENEMMÄN HALLOWEENIKSI! zombie walkiin ois kiva osallistua btw.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 16 Loka 2013, 23:03

Sovimme ystäväni kanssa, että tänä Halloweenina pukeudumme joksikin roolipelihahmoistamme ja vedämme jonkin random cossin. Katsoo miten käy. Sääli, etten omista kameraa, ihan tosi, rikoin sen.
Forte

ViestiKirjoittaja Agna » 17 Loka 2013, 15:46

Mehukkaan maukkaan makoisaa, arkisen juhlavaa kultamokkasynttäriä Aksulle täältä Irlannista, kädettömien pillipiiparien, bilettävien baarimikkojen, hobitin näköisten tarjoilijoiden, ultimaattisten kirkkojen ja punaisten hiuksien luvatusta maasta.

Toivovat,
Ser Anna ja lordi Lotta
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna