Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 17 Loka 2013, 16:17

Ai niin joo, piti itekkin ilmottaa, unohin. Kiitos Aga.

Onnee vaan Aksulle .>
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Loka 2013, 16:22

Kiitos kiitos niin Agna, Lotdow kuin Dannakin <3
Olen nyt vuoden lähempänä kuolemaani.

Ah, kotona <3 Konekin tuli korjauksesta, pääsen taas tykittään pelejä sillä! Ai mitenniin sen piti olla työkone.... Hups.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja tynnyri » 19 Loka 2013, 17:14

SYYYS JA LOMA <3 Ja se onkin hyvä aloittaa tekemällä isoveljen kanssa rosvopaistia :33

Mites teidän elämään??
tynnyri

ViestiKirjoittaja Agna » 19 Loka 2013, 18:30

Täällä syysloma tekee loppuaan. Irlanti ja Dublin oli ihanaa katseltavaa, suosittelen lämpimästi :> Ja kyllä se vaan on ankeaa palata kylmään Suomeen, missä kukaan ei tervehdi toistaan vaan mulkoillaan pahasti. Sydän tässä ihan särkyy.
Mutta luojan kiitos autot sentään ajaa oikealla puolella tietä niin niiden alle ei meinaa jäädä.

Lunta! Mitä tämä on! En halua että talvi tulee vielä *ahdistunut pyöriminen*
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Forte » 19 Loka 2013, 19:01

Kaiversin kurpitsalyhdyn ja sisuskaluista tein kurpitsapiiraan. Huomenna voisin palata takaisin kotiin.
Forte

ViestiKirjoittaja Nya » 20 Loka 2013, 17:49

Kurpitsa lyhty! .3

Aaah.. Pitäs kerrata matikan uusintaan, mut ei jaksais. Olen jo kolunnut puolet siitä hiton kirjasta... (oikestaan yli, mut näin se tuntuu mukavemmalta.)

MUlla on huomennakin vapaata! Hähähähäh! Sit alkaa mun lukio taas.

Kysyn tätäkin, kun hehkutan kokoajan ja kaikki kaverit kyllästyy. Onko joku mahdollinen ihmine, alien tai jokin muu tulossa Yukiconiin? Olisi kiva tavata, niin kuin tapasin Traconissa Nipustimen ja vantun, muta tynnyriä en tavannut :( Koska sä seikkalit jossakin muualla ja Cheikin ehdin vain kuulla olevansa siellä :( Joten olisi kivaa nähdä! Ööh... taidan taas saada ihanat iskut pätkyydestäni, mutta ihan sama :)
Nya

ViestiKirjoittaja Cheikki » 20 Loka 2013, 22:34

Olen palannut!
Turkissa oli lämmintä, kaunista, upeaa ja kulttuurikylpy oli virkistävä, mutta myös tosi raskas. Ihanaa olla taas Suomessa hengittämässä raikasta ilmaa ja kävelemässä miesten ohi ilman että ne huutelee perään tai tööttäilee skootterien torvia :'D

Mä ajattelin tulla Yukiconiin, as Kikyo ~
Cheikki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Loka 2013, 22:43

WOOP CHEIKKI! Kaikki palaa reissuiltaan sopivasti.

Aadksdf, koko päivän taas siivonnu, kerta Crim tänne meinaa rollailla ens viikolla. Ehkä oon sen verran vieraskoree et siivoon likaset vaatteet pois olkkarista ja tiskaan. Ehkä.

Mäkin haluan kurpitsalyhdyn >: ja kurpitsapiirakkaa.

Täällä ole lunta näkynykään. Nakkilan tropiikki strikes again.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Nya » 21 Loka 2013, 10:31

The Cheikki on palannut! \o/

Hienoa, ehkä törmätään, jos erotat minut valkoisine asusteineni lumen seasta :DDD Minut löytänee Natsume Yuujinchousta Madaran ihmismuodossa. Free hugs for everyone! <3

Hmmm... Hmm... Mitäs sitä tänään tekis?
Nya

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Loka 2013, 11:23

Nya käy kaupassa mun puolesta. En jaksais kävellä tota viiden minuutin matkaa kaupalle. Mut siinä ois tekemistä sulle <:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Nya » 21 Loka 2013, 11:29

Joooh, hyvä. Polkasen sinne hetkessä! :DDDD Tässä menee vain kolmisen tuntiii, missä sitten asutkaan. :p

*Eksyi jo*

Joo emmä taida oikein löytää sinne :D
Nya

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 21 Loka 2013, 14:46

Täällä on lunta ihan liikaa. Vajaa kymmenen senttiä. Hus lumi, hus.

asdf. Men tiedä seuraako teistä kukaan mothyn/Aku no-P:n Evillious Chroniclesia (ois kyllä kiva, me saisin kaverin), mutta ulisen silti siitä, että ne päätti muuttaa aika monenkin hahmon nimien käännöksiä xAx Oli tarpeeks hommaa osata ne aiemmatki, ni nyt sitte pitäs opetella uusia. Yh. En ala.
Noitarinki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut