Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Elo 2008, 15:00

heeeh, mulla oli päättärissä enkku seiska ja ruotsi kutonen.. tosin enkku on nyt noussu, mut ruotsi pysyny samassa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mirie » 11 Elo 2008, 17:51

Mulla pysyy toivottavasti ruotsi samassa, enkkua haluaisin kyllä nostaa.

Huomenna alkaa sitten lukion eka. En kyllä tiedä miten onnistuu herääminen jo siinä kuuden-seitsemän aikaan, kun olen tottunut kesälomalla koisimaan sinne yhteentoista asti. ._.
Mirie

ViestiKirjoittaja Lazu » 11 Elo 2008, 19:40

niinpäs alkaakin, lukio siis. Itsekin pitää herätä joskus puol seiska, kun kouluun on tunnin matka. Ja vielä tyylikäästi, kun ei yhtään kiinnostaisi : D eikös niin olekin hyvä aloittaa lukuvuosi? Väsyneenä ja into nollassa?
Lazu

ViestiKirjoittaja Mirie » 12 Elo 2008, 00:00

On se sitten hyvä, että on motivaatiot kohdillaan. :---D

Yyh, mun aamusta tulee kamalaa säätöä kun pitäis herätä joskus kuudelta, pukea, laittaa hiukset ja syödä täällä, lähteä bussilla tai autolla äidin luokse ja meikata siellä (meikit jäi sinne, ja olen ikävä kyllä niitä ihmisiä jotka ei voisi edes harkita lähtevänsä kouluun meikkaamattomana..) ja lähteä sieltä bussilla uuteen lukioon, jossa en tiedä yhtään mihin pitäisi mennä tai mitä tehdä.
Apua.

Kirjatkin jumittaa vielä postissa, eivät ole ehtineet mulle asti.
Mirie

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Elo 2008, 14:07

ufufufuuf, Aksu on naatti =___=' Ensimmäinen koulupäivä.. piti herätä ajoissa, kävellä pysäkille, täydellä bussilla tampereelle (ottaen huomioon että kärsin ihmis- ja ahtaanpaikankammoa, niin täynnä oleva bussi on kuin helvetti) kävely koululle -> suoraan viidenteen kerrokseen ja sitten istuttiin neljä tuntia ja kuunneltiin jumalatonta saarnaa siitä mitä tämä vuosi pitää sisällään... sitten ois ollu ruokailu, mut en mä sinne jaksanu mennä vaan lähdin litomaan..
Ja nyt on ihan poks olo T^T pitänee levätä.. ja hoitaa kouluasiat >_> ihanaa, heti huomenna ruotsia -.-' Ja kappas, uusi luokanvalvoja oooon.. RUOTSIN OPE! Ah kuinka ihanaa!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mirie » 12 Elo 2008, 14:17

Mulla oli itseasiassa ihan yllättävän hyvä ensimmäinen lukiopäivä. ;O Sain jopa uusia tuttavuuksia, jee.
Huomenna alkaa heti uuden lukujärjestyksen mukaan, joten olis ihan mukavaa saada ne kirjatkin joskus että pääsis ehkä jopa mahdollisesti opiskelemaankin..
Meidän ryhmänohjaaja oli muuten ihan kujalla koko ajan. -.-' Kun siltä kysyi jotain lukujärjestyksien tekemisestä tai vastaavasta, se vaan tuijotti hämmentyneenä ja selitti sitten sekavia. :---D
Mirie

ViestiKirjoittaja Aksutar » 13 Elo 2008, 13:26

PYHÄ SYLVI! Tänää tuli äkki lähtö :'D Olin ihan tiistaissa ja olin menossa vasta puoli kymmeneen kouluun, mut si tajusin et tänäänhän on keskiviikko.. ja piti mennäkkin puoli yhdeksään. no, tuli taas todistettua että on mahdollista pukea, meikata, harjata hampaat ja hiukset ja toimittaa tarpeensa alle vartissa :--D
Hih, muo ei pitäis päästää ostamaan vihkoja ittekseni ^^' ostin TAAS jotain aivan turhaa, vaikka piti ostaa vaan kouluvihkoja.. no, olipahan rahaa niin totta kai se piti törsätä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 13 Elo 2008, 21:58

Muah, meikäläisellä ei odota lukio vielä piiiitkään aikaan. Hyvä nyt kun edes yläasteelle pääsis 8D Ottopoika on taas vauhdissa, ja teki ensimmäisenä päivänä (eli toissapäivänä) kaikkensa että meikä myöhästyisi bussista:
-Hajotti sen huonetta pitelevän portin
-Järsi äidin Pentikistä ostetun maton
-Sai äidin kiroamaan
-Puras meikää nenään ja repäisi palan sormesta.

Että jes. Ja Ottoboy poseeraapi tuossa: Kuva
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Mirie » 14 Elo 2008, 21:51

Hoh. :D Noita äkkilähtöjä on ollut mullakin muutamia, vielä sillon kun asuin melkein koulun vieressä. Silloin tällöin kävi niinkin ihanasti, että heräsin vasta kun kaverit tuli hakemaan (mentiin samaa matkaa kouluun) eli n. 15 minuuttia ennen koulun alkamista.
Tuli aina mukava kiire, mut yleensä ehdin kyllä. :---D
Mirie

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Elo 2008, 13:34

oi kun hän on suloinen pikku veijari 833

ja juu, mulla ei yleensä tuu äkkilähtöjä, sillä varaan aina liikaakin aikaa aina jos jonnekkin meen >_>
Hemmetti ku on niin pitkiä päiviä, ettei meinaa koulun jälkeen jaksaa tehdä mitään. nytkin on kauheen väsyny olo, mut silti pitäis olla yhden kaverin kanssa tänään.
Onneks ens jaksossa on työssäoppiminen (8D pääsee vähän helpommalla, toivottavasti.. mutta hesburgeriin en oo enää ikinä menossa! siel oli kauheeta olla töissä T^T
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 18 Elo 2008, 16:20

Hän on suloinen ja ilkeä 8P
Vai että hesessä töis O_o njaaaaa, mikäs siellä oli kamalaa? *pohtii*
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Elo 2008, 16:45

nokun jouduin siivoomaan siellä ja ne tilat oli ihan p*skat ja poltin itteni kaks kertaa niiden levyjen kanssa T^T ja sit mut arvioi semmonen tyyppi joka ei ees koko viikon aikana ollu siellä paikalla! Reilu peli, si se pisti mun ahkeruuden ihan miinukselle.. vaikka se ei ees nähny kui mä raadoin siellä selkä limassa >_>
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 18 Elo 2008, 17:14

Khähhäh :P kuulosti rankalta... Pitää varoa joutumasta heseen töihin.
Dogsitterin kurssia aiompi käydä kunhan nyt vaan täytän tarpeeks monta vuotta... *manaa*

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Mirie » 19 Elo 2008, 11:24

Tulin nyt sitten takaisin mökiltä, jee.
Café Picnicissä on ihan kivaa olla töissä, mene sinne! :o Ruokakin on hyvää.
Onnistuin kyllä siellä pariloimaan käteni. Nam.

Ja Agna, vastausta ropeen tulee jossain vaiheessa. Pahoittelen kovasti viivästymistä mutta mulla nyt oikeesti ei inspaa yhtään enkä sellaista "Scarlett käveli. 'Voi sentään', hän huudahti kompastuessaan."-roolia millään viitsisi laittaa. :------D
Mirie

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Elo 2008, 11:42

neeh, taisin saada ja työssäoppimispaikan löyttäristä :D mut toisaalta ois kiva ollu mennä jonnekkin kahvilaan/pikaruokalaan, ku ois saanu sieltä sitten ruuat.. ainakin Hesetä sai :)

Agh, en näköjään oo ainoo jota ei inspaa? Tekis mieli mutta sitten kun alkaa kirjottamaan niin tulee semmonen "mitä hittoa mä nyt tähänkin kirjotan?" fiilis.. no, kai se tästä. Toivottavasti piirtoinspiskin tulis takasin T^T
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut