Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Agna » 05 Marras 2013, 14:17

GuildWarsAlliance ja DarkFantasy miellytti itteä eniten, mutta tää jälkimmäinen jonka nyt jätin päälle on eittämättä vähän tumma tekstien näkyvyyden suhteen :/ Ja GWA:ssa oli merkillisesti toi toimintopalkki tuolla sivun yläreunassa, en vielä siis tiedä :d OH WHY OLD TNF THEME, OH WHY.
Ja tällä DarkFantasylla ei jostain syystä toimi avat tai mitkään muutkaan kuvat tässä pulinassa nyt? o__o Oh well, ehkä se on väliaikaista.
//Jep oli väliaikaista, nyt ne toimii.
//Ei toimikaan! Arvonimet/tähdet ei toimi ja joidenkin avat ei näy.

Okei nyt oon muokannu tätä jo miljoona kertaa. Vaihdoin GWA:n ja toimii sittenkin mielestäni paremmin kaikkine hyvineen kuin DarkFantasy. Näillä siis menkäämme. Palaan pelien ihmeelliseen maailmaan tarkemmin huomenna, kun koeviikko on ohi.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Marras 2013, 15:15

Crimson kirjoitti:Teemat on nättejä. Nom. Näistähän vois hyvinkin muokata tnf:lle oman uniikin ulkoasun

Ehdottomasti muokkaillaan oma, mut se taas, et mistä aletaan muokkaan. Imo darkfantasy on vähän turhan tumma luettavaks, alkaa piätä särkeen. Mut todennäkösesti se jätetään tonne vaihtoehto ulkaks, jos joku sitä mieluummin käyttää. Muistakko kun me tehtiin Ivyn kans jo se yks uus foorumi, missä säkin kävit kirjautuun? Se olis btw voinu olla hätävara vaihtoehto, mut arvatkaa kaks kertaa, kenen tarjoama foorumi sekin oli 8)

Vanha teema ei ees sovi tähän .... oliko tää ny peräti phpBB3....

Tosin odotan että Crim&Ivy tulee onlineen ja pistän toisen tai molemmat miettiin tätä mun kans jatekeen sit kuvitusta 8) Ivy on siinä hyvä. Orjatyötä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 05 Marras 2013, 16:09

Aksutar kirjoitti:Muistakko kun me tehtiin Ivyn kans jo se yks uus foorumi, missä säkin kävit kirjautuun? Se olis btw voinu olla hätävara vaihtoehto, mut arvatkaa kaks kertaa, kenen tarjoama foorumi sekin oli 8)

Tosin odotan että Crim&Ivy tulee onlineen ja pistän toisen tai molemmat miettiin tätä mun kans jatekeen sit kuvitusta 8) Ivy on siinä hyvä. Orjatyötä.

Voi muistan kyllä (--D Itseasiassa mietinki että miksei sitä käytetty hätävarafoorumina, mutta tuossapa se taisikin selvitä jo 8)

Mulla venyy skypeen tuleminen seuraavan ikuisuuden, koska ohjelmoinnin harjoitustyön katselmointi on huomenna, ja mun pitäis sinne neljä tehtävää vääntää ja opetella vielä ne niin että voin kaikille muillekin selittää miten kaikki toimii. Derp. Mut jahka mä näistä pääsen, nii sit oon erittäin hyvin todella paljon halukas miettimään tätä foorumin ulkkaa \o/
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Marras 2013, 18:17

AHAHA löysin ton vanhan foorumin ulkoasun, jonka saa ilmeisesti ladattua tähän. Katotaan, toimiiko. Meinaan jos toimii niin ihanaa.

MUT PIRU TARVIIN NYT SIT CRIMIÄ ET OSAISIN ASENTAA TÄN! HOW DO I CODE
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Vahti » 05 Marras 2013, 18:37

*evil laugh* Viimeinkin täällä! Vahti has come and joined your forces mates! ^^
Vahti

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Marras 2013, 18:43

Teretulemasta! Viimeinkin. Tosiaan, sori että tässä nyt kesti, mut en nähny mitään syytä antaa sun rekisteröityä vanhalle foorumille, kun sit sun kaikki veistit ois siirrossa kadonnu ku pieru saharaan >:

MUTTA VIIMEIN!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Vahti » 05 Marras 2013, 18:50

Ei se mitään suur adminimme. Järkeväähän se oikeastaan oli, koska aika turhaa olisi ollut vain rekisteröityä foorumille kun samantien oli muutto edessä ^^
Vahti

ViestiKirjoittaja Forte » 05 Marras 2013, 21:19

Minäkin osasin tänne. Yolo.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Marras 2013, 21:33

Ihanaa!

Oon täs koittanu kattella mis ois joukkosähköpostin lähetys nappi mut en löydä. Koska musta tuntuu et yks tai kaks tulee eka vieraskirjaan kysyyn et "mitä foorumille on tapahtunu" ennen kun huomaa et hups, päivityksiä kotisivulla missä selviää kaikki.
Tosiaan jos ootte toisiinne yhteydessä muuallakin kun foorumilla, niin pistäkää viestiä kiertään, et ollaan muutettu, jos joku ei vielä tiedä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lörri » 05 Marras 2013, 21:53

Aksutar kirjoitti:AHAHA löysin ton vanhan foorumin ulkoasun, jonka saa ilmeisesti ladattua tähän. Katotaan, toimiiko. Meinaan jos toimii niin ihanaa.

MUT PIRU TARVIIN NYT SIT CRIMIÄ ET OSAISIN ASENTAA TÄN! HOW DO I CODE

OOOOOOOOOOO!
Täähän sujuu ko tanssi, jos saadaan viä tuokin kauneus takaste silmäimme eteen <3
Lörri

ViestiKirjoittaja Agna » 05 Marras 2013, 22:36

Lämpimästi tervetuloa Vahti! \o
Auetkoon edessämme lukuisien eeppisten pelien kirjo ja jotain sinnepäin. Sekä tietysti auvoisia ja hulluja hetkiä pulinassa. Muutonkin tuoksinassa.

Ja erittäin mehukasta jos vanhat ulkoasut saadaan takaisin, koska hei, that's what makes TNF after all. Siis eihän ne pelaajat ja hahmot ja juonet niinkään vaan se puinen tausta. Mutta rakastin sitä! Crim raukka joutuu raatamaan :'d
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Marras 2013, 22:59

Agna kirjoitti:Ja erittäin mehukasta jos vanhat ulkoasut saadaan takaisin, koska hei, that's what makes TNF after all. Siis eihän ne pelaajat ja hahmot ja juonet niinkään vaan se puinen tausta. Mutta rakastin sitä! Crim raukka joutuu raatamaan :'d

niinpä. Se tausta sen teki. Se tausta, joka oli jollain kalafoorumillakin, mistä sen alun alkaen bongasin :----D
Crim raatamaan, joo. Ehkä ostan sille taas jonkun pelin kiitokseksi kaikesta vaivannäöstä. Viimeks ostin sille l4d2 koska se oli alennuksessa ja se oli ostanu mulle Terrarian.

Yh, huomenna alan toteuttamaan foorumin uutta rakennetta, heti kun pääsen. Varmana lisään peli-alueita nyt koska phpBB3. Kyllä ne kylät tulee ihan kohta puoliin sitten jossain välissä joo.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Cheikki » 06 Marras 2013, 00:31

Yhyy mulla tuli ikävä ominaisuutta "näe foorumilta MIHIN viestiin on kirjoitettu, eikä vain KUKA on kirjoittanut" ><
Cheikki

ViestiKirjoittaja MaiAnn » 06 Marras 2013, 12:02

En edes tiedä mistä puhutaan, mutta tulinpahan näitä viimeisiä viestejä lukeen :')
MaiAnn

ViestiKirjoittaja Nipustin » 06 Marras 2013, 12:09

Kyllä kait Cheikki en näkee? Ainakin minä nään mutta en tiedä onko eroja sillä että millä taustalla sitte täällä pyörit.

Tervetuloa joo uusille pelaajille, and what she (Agna) said! :))
Nipustin

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut