Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja MaiAnn » 07 Marras 2013, 14:57

Pieni paikkakunta pienet arvosana-asteikot. Ainakin luulisin näin :D

Joillakin alkaa jo viikonloppu ;n; mulla alkaa vasta perjantaina loma ja olen isänpäivänki poisa kotoo:< mutta onneksi ihanat opettajat menevät johonki kokoukseen kuopioon (pitäisikö liftata kyyti?:o) niin saan juhlistaa isän päivää sitten maanantaina tekemällä jotain hyvää kotona :3
MaiAnn

ViestiKirjoittaja Aksutar » 07 Marras 2013, 15:39

1-3 arvoasteikko on amiksessa. 1-5 korkeakouluissa. Nollia unohtamatta. doing. Näin btw pääsenkö taas pätemään pääsenkö kiitos.

Mulla alkokin viikonloppu jo tiistaina (D On tää ATTO jakso ihana yhä.

Tynnyri kirjoitti:Ah kahvia kyllä kiitos. Oli mukava käydä koulun kanssa vaellustallilla (jee, en osaa ratsastaa, sinne siis!) tutustumassa hienoihin maastoihin, no onneksi en ollu palauttanut jotain tehtävää ajoissa, niin pääsin kävellen tutustumaan :3

Oisit vaan hypänny ratsun selkään ja kirmannu auringonlaskuun! Hällä väliä osaatko vai et!
Niin minä olisin tehnyt.
Aivan varmasti
Varsinkin jos Nipustin ois yllyttäny.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 07 Marras 2013, 16:02

Amiksessa mekin, 1-3.
Plus sain siitä eilisestä äikänkokeesta täydet pisteet ja kolmosen .D lukematta. Oikeesti.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 07 Marras 2013, 16:36

Nnngh siitä on niin pitkä aika kun viimeks - kauppiksessa - laski jotain pirun tasokuvioita. Nyt tuntuu et nää tehtävät on sarjaa: piirrä puolisuunnikas jonka kantasivu on banaani ja korkeus uranus. Laske puolisuunnikkaan pinta-ala potenssiin perkele jaettuna kananugetilla. Täten saat pluton ÄOn.

Äikänkokeesta lukematta kolmonen. Goody!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja tynnyri » 07 Marras 2013, 17:40

Aksutar kirjoitti:
Oisit vaan hypänny ratsun selkään ja kirmannu auringonlaskuun! Hällä väliä osaatko vai et!
Niin minä olisin tehnyt.
Aivan varmasti
Varsinkin jos Nipustin ois yllyttäny.

Hahaha :D Se oiskin ollut yllättävää, jos oisin tehny niin.
Varo vaan kohta Nipustin yllyttää hyppäämään ratsun selkään :D tai sitten ei...
tynnyri

ViestiKirjoittaja Lörri » 07 Marras 2013, 18:19

Mää kävin tänään piiiiiiiitkästä aikaa ratsastamassa <3 Ai että, ai että, on se vaan jotain niin ihanaa :) Hiukan on hyvä mieli :)
Lisää!!!!!!!
Lörri

ViestiKirjoittaja Agna » 07 Marras 2013, 19:16

Minustakin arvosteluasteikko 4-10 tuntuu kyllä laajalta. Tosin omakohtaisesti se on onneksi supistunut asteikkoon 8-10 joitain vaikeita tapauksia, kuten matikkaa ja fysiikkaa lukuunottamatta. :L Hikipinko kun olen. Mutta näin sitä tähdätään korkealla, tervetuloa lääkärin vastaanotolle sitten... 12 vuoden päästä. Dayum!

Ajattelin laittaa Rushin full soundtrackin (Lotdow huokaa ruudun toisella puolella että hohhoijaa) soimaan taustalle ja vastata siihen viimeiseen peliin, johon en eilen jaksanut. Sain vasta äsken läksyt valmiiksi kun tänään alkoi uusi jakso, ja nyyh. Läksyjen pino kaatui päälleni ja nyt piätä särkee. Pitää saada ajatukset muualle eli lähden Kallen Kapakkaan, cheers! Tulkaa toki limpparille siihen tiskille jos satutte pyörähtämään Kallella tänään.
Tai sitten kahville.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 07 Marras 2013, 19:25

Agna kirjoitti:Pitää saada ajatukset muualle eli lähden Kallen Kapakkaan, cheers! Tulkaa toki limpparille siihen tiskille jos satutte pyörähtämään Kallella tänään.
Tai sitten kahville.

Voin tulla miestä väkevämmälle. Nyt tekee mieli piirtää joku yhteiskuva hahmoista kallen kapakassa. Näen jo vision, mutta pfft, minäkö sen toteuttaisin? Ehkä joskus. Ensin muut työt pois alta. Niitäkin kertynyt kun ei piirtäminen onnistu. Mitä on anatomia.

Lörri kirjoitti:Mää kävin tänään piiiiiiiitkästä aikaa ratsastamassa <3 Ai että, ai että, on se vaan jotain niin ihanaa :) Hiukan on hyvä mieli :)

Mäkin haluun >: Viekää joku mut ratsastaan. Poneilla.

Tynnyri kirjoitti:Varo vaan kohta Nipustin yllyttää hyppäämään ratsun selkään :D tai sitten ei...

Mä yllytän sen tekeen taas jotain hurjaa. Yllytyshullut awaaay!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lörri » 07 Marras 2013, 19:28

Haa, Kallen Kapakissa nähdään, ja Aksu, mää vien sut sinne ponilla, noi oli pieniä ja pyöreitä ja pörrösiä issikoita :)
Tai on mulla sitte ihan Cryptissäki sulle punanen poni, meetkö mieluummin ihan tällä paikallisliikenteellä?
Lörri

ViestiKirjoittaja Nipustin » 07 Marras 2013, 19:33

Aksutar kirjoitti:
Tynnyri kirjoitti:Varo vaan kohta Nipustin yllyttää hyppäämään ratsun selkään :D tai sitten ei...

Mä yllytän sen tekeen taas jotain hurjaa. Yllytyshullut awaaay!

MITÄ.
MIKÄ.
Yllytyshullu.
MINÄKÖ?
En. Kiellän kaiken.
Nipustin

ViestiKirjoittaja Aksutar » 07 Marras 2013, 19:34

PAIKALLISLIIKENNE :----------D EI perhana kun kiljahdin naurahtaen.
Joo, voin tulla sun kyydillä niin voin sit tarjota kierroksen Kallen kapakassa. Sinne siis!

Nipustin kirjoitti:MITÄ.
MIKÄ.
Yllytyshullu.
MINÄKÖ?
En. Kiellän kaiken.

Yllytänkö sut taas flirttaileen Harlekiinille?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 07 Marras 2013, 19:57

Kävin Kallen kanssa jutskailemassa, oikein makoisaa kahvia oli. Nyt en tiedä mihin menisin joten pysyttelen täällä Cryptin laitamilla. Tai sitten menen F1-formularadalle ajelemaan ja uhmaamaan kuolemaa. JOO! NIKI LAUDA, MINÄ TULEN <3

Paikallisliikenteellä :d Mennään kaikki Cryptin paikallisliikenteellä Kapakkaan hakemaan juomat ja sit formularadalle samoilla julkisilla ajoneuvoilla. F1-formulat onkin vankkurikisat tästälähtien.
Cryptissä pitäis olla vankkurikisat. Ihmisten puolella. "Se joka kiertää nopeiten Haltiakaupungin ilman että saa nuolta keskellä ottaansa on voittaja!"

Flirttailemaan harlekiinille? JUOKSE HARLEKIINI JUOKSE.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 07 Marras 2013, 20:06

Agna kirjoitti: "Se joka kiertää nopeiten Haltiakaupungin ilman että saa nuolta keskellä ottaansa on voittaja!"

JOO! Henry järjestää. Heti ens kesänä. Aran pistää Angeluksen juokseen radalle. Vasta virtaan. Katotaan kuin moni jää jyrän alle.

Harlekiini on jo uhri. Njeheheh.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 07 Marras 2013, 20:11

Aksutar kirjoitti:Aran pistää Angeluksen juokseen radalle. Vasta virtaan. Katotaan kuin moni jää jyrän alle.

LOL! Kyllä! Ja kiipeilyturismia järjestetään kolmen vanhimman vuorelle. "Päätähuimaava ja sisuskaluja korventava elämys jota et koskaan tule unohtamaan."
Ja sitten piknik pidetään siellä huipulla.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 07 Marras 2013, 20:14

Agna kirjoitti:
Aksutar kirjoitti:Aran pistää Angeluksen juokseen radalle. Vasta virtaan. Katotaan kuin moni jää jyrän alle.

LOL! Kyllä! Ja kiipeilyturismia järjestetään kolmen vanhimman vuorelle. "Päätähuimaava ja sisuskaluja korventava elämys jota et koskaan tule unohtamaan."
Ja sitten piknik pidetään siellä huipulla.

Purjehduskilpailu merellä. Se joka ei jää Jörren leukoihin, voittaa.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut