Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Marras 2013, 17:25

Lörri kirjoitti:Olen available oikolukuun. Kyllä juu.

Ihanaa.

Lotdow kirjoitti:Olemme asialla ja edistyneitä o7

Täydellistä.

Crimson kirjoitti:No jos mitään en saa tehä, niin vaadin että minulta kysytään, jos tulee ongelmia (--D

Mahtavaa.

Josko mä pääsisin jonkinlaiseen käsitykseen tulevasta rakenteesta sillä välin. Btw jos foorumilla alkaa paikat hyppiä ni tiedätte että mestari on työssään.
Lainausmerkeillä sanat "mestari" ja "työ".
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Marras 2013, 11:49

Olen hirveä ihminen ja tuplapostaan, mutta joku ei-ylläpitäjä henkilö (aluemodeja ei lasketa tähän), jolla on aikaa pohtia vähän syvällisempiä TNFän suhteen, olisin erittäin iloinen jos ottaisit yhteyttä yksärillä. Tarviin jonkun, jonka kanssa/jolta kysellä mielipiteitä uusien muutoksien suhteen >:

Ja ilmoitan tästä pulinassa, koska ei ole kova hätä eikä tämä välttämättömyys aka suuri ilmoitus ole, mutta silti tuon tällaisen tilaisuuden esille, jos jotakuta kiinnostaisi osallistua! // Edit. SAIN JO UHRIN KIITOS!

JA TÄÄLLÄ ON LUNTA JES NYT TEKEMÄÄN LUMIENKELEITÄ.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 21 Marras 2013, 19:58

Täällä on lunta ja se uhkaa estää pääsyni pyöräillen kouluun. Kammottavaa. Muuten kyllä lumi on ihan tervetullutta vaikka se tuskin kestää jouluun asti. :l

On muuten mukavan näköinen tuo uusi foorumijaottelu. Selkeämpi, etten sanoisi. Aluksi olin vähän että jaa metsä tiivistyi yhteen neliömetriin mutta olin tarpeeksi fiksu klikatakseni itteni peremmälle :D Ainoa vaan että pssst, jos niitä typoja sai etsiä niin aloitan heti ja korjaan että ihmisten kylät ja kääpiöiden kylät erikseen tuolla alhaalla. Tai sit ihmiskylät ja kääpiökylät yhteen. :>
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Marras 2013, 20:06

Agna ilmota niistä yksärillä koska me ei aina lueta pulinaa/ei välttämättä huomata viestejä niin nopeesti/saattaa mennä ohi, jos paljon pulinassa tulee viestejä. Näin pssst kuten ohjeistettiin (--D.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 21 Marras 2013, 20:32

Oh, right :D tämä selvä, jatkossa sitten \o Muistin vaan lukeneeni ohimennen aiemmn niin en sitten ollut huomannut niitä ohjeistuksia siinä lomassa. Oh well.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lörri » 22 Marras 2013, 09:35

Lumi! Mikä ihana valo! Ja kun ei ny sitte muuttuisi kuravesiloska keliksi :/
Mun täytyy siiiiiiivota. En tykkää, en. Ei oo mun juttu.
Tulee pitkänenäisiä vieraita jotka kattelee kulmat kurtussa jo kaikenlaisia likaisia lasejakin...oi voi, ne kun on täällä vielä pientä! :mrgreen:

No niin, otan mäntysuopapullon ja taion tän semmoseksi iiihanan puhtaan ja perinteisen tuoksuiseksi luukuksi. Nyt.
Lörri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Marras 2013, 16:26

Agna kirjoitti:Aluksi olin vähän että jaa metsä tiivistyi yhteen neliömetriin mutta olin tarpeeksi fiksu klikatakseni itteni peremmälle :D

Joo, Henry päätti pistää mettän matalaks ja määräs hakkuut.

Lörri kirjoitti:No niin, otan mäntysuopapullon ja taion tän semmoseksi iiihanan puhtaan ja perinteisen tuoksuiseksi luukuksi. Nyt.

Mee siivoon munkin kämppä, en jaksais itte. Saat kahvia palkaks.

Uh oh, se olis sit kuus vuotta täynnä. Näin unta, et alkoin TNFän synttäreinä miettiä et pitäiskö vaan pistää pillit pussiin ja pistää koko paikka alas. Kauniita unia mulla.
Hyi ois nyt jääny noi lumet maahan. Kauhee loskakakka nyt sitten.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 23 Marras 2013, 03:04

Aksutar kirjoitti:Uh oh, se olis sit kuus vuotta täynnä. Näin unta, et alkoin TNFän synttäreinä miettiä et pitäiskö vaan pistää pillit pussiin ja pistää koko paikka alas.

KEHTAAKIN! JDÖLAJDIAWDÖJADW

Lumi ois ollu kyllä jees, jos ois jääny maahan. Nyt kun on pimeetäkin niin sitä omalla tavallaan kaipais sitä valkeeta töhnää tonne. Mutta leutoa talveahan se lupasi. Sinänsä jees, toisaalta taas ei. Jos ees jouluks tulis lunta |8

EDIT// Elkää säikähtäkö, jos huomaatte että TNF:n kotisivut meni matalaks. Syyllistyn tähän, koska pistän koko paketin uusiks ny o3o

EDITEDIT//Kotisivut taas pystyssä o7 Olkoot tämä lahjani tnf:n synttäreitten kunniaksi koko foorumin väelle, erityisesti Aksulle >3< Jos sieltä löytyy nyt ihan kamalia virheitä/epäkohtia/erroreita, niin ilmottakaa niistä meikälle yksärillä, jotta voisin niitä kartottaa ja myöhemmin sitten myös korjata.
Crimson

ViestiKirjoittaja Lörri » 23 Marras 2013, 09:33

Crim;
kaunista!
<3 <3 <3

Ja Aksu ei näe edes unia tuommosista kansanmurhista :shock:

JA ENKÄ tule. Sitäpaitsi, en juo enää kahvia, et ei tehoo :P
Lörri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Marras 2013, 11:21

Crimson kirjoitti:
Aksutar kirjoitti:Uh oh, se olis sit kuus vuotta täynnä. Näin unta, et alkoin TNFän synttäreinä miettiä et pitäiskö vaan pistää pillit pussiin ja pistää koko paikka alas.

KEHTAAKIN! JDÖLAJDIAWDÖJADW

Lumi ois ollu kyllä jees, jos ois jääny maahan. Nyt kun on pimeetäkin niin sitä omalla tavallaan kaipais sitä valkeeta töhnää tonne. Mutta leutoa talveahan se lupasi. Sinänsä jees, toisaalta taas ei. Jos ees jouluks tulis lunta |8

EDIT// Elkää säikähtäkö, jos huomaatte että TNF:n kotisivut meni matalaks. Syyllistyn tähän, koska pistän koko paketin uusiks ny o3o

EDITEDIT//Kotisivut taas pystyssä o7 Olkoot tämä lahjani tnf:n synttäreitten kunniaksi koko foorumin väelle, erityisesti Aksulle >3< Jos sieltä löytyy nyt ihan kamalia virheitä/epäkohtia/erroreita, niin ilmottakaa niistä meikälle yksärillä, jotta voisin niitä kartottaa ja myöhemmin sitten myös korjata.

*Heittää kovia vastuupalloja pitkin foorumia* KOTISIVUT ON NYT SIT SUN VASTUULLA (---D
Liian täydelliset. Kyllä nyt kelpaa taas.

Lörri kirjoitti:Ja Aksu ei näe edes unia tuommosista kansanmurhista :shock:

JA ENKÄ tule. Sitäpaitsi, en juo enää kahvia, et ei tehoo :P

Mä oonkin tämmönen joka oikeesti haluaa heittää mukaan pari maailmanloppua ja karmageddonin. Voi suunnitelmia.

Höh. No saat teetä? Colaa? Mehua? .... Vettä?

Se ois sit hautajaiset tänään. Saa nähdä kuin nenäänsä pitkin sukulainen tulee muo tuijottaan mut siinähän möllöttää. Anteeksi etten osaa itkeä kirkossa. Anteeksi ettei oikein ole kiinnostanut pitää myöskään yhteyttä (D.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lörri » 23 Marras 2013, 11:38

Piilomassamurhaaja?
:roll:

Ei onnaa, en tule, murhaat mun piilomassan kuitenkin! En oo niin vietävissä, pöh!

Joo, ehkä menen ulos, jos siellä vaikka heräis? :D
Lörri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Marras 2013, 12:04

Emmä nyt tiedä onko se kovin piilomurhaamista kun kovasti siitä aina huudan :---D Ivy ei tykkää kun suunnittelen päänmenoja hahmoilleni mutta Ivyltä ei kysytä.

Ulkona ei herää, siellä jäätyy. Tulipas prinsessa olo kun sisko kiharsi mun hiukset ja nyt meinaan maiharit jalassa lähteä liikkeelle. Fabulous as always.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 23 Marras 2013, 17:18

Lörri kirjoitti:Crim;
kaunista!
<3 <3 <3

Aksutar kirjoitti:*Heittää kovia vastuupalloja pitkin foorumia* KOTISIVUT ON NYT SIT SUN VASTUULLA (---D
Liian täydelliset. Kyllä nyt kelpaa taas.

No olihan se lähemmäs vuoden projekti varmaan, joten olen ihan tyytyväinen itsekin suoritukseeni. Dänke vaan, kiva jos miellyttävät .3.

Jos sitä alkas kirjotteleen ohjelmoinnin raporttiosuutta valmiiks ja si tekis lämpimiä voileipiä. Saattaa olla että teen invaasion foorumille vielä tänään, tuntuu siltä että inspis nostain vähän päätään jostain harmaasta risukosta taas vaihteeksi o3o
Crimson

ViestiKirjoittaja Vahti » 23 Marras 2013, 17:59

Täydellistä Crimson! Aivan kerrassaan upeat ja teemaan sopivat etusivut! ^^
Vahti

ViestiKirjoittaja Agna » 24 Marras 2013, 17:44

Kyllähän minunkin pitää noita kotisivuja kehua, aivan huikean hienot :> Fontti on oivallinen ja tuo pergamenttirulla on hyvä ratkaisu. Aika glamour :3 Ainoa että Chromella ei näy iiihan kokonaan tekstit mutta sitä nyt en viitsi edes virheeksi laskea, koska jokainen, joka osaa käyttää nettiä, tietää kyllä miten sitä saa kelattua alaspäin. Ja kaikenlisäksi alhaallakin mainitaan että toimii parhaiten Firefoxilla.
Mutta on kyllä hyvä. Kauniit värit ja kaikkea. Hyvää työtä!

Käytiin eilen katsomassa porukalla minä, Lotdow ja paras kaverini tämä uusin Nälkäpeli. Olin ilahtunut siitä kuinka uskollinen se oli kirjalle, toisin kuin eka osa. Tykkäsin! Suosittelen lämpimästi (lukemaan kirjat), se oli hyvä.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna