Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Cheikki » 27 Marras 2013, 13:32

Hades nukkuu mun hupussa... Crimi se ei oo sitä miltä se ehkä kuulostaa! ->_<-

Ps. Kiitos rottakeskustelun mulla meni pitkään tajuta että HÄH, Suskari tappelee hiiren kanssa että saa koneen toimimaan? Omien kokemuksieni vuoksi tietenkin ajattelin ensimmäienä, että tyypin kesyhiiri vipeltää pitkin näppäimistöä :'DD

.... Mistä metalliupeuksista me nyt puhutaan?
Cheikki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 27 Marras 2013, 14:08

Sanokaa mitä sanotte mut ainoo kaveri mikä mulle tulee heti ekana mieleen Hadeksesta on hän.
Koska GoW. Nyt kuvitelkaa tommonen kolossi nukkumassa Crimsonin vieressä tai Cheikin hupussa. Minä ainakin nukkuisin onnellisena tuon vieressä.
Kaunista.

Metalliupeuksiin löytyy lörrin heittämä linkki tosta edelliseltä sivulta tai quotesta Crimsonin vastauksessa, ensimmäisestä viestistä tältä sivulta.

Tulkaa joku siivoomaan. Lörri, siivoa!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lörri » 27 Marras 2013, 14:45

No, Cheikin hupussa, miniatyyrina, olis aika suloinen <3

Ja ei, tänään ei voi siivota, koska harmaata ja loskaa, tänään ollaan peiton alla piilossa pahaa marraskuuta.
Lörri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 28 Marras 2013, 07:18

Ihmistä ei ole luotu heräämään näin aikaisin.
Tai sitten mun kahden kuukauden perseily ja viimepäivien unirytmin totaalinen räjähdys kostautuu. Valokuvaustunneista tulee tänään mielenkiintoisia.

Mini Hades voi ei. Mun sydän sulais.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 30 Marras 2013, 21:05

Ihmisiä ei ole luotu heräämään ennen aurinkoa. Suomessa tämä tarkoittaa talviunia. Miksei me nukuta talviunta? Kelatkaa miten siistiä se olisi, heräisi keväällä hoikkana ja tyytyväisenä.

Tein juuri oman elämäni ennätyksen, tein maailman parasta banaanikakkua. Päämääräni on täytetty.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 01 Joulu 2013, 17:45

Talviunet kiitos. Kuka sitä jaksaa ees herätä kun koko aina on pimeetä ja synkkää ja masentavaa ja tylsää ja tulis ees sitä lunta.

En oo koskaan maistanu banaanikakkua. Lähetä mulle pala postissa. Kirjekuoreen sullo, postinkantaja ei ihmettele yhtään.

Mun piti tänään siivota ja tehdä kaikkea mut hups, melkein heräsin ajoissa ja melkein oon saanukin jotain aikaan. No nyt on sunnuntai, sunnuntaina ei kuulu tehdä mitään, eikö?

Haluaisin myös, että jokainen edes harkitsisi "tuhlaavansa" kahdeksan minuuttia vapaavalintaisesta päivästään katsoakseen tämän. Speaks.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 01 Joulu 2013, 18:03

Ihan ettei tule väärinkäsityksiä, banaanikakku ei ole kakku, jossa sojottaa banaaneja pystyssä. Se olisi tyhmän näköistä, ja sopisi johonki Rocky Horror Shown paremmin kuin minun keittiööni.
Forte

ViestiKirjoittaja Lörri » 06 Joulu 2013, 21:23

Sinne meni!
Ihan totaalisesti löi täydestä vauhdista liinat kiinni...inspiraatio nimittäin.
Ei yhtä ainoota sanaa lähe takertelematta liikkeelle.
On se jännä kaveri, tuo inspis.
Mulla vaan ei mitään välimallia oikein olekaan...joko tai, kyllä tai ei.

Katsellaan, josko se nyt kuiteski vaan ottas vähän lepotaukoo vaan, ja innostus tästä ennen enskesää :P
Lörri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Joulu 2013, 22:49

Sinne meni todellakin. Koko viikon koittanu saada aikaseks vastailla peleihin mutta ei, ei sitä tekstiä tule kun pari riviä fiksusti ja sitten vaan tuijotetaan ruutua. Pyllystä on se, että tekee kovasti mieli pelata, mutta ei saa tekstiä aikaan. Kakkaa tämä. No, onneks kohta on taas lomaa niin ei tarvii kouluhommissa stressata. Tosin meil on ihan hemmetin awesome tehtävä nyt: Pitää kirjottaa käsikirjotus viiden minuutin animaatioon ja sitten RPG/tasohyppy pelin kenttään. Onko yllätys, et multa tulee TNF aiheista tekstiä?

Ja ei jumalauta noita itsenäisyyspäivä mellakoita tampereella. Joskus ihan hävettää ihmisten puolesta. Onneks en enää asu tampereen keskustassa.

KOHTA ON JOULU!
Mites on porukoiden itsenäisyyspäivä menny?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lörri » 06 Joulu 2013, 23:09

Ruudun tuijottaminen. Ja siihen se jää. Plöts.

Ei kai se väärin ole että tulee TNF-tekstiä :mrgreen:

Mellakat, niin. Pöljät.

Itsenäisyyspäivä meni metsäretkellä ja pihalla muuteski aika paljolti :)

Ja Joulu se sieltä joutuu vaan, ja sitten siitä taas päästään :D

Mun on ihan oikeesti hankala suoltaa tekstiä tähänkin :D Hitto soikoon. JOteski niinku lyhyitä ja yksinkertaisia lauseita.
Lörri

ViestiKirjoittaja Templer » 06 Joulu 2013, 23:33

Ja minä olen saanut vihdoin heräteltyä itseäni ja inspistäni, koska TALVI. Kyllä. Inspiraation lähteeni talvi on täällä taas. :3
Templer

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Joulu 2013, 17:38

Lörriltä katoaa inspis ja Temp löytää inspiksensä. Tässä on nyt joku juoni varmasti.

Vielä kun kykenis itte vastailemaan. Ehkä kohta. Sain mä sentään viikonlopun aikana tehtyä listan odottavista peleistä ja järjestin ne hienosti jonoon. Sit kun vielä pääsis toteuttamaan ne >:O Ketuttaa kun on niin hienoja ideoita odottamassa uusien pelaajien kans mut en viitti ottaa niitä uusia pelejä ennen kun vanhat on pois alta.

Sunnuntait on tylsiä, tiesittekös.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lörri » 08 Joulu 2013, 17:41

No minä kuristin ja puristin kyllä vastauksenkin tänään <3
Mut siis se lentävä flow tai mikä lie, tiette kyllä mitä tarkotan, puuttuu. Pöh.

Sunnuntai on aina tylsä, joo, mut tylsyyskin on joskus ihan jees, oikeesti.
Lörri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Joulu 2013, 13:04

You did eeeet! <3 Kyllä mäkin vielä. Joskus. Ehkä huomenna kun kässärin kurssi on ohi ni ei tarvii näitä naputella.

Maanantai. Tapaamme jälleen. Onneks oli myöhänen herätys, ei tarvinnu heti kuudelta kuolla. Olin myös fiksu ja hankin nastat kenkiini, nyt jos kaadun kertaakaan tuolla niin en enää ikinä lähde liikkeelle minnekään. Jään kotiin itkemään, kuinka talvi on ilkeä ja ahterini ei enää kestä kaatumisia.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut