Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Agna » 21 Elo 2008, 20:42

Joooh, ei haittaa mitään :) itekkin vältän sellaisia: 'Loryen istui, käveli, juoksi, söi ja nukkui. Uusi päivä, hän käveli, istui, ja unohti syödä - ja niin meni päivärytmi sekaisin.'
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Mirie » 21 Elo 2008, 21:11

Sama juttu mulla, kamala hinku kirjoittaa mut aina kun painan "Vastaa"-nappulaa, alkaa lyödä tyhjää ja kaikki mitä yritän kirjoittaa on sellaista sontaa että.. :/

Mä tuskin rei'itetyn naaman vuoksi enää pääsen mihinkään kahvilaan/ravintolaan tjsp, harmillista sinänsä.. :s Olisin Picniciin vielä halunnut. Häivettä vois aina kokeilla, mutta kyllähän senkin huomaa..
Johonkin Prismaan vois mennä töihin, "jee". -.-
Mirie

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Elo 2008, 15:32

neeh, josko tästä pikku hiljaa sais itteensä niskasta kiinni. Vois tänään koittaa ees joihinkin vastata >_>

Heh, mä en ees voi ottaa lävistyksiä mihinkään, mulla tulee muuten arpikudoskasvaimia :) Ei siinä, en mä lävistyksiä haluaiskaan, en ees käytä mitään normaali koruja, ne on vaan tiellä :D
Mä en kertaakaan oo ollu missään suuressa ruokakaupassa töissä.. eikä kyllä kauheesti houkuttelis semmonen homma, paitsi et siellä vois olla mukavan viileetä aina kesäsin :D
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja kuutamo » 26 Elo 2008, 20:51

ahh.. tääl taas. meni vähän näiden ihmissuhde ongelmien kans mut nyt alan taas pelailemaan :D
kuutamo

ViestiKirjoittaja Aksutar » 27 Elo 2008, 22:27

mulla on nyt muita ongelmia menossa D'x no kai se tästä ku saa taas ittensä kerättyä.. toivottavasti.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 12 Syys 2008, 19:18

Eli eli, Agna on ollut poissa viikon kestävän tietsikkakiellon takia (pyysin mmupua kertomaan, mutta arvatkaa muistiko), mutta nyt oon taas kehissä ^^ pari minuuttia, kunnes pääsen kotiin jossa sisko on vallannut koneen, sitten katoamme viikonlopuksi mökille mmupun ja Retiisin, sekä pikkusiskojemme Toffon ja Kuukkelin kanssa (nicknamet käyttöön <3).

Vastailen ropetuksiin heti kun ehdin.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 13 Syys 2008, 11:59

AGNA *3* Aksu jo luuli että pikku Agnalle on sattunu jtn T_T oli muuten pirun hiljanen viikko ._.

heeeeei ihmiset ja örrimörriäiset.. mitään musa ehdotuksia? Aksulta loppu soittoluettelo, pitäis päästä uusia biisejä kuuntelemaan.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 14 Syys 2008, 16:30

Pikku Agna xD Jep, Agnahan on TNF:än nuorin pelaaja toistaiseksi.. Eeheehee. Justiinsa ikärajan kohdalla :3. Ja ylpeä siitä! Paitsi että tietysti kaikki termit ei oo vielä tuttuja. Mutta ainahan sitä voi sanakirjoja kaivella omaksi huvikseen.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 15 Syys 2008, 13:00

neeh, TNF:ssä ei varsinaisesti ikärajaa ole, mutta ikä suositus.. kun yleensä nämä pikku nassikat tekevät viidessä minuutissa suhatun hahmon jolla pelaavat korkeintaan pari peliä ja sitten hiljenevät.. toki löytyy näitä positiivisia yllätyksiä, kuten nyt pikku Agna ^-^ oish, kohta kokonainen vuosi täynnä \o/ tnf:än kohdalla siis. no oke, menee vielä pari kuukautta mutta silti.. \o/.

ps agna, tuolla kysy seuraavalta osiossa kirjoitit "Ja toivonkin ettei tälle tule "aika-ei-riitä-loppua". "... sen voin taata että sellaista loppua TNF ei tule kokemaan, itse en ainakaan ole ajatellut lopettaa TNF:ää milloinkaan. mutta JOS joskus käy niin, niin ensinnäkin yritän hankkisin uuden ylläpitäjän tänne. ^^

hhah, aika ei riittäis.. mulla ei mitään muuta ookkaan kun aikaa 8DD paitsi tänään pitäis pihalle mennä ja hoitaa kouluasioita T_T
sais olla jo syysloma, ei jaksa odottaa että näkis taas pidemmällä asuvi kavereitaan : D
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 15 Syys 2008, 15:12

Jepjep, näinhän se on (waah, vai me muka nassikoita >8D). Jee, vai että kokonainen vuosi \o/ yay!

Fiuuh, Agnapa onkin tästä tiedosta iloinen! Nimittäin meikä ainakin pelailee niin kauan kuin näppäimistössä puhtia riittää >8) ja sitä saa luvan riittää kauan.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 15 Syys 2008, 17:32

hehe >8] sama täällä *vaihtaa näppäimistöön pattereita*. onneks on kaks näppäimistöö mikäli patterit päättää loppua, niin voi vaihtaa langalliseen.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Zaubares » 15 Syys 2008, 18:11

Hah, meikä on kannettavalla liikenteessä. Hankin tuossa kesän aikana mokkulan ja nyt voin olla täällä pelaamassa vaikka koulumatkalla. Akku kestää pari tuntia ja se riittä hyvin kaikkeen. Hiiren kanssa oli vähän vaikeuksia, kun ei löytynyt ehjää, mutta nyt minulla on hieno (ja kummallinen) hiiri. Tätä hiirtä ei liikuteta matolla, vaan tässä on punainen pallo, jota pyöritetään peukalolla.
Zaubares

ViestiKirjoittaja Aksutar » 15 Syys 2008, 19:01

minullakin OLI kannettava (ja tavallaan on yhä edelleen) mutta lahjoitin sen pikkusiskolleni kun sain tämän uuden pöytäkoneen :) mokkula olisi kyllä hyvä idea.. ja sellainen aivan pieni kannettava, niin voisi datailla missä vain.. hmm, pitääpä pistää ostoslistalle >8]
Serkullani oli kerran (voi olla edelleenkin) ilmeisesti samanlainen hiiri mitä sinulla, Zaubares.. kerran kokeilin sitä eikä meinannut tulla mitään O__o'
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 15 Syys 2008, 20:47

Haa, meidän vanhassa koneessa oli myös samanlainen hiiri... En kyllä osannut käyttää x)
Laulettiin kokoajan musantunnilla perjantaina ja torstaina Lounatuulen laulua... Tuli pienesti vieroitusoireita TNF:stä, piti piirtää koko musiikinkirja täyteen tilannekuvia ropetuksista >8D harmi että ne jäi sinne musankirjan väliin (jotka piti palauttaa sitten opettajalle).
Opettaja ihmetteli lievästi kun koko aukeama oli täynnä kaljuja ja pitkähiuksisia ukkeleita suippoine korvineen, sekä yks sokea naikkonen side silmillä jonku vampyyrin kans tutkimas jotai paperilappua XD se kysyi että mistä ne on, sanoin että "Ne on vaan... Semmosesta fantasiajutusta."
Se vaan nyökkäs ja kattoi mua niinku olisin just kadannu psykiatriselta osastolta... Huoh. Kirotut vieroitusoireet.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 15 Syys 2008, 21:14

sinäkin prutkuseni! Mulla on vihot ja kirjat täynnä kaiken maailman TNF kuvia, aina tilannekuvista parodiaan.. vois taas skannailla niitä tässä joku päivä. koulussakin opettajat kattoo silmät kierossa ku Blackejä hyppää joka vihosta silmille D: (puhumattakaan AaronXAlf parodiasta... siis ivyn aaron, ei se toinen Aaron). KRMH, niin, sen takia oonkin alkanu kantamaan ihan erikseen piirustus vihkoa joka paikassa, jos tulee inspiksen puuska.
heeeh, lounatuulen laulu \o/ se oli mun lemppari pienenä ^-^ Mulla on se jopa koneella 8D taidampa popittaa sitä hetken.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut