Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Lörri » 20 Tammi 2014, 20:30

Joo! Niin teetkin Brogan majatalosta ravintolasivun, ja sit linkität sen tänne ilman muuta :mrgreen:

kylmä on, kumma talvi, ei oo sopivaa ollenkaan.
Lörri

ViestiKirjoittaja Forte » 21 Tammi 2014, 01:35

Nakkila. Oikeasti, minusta se kuulostaa joltain vitsiltä, jonka joku Jussi on 1903 keksinyt ympäripäissään. Ei sillä, että Suomessa nyt muutenkaan olisi siistejä kaupunkien nimiä. Jenkeissä voi antaa nimeksi vaikka Orlando, joka on kaupunki, mutta kuulostaa myös hyvältä nimenä. Olisin aika kamala, jos antaisin lapselleni nimeksi Lappeenranta.

Pitää muuttaa pian, todella pian. Iltaisin on niin kylmä asunto, etten voi kirjoittaa koneella D: Gimme a house, dammit!
Forte

ViestiKirjoittaja Ylva » 22 Tammi 2014, 12:30

Vittumainen päivänalku ja kun tulin kotiin oli posti tuonut iloisen yllätyksen. Elikka sain sen piirustuskilpailu lahjan. Suurkiitos ylläpidolle sattui juuri sopivasti piristämään päivää XD
Ylva

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Tammi 2014, 17:49

Hoho, hyvä tietää että tuli paketti perille. Oisin halunnu jotain vähän mahtipontisempaa palkinnoks mut hyvä että se pienikin kelpas! Toivottavasti oli ees hienot paketit, en tiiä minkä näkösenä Ivy lähetti ne tulemaan.

Vielä huominen koulua. Josko sit tänä viikonloppuna viimein sais jotain vastauksia loppuunkin tänne. Toivottavasti.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ylva » 22 Tammi 2014, 22:05

musta toi oli hurjan hyvä. oikeestaan tuli sellai olo että tossakin on liikaa XD pandaminttusuklaata <3
Ylva

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Tammi 2014, 13:46

OMONMON<3 Ei tiedetty allergioista joten sori jos lähetettiin teille jotain myrkyllistä. Korujen ketjut on sitten nikkeliä ilmeisesti et jos alkaa kaula kutiseen - jos edes käytätte - niin vaihtakaa ketju.

AHAHAH palohälytys koulussa, koko koulu pihalle ja kattoon kuin kaks paloautoa kaahaa paikalle. Ei sit kumminkaan palanu missään, mut mun puolesta oltais voitu päästä samantien sit kotiin. Koska olihan tuo nyt aika traumatisoivaa. Kyllä.

Lainatkaa joku mulle suurta inspiraatiota ja aikaa, niin ehtisin kirjottaan vastauksia loppuun.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 23 Tammi 2014, 19:12

Meille tuli ensimmäisenä talvena kämpillä usein palohälytyksiä, öisin. Hyvä herätys kieltämättä.

http://www.youtube.com/watch?v=cjpHzLYHkwA
Inspiraatiota, tuskin, mutta ainakin tuo hymyilyttää. Haluan Nintendon.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Tammi 2014, 19:19

Forte kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=cjpHzLYHkwA
Inspiraatiota, tuskin, mutta ainakin tuo hymyilyttää. Haluan Nintendon.

<3Ah indeedly. Tosin tää nyt jo ehkä naurattaakin. Nyt kyl tekee mieli pelata vanhalla pelikoneella. Ja ei en halua mitään emulaattoreita haluan ihan oikean konsolin.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 23 Tammi 2014, 19:37

Miksei enää tehdä noin hienoja mainoksia, missä on stereotyyppisiä nörttejä? Tai edes hienoja pelejä, jos miettii. Joo on hiento grafiikat, mutta Castlevania! Ei sitä voi ylittää.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Tammi 2014, 20:22

Niinpä! Valitettavan usein ne grafiikat kyl tuntuu menevän juonen, pelimekaniikan ja kaiken muun edelle (ofc ei nyt aina ja on nykyäänkin hyviä, ei saa yleistää mutta ye know. TOISET TYKKÄÄ TOISET EI JNE) >: ja ei ees aleta puhumaan EAsta. Jätän kuitenkin tämän tähän.

Btw seuraako kukaan Nostalgia criticiä?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lörri » 23 Tammi 2014, 23:24

<3 Magee on TNF-riipus :) :)
Kaulakoru, medaljonki, amuletti, miksikä sitä pitää sanoa...ei kai sen niin väliä, mutta siis perille tuli, ja pääsi kunniapaikkalle roikkumaan kaikenlaisen muun kauniin ja arvokkaan kanssa :)
Eli ei joudu kokemaan yksinäisyyttäkään täällä, sai hyvän kodin :P
Lörri

ViestiKirjoittaja Forte » 24 Tammi 2014, 01:31

Seuraan Nostalgia Criticiä, ja olen huomannut olevani hänelle mitä suurimmassa määrin vihainen, vaikka useassa asiassa olen samaa mieltä.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 24 Tammi 2014, 02:20

NCllä on hyviä pointteja, kyllä, vaikkei aina siitä tykkäiskään. Mut mun asia koski sitä et muo ketuttaa hirveesti kun sillä on se Nicolas Cage kuukausi ny menossa. MÄ VIHAAN CAGEA! MÄ EN KESTÄ SEN PÄRSTÄÄ! EEHEHEEI!

Ja Lörri, hienoa että riipuskorumedaljonkiamuletti sai hyvän kodin sieltä :D
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 25 Tammi 2014, 23:04

Wicker Man muuten erehtyi. Ei ikinä pitäisi tarjota Nicolas Cagea uhrilahjaksi millekkään jumalille. Kokeilin sitä kotona, hautasin National Treasuren maahan, ja kasvit siinä kohtaa lakastuivat. Lisäksi, myös minä säikähtäisin koulussa, jos Cage tulisi luokkahuoneeseen samaan aikaan, kun selitän miehen tärkeimmän ja puhtaimman olomuodon.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Tammi 2014, 17:02

Mää juoksisin samantien ulos jos Cage sisään luokkaan rynnis, oli kyseessä sitten fallokset tai matikka. Saattaisin samalla heittää sitä ampiaispesällä. Minulla kun on aina yksi takataskussa.

Ei pylly jotain matikkaa. Matikka on kivaa kun sitä osaa mut auta armias ku tulee näitä vähän vaikeempia ja ennen kaikkea sarjaan "Kuka näitä edes tarvittee ja missä" - kategoriaan lankeavia laskuja ni alkaa miettimään, miks ei vaan vois skipata kursseja.

Tietääkö kukaan millä perusteella hiihtolomat määräytyy ja missä päin se ois milläkin viikolla?
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut