Kysy seuraavalta

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Elo 2008, 10:43

en usko, olen käytännön ateisti enkä usko mihinkään, ennen kuin saan konkreettisia todisteita sen olemassa olosta. Ja itseasiassa en tiedä mihin uskon jos ollenkaan.. yksi syy miksi en usko jumaliin, on se että niitä on niin monta erillaista! Mikä niistä sitten on oikea?
Toisaalta tekisi mieli liittyä Wicca uskontoon, se kuulostaisi mun korvaan järkevimmältä.

>> Kerro yksi noloimmista tilanteistasi! Mikä siinä oli noloa? hävettääkö näin jälkeenpäin vai naurattaako?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 24 Elo 2008, 15:02

No jaah, ensimmäisenä tulee mieleen kun torstaina luokkakaverini veti multa housut melkein polviin asti, ja takana kulki sopivasti pitkä rivi poikia... Saivat sitten päivän naurut. Jaa mikäkö siinä oli noloa? Mietitäänkö...
No jälkeenpäin hävettää, sille ei ollut helppo nauraa x3

>> Oletko pessimisti, optimisti vai siltä väliltä?
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 24 Elo 2008, 20:44

jakomeilitautinen optimistipessimisti. riippuu tilanteesta, yleensä koulussa olen melko pessimistinen, mutta muuten optimistinen.. taidan siis olla siitä väliltä, riippuu tosiaan ihan tilanteesta ja päivästä.

>>jos olisit kirjastotäti, mitä kirjaa suosittelisit Aksulle :3 ?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 24 Elo 2008, 21:16

Auts. Mitäköhän? Suosittelisin jotain piirto-opasta tai sitten ömm... Jotain fantasiakertomusta :3 jos The Night Fantasysta tehtäis joskus kirja, joka kertois kaiken aina Lilyn ja Blackin tapaamisesta sodan loppuun asti, suosittelisin ehdottomasti sitä! Ja lainaisin sen itekki ^^

>>Mitä luulet, kirjoitetaanko TNF:stä joskus kirja >8) ?

Miten niin olen itseänitoistava?
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 24 Elo 2008, 21:53

neehe, Kyllä kirjoitetaan, ainakin on ollut suunnitelmissa ja jotain on tullut jo aikaiseksi, mutta ne on lähinnä tarinoita ennen nykytilannetta, ensimmäisen sodan aikaan... tavallaan Cryptin historiaa. ^^

>> Kuka satuprinsessa/prinssi haluaisit olla?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 25 Elo 2008, 08:15

Öh... Ei harmainta hajua. Olisin Prinsessa Ruusunen (; Saisin nukkua sata vuotta.

>>Horoskooppimerkkisi?

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Agna » 25 Elo 2008, 15:48

No voooi, niitä on niin miljoonia... Celine Dion on ihan hyvä (vaikkakin artistin puolelle menee?) ja sitten on niitä napsittuja kappaleita, Deff Leppardilta ja Totolta ja mitä niitä vanhoja hittejä nyt on (; en kyllä mistään Anna Abreusta/Ilkka Jääskeläisestä perusta...

>>Tykkäätkö valokuvaamisesta? Jos...

- Et, niin miksi?
- Tykkäät, niin mitä tykkäät kuvata?
- Et ole kokeillut (mitä epäilen vahvasti), haluaisitko?

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Elo 2008, 19:59

Ei, en ole ihan kunnollisella kameralla kuvannut, mutta haluaisin kuvata. Kuvaamis kohteena olisi luonto, lähimetsässä on hienoja paikkoja joista saisi upeita kuvia!

>> Oletko tavannut nettituttuja Livenä? Jos et, haluaisitko tavata jonkun tuttusi?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 25 Elo 2008, 20:43

En ole tavannut... Suthan mä haluaisin, tottakai >8D

>>Oletko omasta mielestäsi hullu? Jos et, miksi? Jos olet, millä tavalla?

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 27 Elo 2008, 22:29

no... kai sitä vähän hullu on jos pelkää ihmisiä, elää fantasioissaan ja toivoo joka päivä voivansa possauttaa aivot pihalle muutamalta henkilöltä.. joten kyllä, olen hullu.

>> Luetko Mangaa? Jos luet, niin mitä kaikkia? jos et, miksi et?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 28 Elo 2008, 08:44

En... Jaa miksi? En ole ehtinyt aloittaa yhtäkään sadan muun työn sekaan, mutta aion jonkun - edes yhden ainoan vaivaisen mangan - lukea elämäni aikana. Sen jälkeen niitä sitten kertyy lisää ja lisää ja lisää...

>> Jos antaisit itsellesi piirrustuksistasi arvosanan asteikolla 0-10 (+, - ja ½ sallitaan), niin minkä antaisit?

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 29 Elo 2008, 12:36

tsh, itsensä arvioinnit on kauheita. no katotaas.. riippuu täysin mihin vertaa, mutta sanoisin että 8 ois ok numero.

>> Mitkä viisi taikavoimaa valitsisit, jos saisit valita?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja kuutamo » 29 Elo 2008, 13:41

hmm... teleporttaamiseen illuusioiden teon öömmhmm. näkymättömyyden korpiksi muuttumisen jaaaaa seinän läpi näkemisen

>> jos sinut valittaisiin pohjoismaiden itsevaltiaaksi, mitä muuttaisit/tekisit?
kuutamo

ViestiKirjoittaja Agna » 29 Elo 2008, 15:23

Jaahas. Noh, istua tönöttäisin siellä ja hallitsisin xD ja järjestäisin larppeja ja kjähkjäh... Mietitääs... Kieltäisin pienet, näkymättömät herätyskellot lailla, sillä ne aiheuttavat liikastressiä opiskelijoiden yhteydessä.

>>Lempihymiösi? (tylsä kysymys, juuh)

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna