Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Helmi 2014, 13:36

Hui kun on paljon... No, toivottavasti koti löytyy.

LOVE DARTS. True facts ftw.
Niitä voisi nyt tänään heitelläkin, kerta ystävänpäivä. Että notta hyvää ystävänpäivää vaan foorumillekin!

JA HENGITÄ DANNA! Tule toki kertomaan miten meni Wanhat.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 14 Helmi 2014, 14:30

On se helppoa etanalla. Ei tarvitse välittää, tykkääkö itse tytöistä vai pojista, eikä tarvitse miettiä, onko itse tyttö tai poika. Ystävänpäivä on jännää aikaa varmasti etanalle. Siitä tulikin mieleeni, koska venäjänsampi, josta saadaan kaviaaria, on uhanalainen, yksi tosifiksukuuluisa-kokki päätti kokeilla erilaista herkkua. Etananmunia. Niitä tulee nopeammin kuin sammesta, ja kuulemma ovat yhtä hyviä. Että silleen.

Uu, wanhat. Tosi cooleja aikoinaan, tykkäsin kovasti. Jaa omia kokemuksia tapahtumasta.
Forte

ViestiKirjoittaja Ay » 14 Helmi 2014, 19:03

Hyvää ystävänpäivää kaikille pelaajille!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jopa kaupasta saa tämän päivän kunniaksi kassillista tavaraa.
Ihan jees tavaraa ja tavaraa. (ehkä lasten laulubiisin olisi voinut jättää)
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 14 Helmi 2014, 21:31

OHI ON. Huokaisen helpotuksesta xwx' tanssit oli kivat, me rakastan mun mekkoa, sei oo tyllihirviö niinku ne kaikki muut oli.... Ehehe. Enkä ees tallonu parin varpaita kauheesti .D vähä jänskätti kyllä.

plus me oltiin apparently ainoot jotka näytti olevan tosissaan... Terveisin kahen eri esityksen vieraat.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Crimson » 18 Helmi 2014, 13:57

Wanhat on hieno kokemus kyllä. Wanhat on hienoja - ja ne upeet mekot <3 Meillä lukiossa osallistuin aikanaan sille wanhojen tanssikurssille, mutta sitten kävi niin, ettei mulle löytynytkään paria, enkä jostain kumman syystä saanut värvätä poikakaveria toisesta lukiosta itelleni partneriks niihin tansseihin. Jäipä siltä erää sitten tanssimatta ne tanssit - seuraavana vuonna kuitenkin jouduin tuuraamaan wanhoissa yhtä nuorta miestä, joka jättäyty koko hommasta keskenkaiken pois. En pistänyt pahakseni yhtään 8)

Käärmevaaveja haluan! No jos olis ihan oma kämppä, eikä tarvis miettiä muuttavansa parin kuukauden sisään ja sen jälkeen taas puolentoista vuoden päästä, ja varanto olis kohillaan, enkä olis jo suunnitellut että täytän kotini kattoa myöten kissoilla, niin kelpais. Matelijat on parhaita.

Kaikkia pulinassa olleita aiheita sivuten haluan ilmoittaa että ohjelmointi on liiallisissa määrin vaarallista. Terveisin viimeiset viisi tuntia yhtää samaa ketun login ikkunaa ohjelmoinut, koska ohjelmisto ei ole ajankohtanen ja error ja batman. No, onneks on kahvia ja maikka juuri ilmoitti, ettei opintojakso pidä sisällään tenttiä vaan se korvattiin harjoitustyöllä. Äääähhhähhähähäää~
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Helmi 2014, 15:42

Etananmunat kuulostaa kovin... ei. Voin maistaa mutta en lupaa pitäväni. Oon kyl aina halunnu maistaa jotain isolla pannulla rapeaks paistettuja ja hyvin maustettuja ötököitä. Katoin joskus sitä bizarre foods tjsp ohjelmaa ni siel vetivät semmosia ku simo hilloa. Sit ne vieraili suomessakin ja söivät jotain, mitä en ees tienny suomes syötävän. Ja eräs kokkiystäväni suuttu hemmetisti et "nyt kaikki luulee et suomes syödään aina jotain karhun pyllyä".... Ohjelman nimi oli bizarre foods, ei perinneruuat joita syödään 24/7.

Ja hyvä että Danna selvisi elossa O3O
Mä en oo koskaan tanssinu missään. Pari kertaa yläasteen liikuntatunnilla mutta kerta olin ilmeisesti niin vastenmielinen olento, ettei pojat tykänny muhun koskea, niin sitten päätin vaan lintsata mokomilta tunneilta. Mut oikeesti oon pro tanssimisessa. Liikun kuin gepardi. Joku voi tosin tulla opetaan muo tanssiin.

Ohjelmointi asd. Pidä hauskaa Crim. Minä sillävälin viimeistelen kuvakässäriä, teen 3D mallinnusta ja koitan saada skriptaukset valmiiks loman aikana. MUTTA KAHVI PELASTAA.

Muo huvittaa kun aina kun oon menossa ylläpidon asetuksiin niin meinaan klikata tota "Ilmoita asiaton sisältö" linkkiä asetuksien sijaan. Eli jos joskus foorumi onkin bannattu totaalisesti niin minä vahingossa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Cheikki » 20 Helmi 2014, 00:33

Eeeeei hitsinpitsi, nyt se sitten on oikeasti tapahtumassa: muutto omaan kotiin. Taino, muutan yhteen yhden tyypin kanssa, mutta onhan se nyt silti ihan eri asia, kuin vanhemmilla asuminen : ) Ja vieraalle paikkakunnalle vielä! Oon niin hurja~

En millään malttaisi odottaa, että pääsisin jynssäämään sen kämpän lattiasta kattoon (ikiomilla siivousvälineillä!) ja asettumaan taloksi sinne :3 Ensin pitäisi nyt vaan saada ilmoitusta siitä, että koska saadaan ne avaimet~

En siis ole unohtanut teitä, olen vaan kovin kiireinen juuri nyt! >3<

Wanhat... En ole vieläkään raaskinut myydä mekkoani (koska rakastan sitä, niin kuin varmaan suurin osa tytöistä rakastaa omaa mekkoaan, mutta hei, se kimalteli!) mutta kaipa sitä pikkuhiljaa pitäisi tarjota eteenpäin, enhän mä sitä missää käytä...
Cheikki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Helmi 2014, 09:21

CHEIKKI YO LIVEEE! WOOO.

Kaikki tuntuu muuttavan taas. Meidänkin äitee ja sisko muuttaa ja tänään ois tarkotus mennä purkamaan koiran häkki niiden pihalta mukaan. Vähän kyl nakertaa kun ei siitä ole edes vuotta, kun me se sinne isän kanssa pystytettiin. Noh, tuleepahan ulkoiltua.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 20 Helmi 2014, 18:53

Kaikki muuttaa, minäkin muutan. Lauantaina. Ennen sitä on vielä hillittömät juhlat. Katsoo nyt, miten niissä käy.

Turha vaiva, Aksutar, ulos ei kannata mennä. Siellä ei ole mitään niin kivaa, mitä sisällä ei olisi.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Helmi 2014, 22:10

No oli se aika kivaa istua isän kanssa kahvilla pikkupakkasessa ja katsella, kuinka koira koitti kaivaa kuoppaa routaiseen maahan. Ei sitä sisällä näe >:
Mutta älä juhli liikaa, ettei muuttopäivä venähdä.

Vihdoinkin se inspiraatio sieltä iski, ainakin osittain. Sopivasti vasta näin loman viimeisillä päivillä. OH WELL.
Miten ihmisten ja otusten viikonloppu on edenny?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Cheikki » 23 Helmi 2014, 02:11

Voin ylpeänä ilmoittaa vastailleeni peleihin! : D Ja tehneeni kuuluisaa IKEA-listaa, johon kuuluu tällä hetkellä ruokailuryhmä, suihkuverho, verhot, olohuoneen matto ja kattilat, sekä pannut : D

...Huomenna menen Hämeenlinnaan, jotta voin sitten maanantaina mennä ajoissa solmimaan vuokrasopimuksen ja näyttämään rättiä uudelle asunnolle! >: D Muahhah.

Muut?
Cheikki

ViestiKirjoittaja Crimson » 23 Helmi 2014, 11:05

Ai Cheikkikikn iskeytyy tänne hämeenlinnaan .3. Tulkaa kaikki muutkin ja vallataan sit hämeen linna meille ja pistetään kunnon tnf larpit sinne käyntiin!

Mutta meikällä vasta loma alko - tai no, loma ja loma, joka tuntuu olevan täynnä koulutöitä. Pitäis alkaa ohjelmoimaan sovellusta tohon lego robottiin jonka ryhmäläinen mulle toi eilen. Oli vähän ajsbfjdklsaksb fiilis kun aattelin et se tulee yksin, ja sit sieltä autosta piruvie nousiki koko kuushenkinen perhe. Eehhehehe, mikä ihmiskammo 8)
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Helmi 2014, 12:09

Crimson kirjoitti:Tulkaa kaikki muutkin ja vallataan sit hämeen linna meille ja pistetään kunnon tnf larpit sinne käyntiin!

Mä odotan täällä jo. Valtaistuimella istun. Crim ohjelmoi siitä robotista meille kauhee terminaattori.

Muuttamises on just kivaa se ensisiivoominen ja kun saa kodin viimein aseteltua mieleisekseen. Sit sen jälkeen ei tuukaan siivottua kunnolla pitkään aikaan koska sitä sohvaa on muka niin hankala siirtää (D Vai olenko se vain minä. No oke, joskus tulee siivoiltua ihan kunnolla mut kyl se vaatii sen tietyn fiiliksen.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 23 Helmi 2014, 12:38

Joooo! Tää wall-e:n näkönen pikkubotti onkin valmiiks terminaattorin olonen, että enköhän suoraan ohjelmoi tän ampuun ultrasensoreista laseria ja kiipeen seiniä pitkin valosensorilla :> sit laitan sen vielä laulaan ponponponia sen urhean tuhomatkan ajaksi <3

Sounds like a perfect plan imo (--D
Crimson

ViestiKirjoittaja Cheikki » 23 Helmi 2014, 13:47

Kuulostaa mahtavalta idealta, mutta valloitetaanko mieluummin kesällä? >3< Kun on (toivottavasti) lämmintä?
Cheikki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut