Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Janni » 09 Maalis 2014, 14:11

Mietin että voisin tehdä värillisen potretin johon viereen sitten kivasti kokovartalokuva joka on sit väritön luonnos? :3
Janni

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Maalis 2014, 14:15

Sounds like a plan.

Ah, ihanaa, kahvia. Nyt päivä vasta käynnistyy. Yhdeltä, mutta silti.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 09 Maalis 2014, 16:17

JA Dariuksel on aika kauniit kuvat koska Crim <3

Crim mainittu.

Mullekin kahvia.

Agnalle myöhäset onnittelut! o3o

Tämä oli takuulla hyvä syy tulla ilmoittamaan olemassaolostaan tähän väliin huomaamattomasti. Jatkakaa o7
Crimson

ViestiKirjoittaja Pappis » 09 Maalis 2014, 18:26

Aksutar kirjoitti:On täällä muitakin miehiä. Esim Harlekiini. Ja Zero Grudge.. Ja Mohnake... Ja Pappis... Ja kaikki jotka tähän kategoriaan itsensä vielä laskevat, joita en listannut koska en tiennyt/muistanut. Sands? No? Yes? No? dem be troll.

I HEARD YOU WERE TALKING SHI-
eiku venaa ei mitään moi
Pappis

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Maalis 2014, 18:52

Crim mainittu. Saisit useemmin ilmestyä Crim. Varsinkin tänne. Livenä. Irl. Summoonaan sut pekonilla ja kozelilla.

PAPPIS HOLY HELL NOT YOU AGAI--
Imean heyyy theree.
Tää on nyt ihan varmana juoni kun sinäkin ilmestyt elämään heti kun Papillon liittyi.... I'll be watching ye. è-é

Tykkään kun tääl nakkilassa on hemmetisti peltoja ja aakeeta ja laakeeta, sit kun täällä tuulee niin täällä todellakin TUULEE. Hyvä ettei lähe lentoon. Onneks mul on niin iso perse ettei se nouse ilmaan tosta vaan.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 09 Maalis 2014, 19:13

Aksutar kirjoitti:Crim mainittu. Saisit useemmin ilmestyä Crim. Varsinkin tänne. Livenä. Irl. Summoonaan sut pekonilla ja kozelilla.

Ehkä pitäis ottaa tavaks ilmestyä vähän useemmin. Ja sinne ryntään nyt heti. Kannattaa valmistautua ennenkö on liian myöhästä. Nakkilassa tavataan.

Espoossaki tuulee nii järettömästi, että välillä tuntuu et tän talon katto lähtis sen matkaan. Oli mukava viime yönä heräillä kaikenlaisiin kolinoihin ja siihen kun tuuli heitti kakkaa päin ikkunaa. Empä haluis tämmötteellä ilmalla kävellä kouluun, kun reitti sattuu olemaan joen vieressä. Oisin siellä uimassa alta aikayksikön. Vähintään lentäsin Vanajan yli. Yyyh.

Ny katoan taas bittimaailmaani. Ehkä mä joskus saan nää koodit kirjotettua ja annan itselleni luvan tehdä jotain muuta.
Crimson

ViestiKirjoittaja Forte » 09 Maalis 2014, 22:36

Aah, mulla ei ole koulua ennen syksyä. Voin maata sohvalla ja kuunnella kuinka pylly leviää.

Jyväskylässä ei tuule. Itse asiassa, en usko, että täällä on säätä ollenkaan, samanlaista pilvistä mössöä ollut pari päivää. Eikun..minullahan on ollut vain verhot ikkunan edessä viikon. Onkohan siellä enää Jyväskylää lainkaan..
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Maalis 2014, 12:17

Kuunnella kuinka pylly leviää.... Taas kaunins sanonta suoraan Fortelta. Forte ala mun "päivän lause" koneeks nyt, jooko.

Jyväskylää ei enää ole. Tuuli vei. Joten älä suotta kurkkaa ulos, ei siel mitään oo. Minä varmistan tämän, usko minua.

Ah, koulussa kuus tuntia aikaa piirtää puita. PUITA. Sen sijaan että kuluttaisin aikaani fiksusti ja tekisin ne puut parissa tunnissa MAX niin kyttään foorumia ja katon josko joku täällä pyöris. Ja selaan tumblria, koska miksi ei. Viikko muutenkin aikaa tehdä tää työ loppuun.

Crimson kirjoitti:Ehkä pitäis ottaa tavaks ilmestyä vähän useemmin. Ja sinne ryntään nyt heti. Kannattaa valmistautua ennenkö on liian myöhästä. Nakkilassa tavataan.

Tänne vaan. Tuu tänne sanoon. Nii. Perhana. Sit voidaan taas puhua hahmosuhteista pitkälle yöhön.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 10 Maalis 2014, 20:12

Oli se vielä olemassa. Tavallaan.

Vaatii yllättävän paljon akrobatiaa ja notkeutta, jos haluaa päästä köllimään sohvalle, kone sylissä ja kahvikuppi kädessä, ilman, että potkaisee johtoa tai tikkua irti. Kummallista, mihin ihminen pystyy tosipaikan tullen.
Forte

ViestiKirjoittaja Crimson » 12 Maalis 2014, 11:42

Aksutar kirjoitti:Tänne vaan. Tuu tänne sanoon. Nii. Perhana. Sit voidaan taas puhua hahmosuhteista pitkälle yöhön.

Tuun sinne sanoo! Nii. Yö myöhään taas katotaan pottereita ja pelataan Primal carnagea ja Terrariaa ja puhutaan ohessa hahmosuhteista. Kehitetään suunnitelmia kaikkien päänmenoksi. Njähnjähnjäh.

Ähähä, maikka tarjosi 300e pestiä graafisena suunnittelijana. Nyt on paha paikka, että viitsisikö itsensä kiinnittää projektiin, vai onko se totaalinen kuolema sitten muitten koulutöiden kanssa. Vähän kyllä houkuttaisi, helppoa rahaa kun ois tarjolla noinkin mukava määrä 8) Sen vois sijottaa sitten uuteen usbjakajaan ja kaijuttimiin. Voisin olla taas ilonen kun kaikki toimii.

Siellä Fortekin vain juo kahvia. Keitä mullekin >:

Epävirallisesti myös tervetuloa tämän kautta kaikille uusille pelaajille - jos sattuvat lukemaan - keitä nyt vähän ajan sisään on päässyt tänne rekisteröitymään o/
Mä kun oon niin aktiivinen että tekee oikein kipeetä </3
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Maalis 2014, 14:07

Crimson kirjoitti:Tuun sinne sanoo! Nii. Yö myöhään taas katotaan pottereita ja pelataan Primal carnagea ja Terrariaa ja puhutaan ohessa hahmosuhteista. Kehitetään suunnitelmia kaikkien päänmenoksi. Njähnjähnjäh.

Oh yes. Good times. Goooood times.

Meil on kans noita asiakastöitä, mihin sais osallistua/ottaa niitä jos haluais, mut yhteenkään en oo vielä menny ku ei oikeen oo huvittanu >: Raha kyllä kelpais mut ei oo tullu vastaan semmosta "helppoa" työtä minkä osaiskin tehä. No, kattoo josko tässä myöhemmin.

Kahvi kyllä kelpais koska KELLO ON VASTA YKSI, OON TEHNY JO KAIKKI MITÄ PITÄÄ JA MEILLÄ ON NELJÄÄN ASTI KOULUA! Mitähän sitä keksis. Kai mä koitan ropeihin vastailla niin näytän ainakin fiksulta ja siltä, et teenkin jotain tärkeetä. Onneks juoma-automaatista saa Batterya.

Forte liikut kuin gepardi.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mums » 12 Maalis 2014, 16:13

Moi! Heräsin kuolleista. Anteeksi että olen laiska lahna. :c
Raha kelpais täälläkin tosin kesätyöraha. Mutta hnngh mikä vaikeus on edes ajatella että menisin paikkaa pyytelemään. Pitäisikö selittää vaan että asun metsässä, missä ei ole lähellä kunnollista kesätyöpaikkaa. Tottahan tuo on.
Mums

ViestiKirjoittaja Forte » 12 Maalis 2014, 21:31

Varmaan meille kaikille muka-aikuisille, jotka ovat saaneet kotoa lähtöpassit, kelpaisi raha. Itse olin juuri työhaasattelussa, tulen sitten tänne lesoamaan, jos sain töitä. Sitä odotellessa, tulkaa toki kahville. Minulla on käyttämättömiä kahvikuppeja.

Mietinkin, kuka aina pelaa sitä Primal Carnagea, se olikin Crimi. Itse olen aina ylpeä, koska vihdoinkin pääsin, kymmenen vuoden tahkoamisen jälkeen, yhden pelin läpi. Yeah! Life is good.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Maalis 2014, 21:40

Forte kirjoitti: kuka aina pelaa sitä Primal Carnagea

Mul on enemmän pelitunteja mitä Crimillä gimme that title. MÄ MYÖS HOUKUTTELIN CRIMIN SINNE..enkö...niinhän...joo...
Pelataan sitä aina Zero Grudgen kans, alan jo tunnistaan pelaajia sieltä. [PC]constaGTTC ftw. EN JAKSA ODOTTAA SITÄ KAKKOSOSAA HALUAN SEN JO NYT NNNGH! UUSIA DINOJA <3 SINGLEPLAYAAAH
No nyt haluun pelata sitä. Sinne siis.

Mums kirjoitti:Moi! Heräsin kuolleista. Anteeksi että olen laiska lahna. :c

YAY OOT ELOSSA \o/
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 12 Maalis 2014, 22:12

Forte kirjoitti:Mietinkin, kuka aina pelaa sitä Primal Carnagea, se olikin Crimi.

Kyllä mä epäilen että se on Aksu ollut viime aikoina, joka sitä on pelannu. Mä oon tyytyväisenä viihtyny viime aikoina Assassins Creed kolmosen ja Guild Wars kakkosen puolella, niistä ei taida Steam kuitenkaan mitään huutaa muille. Mut oottakaas vaan kun innostun taas Castlevania Lords of Shadowista - sitten steam statukseni onkin aina pelkkää Castlevaniaa ja ehkä joskus pääsisin ostamaan siitä sen kakkososankin. Sääli vaan että Elder scrolls online tulee tässä niin pian niin multa kuolee kaikkeen muuhun kiinnostus ja hillunkin Tamrielissa loppu elämäni. Aamen.

Mutta Primal Carnage on hieno. Aksun lentolisko seikkailut sai mutki ostaan mokoman >: TULEEKO SIITÄ KAKKONEN MITÄ HÄH?!?!?!?!?

Pidän peukkuja Fortelle. Toivottavasti nappaa. Kahville sinne tullaan kaikki heti.
Crimson

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut