Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Crimson » 10 Kesä 2014, 04:27

Aksutar kirjoitti:JA NNNGH seuraako kukaan muu E3?

CRIM SEURAA! Uskollisesti vieläkin ylhäällä, ja kello on puoli viisi. No, tässäpä tää aika menee wowissa samalla hyppiessä, eipä mulla muutakaan tekemistä ole.

Mä en oo ees nähny hyttysiä...
Crimson

ViestiKirjoittaja Forte » 12 Kesä 2014, 03:00

Nukkuminen on ihan 90- lukua.

http://www.youtube.com/watch?v=1hSshlIOzgw Olenko ainoa, kelle tulee tuosta mieleen Hobitti?
Forte

ViestiKirjoittaja Niehku » 12 Kesä 2014, 19:10

Nukkumattia kaipailin viereeni toissayönä kun kello läheni kolmea, mut eipä herraa/pappaa näkyny ei. Ens kerralla jos vielä uskaltaa tulla nii turpiin tulee.

Joka tapauksessa tänään kun siivousintopuuskassani löysin vanhoja kasetteja, siis sellasia joita kuunellaan. Oh my, siellä oli Disneyn hahmoista ja Barbiesta seikkailuja ;__; sit jotai random levyjä, joihin oli tallennettu ysäri kappaleita, uuhh nostalgista.
Niehku

ViestiKirjoittaja Aksutar » 13 Kesä 2014, 12:51

Nukkumatti on jumahtanut roikkumaan mun niskaan, tai ainakin siltä tuntuu, kun väsyttää koko ajan, ihan sama mitä teki. Anemia kumminkin iskemässä.
Voisi vetää päikkärit niin jaksaa taas fiksusti valvoa yöllä aikoihin, jolloin normaali ihminen jo nukkuisi. Mikä unirytmi. Ehkä jos illasta jaksais ottaa itteensä niskasta kiinni ja vastailla ropeihin taas.

YHYHYHY hyttysiä. Haluan jo takasin Nakkilaan, siellä ei hyttysiä näy pahemmin kun on aakeeta ja laakeeta.

MITKÄ ON IHMISTEN JA MÖRRIEN JUHANNUSSUUNNITELMAT?!
Itse ajattelin viettää juhannusta Ivyn kanssa, kerta se ens viikolla tänne päin rollaa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 14 Kesä 2014, 00:12

Nukkumatti on pyllystä .<

Juhannus. Lähdenpäs tästä silloin huiman neljänkymmenen kilometrin päähän kämppäämään Bizaran luo. Mitä luultavimmin lanittamaan yms yms. (Miten niin hamstrattiin viime viikolla Tampereella yhteensä neljä Final Fantasya ja yks Kingdom Hearts köh) ja me ei sentään juoda alkomahoolia ollenkaan, mutta sei tarkoita sitä etteikö meno vois olla kuin humalaisella. Sokeri on kova sana. Niin joo ja tietenkin parittamaan hahmoja keskenään. Ei unoheta sitä.

Söpöyden multihuipentuma on se, kun vielä puolivilli kissanpentu seisoo kissanhiekkalaatikon reunalla, sen jälkeen leikkii sillä hiekalla, ja sen jälkeen pomppii ympäriinsä kahdella jalalla .'> Sääli että me ei saada pitää sitä, mie kun niin tykkään kissoista. Sitten kun muutan pois kotoa niin musta tulee hullu kissarouva.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Forte » 14 Kesä 2014, 23:22

Virallisesti olen köyhä. Rahani ovat loppu. Että näin..

Juhannus. Tuo suomalaisten laillinen perskännijuhla, jossa lapsia tehdään ja joku polttaa itsensä kokossa. Nyt on kyynisyys niin huipussa että.
Forte

ViestiKirjoittaja harlekiini » 15 Kesä 2014, 12:15

Forte kirjoitti:Juhannus. Tuo suomalaisten laillinen perskännijuhla, jossa lapsia tehdään ja joku polttaa itsensä kokossa. Nyt on kyynisyys niin huipussa että.

Ei se ole kyynisyyttä jos se on fakta. Paitsi sen polttamisen osalta, yleensä ihmiset hukkuvat. Mutta juhannuskativiteettinsa kullakin, toiset suunnittelevat makkaranpaistoa perheen kanssa, toisilla on sitten tällaisia ekstriimimpiä suunnitelmia. Itse aion istua koneella.

I'm back.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Aksutar » 15 Kesä 2014, 12:18

Pandanna kirjoitti:Juhannus. Lähdenpäs tästä silloin huiman neljänkymmenen kilometrin päähän kämppäämään Bizaran luo. Mitä luultavimmin lanittamaan yms yms. (Miten niin hamstrattiin viime viikolla Tampereella yhteensä neljä Final Fantasya ja yks Kingdom Hearts köh) ja me ei sentään juoda alkomahoolia ollenkaan, mutta sei tarkoita sitä etteikö meno vois olla kuin humalaisella. Sokeri on kova sana. Niin joo ja tietenkin parittamaan hahmoja keskenään. Ei unoheta sitä.

Söpöyden multihuipentuma on se, kun vielä puolivilli kissanpentu seisoo kissanhiekkalaatikon reunalla, sen jälkeen leikkii sillä hiekalla, ja sen jälkeen pomppii ympäriinsä kahdella jalalla .'> Sääli että me ei saada pitää sitä, mie kun niin tykkään kissoista. Sitten kun muutan pois kotoa niin musta tulee hullu kissarouva.

Sokeri on kova sana, kyllä! Kerro Bizaralle sit terveisiä ja pitäkää hauskaa o3o Mekin varmaan lanitellaan, ehkä sitä pihalla vois istua jos on hyvä sää.

Ja naw, kissoja. Oon jo pitkään miettiny et hankkis kissan tolle koiralle kaveriks, mut ei viitti, kun ei tiedä miten ne tulis toimeen. Ei toi piski kyl aggressiivinen kissoja kohtaan oo koskaan ollut, mut se on niin pirun iso, tyhmä ja kohkottaja, et kissat juoksee suosiolla poispäin >:

Harlekiini kirjoitti:I'm back.

Ily wb pelaamaan siitä sitten vielä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Janni » 15 Kesä 2014, 12:53

Vai juhannussuunnitelmia kysellään täällä, ite tosiaan vietän juhannuksen poikakaverin tykönä etelässä ja mennään pitään hauskaa kaveriporukalla jonnekki jonkun kämpille perus kotibileet meiniggillä, juodaan pepsii ja grillataan! :3
Janni

ViestiKirjoittaja Niehku » 15 Kesä 2014, 15:23

Jos juhannuksena sää sallii mukavasti, niin meen kavereitten kanssa rannalle tai jonnekin jossa voi piknikiä pitää :3 jos en niin jään kotiin, koneelle \o/
Niehku

ViestiKirjoittaja Forte » 15 Kesä 2014, 21:12

Dakum kirjoitti:Jos juhannuksena sää sallii mukavasti, niin meen kavereitten kanssa rannalle tai jonnekin jossa voi piknikiä pitää :3 jos en niin jään kotiin, koneelle \o/

Kaverit? Mitä ne sellaiset ovat? Ovatko ne vähän kuin minun kaverit, sellaisia, jotka vain minä näen. Olen mökkihöperöitymässä pahasti. Voisin aktivoitua täällä, ehkä se auttaa.
Forte

ViestiKirjoittaja Daniella » 19 Kesä 2014, 21:41

Mökkihöperyys ei ole väärin ystäväiseni :) Ja mitä ystäviin tulee, ihmisten ja otusten lisäksi lasken myös kirjat hyviksi ystävikseni, ah kiwjoja :3

Ja kisuja! Olen itse enemmän koiraihmisiä, mutta kissatkin on kivoja, jos ne on yhtä sosiaalisia kuin koirat :D näin viimeyönä unta kissanpennuista, niitä oli kaikkialla! Erivärisiä ja kämmenenkokoisia isosilmäisiä palleroita :3 melkein itku tuli :D
Itse ostin oikein liput Nauvoon ja menen sinne telttailemaan kaveriporukalla juhannukseksi, eli eräjormailen siellä eli elektroniikkaa on vain se minun ihana ja kestävä vanha nokian simpukkapuhelin joka kestää vaikka sitä raketilla ampuisi :) Kylmä ilma harmittaa, sillä juhlimmehan keskikesää, mutta ei ainakaan pitäisi sataa vettä :)
Daniella

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 20 Kesä 2014, 02:54

Okei. Jauhan edelleen niistä kissanpennuista, antakaa anteeksi. Mutta...

Me pelastettiin tänään poikueen viimeinen pentu naapurin ladosta ). Se on ihan musta ja sillä on tosi pitkä karva. Se oli niin heikossa kunnossa ettei se jaksanu edes sähistä tai istua ja niin sääliksi kävi D. Meidän äitikin, joka inhoaa kissoja yli kaiken melkein, sanoi että jos tuo henkiin jää niin se jää meille asumaan. Mie sain sen hoitoon ja oon nyt yrittänyt sitä syötellä ja juotella, ja nyt se jo jaksaa juosta ympäri huonetta! Plus se ilmeisesti pitää mua emonaan kun se tulee heti syliin ettimään maitoa >w< men kestä. Sen nimi on nyt Ripley niin kun se Alienin päähenkilö .> Me sain oman kissan, mulle ole ollut ikinä omaa lemmikkiä.

Antakaa anteeksi tää ranttaus, mutta mua niin saa liittää tän kissan puolesta, eiköhän se siitä selviä kuitenkin .w.'
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Kesä 2014, 12:14

Pandanna kirjoitti:Okei. Jauhan edelleen niistä kissanpennuista, antakaa anteeksi. Mutta...

Me pelastettiin tänään poikueen viimeinen pentu naapurin ladosta ). Se on ihan musta ja sillä on tosi pitkä karva. Se oli niin heikossa kunnossa ettei se jaksanu edes sähistä tai istua ja niin sääliksi kävi D. Meidän äitikin, joka inhoaa kissoja yli kaiken melkein, sanoi että jos tuo henkiin jää niin se jää meille asumaan. Mie sain sen hoitoon ja oon nyt yrittänyt sitä syötellä ja juotella, ja nyt se jo jaksaa juosta ympäri huonetta! Plus se ilmeisesti pitää mua emonaan kun se tulee heti syliin ettimään maitoa >w< men kestä. Sen nimi on nyt Ripley niin kun se Alienin päähenkilö .> Me sain oman kissan, mulle ole ollut ikinä omaa lemmikkiä.

Antakaa anteeksi tää ranttaus, mutta mua niin saa liittää tän kissan puolesta, eiköhän se siitä selviä kuitenkin .w.'

aaaaaAAAAAAAAAWWWWWWWWWWWWW<3 Ripley on hieno ja osuva nimi.

Ivy nukkuu, taas, joten stormasin koneelle. Katteltiin eilen koko päivä kakkoja leffoja netflixsistä, tosin osa osottautui ihan hyviks. Tänään vois jatkaa, tai sitten aletaan pelailemaan, jahka tuo ilta nyt saapuu. Täällä ei kyllä ole grilli keli, mikä on sinällään sääli >: Olisin halunnu grillata, mutta toisaalta, eihän mulla ole edes grilliä, joten suunnitelma oli alusta alkaen vajaa 8|

MUTTA! Hyvää juhannusta kaikille jo tässä vaiheessa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mori » 22 Kesä 2014, 20:42

Oi ihanaa! ^^ Kissanpennut on niin söpöjä, harmi vaan että ite oon pahasti allerginen niille. Alko vast ku olin neljätoista yhyy Q __Q

Vinkki ensi juhannuksia suunnitellessa. ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ VIETTÄKÖ SITÄ SIIVOUSHULLUN KANSSA!!! Meijän iskä laitto koko poppoon siivoamaan meijän mökin ja saunan ja vähän niin ku kaiken. Ja sit se tulee sinne huoneeseen ja kattelee mitä tehään, eikä ite tee mitään! Siinä se meijän siivoushullu sit on! >:C

Juhannus meni muuten hyvin mökillä, irti kaikesta ja ku tulin tänne halasin ehkä ensimmäisenä meijän WC-pönttöä, koska vihaan ulkohuusseja, erityisesti kuivahuusseja >_< Sitten muutuin kans vähän mökkihöperöksi ja ihmettelin kaupungin paljoutta. Ah ihmisiä, mitä ne on? O__O
Mori

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut