Aksutar kirjoitti:JA NNNGH seuraako kukaan muu E3?
CRIM SEURAA! Uskollisesti vieläkin ylhäällä, ja kello on puoli viisi. No, tässäpä tää aika menee wowissa samalla hyppiessä, eipä mulla muutakaan tekemistä ole.
Mä en oo ees nähny hyttysiä...
Aksutar kirjoitti:JA NNNGH seuraako kukaan muu E3?

Forte kirjoitti:Juhannus. Tuo suomalaisten laillinen perskännijuhla, jossa lapsia tehdään ja joku polttaa itsensä kokossa. Nyt on kyynisyys niin huipussa että.
Pandanna kirjoitti:Juhannus. Lähdenpäs tästä silloin huiman neljänkymmenen kilometrin päähän kämppäämään Bizaran luo. Mitä luultavimmin lanittamaan yms yms. (Miten niin hamstrattiin viime viikolla Tampereella yhteensä neljä Final Fantasya ja yks Kingdom Hearts köh) ja me ei sentään juoda alkomahoolia ollenkaan, mutta sei tarkoita sitä etteikö meno vois olla kuin humalaisella. Sokeri on kova sana. Niin joo ja tietenkin parittamaan hahmoja keskenään. Ei unoheta sitä.
Söpöyden multihuipentuma on se, kun vielä puolivilli kissanpentu seisoo kissanhiekkalaatikon reunalla, sen jälkeen leikkii sillä hiekalla, ja sen jälkeen pomppii ympäriinsä kahdella jalalla .'> Sääli että me ei saada pitää sitä, mie kun niin tykkään kissoista. Sitten kun muutan pois kotoa niin musta tulee hullu kissarouva.
Harlekiini kirjoitti:I'm back.

Dakum kirjoitti:Jos juhannuksena sää sallii mukavasti, niin meen kavereitten kanssa rannalle tai jonnekin jossa voi piknikiä pitää :3 jos en niin jään kotiin, koneelle \o/
Pandanna kirjoitti:Okei. Jauhan edelleen niistä kissanpennuista, antakaa anteeksi. Mutta...
Me pelastettiin tänään poikueen viimeinen pentu naapurin ladosta ). Se on ihan musta ja sillä on tosi pitkä karva. Se oli niin heikossa kunnossa ettei se jaksanu edes sähistä tai istua ja niin sääliksi kävi D. Meidän äitikin, joka inhoaa kissoja yli kaiken melkein, sanoi että jos tuo henkiin jää niin se jää meille asumaan. Mie sain sen hoitoon ja oon nyt yrittänyt sitä syötellä ja juotella, ja nyt se jo jaksaa juosta ympäri huonetta! Plus se ilmeisesti pitää mua emonaan kun se tulee heti syliin ettimään maitoa >w< men kestä. Sen nimi on nyt Ripley niin kun se Alienin päähenkilö .> Me sain oman kissan, mulle ole ollut ikinä omaa lemmikkiä.
Antakaa anteeksi tää ranttaus, mutta mua niin saa liittää tän kissan puolesta, eiköhän se siitä selviä kuitenkin .w.'

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 0 vierailijaa