Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Mori » 24 Heinä 2014, 17:02

Jep, rahaan varmaan kauheet juomavarastot mukanani siinä samalla.... Iskää vaan huoletti, että se vesi menee lämpimäksi. Kuka sellaisia huolehtiii? Kunhan on vettä!
Mori

ViestiKirjoittaja Norgh » 24 Heinä 2014, 18:27

Aiälämölöö. Tätä se E-vitamiini (ja ehkä sokeri) näköjään tekee: levottomuutta. Tässä olen jo pari tuntia jahkaillu mitä sitä tekis. Striimaisko jotain pelisessiota heikkolaatuisella 3G:n voimalla, pelaisko jotain verkkopeliä vai lataisiko sitä jonkin pelin ja sitä räpeltäis. Striimaus olisi hauskaa sinällään kun siinä olisi "elävää" yleisöä mutta katkonainen lähetys ei oikein houkuttele kahta henkeä enempää katsojia. Täälläkin on tullut parveiltua useamman kerran tän parin tunnin aikana ja nyt maltettiin sitten lapsellisesti avautua. :shock:
Norgh

ViestiKirjoittaja Mori » 24 Heinä 2014, 18:32

Vähän sama asia, en saa aikaseks mitään, kun äiti on työmatkalla ja oon nyt varmaan olu koko päivän koneella. Silmät kuolee, mut jatkan vaan. Kerään tarpeeks väsymystä, jotta nukun hyvin. Hahahaha! :D
On tullut siis kyhjetettyö täällä aika lailla. Anteeksi Aksu, oon tällänen iilimato täällä.
Mori

ViestiKirjoittaja Norgh » 24 Heinä 2014, 18:38

Ei taida olla NF:llä mitään pelailuporukkaa? Oma porukka on vähän pystyyn kuollutta, sillä nykyään enää väännämme TF2:sta ja wormsia, vaikka rahakkaimmat ovat ostaneet kaikenlaista meille neljälle "vakipelaajalle". FlatOut UC oli yksi mitä väännettiin mutta Liven kaaduttua se sitten lopahti, vaikka keskustelut näyttävät että kakkonen olisi vielä mahdollinen pelattavaksi.
Norgh

ViestiKirjoittaja Mori » 24 Heinä 2014, 18:48

Anteeksi, anteeksi! >///< En harrasta kamalasti pelejä, olen kokeillut kyllä Spy cooper, vai oliko se Sky? Se pesukarhu tyyppinen ja sitten kaikkia urheilu pelejä, kiitos serkkuni. Olen myös kokeillut jotakin erilaisia pelejä kaverin kanssa, mutta se oli sellainen ihmeellinen peli jossa me vaan heiluttiin aseiden kanssa ja tapettiin kaikki, mitä nähtiin liikkuvan.
Jote ei, en tiedä mistä puhut O___O
Mori

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 24 Heinä 2014, 18:59

"Huijausta! Kilpikonna sylki enemmän kuin joi!"

Se on SLY Cooper (.

Videopelit on ihania, vaikkakin harrastan vaan pleikkaria ja käsikonsoleita. Ite pelaan lähinnä Final Fantasyja ja Kingdom Heartsia ynnä muita RPG'itä. Pienestä pitäen on tullut pelailtua näitä, ja pistää niin vihaksi ne ihmiset jotka väittää että uudet FF:at on pyllystä vaan koska ne on uusia ja erilaisia .< on tullut pelattua sekä vanhoja että uusia, kuin myös lisäosia, ja kaikki on ihan yhtä kivoja ollut, ysi ja kolmetoista-saaga etenkin. Kaikki paitsi kymppi kakkonen on ollut hyviä omasta mielestäni. Se oli liian... Yh. Fanipalvelua ja muuta.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Norgh » 24 Heinä 2014, 19:01

Njooh. Ei siinä mitään häpeämistä ole. Tietenkin jos olisin vähääkään häijympi henkilö niin olisin jo nauranut noille pelikokemuksille, koska ollaan oltu iäisyyden PC-pelaaja. Jospa sitä Angry Video Game Nerd - Action 52:n jälkeen tulee keksittyä jotain puuhailua.
Norgh

ViestiKirjoittaja Aksutar » 24 Heinä 2014, 19:06

Norgh kirjoitti:Ei taida olla NF:llä mitään pelailuporukkaa?

Jos NFllä meinaat TNFää (koska yksi kirjain on tärkee ja silleen) niin ei vakituisesti(kai? Jos on niin minä en ole tietoinen), offissa kyl porukkaa pelailee. Lähinnä (porukka josta minäkin olen tietoinen) minä, Ivy, Cirmson ja meidän miehet jtn peli-iltoja sillon tällön pidetään... lähinnä WoWissa ku guildiki o, Suskari kans siel pyörii ni sekin si välillä messis. Plus nyt on pitäny jo pitkään pelata Lotdownin kanssa L4D2 koska. Oishan se kiva järjestää isompikin iltama vaikka nimenomaan L4D2 paris jos löytyis porukkaa pelaan. TF2 kokeilin joskus ja en saanu siitä mitään selvää - olin tosin väsyny ja en ees yrittäny.
Mut Worms on kivaa 8) Niin konsolil ku PCllä. Lisähauskuutta siihen tuo se jos nimee matojaan TNF hahmoiks ja sitten lähtee mättään toisia turpaan. Niin monta parodiakuva ideaakin sieltä tullu mut onko koskaan toteutettu? Ei.

Hyi hitto siel on kuuma, koiraki pakahtuu. Pakko oli käyttää se suihkus vaikka ei moisesta pidä mut helpottupa olo.

AVGN ftw.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Norgh » 24 Heinä 2014, 19:18

L4D2 olisi kiva vetää, varsinkin versuksena. Itsellä niistä otteluista on hauskoja muistoja ja osa niistä on vielä kaupan päälle tubessakin. Tosin kaheksan henkeä tarvitaan versukseen kun normiin riittää se neljä.
Norgh

ViestiKirjoittaja Michyy » 24 Heinä 2014, 19:21

No jos peliseuraa etsit niin täältä löytyisi league of legends, guild wars 2 (ja 1 jos väkisin sitä pitää ruveta pusertamaan) sekä age of mythology, tera ja warcraft 3. Niin ja starcraft 2 jota en oo pelannu ku ties milloin viimeks. Onnistuiskohan vielä se vanhanliiton dd rush, en sit tiiä, mitään muuta en sitten osaakkaan. Tuossa noi pc moninpelit sitten aikalailla oliskin. Muuten täytepelityksenä hakkaan touhouta ja exceediä koska touhou ja lunatic ja hitto että vihaan sitä pelisarjaa. Ja rakastan siinä samalla. Niin muuten labyrinth of touhou on jännä strategia rope tietokoneelle. Flandre on aika mielenkiintonen hahmo (niin siis niistä joita osaan edes etäisesti käyttää) Pelin paras damage, keskinkertaisesti hipareita ja paha tapa lamauttaa oma tiimi jokaisen iskun jälkeen, toinen vaihtoehto on sitten että se räjäyttää itsensä.
Sitten pleikkarilla jotain tales of sarjan ropeja ja tappelupelejä yms yms.

Mut tosiaan jos tuosta listasta löytyy jotain mielenkiintosta mitä haluat joskus pelitellä niin pistä viestiä ja katotaan
Michyy
Porvari

ViestiKirjoittaja Mori » 24 Heinä 2014, 19:29

*Ajatukset poksahtelevat, kiroaa ja puristaa päätään*

Aaaaaaargh! Mä en sitten vaan pysy mukana näissä peleihin liittyvissä keskusteluissa...

*Menee nurkkaan mököttämään*

Just saying...
Mori

ViestiKirjoittaja Michyy » 24 Heinä 2014, 19:57

Niihin pääsee mukaan vain pelaamalla. Tera ja league of legends on ilmaisia molemmat tuosta omasta listasta. Ja touhout saa kaikki ladattua ilmaiseksi netistä, voin myös lähettää jos haluat niitä shoot em uppeja päästä tahkoamaan, esim skypen läpi tai sähköpostilla onnistuisi se lähettely
Michyy
Porvari

ViestiKirjoittaja Mori » 24 Heinä 2014, 20:06

No niin se sitten on *sight*

Mut ei mulle tarvii linkata mitään tai lähettää :3 Mä pidättäydyn kuitenkin mun piirtelemisessä. Se on mun iloni. En oo koskaan oikein tajunnut tota pelaamisen iloa, vaikka onhan se jonkin verran kiva, mut mä oon nyt sellanen levoton tyyppi, joka ei pysy oikein missään paikoillaan kauaa, ellei sitten ihan hurahda ja musta tulee riippuvainen....hahahahah...
Mori

ViestiKirjoittaja Norgh » 24 Heinä 2014, 20:11

Mut mä oon hüllü ja linkitän nyt striimikanavani, sillä puolelta aloitan jonkintasoisen striimauksen Witcher kakkosesta. Saattaa olla siedettävää katottavaa tai sitten ei.
Norgh

ViestiKirjoittaja Templer » 24 Heinä 2014, 23:16

damn. sori, katkasen nyt teidän pelikeskustelut, mutta pakko vaan sanoa, että tänään tuli tehtyä äitille synttärikakku! ja sitten sain tietää, että ne synttärit onkin vasta huomenna, jeee. :D
Templer

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut