Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Heinä 2014, 16:58

PARAIKAA YRITÄN MUTTA ASD. Tahtois vastata kaikkiin mut ehkä keskityn nyt eka niihin, joihin saan tekstiä aikaseks >: Ehkä iltalenkin jälkeen on taas vähän selkeempi olo ni saa jotain aikasekskin.

Ja jos tulee outoja lyhenteitä ni kannattaa googlettaa. Tai sitten vaan kysyä, ettei jää epäselväks. Muo huvittaa ihmiset jotka käyttää joitakin lyhenteitä, joiden tarkotusta ei tiedä... sit ne käyttääkin niitä väärin/väärässä paikassa ja saa aikaan paskamyrskyn kun olivat törkeitä tietämättään >: Itte ainaki kysyn jos en jotain tiedä, eihän kaikkee aina voi tietääkään.

JA HERRAN JUMALA Ku naapurissa bassotetaan musiikkia taas 8| Eikä oo ees mikään lähinaapuri vaan viereisestä rivitalosta toisesta päästä yks asunto. Niil on aina ovet auki ja kauhee bassotus. Eihän se kiellettyä ole varsinkaan näin päivällä, mutta veikkaan vähän että siitä tulee valituksia tämmötteessä naapurustossa, joka koostuu enimmäkseen ikäihmisistä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Templer » 25 Heinä 2014, 17:04

tein eilen ruokaa ja mun sormet on haissut koko eilispäivän ja tämän päivän valkosipulille. eikä lähde millään pois, kävin jopa uimassa tässä välissä, mutta ei. |: plus avasin semmosta kierrekorkkista rahkapurkkia ja sain etu- ja keksisormeen, sekä nimettömään viiltohaavat ja nyt koneella kirjottaminen on.. en sanois tuskaa, mutta mielenkiintoista. että Temp osaa taas. :D
Templer

ViestiKirjoittaja Forte » 26 Heinä 2014, 00:09

Siksi syön vain kahta asiaa: Raejuustoa ja teetä. Oikeasti, muuhun ei ole varaa.

Tiedättehän muuten ne ihmiset, jotka sanovat "i hear voices" tai "i see dead people"? Kaikki tunnemme varmaan yhden sellaisen. No. Minusta tuntuu, että Nicolas Cage vainoaa minua. Todella, i see Cage. Ihan sama, mitä elokuvaa yritän katsoa, hän tunkee jostain kohdasta läpi. Olen aika varma siitä. Luulen, että jos laittaisin pyörimään Spirited Away tai jonkun Disneyn elokuvan, Cage mönkii jostain välistä. Koska Cage.
Forte

ViestiKirjoittaja Crimson » 26 Heinä 2014, 17:04

JA HERRAN JUMALA Ku naapurissa bassotetaan musiikkia taas 8|

Minä se siellä vain bassotin, anteeksi että häiritsin, ois pitäny soittaa sittenki sitä ponponia >:

Aah mä taas alan muistamaan miks vihaan läppäreitä. Varsinkin kun ei ole varsinaista sijaa jossa koneen kanssa olla, koska keittiönpöytä ja ällön kovat ja huonot puiset tuolit ei sovi mun istumaluille, saati sitten selälle yhtään. Tää kun paahtaa tässä sylissä täyttä häkää, nii nam 8) Mies kun meni hajottaan oman koneensa syystä x tai y, niin luovutin sitten kuningaspaikkani ja pro koneen sitten pelikoneeks toistaseks. Näättepähän muoki suorittamassa invaasiota täällä paljon enemmän nyt, kun ei oikein ole muuta tekemistä ropettelun lisäks...

Haluan vielä ilmaista mielipiteeni siitä, että +35 astetta varjossa ei ole hyvä, ei yhtään hyvä, tai sitten mun lämpömittari on vaan jo hyytyny noihin lukemiin. Sulaa vielä ikkunanpieliin kiinni.. sitä odotellessa <:
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Heinä 2014, 18:56

Ei ollu ponponia. Oiskin, sitä oisin voinu kuunnella. Käskeny vääntään kovemmalle (D
Helteet jatkuu ei kiva. Koira pakahtuu ja koitan uskotella sille, et suihku on kiva tällä säällä ku viilentää mut ei se oikein arvosta mun tarjouksia. Läiskäsen vaan kylmän, märän pyyhkeen sen ylle ja sit se on tyytyväinen.

Forte, mä vihaan Cagea. En vaan voi sietää sen pärstää kun se porautuu verkkokalvoihin eikä lähde ikinä pois. Mutta mikä parasta, Harlekiini tietää tämän. Kato mitä Harlekiini anto mulle sitten ystävänpäivänä. ty darling, ty.
Also googlaa Cage banana. Ihan vaan koska. Sitten syömään banaania.

JA VALKOSIPULI HAISEE HYVÄLLE. Koskaan ei voi olla liikaa valkosipulia. Temp voisit tulla tekeen mullekin ruokaa, itte ei jaksa pahemmin mitään valmistaa tällä säällä 8| Hitto ku ei tullu ostettua jäätelöä kaupasa ku siel kävi.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja harlekiini » 26 Heinä 2014, 19:01

Aksutar kirjoitti:Forte, mä vihaan Cagea. En vaan voi sietää sen pärstää kun se porautuu verkkokalvoihin eikä lähde ikinä pois. Mutta mikä parasta, Harlekiini tietää tämän.

Kuva
harlekiini

ViestiKirjoittaja Templer » 26 Heinä 2014, 20:01

Aksutar voi tulla tänne syömään, en minä jaksa sinne asti tulla sulle ruokaa tekemään :D saat kuunnella kun lehmänkello soi niin ruoka on valmis. ;)

Minua kummastuttaa kovasti kun niin monet ei tykkää Cagesta niin miten hitossa sille riittää niitä töitä. |: kaippa sillä on joku salaliitto ja loppuelämän sopimus jonkun nimekkään tuottajan kanssa. ~
Templer

ViestiKirjoittaja Vahti » 26 Heinä 2014, 20:05

Templer: Minua kummastuttaa kovasti kun niin monet ei tykkää Cagesta niin miten hitossa sille riittää niitä töitä. |: kaippa sillä on joku salaliitto ja loppuelämän sopimus jonkun nimekkään tuottajan kanssa. ~

*snirk* Yeah, with the devil >D

Ja yhdyn Aksun mielipiteeseen! \o Valkosipuli on tosihyvää. Kerran yhdessä ravintolassa pihvin kanssa oli valkosipuli, mikä oli sillai erikoisesti paistettu että ne kynnet oli ihanan mehukkaan syötäviä. Om nom nom~!
Vahti

ViestiKirjoittaja Mori » 27 Heinä 2014, 21:21

I'm back. Ja ai herran jumala ku mun jalkoihin koskee... Koska olen tällänen persoona, joka tekee mitä sanoo, niin pyöräilin sit meijän mökiltä takas meijän ravintolapysähdys paikalle... Näin siinä samalla pari kuolutta eläintä ja yhen pyöräilijän, joka ohitti mut... Fiilis oli oli kyl, et nooooooooo..! Se on paljon nopeempi ku mä! oAo,

Eli kilometrejä kertyi viikonloppuna, yllätys ,yllätys yli yhekskyt kilsaa, koska turunvanha tie on pitempi ku se moottorin tie siin vieres. Veikkola-osuus oli pellää ylä- ja alamäkeä!

By the way. KUKA on Cage?
Mori

ViestiKirjoittaja Templer » 28 Heinä 2014, 02:13

Mori ei tiedä kuka on Cage... Täällä on yksi viaton!! o/ suojelkaa häntä henkenne uhalla! Älkääkä varsinkaan heitä harlekiinin syötiksi tai muuten tulee lisää cage-kollaaseja!
Templer

ViestiKirjoittaja Suzume » 28 Heinä 2014, 08:51

Mori, ollaan viattomia yhdessä, minäkään en tiedä kuka on Cage :DD
Suzume

ViestiKirjoittaja Mori » 28 Heinä 2014, 10:50

Selvä! :3

Tehdään yhteistanssi siitä siis X3 Olemme puhtoisia ja viattomia!

Tosin olen aina hyvin ylessivistymätön, koska asioista ottaminen ei vaan jaksa kiinnostaa tätä heppua...
Mori

ViestiKirjoittaja Aksutar » 28 Heinä 2014, 12:49

Nicolas Cage, näyttelijä. Ihan varmana ootte sen pärstän jossain leffassa nähny.
Olen tunnetusti viattomien turmelija, joten näin tehtäväkseni linkittää tämän wiki artikkelin. Olkaa hyvä.

Ja Mori on sit repässy. Ei musta yhäkään ois pyöräileen moisia matkoja. Pyöräily on kyl kivaa mut kun ei oo varmaan viiteen vuoteen kunnolla istunu satulassa niin tuntuu vähän istuinluissa näin tauon jälkeen jos lähtee pidemmälle polkaseen 8|

Vahti kirjoitti:*snirk* Yeah, with the devil >D

Pfffftftftfttpftftp.
Oli kakka leffa en suosittele.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mori » 28 Heinä 2014, 13:49

JAA, se oli siis toi heppu. TOKI nähnyt parikyt leffaa mis sen pörstä näkyy, mut ei oo jaksanu miettii mikä ton oikee nimi on, nii ku aina. MÄ en jaksa
Mori

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 28 Heinä 2014, 22:53

Auttakaa. Joku. AUTTAKAA. KUOLEN.

Selasin the Evillious Chronicles-faniryhmää Facebookissa, ja törmäsin topaan, jossa tytöt itki sitä, että haluaisivat cosplayata Rilianea, ,mutta eivät osaa ommella eivätkä pysty tilaamaan kiinalaisia valmismekkoja syistä x. Minkä fiksuna vaatetusopiskelijana menin sanomaan että "jos joku haluaa maksaa, niin mie voisin ehkä tehä" koska oon oikeesti halunnut tehdä semmosen jo kauan, mutta itselläni ei ilkäpäivänä olisi rahaa.
Joku oikeesti haluaa sellasen. Joku. Oikeesti. Haluaa. Maksaa. Että. MINÄ. Teen. Hänelle. Riliane. Lucifen. d'Autriche. Cosplayn. Ja hei....

... Se mekko on tällanen.
Noitarinki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut