Kysy seuraavalta

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Syys 2008, 17:48

heeheheheee >8] kunnon sodan tulee varmaan aloittamaan Haraldin veli tai sitten Blackin poika (kyllä, Henryä ei edes päästetä kunkuks. eihän siitä nassikasta semmotteeseen hommaan oo). laajemmin vastattuna, Ihmiset todennäköisesti aloittaa taas kunnon sodan.
toteuttamisesta en sitten tiedä.. luultavasti tulee uudet sopukat foorumin puolelle, "Taistelukenttä"- osio tai muu vastaava..

>> Missä kaikkialla roolipelaat?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 14 Syys 2008, 19:51

Hmm.. Ai kaikista roolipeleistä? Vain tätä. Ja tähän olenkin jäänyt koukkuun, ihmettelen itsekin kuinka kauan innostus tänne on säilynyt (neeh, entisiin on säilynyt about kuukauden...)
Ja toivonkin ettei tälle tule "aika-ei-riitä-loppua". Vaan tokkopa.

>>Tuotanoin... No mitä veikkaat, kuolisiko kukaan hahmoistasi taistelussa? >8]
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Syys 2008, 23:19

"kaikki kuolee aikanaan" tokkopa muutama hahmoistani on niin rakkaita etten voi heille suoda tylsää vanhuuteen kuolemista, vaan pitää kuolla jalosti taisteluissa... sanotaanko vaikka näin että MELKEIN kaikki mies puoliset hahmoni tulevat kuolemaan taisteluissa, en sitten tiedä ketä vastaan taikka milloin, mutta anyway.

>>Kuka on rakkain rope hahmosi?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 15 Syys 2008, 15:22

Omg, siinäpä vasta kysymys... No varmaan tuo Aber, vähän veikeäluontoisempi, kuin tuo hiljainen Loryen ^.^

>>Kuka on turhin/ei-niin-tärkein ropehahmosi?
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Zaubares » 15 Syys 2008, 16:11

mjaa, enpä oikein tiedä. Voisi olla yume no hate -ropessa oleva hahmoni Kilil. Halusin kokeilla sen tyyppistä hahmoa, eikä se oikein sovi minulle. Tnf:ssä minulla ei ole turhia hahmoja.

>>Kuten AkumaTD tuossa jonkin aikaa sitten kysyi, missä kaikkialla ropetat?
Zaubares

ViestiKirjoittaja Aksutar » 15 Syys 2008, 17:24

TNF, After death.. niissä ainakin aktiivisesti, etsinnässä on tietysti muita hyviä, muttakun olen niin nirso pelipaikkojen suhteen. OLEN pelannut yhdellä koira foorumilla joka lopetti melki kuukauden päästä aloittamisestaan, Sitten pelasin Clichénissä vähän aikaa (mutta lopetin koska huomasin että koiraroolipelit eivät taida olla minun alaa) ja sitten Hoax nimisessä ropessa, joka valitettavasti lopetti myös :/

>> Jos saisit mahdollisuuden, niin haluaisitko jossain ropessa pelata kuninkaalla/hallitsijalla, jolla on suuri osa pelin juonen kannalta?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja mmupu » 15 Syys 2008, 19:37

Njääähh... voishan se olla hauskaa, ku kaikki pyöris oman ropetuksen ympärillä 8D Valta on kivaa.

>>Kenen roolihahmolla haluaisit pelata?
mmupu

ViestiKirjoittaja Agna » 16 Syys 2008, 20:31

Aksun, of course! Sillähän on kaikki parhaat tyypit \o/ ja kaikki vaikutusvaltaiset, köhköh...

>>Jaaniinjuuelieli... Jos sinulla olisi käytössä 5kg savea josta pitäisi käyttää kaikki, mitä tekisit siitä?
edit. Äähäähää. Oompas tyhmä kun unohdin laittaa itse kysymyksen tähän XD

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Syys 2008, 16:46

hmm... saven veisto on kyllä kivaa. no, kai mä koittaisin siitä jtn kivoja mini figuureja vääntää : D

>> mikä on pelottavin ääni, mitä tiedät?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 17 Syys 2008, 18:06

Emm... Sun kuorsaus. Joo ei ny kai >8D en oo ees kuullu sitä. Ehkä pelottavin ääni minkä tiedän on... Se ku joku juoppo tulee solkkaamaan sulle jotai hämärää. Hrr! Se on jotain se.

>>Jos olisit keskiajalla elänyt ihminen/haltia/kääpiö etc. niin millainen olisit?

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Syys 2008, 12:05

Myö oisin lohikäärme 8DDDD Semmonen iso, samanlainen ku lounatuuli! Si mie lentelisin ympäriinsä ja laulelisin lohikäärme lauluja ^-^

>> Jos itse joutuisit Cryptiin, niin kumpien puolella olisit? Haltijoiden vai ihmisten? Ja vastaukseski ei käy puolueeton!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 18 Syys 2008, 14:49

No kai mun olis pakko olla ihmisten puolella ku oon ihminen -_- tai sitten menisin petturina haltioiden puolelle. Jep. Sinne mä menisin \o/

>> Minkä rotuisia ropehahmoja sinulla on eniten?

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Ay » 18 Syys 2008, 15:36

Demoni, vampyyri, sekalainen, noita ja velho. Haltia ja ihminen tulee harvoin. Suurimmaksi osaksi ovat naisia, kun kaikissa paikoissa osaa pelata miehillä.

Mitä tekisit, jos heräisit oman hahmon vierellä minkä sinä olet luonnut?
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Syys 2008, 16:03

.... :'DDDDDDDDD riippuu kenen niistä.. Jos Blackin vierellä niin voisin saada eka paska halvakusen ja si nauraa ja kirkua.. jos Aranin ni si letittäisin sen hiuksen! Mut joka tapauksessa - riippumatta kuka se olis - niin vois olla vähän wtf olo.. Lounatuulen vierellä ku heräis niin O____O tai Ahrimanin ._.' Kaikista pahin olis kyllä Alf.. pervert.

>> Jos saisit olla joku hahmo TNF:ssä niin kuka olisit ja miksi?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 18 Syys 2008, 19:35

Oma hahmoni, tunne sen osittain ja osaisin eleillä. Toisilta mitä olen ehtinyt katsoa on Tomtom. Se olisi toista mitää ja hieman saman tyyppinen kuin yksi hahmoista Scorpiustani.

Mitä pidät Salatut eläimistä?
Ay
Aatelinen

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut