Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Norgh » 09 Elo 2014, 20:39

The grand masta of da TNF universe kirjoitti:...3D animatiotunneilta...

Mitäs Aksu opiskelee? (Gambinakola vähän pistää liioittelemaan asioita, mutta pitää vielä kirjoitukset selvinä)
Norgh

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Elo 2014, 20:47

Norgh kirjoitti:Mitäs Aksu opiskelee? (Gambinakola vähän pistää liioittelemaan asioita, mutta pitää vielä kirjoitukset selvinä)

Animaatio- ja peliala, Nakkila. Tai no, virallisemmin:

Audiovisuaalisen viestinnän perustutkinto (pk)
Media-assistentti
Tietokoneanimaatio ja pelit

Skriptaus on pyllystä.

The grand masta of da TNF universe pitäis olla mun uus titteli nyt.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Norgh » 09 Elo 2014, 20:59

Aksutar kirjoitti:
Norgh kirjoitti:Mitäs Aksu opiskelee? (Gambinakola vähän pistää liioittelemaan asioita, mutta pitää vielä kirjoitukset selvinä)

Animaatio- ja peliala, Nakkila. Tai no, virallisemmin:

Audiovisuaalisen viestinnän perustutkinto (pk)
Media-assistentti
Tietokoneanimaatio ja pelit

Skriptaus on pyllystä.

The grand masta of da TNF universe pitäis olla mun uus titteli nyt.

Jaa... Tainut se "vain PK" linja sitten murtua. Onko siellä kuinka ryysistä nyt uudella porukalla?
Norgh

ViestiKirjoittaja Forte » 09 Elo 2014, 21:18

Pffft. Anteeksi, minä en vain pysty ottamaan paikkakuntaa nimeltä Nakkila tosissani. Oikeesti, kuka niitä keksii? Joku Jorma Peräsuo vuonna 1910 päättää, että paikan nimi on Nakkila, koska hei, nakit on hyviä. Miksi Suomi, miksi?

Animaatio- ja peliala. Kuulostaa huisin paljon jännemmältä, kuin omani. Kun valmistut, otatko kehittääksesi peli-ideani? Siinä on ukkosella toimivia ninja-haikaloja. Taattu menestys.
Forte

ViestiKirjoittaja Mori » 09 Elo 2014, 21:22

Yaaawn.... Aksun ala kyllä kuulostaa tosi kiinnostavalta.

Nakkila on aika hauska nimi.... Sama mitä sanon aina väsyneenä. Huusin laivassa illalla isälle. "Eih! Älä työnnä sitä pulloas mun penaaliin!" mun äiti repes, joka oli jonkinmoinen saavutus. Ja siis ihan totta, sen voi niin hyvin miettiä omalla häröllä tavallaan. Onneks kukaan muu siin laivas ei kuullu mun kirkumista.

Yläasteella seiskalla oli jossain luokassa poika nimi Hollo. Ja sitten aina kun me mennään mökille niin siellä on viitta, jossa lukee Hollola. Nii että, sille on nyt omistettu yks paikkakunta näemmä.
Mori

ViestiKirjoittaja Norgh » 09 Elo 2014, 21:28

Itse olen yrittänyt päästä pelialalle jo vuodesta 2008 eikä vaan ole onnistanut! Tänä vuonna taas ovi meni ihan nenän edestä kiinni kun olisin voinut ihan hyvin vetää Grim Fandanfomaiset flipat, jos sisään olisin päässyt tänne Outokummun pelialalle. Toki tilanne elää vielä mut jos ensi viikolla tulee vihreältä tädiltä tai vastaaavalta soitto niin se on kyllä semmonen loikka ja voltti että huh hah hei.

Edit: http://www.speedtest.net/my-result/3678953730 <- ei koskaan ole noin julmia lukuja ollut tällä mokkulalla :shock: :shock: :shock:
Norgh

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Elo 2014, 21:40

Norgh kirjoitti:Jaa... Tainut se "vain PK" linja sitten murtua. Onko siellä kuinka ryysistä nyt uudella porukalla?

Pieni paikkakunta, pieni koulu. Tää koulu on jaettu kahteen pisteeseen Nakkilassa ja välil viduddaa hyppiä toiselta koululta toiselle kesken päivän. Vähän on kyl tungosta nyt kun uudet tuli, hyvä jos koneluokkia riittää kaikille ryhmille. Tosin, kolmoset lähtee jossain vaiheessa työssäoppimaan nii katoavat nurkista pyörimästä. Tosin tykkään et tää on tämmönen pieni, luo jotenkin kotosen tunnelman ku ei oo sadoittain opiskelijoita molemmissa pisteissä pyörimässä. Vähän yksilöllisempää touhua.
Mä hain tälle alalle lähinnä koska alko kiinnostamaan heti ku poikaystävä tänne oli päässy. Mitä nyt sen töitä ja tekemisiä seuraili ni pakkohan se oli itteki si kokeilla ja ylläri, sisään pääs kerta heitolla.
Tääl on myös kivasti tapahtumia ton koulun puolesta. Esim game jamit ku on niin viimevuonnakin mieltä oli... kolme ryhmää siihen osallistumassa. Saa nähä miten tänävuonna. Also me pidetään koululla viikonloppu laneja sillon tällön, sinne vaan oman koneen/pelikonsolin kans ja bileet pystyyn.

Forte kirjoitti:Animaatio- ja peliala. Kuulostaa huisin paljon jännemmältä, kuin omani. Kun valmistut, otatko kehittääksesi peli-ideani? Siinä on ukkosella toimivia ninja-haikaloja. Taattu menestys.

Kyl mä ajattelin eka koittaa jtn omaa väsätä. Mutta jos liityt sitten mun Pelitaloon - johon oon jo värvänny Crimsonin koodaamaan, Ivyn keittämään kahvia, Itseni istumaan the boss- tuolilla tyhjäntoimittajana ja sitten vielä vetäisen poikaystävän ja pari koulukaveria mukaan niin täydellistä - niin voit osallistua viikottaisiin palavereihin ja muistuttaa tästä ideastasi niin kauan, kunnes se menee läpi.
Tehtiin jo yks TNF aiheinen peli kun piti ekan vuoden näyttöön väsätä neljässä päivässä kolmen hengen ryhmissä lasten tasoloikka peli. Kerta kukaan muu ei ryhmästä osannut sanoa mitään ideaa niin totta kai tuputan omia ideoitani sitten. JOS EI EHDOTETA NIIN EI VALITETA!

Nakkila on hieno paikka. Ihmettelen kyllä, miksi tämä on nahkiaispaikkakunta, vaikka nimi on Nakkila. Täällä kruunataan myös Nahkiaiskuningas jokavuosi, olisiko tänävuonna mun vuoro.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Norgh » 09 Elo 2014, 21:45

Mainostellaampa ihtiäni ja Ville Mönkköstä tällä:Driftmoon

Eli kyseessä on jyväskyläläisen pariskunnan tekemä RPG jossa on hyvä mahku tehdä pelaajilla modeja, joista olen tehnyt yhden, ÏR (WIP), ja se on peräti toiseksi ladatuin modi. WIP kyllä kertoo kaiken, eli modi on valitettavasti kesken, mutta itsellä on ollut suhteellisen huono inspis ruveta kirjoittamaan dialogia ja peräti koko tarinan uusiksikin kirjoittaminen on käynyt mielessä....

Ja te onnekkaat... Te onnekkaat ='(

Peli löytyy Steamistakin muuten hoi.
Norgh

ViestiKirjoittaja Norgh » 09 Elo 2014, 22:04

Pahoittelen tuplapostauksesta! Mutta Striimailen tässä enemmän tai vähemmän päissäni. Tiedossa on pelikokemus Psychonautsista, joka on todella MAHTAVA peli! Linkkinä siis on http://www.twitch.tv/suffnorgh

Olkaa siis kivoja ihmisiä ja sanokaa moi jos kirjaannutte chattiin mukaan :333
Norgh

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Elo 2014, 22:28

Ihan piruuttani voisinkin tulla katteleen ja häiritteen. Eipä tässä muutakaan ohjelmaa oo ilmestyny illalle.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Norgh » 10 Elo 2014, 01:05

pieni katko tuli koska netti katksei mutta homma jatkuu Wuu!

Edit: Oli pirun hauskaa! Tänä päivänä sitten homma jatkuu kuuden aikaan illasta viimeistään ehkä vähemmän nauravemmissa tunnelmissa.

Edit2: Pelailu alkaa kohta puolin tutulla kanavalla jatkuen siitä mihin jäätiin: http://www.twitch.tv/suffnorgh
Norgh

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Elo 2014, 11:54

hienoo olla koulus ku koneet ei toimi, porukka ei pääse kirjautuun sisään tai sit ohjelmat kaatuliee/asemat ei yhdistä. Maanantai.

Oon myös kuuleman mukaan ollu edellisessä elämässä vanha, seniili kartanon herra joka nuuhkii nuorten neitojen silkkihansikkaita makuukammarissaan iltaisin. Tämä siksi, että imppaan mentholin tuoksusia nenäliinoja >: MUTTA KU NE TUOKSUU HYVÄLTÄ.

Sentään helteet alkaa hellittään, hyvä. En ois enää kestäny.

Mites muiden maanantai?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Michyy » 11 Elo 2014, 13:13

Alottelin kattomaan sellaista sarjaa kuin K-ON mikä sai jostain syystä tarttumaan tuossa nurkassa pölyttyvään sähkökitaraan demetorin merkeissä (koska en osaa soittaa oikeastaan mitään muuta kuin nuotista ja kaikki tabut on keskeneräisiä animebiisejä tai demetoria) Siinä sivussa sitten tajusin että oikeestaan oon edelleen aika paska siinä touhussa, jotenkin ocarina noussut humahtaen kitaran ohi, ihme juttu. Ja ocarinan kun piti olla vaan se taustalla kyyhöttävä kakkos soitin joka jää aina kitaran varjoon, toisin kävi... Mutta sellaista tänne
Michyy
Porvari

ViestiKirjoittaja Ikane » 11 Elo 2014, 13:19

Muanantai, niinku meillä savossa... :'D tajusin että puolet jakson kirjoista puuttuu, huomenna olisi tuomionpäivä eka koulupäivä tälle lukuvuodelle ja tutorointia tiedossa. Uusia pikkuisia tulossa kouluun!! Ja pirunmoinen nuha ollut pari päivää vaihtelevasti päällä. Mutta hyvä päivä se tämäkin maanantai....~
Ikane

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 11 Elo 2014, 13:59

Maanantai .A. Saatiin tietää kaikki jaksotukset tälle vuodelle, ja men enää tiedä pääsenkö me Tampereelle työssäoppimaan niinku oli suunnitelmat. Koska molemmissa jaksoissa kokonaiset kurssit pitkää matikkaa. Integraalilaskenta ja joku muu kökkö. Muuten ihan jees, vaatetuksen kakkoset ja kolmoset on yhistetty (oon ite kakkonen), ja nyt kaikki mun kaverit on samassa ryhmässä mun kans .w.

katottiin Thor eilen. Loki on nyt mun vauva.
Noitarinki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut