Mori kirjoitti: Teen Traconiin cossia asua Tokyo ghoulista ja cossaan hahmoa Eto.
Pandanna kirjoitti:katottiin Thor eilen. Loki on nyt mun vauva.

Aksutar kirjoitti:MULLA ON MYÖS HEMMETIN ISO KÄRPÄNEN TÄÄL KÄMPÄS. Se on valehtelematta kokoa peukalonpää ja si ku se pörrää ni koko huone surisee. Olin saada slaagin kun se keittiössä lähti lentoon. Nimesin sen Bobiksi <:
Dakum kirjoitti:MIULLA ON KISSA! Jep, se oli sen arvoinen ilmoitus :3 NIIN PIENI JA SÖPÖ! <3
Mori kirjoitti:Mun pitäs jossain vaiheessa vielä raahautua jumboon ja apteekkiin hakemaan valkosta ihoväriä ja siteitä....
*Kuolen ;___;*

Forte kirjoitti:Minä en, kaikella kunnioituksella, ymmärrä cossaajia. Joidenkin asujen tekeminen kuluttaa aikaa ja rahaa tuhottoman paljon (tiedän tapauksen, jossa meni 2000 dollaria pelkkiin siipisulkiin), ja sitä asua käytetään kerran jossain cossissa ja se on..siistiä? Minulla ei riitä aivokapasiteetti tähän. Olen kai tyhmä ja aikuinen ja kaiken pahan alku ja juuri, mutta ymmärrykseni ei riitä cossaukseen. Hienon maalauksen voi ripustaa seinälle, antaa kaverille tai myydä, mutta cossipuvulle ei voi tehdä mitään, kun cossi on ohitse. Ja olen kai myös elitisti ja snobi, sillä minusta on aina vähän..outoa..jos hyvin hyvin hyvin hyvin hyvin hyvin lihava naishenkilö cossaa Sailor Moonia. Se on jotenkin..no jaa. Ymmärrän, että cossauksen riemun pitäisi kuulua kaikille, mutta jotkut cossit ovat vain niin huonoja. Sekin kuitenkin on taide, jota pitää harjoitella. En minäkään mene soittamaan pianolla yleisön eteen, ellen osaa kappaletta täydellisesti. Miksi kukaan tulisi cossiasussa, joka ei ole täydellinen, paikalle? Jos ikinä cossaan, haluan vain pukeutua banaanipukuun.
Italiasta asti? Kuka hullu haluaa tulla Italiasta Suomeen?

Forte kirjoitti:Italiasta asti? Kuka hullu haluaa tulla Italiasta Suomeen?

Aksutar kirjoitti:ASKDJE NÄIN SEN KUVIA JA SE ON SÖPÖ JA IHANA KYLLÄ! Saanko tulla leikkimään sen kanssa?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa