Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Forte » 13 Elo 2014, 23:38

Kävin tässä taannoin katsomassa sen How to train your dragon 2. Moni tuntui hehkuttavan sitä, ja siinä oli hyviä elementtejä, mutta se sai minut todella äärimmäisen hyvin VIHAISEKSI. Heitin valkokangasta poppareilla. Oikeasti, aina ku Hiccup puhui, ainoa asia mitä kuulin, oli joko "My cock on bigger than yours" tai "Hi, i'm Hiccup and this is my munanjatke Toothless". Voiko olla niin mulkero jätkä?
Forte

ViestiKirjoittaja Mori » 15 Elo 2014, 19:08

Mulla. On. Nälkä.

Asiasta toiseen. Mul on kiva projekti työn alla. :3 Teen Traconiin cossia asua Tokyo ghoulista ja cossaan hahmoa Eto. En edes ole varma onko hahmo mies vai nainen, mutta mangassa sanoivat olevan mies... Kai? Lisäksi hahmosta ei ole värillistä kuvaa, joten sovellan mangan avulla harmaalla. Onneksi hahmoni on täysin koko keholtaan kiedottu siteisiin ja harmaaseen viittaan tai mekkoon, jossa on kiva huppu. Olen siis kävelevä muumio ja koska en jaksa alkaa sitomaan itteäni kasvoista, koska olisi kovin työlästä sitten vielä tehdä silmät, niin teen maskin :3

Kaveri tulee huomenna auttamaan ja minä makaan kuin kuollut, kun se laittaa mun naamanpäälle (jonka päällä on foliota!~) sanomalehden siivuja. Pitää siis alkaa leikellä valmiiksi. Ei siinä mitään. Kuukaudeksi muiden koulu aineiden lisäksi jotakin tekemistä :P

Ei mulla muuta. Ilma on kyl vähän ankee. Mut lämpötila sopiva
Mori

ViestiKirjoittaja Cheikki » 15 Elo 2014, 22:25

Eeeiiiii, tykkäsin hirveesti tosta lohikäärmeleffasta, mutta jo siinä mua ärsytti se että Hikotus oli ainoo jolla oli oikeesti hieno lohikäärme... Ja pelkäsi juurikin että tossa kakkosessa kävisi noin : < mutta pakko mun on varmaan silti se kattoa koska se lohismohis <33

Ja kyllä, kesäloman loputtua ja koulun alettua olen taas palannut foorumeille. Ja tarkoitus olisi pysyä täällä nyt ainakin siedettävän aktiivisesti : D

ja löysin vanhan tuttavan youtubesta, suosittelen

Nauttikaa
Cheikki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Elo 2014, 17:58

Mori kirjoitti: Teen Traconiin cossia asua Tokyo ghoulista ja cossaan hahmoa Eto.

Näytti/kuulostaa kivalta cossilta. Pistä sit ihmees kuvia vaikka Devariin jahka se on valmis ni käyn sit stalkkailemassa sitä~

Ehkä mäkin vielä joskus Traconiin tuun, kerta niin moni aina kyselee. Mutta tänävuonna ei ole se vuosi.

Pandanna kirjoitti:katottiin Thor eilen. Loki on nyt mun vauva.

Mä kysyin tätä jo FBssä mut kysyn uudestaan, saanko sun vauvas?

Että osaa taas väsyttää ilman mitään sen kummempaa syytä. Kaikkee pitäis tehä (niiku vastailla ropeihin anteeksi yhä yhyyy olen kakka ihminen) mutta mitään ei saa aikaseks. Siivotakin pitäis mut nnnnnngh. Pistän sunnuntain piikkiin, ei vaan jaksa nyt. Vaihteeks.

MULLA ON MYÖS HEMMETIN ISO KÄRPÄNEN TÄÄL KÄMPÄS. Se on valehtelematta kokoa peukalonpää ja si ku se pörrää ni koko huone surisee. Olin saada slaagin kun se keittiössä lähti lentoon. Nimesin sen Bobiksi <:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ikane » 18 Elo 2014, 20:22

Aksutar kirjoitti:MULLA ON MYÖS HEMMETIN ISO KÄRPÄNEN TÄÄL KÄMPÄS. Se on valehtelematta kokoa peukalonpää ja si ku se pörrää ni koko huone surisee. Olin saada slaagin kun se keittiössä lähti lentoon. Nimesin sen Bobiksi <:

Uuh kärpäsiä! Täälläkin pyörinyt kaksi yhtenä päivänä, pikkuisenko ne oli ovelia kun toinen harhautti ja toinen napsi ruokaani... Oli työ saada mitään suuhuni ilman että kärpänen killui mukana. Yleensä en niitä sääli, niinkuin en näitäkään, mutta olivat piru liian liukkaita ettei kiinni saanut. Damn you flies!
Ikane

ViestiKirjoittaja Michyy » 21 Elo 2014, 23:27

Ilma on ankea totta tosiaan... Mutta sillä ei ole väliä koska sain piirtopöytäni ja linnottaudun tunkkaiseen huoneeseeni leikkimään uudella lelullani samalla teljeten niin ovet kuin ikkunatkin. Nyt sitten vielä pitäisi lunastaa kaikki ne lupaukset erinäisille tahoille ja opetella piirtämään taustoja... Mutta kun exceed fanart ja ja ja, en vain jostain syystä haluaisi repiä itseäni mukavuusalueen ulkopuolelle... Pakko se on jossain vaiheessa, väistämätön paha ja sitärataa mutta roikun kyllä vanhassa taustattomuuden helppouden mukavuudessa kynsin ja hampain.

Ja niin, taas ihmiset tekevät hienoja cosseja ja käyvät coneissa jonne en itse pääse... Ihmiset, Animecon. Sinne. Tai sitten minun pitäis itse raahautua mailmalle. No jaa vielä joku kaunis päivä minäkin lähden coneihin kuopion ulkopuolelle^^ Ja vielä joku päivä minullakin on tyylikäs cossi... Moooriii tuu tekemään minullekkin cossit en osaa/jaksa/viitsi opetella... tai ylipäätään joku tulee tekemään
Michyy
Porvari

ViestiKirjoittaja Mori » 22 Elo 2014, 16:15

*Hakee cossi kamat ja juoksee Michyyn luo ja raahaa tämän kuopion ulkopuolelle*

Aaaaah! Tulisin, jos asuisit yhtään lähempänä! >< Mutku me taidetaan asua 1000km liian kaukana toisistamme, enkä ees tiedä onks kuopioon niin pitkä matka täältä, mut aika pitkä.... Koska asun täällä etelässä ja kuolen mun nuhaan kaikkien oppikirjojen alle ja itken, että millonkas pääsen tekemään mun asua! Pitää hemmetti ommella! Lisäksi me taisteltiin äidin kanssa, miltä sen tulis näyttää!

Ja mul on ens viikolla enkun sanakoe ja psykan välikoe ja musta tuntuu, että oksennan kohta.... Tähän koneellee siis vaan. *Plögh*

Mun pitäs jossain vaiheessa vielä raahautua jumboon ja apteekkiin hakemaan valkosta ihoväriä ja siteitä....
*Kuolen ;___;*
Mori

ViestiKirjoittaja Forte » 23 Elo 2014, 19:12

Ylioppilaskirjoitukset. Nuo turhat kynänkulutusjuhlat, joissa laitetaan ihmisiä paremmuusjärjestykseen.

Jos niihin on valmistautunut monia kuukausia, on hyvä pitää vähän taukoa ja rentoutua. Itse varmaan aloitin kuukautta ennen kirjoituksia tekemään mitään konkreettista, ja läpi pääsin kunnialla. Oma neuvoni on reaaliaineiden kanssa se, että keskity isoihin asioihin ja kokonaisuuksiin. Yksittäiset vuosiluvut ja henkilöt eivät ole niin tärkeitä, jos ei osaa selittää laajempaa kokonaisuutta. Ja kannattaa lukea myös kirjojen alut. Oma mokani oli biologian kirjoituksissa, että aloitin lukemaan geenien kohdalta, koska ajattelin, ettei kokeessa kuitenkaan kysyttäisi jotain niin helppoa, kuin vaikkapa kasvit ja yhteyttäminen. Ja sitten kysyttiin. Piti nimetä kukan osat. Moka.

Kannattaa myös tutustua edellisvuosien kokeisiin, vähän kokeilla vastailla niihin harjoituksen vuoksi.
Forte

ViestiKirjoittaja Mohnake » 23 Elo 2014, 19:19

Cossaaminen on kyllä niin turhaa, koska A) Minulla ei ikinä ole rahaa mennä coneihin B) Haluaisin itsekkin cossata C) On monia hahmoja joita haluaisin cossata, mutta koskaan en keksi hahmoa, jonka kanssa olen tuttu, jaan ruumiinrakenteen ja jota cossatessa en joutuisi leikkaamaan tukkaa, joutuisi kasvattamaan partaa jollaista en edes pystyisi tai leikkaamaan partani kokonaan pois.

Onneksi ei tarvitse itse vielä hetkeen kuluttaa koulunpenkkiä(voi hitsi, kun pääsisikin takaisin kouluun). Sen sijaan kulutan ahkeraan työpaikan penkkejä, koska sade estää ulkotöiden tekoa, jotka ovat nyt kerääntyneet melko tolkuttomasti.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Niehku » 24 Elo 2014, 18:33

MIULLA ON KISSA! Jep, se oli sen arvoinen ilmoitus :3 NIIN PIENI JA SÖPÖ! <3

Mitä, kuka tiällä assuu savossa? Vua sit nuapureita ollaa!

Ja cossaaminen ois pitkästä aikaa niin kivaa, mut tosiaan yhdyn samaan kuin Mohnake, ei oo rahaa ainakaan tällä hetkellä. Siihen pitäis vaan oikeesti panostaa kunnolla, olla aikaa ja fiilistä. Nimenomaan aikaa ku oon aika paska ompeleen yhtään mitään :'D

Äh, huone näyttää tyhjältä ilman kirjotuspöytää, työn alla hommata se. Sen muuten tajuaa, miten tärkee se on, vaikken siis tällä hetkellä käykään koulua tai tule lähiaikoina aloittamaan. Oon tottunu oleen koneella silleen, että se kone on pöydällä, selkä menee tässä sängyllä >.< toisekseen tekis mieli piirtää, mut en sitäkää osaa muualla tehdä ku pöydän ääressä.

Halluun kattoo muumeja ;__;
Niehku

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Elo 2014, 16:41

Iiiiihhhh oon niin onnellinen ettei Demi kadonnu kuin tuhka tuuleen, meillä ku oli niin hienoja suunnitelmia <3 Ai miten niin huolestun aina jos joku on pidemmän aikaa hiljasena >:

Cossaaminen on kivaa jos sen osaa. Tosin tykkään ennemmin kattoa kuin itte osallistua, välillä se kateuden piikki iskeekin kun jotkut vetää niin hienoja cossauksia ja sitten itse on tämmönen mursu jolle ei sovi cossaus missään nimessä. Älkää ottako tätä siis sellaisena vihjeenä, ettei erikokoiset ihmiset saisi cossata, vaan kirjaimellisesti olen kömpelö ja eteenpäin lyllertävä torahampainen idiootti, joka huutaa isoon joukkoon joutuessaan. Kaikki voi cossata, mitä ikinä haluavatkaan, imo. Loppujen lopuksi se on harrastus jonka ääressä pitää olla hauskaa, eikä kokea tuomituksi tulemista. Ehkä se kaappi/koti cossaus ois enemmän mun juttu <: Crim teki kerran hienon Darius kaappi cossin ja olin kuolla ku se oli niin upee.
Also meillä oli cossi päivä koulussa yks päivä... tai no, enemmän se oli kyllä larppausta. Silti. Oliko ylläri, ettei kukaan "Muistanu" sitä päivää ja oli ihan normaaleissa vetimissä. Ei sillä, moinen oli mun mielestä aika ontuva idea ryhmäyttämispäivälle, kun piti meitä kakkosia uusien ykkösten kanssa tutustuttaa.

Maanantai jälleen. Isken aina maanantaisin muistuttamaan teitä tästä faktasta pulinaan. Ulkona sataa ja koira pitäis viedä mutta ei millään jaksaisi vielä. Jos sade kohta loppuisi niin voisi sinnekin syöksyä happea haukkaamaan.

Meille tuli uus opettaja italiasta asti. Se on ihana, tykkään sen nenästä. En kuitenkaan voi olla ajattelematta miltä se opettaja näyttäis asscreedin Ezio cossissa, kun sillä on hieno italiankorostus englannissaan. Sentään tää opettaja tietää aiheesta, josta opettaa. Kaks muuta opettajaa jotka meillä skriptauksessa (näin tiivistettynä) on ollu ni ei oo joko osannu jakaa sitä tietoaan fiksusti tai sitten ei oo ollut niin pätevä, mitä oletettiin.

Dakum kirjoitti:MIULLA ON KISSA! Jep, se oli sen arvoinen ilmoitus :3 NIIN PIENI JA SÖPÖ! <3

ASKDJE NÄIN SEN KUVIA JA SE ON SÖPÖ JA IHANA KYLLÄ! Saanko tulla leikkimään sen kanssa?

Mori kirjoitti:Mun pitäs jossain vaiheessa vielä raahautua jumboon ja apteekkiin hakemaan valkosta ihoväriä ja siteitä....
*Kuolen ;___;*

D: Elä ny kumminkaan kuole, se ei olis kivaa. YOU CAN DO IIIT!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 25 Elo 2014, 22:12

Minä en, kaikella kunnioituksella, ymmärrä cossaajia. Joidenkin asujen tekeminen kuluttaa aikaa ja rahaa tuhottoman paljon (tiedän tapauksen, jossa meni 2000 dollaria pelkkiin siipisulkiin), ja sitä asua käytetään kerran jossain cossissa ja se on..siistiä? Minulla ei riitä aivokapasiteetti tähän. Olen kai tyhmä ja aikuinen ja kaiken pahan alku ja juuri, mutta ymmärrykseni ei riitä cossaukseen. Hienon maalauksen voi ripustaa seinälle, antaa kaverille tai myydä, mutta cossipuvulle ei voi tehdä mitään, kun cossi on ohitse. Ja olen kai myös elitisti ja snobi, sillä minusta on aina vähän..outoa..jos hyvin hyvin hyvin hyvin hyvin hyvin lihava naishenkilö cossaa Sailor Moonia. Se on jotenkin..no jaa. Ymmärrän, että cossauksen riemun pitäisi kuulua kaikille, mutta jotkut cossit ovat vain niin huonoja. Sekin kuitenkin on taide, jota pitää harjoitella. En minäkään mene soittamaan pianolla yleisön eteen, ellen osaa kappaletta täydellisesti. Miksi kukaan tulisi cossiasussa, joka ei ole täydellinen, paikalle? Jos ikinä cossaan, haluan vain pukeutua banaanipukuun.

Italiasta asti? Kuka hullu haluaa tulla Italiasta Suomeen?
Forte

ViestiKirjoittaja Ivy » 25 Elo 2014, 22:35

Forte kirjoitti:Minä en, kaikella kunnioituksella, ymmärrä cossaajia. Joidenkin asujen tekeminen kuluttaa aikaa ja rahaa tuhottoman paljon (tiedän tapauksen, jossa meni 2000 dollaria pelkkiin siipisulkiin), ja sitä asua käytetään kerran jossain cossissa ja se on..siistiä? Minulla ei riitä aivokapasiteetti tähän. Olen kai tyhmä ja aikuinen ja kaiken pahan alku ja juuri, mutta ymmärrykseni ei riitä cossaukseen. Hienon maalauksen voi ripustaa seinälle, antaa kaverille tai myydä, mutta cossipuvulle ei voi tehdä mitään, kun cossi on ohitse. Ja olen kai myös elitisti ja snobi, sillä minusta on aina vähän..outoa..jos hyvin hyvin hyvin hyvin hyvin hyvin lihava naishenkilö cossaa Sailor Moonia. Se on jotenkin..no jaa. Ymmärrän, että cossauksen riemun pitäisi kuulua kaikille, mutta jotkut cossit ovat vain niin huonoja. Sekin kuitenkin on taide, jota pitää harjoitella. En minäkään mene soittamaan pianolla yleisön eteen, ellen osaa kappaletta täydellisesti. Miksi kukaan tulisi cossiasussa, joka ei ole täydellinen, paikalle? Jos ikinä cossaan, haluan vain pukeutua banaanipukuun.

Italiasta asti? Kuka hullu haluaa tulla Italiasta Suomeen?

Hei Forte psssst, cossi keskustelu jatkuu täällä
Ivy
kuninkaan neuvonantaja

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Elo 2014, 22:53

Ivyn perään asiasta keskustelemaan, jos haluaa jatkaa raskaspainotteisella linjalla, kiitos kaikille!

Forte kirjoitti:Italiasta asti? Kuka hullu haluaa tulla Italiasta Suomeen?

Joku, joka haluaa palkkaa, matkustella ja haluaa jakaa tietoaan uusien alalle pyrkivien henkilöiden kanssa, kerta pirun pätevä on. En nää siinä mitään vikaa. Viime vuonna meillä oli briteistä opettaja, joka sit valokuvausta ja kotisivujen koodaamsita opetti. Kulttuurikokemus sekin.

Britti opettaja oli kyl paras, sil oli söpö aksentti ja se tykkäs sanoa jotain sanoja suomeks, koska ei tykänny niiden englanninkielisistä versioista. Esim Kattolista oli sana, jota se tykkäs käyttää ihan muuten vaan :----D Harmi että sen piti lähteä... En ees tiedä miks, enkä päässy ees sanoo hei hei >:

Pitäis olla jo nukkumassa mutta vähän alkaa inspiraatio heräillä, en mä nyt voi mennä. Jos kerta saatan saada jotain aikaan. Koska nukkuminen koulua varten ei ole hyvä idea ja silleen. Älkää lapset ottako mallia >:
Also oon ny jo neljättä päivää kuunnellu audiobookeja kirjasarjasta, mitä nuorena kulutin vähän liikaakin. Nyt sit taas saanu pillittää hahmojen takia koska yhyyy älkää kuolko. Kiellän sen. Vaikka tiedän sen tulevan. MUTTA KUN. Ehkä mun pitäis alkaa useemmin kuunteleen audiobookeja, ku tykkään tarinoista mut välil oon vaan niin laiska lukeen. Joskin, tässä kolmen ensimmäisen kirjan kohdalla lukija oli ärsyttävä ja teki ärsyttävät aksentit/korostukset hahmoille, mut onneks se vaihtu nyt neljännestä kirjasta eteenpäin (D
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Niehku » 26 Elo 2014, 19:41

Aksutar kirjoitti:ASKDJE NÄIN SEN KUVIA JA SE ON SÖPÖ JA IHANA KYLLÄ! Saanko tulla leikkimään sen kanssa?

Totta kai :3 toi ei tasan vierasta ketään!

Ja btw, hyvä systeemi tuo "sivistyneen argumentoinnin kehto". Pystyy tosiaan ottamaan kantaa pitkästi ja syvällisesti, me like \o/

Britit on ihania (okei, useimmat) ja etenkin britti aksentti on ihana <3 skotti aksentti on hauska, mut ei jotenkin niin elegantti ja pehmeä ku britti.

Audiobookit vois olla kivaa vaihteluu, kuluttaa vähemmän käsilihaksia, jos tykkää lukea selällään niin kuin minä hih.
Niehku

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut