Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Zaubares » 16 Syys 2008, 15:23

Heh, tämän giiren käyttö vaatiikin harjoitusta. Nyt kun tätä osaa käyttää, niin pärjää hyvin kannettavan kanssa. Tätä kun ei tarvi asettaa matolle ja liikuttaa niin tätä voi pitää vaikka ilmassa.

Enpä kyllä voi väittää että olisin kuullut tuon Lounatuulen laulun. Mutta enpä kyllä ollut kovin aktiivinen musiikintunneilla.
Zaubares

ViestiKirjoittaja Agna » 16 Syys 2008, 20:28

Njuu... Kyllähän minäkin skannaisin, jos olisi skanneri *manaa*
Mutta jopa innostuin tänään taidekoulussa taiteilemaan Aberin ja Pullan kankaalle, että eihän niitä vieroitusoireita ole, ei yhtään... Tai no, enhän mä vielä kankaalle ehtinyt maalata näitä ukkeleita, mutta aion maalata. Luonnostelin vain... Niin ja minähän tuon Pullan kuvan piirsinkin sinne Pullan esittelyyn, mmupu sitten väritteli (itseeekeeehuu haaaiseee piiitkäälle).

Mutta täysin mmupun käytössä on juu. Ruotsinkirjaankin tuli piirreltyä Pullan kuva miljoonia kertoja, ja jopa Lily istui siellä jonkun imperfekti-laatikon päällä... Ai niin ja sitte Black oli enkunkirjassa hajottamassa jotai sanastoa sillä sen kepakolla (termit hallinnassa \o/) ja sitten on ruotsinkirjassa taasen yksi laatikko, minne piti kirjoitella jotain mitä joku ukkeli pakkas mukaan leirikouluun, niin meikähän piirsi sen täyteen sieniä (mun ja mmupun ropetuksesta)... Että hauskaa riittää!
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Syys 2008, 12:00

heee, söpöä :) Lily istuu imperfekti-laatikon päällä x) alkaa tässä tämä piirrustus inspis taas kasvaa niin voisi jo pikku hiljaa tehdä loppuun rästissä olevia tötiä X_X (kuten nyt esimerkiksi se Agnan Loryen ._.) Mä en ees osaa luetella mitä kaikkia kuvia mulla on vihkoissa/kirjoissa.. johonkin oon piirtäny lounatuule, Tomtomin ja Ophelian juomassa teetä, sen mä ainakin muistan :D si joku lounatuuli vs. black kuvakin tais olla yritystoiminnan vihossa..

ps Agna, kysy seuraavalta osiossa unohdit laittaa kysymyksen uusimpaan viestiisi : D (josta olen melko imarreltu) ^^
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 17 Syys 2008, 14:48

Joo muistin sen yöllä XD mutta en jaksanu enää mennä vaihtaan.. Editoin sen tässä näin äsken. *nolostus*

Juu imperfektien päällähän se... Ja pää jäi jonku veneen kylkeen hienosti niin että sen erottaa vähän huonosti :P eipä paljon haittaa menoa.. Ja tänään tuli piirreltyä Black istumaan kattilaan, jonne piti jotain.. En muista mitä sinne piti kirjoittaa -_- joka tapauksessa herra näytti aika hyvältä siellä kattilassa!
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Syys 2008, 17:01

grrr, herra näyttää aina hyvältä >8] miten niin kalju fetissi? Mun tekee AINA mieli, kun nään kaupungilla kaljun miehen, niin mennä piirtämään sen takaraivoon Blackin tatuoinnit :D pitää alkaa kantamaan paksua tussia mukana. Si muistan ku käytiin Ivyn kanssa mettässä kävelyllä niin piirreltiin puihin ja kiviin tikku-ukkoja ^-^ Aaron was there!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 17 Syys 2008, 18:25

Yay \o/ tikku-ukot rules! Niitäkin löytyy sieltä täältä kirjoista. No älä, meinasin saada sydänkohtauksen kun tultiin äsken autolla harrastuksista, niin kadulla käveli just Lilyn näkönen tyyppi xD siis sillä oli punertavat, kiharat hiukset ja se oli just niin laiha ja samanmuotoset kasvot - länttäsin suurinpiirtein kasvot ikkunaan ku piti nähdä tarkemmin onks se tyyppi yhtään todellinen. Sekin varmaan säikähti kun meikä hyökkäs ikkunaan...
...Olipas sekin hämmästyttävä yhdennäköisyys. Kyllä.
Nytpä soittelen pianoa. Jotain tunnareita väsään, muah >8)

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Syys 2008, 12:00

se on kyl yllättävän yleistä että näkee jonkun tyypin joka muistuttaa jotain hahmoa.. oli se hahmo sitten rope hahmo tai telkkarista joku. :D
tunnareita T_T mä haluaisin jonkun musiikinteko ohjelman niin vois tunnareita väsätä.. si haluun flashin teko-ohjelman että vois tehdä animaatioita! T_T
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 18 Syys 2008, 15:07

Mwaahaa, oon tehny sata kertaa ropetuksiin tunnareita, nyt tässä istun pianonjakkaralla ja yritän jotain säätää tällä epävireisellä pianolla.

Tuleekin hieman dramaattinen melodia... Hee täähän sopis hienosti Cryptiin \o/ mutta se kaipaa hienosäätöä *näpertelee pianon parissa*

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Ay » 18 Syys 2008, 15:32

Teistähän alkaa tulla Hans Zimmereitä. No joo onhan hieno säveltäjä.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Syys 2008, 15:56

Hans Zimmer! <3 Voisin syödä sen ^_^ yks parhaimmista tän hetken säveltäjistä jota tiiän.. The Drak Knight leffan sävellykset oli aivan mahtavia.
Ja niin, mä en varsinaisesti oo säveltäny mitään ropetuksiin, mutta muutama biisi sopii aika hyvin pariinkin ropeen (8D esimerkiks Vangelisin Last of the Mohicans.. se on muuten sairaan hyvä biisi, kannattaa kuunnella, sopii just keskiaikaan. Tässä ainakin yksi versio kysesisestä biisistä.. tähän saisin väsättyä vaikka kuinka monta musiikki videota T_T muutenkin vangeliksella on hyviä, saman tapaisia biisejä. kyseistä leffaa (last of the mohicans) en ole nähnyt..
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 21 Syys 2008, 13:50

Itsekin tykkään Hans Zimmerin sävellyksistä, siinä vasta jotain. Omg, ompas hyvä kappale tuo 8D piti kuunnella oikein kolme kertaa peräkkäin, totisesti keskiaikameininkiä. Aivan ihana :) Itse kuuntelin tässä tuota Led Zeppelin bändin "Stairway to Heaven" -kappaletta, aika tunteellinen remix-versiossaan (jota tykkään kuunnella hieman enemmän kuin tavallista)...
Ja se siitä aiheesta. Aaargh, huomenna kouluun -_- enhän mä nyt jaksa. Hyvä muuten että foorumi taas toimii \o/

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Syys 2008, 07:34

heh, oon huomannu että remixit on yleensä parempia, ainakin mun mielestä. toki sekin riippuu millanen remixsi ja mistä kappaleesta >_>
Aaaamh.. koulua.. no, onneks on vaan kolmen tunnin päivä. ja kyllä, foorumi toimii \o/
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 22 Syys 2008, 07:48

Yhdeksäksi kouluun -_- masentava päivä. Ja kolmelta kotiin sekä neljäksi harkkoihin, viideltä kotiin ja padapum! Tietokone on minun... Muahahahahaa.. Hiaano avatar muuten ^-^

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Syys 2008, 15:57

Alf, boxsereiden kuningas (ja tuolla tittelillä ei ole mitään tekemistä "oikean" ropen kanssa) \o/
nyt kun sais vielä inspiksensä takaisin.. tänään aamulla oli sellainen olo että varmana vastaan ropeihin ja jatkan piirtämistä, mutta koulu söi taas inspikseni ._.' pitää koittaa ryhdistäytyä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 22 Syys 2008, 17:27

Warffarffarff -_-" voi sentään. Eipä Agnankaan inspistä voi kehua, kun, ööh, tulee sellaisia pikkusormen kynnen kokoisia tarinoita, ja, sitten, ei oikein muutenkaan "leisku inspiksen liekit" kuten mmupu ylistäisi ._.

Mutta arvaaaas mitä?! Kyllä, tittididii!
Agna tekee kolmannenkin hahmon TNF:ään \o/ Aijai, ja tällä kertaa ihmislapsi kyseessä. Simmoinen 14v neitinen, mutta loput jäävät salaisuudeksi >8)... Heti kun saan sen kuvat väsättyä niin liittelen sen. *tihrustaa yksityiskohtia kuviin sormet sauhuten*

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna