Michyy kirjoitti:Ja onnea aksulle, piirtopöydät ovat kivoja, mitä olen nyt tuolla minkä itse hankin, leikkinyt niin on se hieno lelu. Tuhottomasti aikaa minulla kyllä edelleen menee jos haluaa mitään keskinkertaista parempaa tehdä varsinkin piirtopöydän kanssa.
Uuuu, sait sen hankittua. Oliko sopiva hintalaatu- suhde?
Ja ei nyt mitään itsensä dissauksia, näytä ihmeessä mitä oot saanu aikaan!
Minäkin näyttäisin ellei 90% siitä mitä on tullut piirettyä olisi tavalla tai toisella K-varoituksen alaista. Ehkä joskus ku nään taas syyn julkasta arttia. Pandanna kirjoitti:Ja mullon kolmen viikon päästä synttärit ja me täytän seittemäntoista .w. Musta tulee iso pikkuhiljaa. Ikäkriisi ehtii jo iskeä.
NIIN NE LAPSET KASVAA. *kun minä olin nuori rant here* Älä puhu ikäkriiseistä, koitan vältellä omaani >: Pitää si muistaa vaan onnitella suo.
Brentalfloss ftw. Oon aina tykänny siitä Nostalgia criticin revieweis. Kuulemma toi SotC had lyrics video ei ollu kaikkien mieleen mut itte tykkäsin siitä sikana. Tosin osasyy oli varmaan se että Shadow of the colossus ja sen musiikit ylipäätään. Ja Norgh, ei ku itte opiskelemaan ja indie alalle? Harmi et kickstarter projektit ei (ilmeisestiymmärtääkseni) ole suomessa laillisia, näin rahankeruun osalta.
Ai miten niin ois parempi alkaa tekeen jtn jos ois sitä porukkaakin, ettei kaikki oo yhden henkilön harteilla. Ja miten niin opiskelu ois mukavampaa ja tehokkaampaa kun joku opettaa.
Alaan ja aiheeseen liittyen, ootko (tai onko kukaan kattonu?) Indie game: the movie - dokkarileffaa? Ihan mielenkiintonen näin jos vähääkään kiinnostaa.
Kauheen moni on saanu sen syysflunssan just ennen kun koulut/työt alkaa.. Nyt se käy sit kaikki läpi, kevätflunssaa odotellessa.
MUTTA ONNEKSI ON PERJANTAI.
Niin ja kaikki jotka ootte menos Traconiin: PITÄKÄÄ HAUSKAA JA OTTAKAA PALJON KUVIA!