Kysy seuraavalta

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Syys 2008, 19:11

Aivan surkea, mutta silti koukuttava. Näyttelijät on mitä on ja hahmot ovat jotenkin - ainakin osa - kauhen stereotypisia ja tylsiä, aina niin arvattavissa. Muutenkaan sarjan toteutus ei ole kummoinen ja juonet arvaa kovin helposti, osa hahmoista on suorastaan ärsyttäviä. Mutta silti sitä on PAKKO katsoa! Ja sekös tässä ihmetyttää, jos kerran aina tulee haukutuksi sitä sarjaa samalla kun katsoo, niin miksi ihmeessä sitä sitten katsoo? Lisäski vihaan koko sydämestäni youtube remix videoita, en tajua miten joku voi popittaa jtn ismo laitelan sanoja musiikin tahtiin >_>' Toki salkkareista löytyy jotain hyvääkin, mutta erittäin vähän..

>> Mikä on oudoin uni mitä olet nähnyt?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 21 Syys 2008, 16:57

Jahas, no se oli kesälomalla, ja siinä esiintyi mm. Réhn (kyllä vain), minä sekä jotain randomeita haltioita. Ensin meikä ryömi siellä jossain vaaleanpuna-keltaisessa putkistoissa, ja hyppelin vaaleansinisten palikoiden päällä O_o jonka jälkeen päädyin jonnekkin.. Kahvilantapaiseen, isoon huoneeseen. Siellä sitten Réhn sovitti jotain niiiiin huonostitehtyä lohikäärmepukua, että nauroin vielä sen unen jälkeenkin sille. Se oli tummanvihreän värinen, ja siinä oli vaaleanpunaisia ja valkoisia pilkkuja... Réhn sitten alkoi selittää, että tällä ne hämää ihmisiä ja soluttautuu niiden joukkoon. Ei jestas että aloin nauraa xD nauroin niin kauan että sitten lopulta heräsin. Voi herrajee että se oli outo uni...

>>Josss... Black hiippailisi huoneeseesi ja uhkaisi tappaa sinut, mitä sanoisit?
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Syys 2008, 07:24

Eka vois olla wtf olo, sitten nauraisin ja sanoisin että jos se tappaa mut, myös se kuolee ja kaikki muutkin (mm. Lily ja Anemone) ja koko Crypt tuhoutuu.. i got the power >8]

>> jos sinun pitäisi koota viiden hengen ryhmä (plus sinä) ja lähteä sotaan Cryptissä, niin ketä ottaisit? Henkilöt saavat olla Irl(oikeita) ihmisiä tai sitten roolipeli hahmoja.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 22 Syys 2008, 07:59

Oleeolee >8D ottaisin Aberin, Bl.. Ei mutta jos se on ihmisten puolella =_= ei sittenkään. Sitten Aranin varmaankin, sitten Aksun \o/ Wahhah, ja sitten vielä kaksi.. Ne olis kaiketi vaikkapas nyt randomissa Art sekä... Aran vois kutsua Lounatuulenkin sinne >) sitä ei lasketa sitten turhaksi kutsumiseksi (kaiken minä luenkin).

>> Luettele kolme lempiruokaasi.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Syys 2008, 15:53

Kana nuudelit, riisi&kana jaaa... hmmm... grilli liha >8DDDDD

>> Pepsi vai Cola?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 22 Syys 2008, 17:29

Cola. Perinteinen kunniaan \,,/ jos olisit ilmottanu Fantan tai Jaffan, ne olis ilman muuta päässy listakärkeen.

>> Musta, mustavalkoinen vai punamusta? (miksi luulen tietäväni vastauksen -_-")

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Syys 2008, 19:14

punamusta \o/

>> jos saisit olla mikä tahansa taruolento (haltioita ei nyt lasketa) niin mikä olisit ja miksi?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 22 Syys 2008, 19:43

(Arvasin oikein)
No jaa, olisin kaiketi keiju ^.^ koska ne on pienikokoisia, osaa lentää eikä paina paljon mitään (mitä ny omasta mittakaavasta riippuu mutta niin). Ja muutenkin ehkä ihan kiehtovia olentoja :)

>>Mitä tarkoittaa sadistinen? ._.
Jäi vaivaamaan kun luin Réhnin luonnetta kesän alussa.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Syys 2008, 20:32

siis sadistinen henkilö saa jtn kiksejä siitä, että satuttaa toista (henkisesti tai fyysisesti)... toi kuulosti tutulta ._. siitä toinen versio on sitten masokisti, joka saa kiksejä itsensä satuttamisesta.. sitten on sadomasokistejakin, jotka saa kiksejä omasta tai muiden tuskasta... JOS nyt oikein pädin!

>> Kuka on idolisi, jos sinulla sellainen on?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 22 Syys 2008, 20:50

Aksu :D Tai sitten Ottoboyyy \o/

>> Mikä on parhain kuvanmuokkausohjelma (oma mielipide)?

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Syys 2008, 13:04

Adobe photoshop elements 2.0 ja 7.0 plus HP:n ohjelma.

>> Mikä on ärsyttävin tyylisuuntaus, mitä tiedät? (emo, gootti, fruittari jne jne)
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 23 Syys 2008, 16:00

Hmm... Emo kaiketi? Tunnen jonkinmoista niitä kohtaan -_- rasittavia ukkeleita.

>> Jos saisit muuttaa jotain koko maailmassa (vain yhden asian), mitä se olisi?

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Ay » 23 Syys 2008, 16:55

Muutaisin ihmisten ajettelun erilaiseksi. En oikein osaa selitää ja jos alan siitä tulee hirveä litania.

Mikä saa sinut romantiseksi ihmiseksi?
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Agna » 23 Syys 2008, 19:31

Thaa... Pojat. Tietyt sellaiset *_* ja sitten sellaiset illan hämärässä käytävät keskustelut tms. mikä nyt ihmisen yleensä romanttiseksi tekee.

>> Jos The Night Fantasysta tehtäisiin kirja, ostaisitko sen? Miksi? Jos et, mikset?

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 24 Syys 2008, 08:02

en koska minä olisin kirjailija (8DD no emt, totta kai jos itte kirjottaisin niin eihän mun sitä sitten tarvis ostaa, mut jos joku muu kirjottais niin mää vaatisin alkuperäsen painoksen >8[ tekijäoikeudet kunniaan \o/

>> Mikä on elämän tarjoitus? >8]
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut